- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
ciidiyim cidii25 karakter dedık
...
yav işe bak...crazynin babasıyla benim peder bey kankiymiş Polis kahvesinden şimdi vesile oldu öğrendik valla...:queen:hatta kayınpederlede kanka çıktılar iyimi...Polis teşkilatı birbirini tanır...bize yanlış olmasın çizeriz...