Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya beyler millet motoru hakkında topiğinde cayır cayır yazıyor bişeyler...siz sadece okuyorsunuz topik ölüyor...olmuyor böyle...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ya beyler millet motoru hakkında topiğinde cayır cayır yazıyor bişeyler...siz sadece okuyorsunuz topik ölüyor...olmuyor böyle...

abi ölü topikler daha iyi ben diyorumki topiği uykuya bırakalım sonra 2 yıl sonra yeniden yazmaya baslayalım.ne derisiniz önerim bu :cat::):rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
metahan abi hep yazmak la olmuyo bu işler birazda seni yollarda gezilerde,buluşmalarda görmek gerek,
bak alırım anahtarını heee.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sayın kuzen abilerim orası sarmıyo ...teknik bilgi yürütmek için birebir ama...:cherry:

Cihanım senin yaptığın iyiliği yazsak satır yetmez...sağol gardaş...:rendeer:

Birol harbiden şanslısın valla...kuzenin 10 numara bi adam...
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Mete_han abim yazın demiş;

Valla ben 18.000km. oldum; Allahtan ofiste fazla mesaideyim. Bir de vakit olsa bilmiyorum yani. Bugün motorun 371. günü bende :)

Hala seviyorum; hatta bazı arkadaşlara komik geliyor ama büyük makine almaktan bile vazgeçmiş durumdayım. Bu bana yetiyor.

Lastiklerden şikayetçiydim; artık aşırı temkinli kullanıyorum onları da umursamıyorum. Bu arada işe yağmur-çamur yine motorla gidiyorum; ilaç gibi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete_han abim yazın demiş;

Valla ben 18.000km. oldum; Allahtan ofiste fazla mesaideyim. Bir de vakit olsa bilmiyorum yani. Bugün motorun 371. günü bende :)

Hala seviyorum; hatta bazı arkadaşlara komik geliyor ama büyük makine almaktan bile vazgeçmiş durumdayım. Bu bana yetiyor.

Lastiklerden şikayetçiydim; artık aşırı temkinli kullanıyorum onları da umursamıyorum. Bu arada işe yağmur-çamur yine motorla gidiyorum; ilaç gibi.

+2.5...:p

bende 15 ocakta 1.yılı dolduruyorum...nazara gelmesin kaza belasız kullanıyoruz ...alıırsamda 250 lik maxı scoter alırım...:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
beyler neler yapıyosunuz ben bayadır yazamıyorum meto 12000 devirdin ha hadi hayırlısı ben daha 9500 10000 e bile gelemedim,şimdi bu bujinin ilk değişimi ne zaman geçen bi söktüm temizledim baya bi kurum yapmış zımparalayıp taktım ama 10000der herhalde ya bide şu benzin meselesi yazın yedege geçmeden rahat 350 diyorduk şu an yedeğe geçmeden 300 310 km gibi bitiyor sizde durum ne detaylı hesaplayan varmı ?yedekte hiç denemedim en fazla nekadar yol yapıyorsunuz yedekle beraber?
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
47
arkadaşlar motorum 12500 de 12 bin bakımına götürmedim bu gün servisi aradım dişli ve zincir garantiye girmiyomuş ..... artık bakımlara götürmeme kararı aldım ne dersiniz motorun garantiden düşmesinden başka bi problem çıkarmı......?
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
arkadaşlar motorum 12500 de 12 bin bakımına götürmedim bu gün servisi aradım dişli ve zincir garantiye girmiyomuş ..... artık bakımlara götürmeme kararı aldım ne dersiniz motorun garantiden düşmesinden başka bi problem çıkarmı......?

Garantiden düşmesi basit mi geliyor sana?
Zincir değilde dişli garantiye giriyor olması gerek.
Hadi garantiden düştü diyelim
Yarın bir gün motorda ciddi bir sorun oldugunda ne yapacaksın?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Garantiden düşmesi basit mi geliyor sana?
Zincir değilde dişli garantiye giriyor olması gerek.
Hadi garantiden düştü diyelim
Yarın bir gün motorda ciddi bir sorun oldugunda ne yapacaksın?

e aa şey bu honda değilmi neden bişi olsun ki canım ...


:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst