Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
şimdi arkadaşlarım yazımı dikkatle okuyunuz kızmaca darılmaca yok tamammı...
motorumuz şehirlerarası yollarda son hız 120 olduğundan sabit hızı da en fazla 100 le gidebileceğinden bana yetmemeye başladı...ben istiyom ki son hızı 140 olsun ve 120 sabit hızla da gidebilsin istiyom...
bunun için motora neler yaptırmak lazım...
maliyet ne kadara patlar???
benzin sarfiyatı çok artarmı???
garantiden çıkarmı???
bu konularda yardımlarınızı bekliyorum...

biraz saçma ve zor olacak ama o zaman sen motoru degiştir,dl veya transalp al dl az yakıyor ama transalp a göre,benim de yakında değiştirme ihtimalim var dl için.

kanka ormanda AYU çıkar karşısınıza valla...et kokusuna gelmezmi bu...:p

yok be metehan abi bu orman güvenlikle kontrol ediliyor,merak etme ayu gelmez,sen gel bi senin etler benden olsun be,:cat:
akşama kadar fatih ormanındayız,
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
ah be kardeşlerim bende para mı var ya tarnsalp akayım cbf250 aayım elimdeki imkanlarla 1-2 milyuara 20 km daha fazla yapabilirmiyim diye ugraıom işte yaw:S
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vayyy organizasyon harika...ulan ben gelin desem kimse gelmez he...:p

bide 34 f 292 li arkadaş kim...bende kapatırım genelde plakayı...ama bu tip gezilerde grubu tehlikeye sokar bu hareket...yanlış...polisin jandarmanın dikkatini çeker tüm grup riske girer..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
YA metehan abı nerelerdesın sen ya gorusemıyors ne oldu abı kardeslık yalanmı oldu :)... Benım ıcın yalan olmas :)))...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819


BİROL kardeşim LED takmış buraya söylemiyor bize...Birol Cihanın kuzeni olur...ikisi kafa kafaya verdimi cbf olur DUCATI...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
vayyy organizasyon harika...ulan ben gelin desem kimse gelmez he...:p

bide 34 f 292 li arkadaş kim...bende kapatırım genelde plakayı...ama bu tip gezilerde grubu tehlikeye sokar bu hareket...yanlış...polisin jandarmanın dikkatini çeker tüm grup riske girer..

zaten herkez tek geldi çıkışta 2 km kadar beraberdik sonra herkez evlerine dagıldı,sen niye gelmedin metehan abi
benim kuzen arada bi motorun sagını solun delip yapıyor bişeyler.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
zaten herkez tek geldi çıkışta 2 km kadar beraberdik sonra herkez evlerine dagıldı,sen niye gelmedin metehan abi
benim kuzen arada bi motorun sagını solun delip yapıyor bişeyler.

abi siz olayı bitirmişiniz helal olsun...bu katılım harika valla...sizle en yakın zamanda uzun bir geziye çıkmak için can atıyorum...senide sevgiyle selamlıyorum kardeşim...canımsın...:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
abi siz olayı bitirmişiniz helal olsun...bu katılım harika valla...sizle en yakın zamanda uzun bir geziye çıkmak için can atıyorum...senide sevgiyle selamlıyorum kardeşim...canımsın...:rendeer:

ne demek abi bak sana güzel bi teklifim var ne dersin,
seninle bir çırpıda ankara ya gidek gelek mi?
gidiş 400 dönüş 400 toplam 800 km
hee ne dersin.:bounce::bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ne demek abi bak sana güzel bi teklifim var ne dersin,
seninle bir çırpıda ankara ya gidek gelek mi?
gidiş 400 dönüş 400 toplam 800 km
hee ne dersin.:bounce::bounce:

amaninboo...Angaremi...abi otobandan bas bas nereye kadar...:pbu soğukta hemide...yusuf yusuf ederiz o yollarda biz...yaza neden olmasın...Ankara Elmadağa gidelim mutlak...:cat:




beyler bugün 12.000 i devirdim..geçen Cumartesi 12.000 bakımını yaptırdım...makina nazar değmesin saat gibi...engıne stopa basmazsak tabi tıkır tıkır çalışıyor...:queen:


abi 57 ytl bayıldım...motoru KIŞ diye zor çalışan arkadaşlara tel önerim BUJİ yi değiştirtin...buji değişti makinaya bişey oldu...ilk günkü gibi alıyo valla marşı...nazar değmesin tabi...bu arada neye 57 gayme verdik anlamıyoz...hemen okuyayım neymiş


31916KTT890 BUJİ....9.35...
YAĞ15W50 M4T YAĞ...16.10...
periyodik bakım işçiliği...1.2 SAAT 22.90...

kdv..8.70..

toplam 57 gayme...haydii hayırlı işler...valla ben yırttım sayıyom kendimi...Aprılıa ETV 1000 i olanlar düşünsün artık serviste...:queen:

BU ARADA AĞZINA KADAR BİR DEPOYLA KAÇ KM GİDERİM DALGASINA KAPILDIM...329 DİYO YA ORDA...ŞU AN 360 OLDU BU AKŞAM...YEDEK 1 YTL LİK BENZİNLE GEZİYOM...SÜBAP AYARIDA YAPILDI SERVİSTE...ARTIK 400 KM YAPAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM...ÇÜNKÜ DEPODA BAYAĞI BENZİN SESİ GELİYOR SALLAYINCA...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ABi hayırlı olsun motoru sıfır gıbı yaptırmısın:=)

sanamı yaptım ulen...:pgözünmü var motorumda...:p

olm ya zayıfla yada kendine bi motor al...kabusum oldun be...2 üst sokağımda oturuyo...yazın karşıma çıkar valla...:pkaçamamda biyere...elim mahkum artık artcım olucak...

Fredy Krugerim az zayıfla yiğidim taammı...:cherry:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
hahahah o baya benzin sesi değil epey boşluk sesi

Depo boş olunca gelir

azcık benzin heryere carpar haliyle sesi cok olur

acemiler sesi bol olunca benzinde bol sanar

neyseki ilk yolda kalışda acemilik macemilik kalmaz örenirsin sende :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
sanamı yaptım ulen...:pgözünmü var motorumda...:p

olm ya zayıfla yada kendine bi motor al...kabusum oldun be...2 üst sokağımda oturuyo...yazın karşıma çıkar valla...:pkaçamamda biyere...elim mahkum artık artcım olucak...

Fredy Krugerim az zayıfla yiğidim taammı...:cherry:

Abim sana sov verıyorum sırf seınn ıcın zayıflıcam al yemınımıde buraya yazdım :))).... Ciidi diom abim :))) bu ısın cıden sakası yok :p ama cıdıyım :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
amaninboo...Angaremi...abi otobandan bas bas nereye kadar...:pbu soğukta hemide...yusuf yusuf ederiz o yollarda biz...yaza neden olmasın...Ankara Elmadağa gidelim mutlak...:cat:




beyler bugün 12.000 i devirdim..geçen Cumartesi 12.000 bakımını yaptırdım...makina nazar değmesin saat gibi...engıne stopa basmazsak tabi tıkır tıkır çalışıyor...:queen:


abi 57 ytl bayıldım...motoru KIŞ diye zor çalışan arkadaşlara tel önerim BUJİ yi değiştirtin...buji değişti makinaya bişey oldu...ilk günkü gibi alıyo valla marşı...nazar değmesin tabi...bu arada neye 57 gayme verdik anlamıyoz...hemen okuyayım neymiş


31916KTT890 BUJİ....9.35...
YAĞ15W50 M4T YAĞ...16.10...
periyodik bakım işçiliği...1.2 SAAT 22.90...

kdv..8.70..

toplam 57 gayme...haydii hayırlı işler...valla ben yırttım sayıyom kendimi...Aprılıa ETV 1000 i olanlar düşünsün artık serviste...:queen:

BU ARADA AĞZINA KADAR BİR DEPOYLA KAÇ KM GİDERİM DALGASINA KAPILDIM...329 DİYO YA ORDA...ŞU AN 360 OLDU BU AKŞAM...YEDEK 1 YTL LİK BENZİNLE GEZİYOM...SÜBAP AYARIDA YAPILDI SERVİSTE...ARTIK 400 KM YAPAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM...ÇÜNKÜ DEPODA BAYAĞI BENZİN SESİ GELİYOR SALLAYINCA...

hahahah o baya benzin sesi değil epey boşluk sesi

Depo boş olunca gelir

azcık benzin heryere carpar haliyle sesi cok olur

acemiler sesi bol olunca benzinde bol sanar

neyseki ilk yolda kalışda acemilik macemilik kalmaz örenirsin sende :queen::queen::queen::queen:

haci sende beni iyice acemi çaylak yaptın...:ptek korkum depoda pislik varsa o tıkama yapmasın...yarın zabahta ondan kalmayım yolda...:p

Abim sana sov verıyorum sırf seınn ıcın zayıflıcam al yemınımıde buraya yazdım :))).... Ciidi diom abim :))) bu ısın cıden sakası yok :p ama cıdıyım :queen::queen::queen::queen:

ciddiyim diyon...smıleyler öle demiyo...kikir kikir gülüyolar...:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst