Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ulan bilende konuşuyo bilmeyende...cbf 250 ne kadar yakııyomuş la erdoo...:p


ahh o mışşlar muşşlar yohmu...la cbf 250 nin yaktığı nekine...250 lik arasında en cimrilerden biri...


cbf 500 ise 600 lükten fazla yakar haberin ola...ortamlarda böle mış muş deme kaçarlar senden bişey bilmiyo diye...:queen:

Abicim cbf 250 kullananalar nerdeyse cbf 500 kadar yaktığını söylüyor.ben onların yalancısıyım.130-140kuruş yakıyormus.Cbf 500 de 150-160 yakarsa normal bir kullanımda.:wiinkk:

QUOTE=erdo2002;866517]tabiki titan daha kaliteli bir alet ama cbf de fena değil:cat: cbf 250 de fazla yakıyor diyorlar.cbf 500 kadar yakıyormus :silent:

:):mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,[/QUOTE]

valla gülmüşsün ama gerçek bu.:wiinkk::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Abicim cbf 250 kullananalar nerdeyse cbf 500 kadar yaktığını söylüyor.ben onların yalancısıyım.130-140kuruş yakıyormus.Cbf 500 de 150-160 yakarsa normal bir kullanımda.:wiinkk:



:):mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

valla gülmüşsün ama gerçek bu.:wiinkk::bounce:[/QUOTE]


bence tartışmayın gerek yok 250 cc 130 140 yakar bizim 150 lik 100 yakıyor onunda 130 140 yakması normal ama cbf 500 ün 170 den aşşağı yakacagını sanmıyorum çift silindir çift karbüratör bide makina kudurmuş köpek gibi devirli gerçi 100 lük bi makinayıda devirli kullanırsan bu değerlere ulaşmak zor değil o yüzden kullanım ön plana cıkıyor devirli kullanım = yüksek tüketim sakin kullanım=düşük tüketim :)

ok dostum...plaka dahil sana en az 200-250 ytl indirim taahhüt ederim...plaka bedavaya gelmiş olur...orada giyimde satılır...ordanda %10-20 indirim yaptırırız...için rahat olsun...bağlantılarım sağlamdır...:cat:


ya meto bende cbf 500 alıcam nekadar indirim yaptırırsın bana :queen: 10 kağada kapatırmıyız bu işi:p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
şefik sancaktar;866850' Alıntı:
tel cant hoşuma gidiyor.döküm cantı sevmiyorum.selamlar

Abi gel jantları değişelim araştırdım birebir aynı ebatlar-ölçüler-ön fren diski arka fren tamburu vs.. Sadece arka dişliyi bilmiyorum benimki 45 lik değişirse bu ve lastikler değişir fikrindeyim Fren diski isteğe bağlı anlaşırız haziran 2006dan beri kullandım 10 000 km yol yaptı jantlar
bana da bu lazımdı..
Yakında sayılırız zaten :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yaptırsan ne olur be abi hayalim cbf 500-600 ama malum 150 yi sürmeye devam.:salut:camiler cuma günü iyi iş yapıyo bi mendil atsakmı...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yaptırsan ne olur be abi hayalim cbf 500-600 ama malum 150 yi sürmeye devam.:salut:camiler cuma günü iyi iş yapıyo bi mendil atsakmı...:p

dostum cbf 500 bize 2 numara büyük gelir...sen Bodrumda rahat gezersin bak...eyvallah ama biz Büyükşeher veledleri aralara derelere giremeyiz...dur kalkta yorulursun...sora benzinci bir akraba lazım...mesela enişte...:p
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
dostum cbf 500 bize 2 numara büyük gelir...sen Bodrumda rahat gezersin bak...eyvallah ama biz Büyükşeher veledleri aralara derelere giremeyiz...dur kalkta yorulursun...sora benzinci bir akraba lazım...mesela enişte...:p


ozaman ne yapcaz abi bizim hiç cbf500 ümüz olmayacakmı :salut:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
dostum cbf 500 bize 2 numara büyük gelir...sen Bodrumda rahat gezersin bak...eyvallah ama biz Büyükşeher veledleri aralara derelere giremeyiz...dur kalkta yorulursun...sora benzinci bir akraba lazım...mesela enişte...:p

Abi derlerdide inanmazdım;150cc bir zamandan sonra kesmez daha büyük ccli motosiklet istersin diye.:cat:Şimdi hak veriyorum.Biraz daha fazla güç biraz daha hız istiyorsun.tabi bu işin sonu neresi bilmiyorum.Bu saaten sonrada bizi 250cc kesmez herhalde :) Bastınmı gaza topuklasın gitsin istersin.:p Geçen gün sahilde gene arkamda bir çinli sandığım fakat sonradan SYM marka olduğunu öğrendiğim bir scooterla kapıştık istemedende olsa. :) Basıyorum basıyorum adam arkadamda :) Aynadan bakıncada çin işi duruyor farları.Virajda geride kalmışdı ama düz yolda yakaladı beni :p Işıklarda durunca baktımda 250cc SYM marka scooter.tamam dedim sonra enazından çinliye geçilmedik :p Çünkü normalde 150cc çinli bir scoterın yakalaması zor :cherry: Fakat gördüğüm oki o adam scooterı RACe gibi kullanıyordu :mrgreen:dip gaz:queen:

yaptırsan ne olur be abi hayalim cbf 500-600 ama malum 150 yi sürmeye devam.:salut:camiler cuma günü iyi iş yapıyo bi mendil atsakmı...:p

Cbf 500 güzel makina yalnız şu yuvarlak farları hoş değil:farao::)biraz daha modern hatlara sahip olsa:silent:Haksızmıyım.:bounce::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ya erdo iyide kardeş onun güzelliğide orda zaten inan göz alışınca cbf 500 daha alımlı duruyor ybr yle cbf 150 yanyana geldiğinde inan ybr dikkat çekiyor metehancım sana katılıyorum benzinci bi akraba lazım:pama güç bazende güvenliktir örneğin şöför olduğundan daha iyi bilirsin bi sollamada gücün nekadar önemli olduğunu cbf 150 kapaklanır bi sollamada ama 500 basar geçersin şahin le s500 hesabı:bounce:ben bu motora hayranım 500 harika bi makina kısaca.
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
ya erdo iyide kardeş onun güzelliğide orda zaten inan göz alışınca cbf 500 daha alımlı duruyor ybr yle cbf 150 yanyana geldiğinde inan ybr dikkat çekiyor metehancım sana katılıyorum benzinci bi akraba lazım:pama güç bazende güvenliktir örneğin şöför olduğundan daha iyi bilirsin bi sollamada gücün nekadar önemli olduğunu cbf 150 kapaklanır bi sollamada ama 500 basar geçersin şahin le s500 hesabı:bounce:ben bu motora hayranım 500 harika bi makina kısaca.

motor benzini fazla yakınca bi cazibesi kalmıyacak gibi geliyor bana 100km de 5 lt benzin çok yani dizel bi araçtan fazla yaktı mı hevesim kaçıyo büyük motordan ama bi fazer alıcam gibime geliyo
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
motor benzini fazla yakınca bi cazibesi kalmıyacak gibi geliyor bana 100km de 5 lt benzin çok yani dizel bi araçtan fazla yaktı mı hevesim kaçıyo büyük motordan ama bi fazer alıcam gibime geliyo

bende fazerı beyeniyorum.Tipi daha hoş fakat yakıt durumu ondada kötü :) gerçi 150ccden hnagi motora geçseniz fazla yakacaktır.Bana öyle bir motor söyleyinki 150cc ile aynı yaksın.:p:p:queen::queen: (150cc ve altı olmasın :bounce::p:p)
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
bende fazerı beyeniyorum.Tipi daha hoş fakat yakıt durumu ondada kötü :) gerçi 150ccden hnagi motora geçseniz fazla yakacaktır.Bana öyle bir motor söyleyinki 150cc ile aynı yaksın.:p:p:queen::queen: (150cc ve altı olmasın :bounce::p:p)

:queen::queen::queen::queen::queen:biraz cimrimiyiz ne:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ya beyler konuyu dagıtmak gibi olmasında benim motor 110 u geçmiyor ne kadar ugraşsamda geçmiyor yokuş aşşagı bazen maksimum 120 diyor ama daha fazla gitmiyor sizin son sürat durumunuz ne lütfen abartmadan gerçekçi olarak cevap verin bu önemli.:)rüzgarda 90 ı geçemediğiniz oluyomu?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
a.banus...erdo ve aykan dostlar şuna inanın...geliriniz neyse giderinizde o olmalı...almasına alınır...9 bin haymeyi bulursun temiz 2.el alırsın ama depoya benzin koyarken elin titreyecekse hiç olmamasını tercih ederim...rahat rahat açılamayacaksam gazı kapattığımda ulan bu şimdi içiyodur benzini yavaş gideyim diye düşünürse3m olmamasını tercih ederim...

ya beyler konuyu dagıtmak gibi olmasında benim motor 110 u geçmiyor ne kadar ugraşsamda geçmiyor yokuş aşşagı bazen maksimum 120 diyor ama daha fazla gitmiyor sizin son sürat durumunuz ne lütfen abartmadan gerçekçi olarak cevap verin bu önemli.:)rüzgarda 90 ı geçemediğiniz oluyomu?

bendede aynı durum var...ama kaptırdığımda 120 çok rahat ...açıldı makina tabi 11.binde artık normaldir...rüzgarda tabiki 90 ı bile geçemiyoz...kendimizi kandırmayalaım...ybrden biraz daha ciğerli sadece bu...rampada 2 kişi anlaşılır oda...YANİ 150 CC AYARINDA DEĞİL MAKİNA...125 CC AYARINDA...OLAY TORKDA...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
a.banus...erdo ve aykan dostlar şuna inanın...geliriniz neyse giderinizde o olmalı...almasına alınır...9 bin haymeyi bulursun temiz 2.el alırsın ama depoya benzin koyarken elin titreyecekse hiç olmamasını tercih ederim...rahat rahat açılamayacaksam gazı kapattığımda ulan bu şimdi içiyodur benzini yavaş gideyim diye düşünürse3m olmamasını tercih ederim...



bendede aynı durum var...ama kaptırdığımda 120 çok rahat ...açıldı makina tabi 11.binde artık normaldir...rüzgarda tabiki 90 ı bile geçemiyoz...kendimizi kandırmayalaım...ybrden biraz daha ciğerli sadece bu...rampada 2 kişi anlaşılır oda...YANİ 150 CC AYARINDA DEĞİL MAKİNA...125 CC AYARINDA...OLAY TORKDA...


abi aynen dediklerine katılıyorum dogru diyosun cbf 500 çok yakar hem eski teknoloji karbüratör falan ama cazip makina hele kudurmuş köpek gibi hızlanması burda cbf tr den bi arkadasın var bi ara bi tur atma sansına sahip oldum orda son noktayı koydum bundan sonra alıcagım motor budur dedim bana aynen dediği 90 100 gidersen içmiyor ama 150 üzeri kullanırsan ozaman içiyor dedi yani kmde 200ykr gibi rakamlar, ya ozaman benim motorun son sürati normal sizde tem mem var uzun asfalt bizde yokki 2 km gidiyon yavaşlıyosun yol bitiyor sonra bidaha hızlan falan ama 100 ü görüyor sonrası zorlama ittire kaktıra ne diyon bu işe...???:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka bu soldan bastınmı kapkladınmı gidecek mantalitesi bendede var yalan olmasın...ama biz egereken hız 100-110...daha ne olsun...sizin oraların yolları berbat diye biliyorum aykan yanlışmıyım...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
kanka bu soldan bastınmı kapkladınmı gidecek mantalitesi bendede var yalan olmasın...ama biz egereken hız 100-110...daha ne olsun...sizin oraların yolları berbat diye biliyorum aykan yanlışmıyım...

abi sen ne diyon berbat ne kelime inşaat kamyonları vs agır araçlar yoğun yagan yagmur delik deşik ediyor yolları valla slalom yapmada üstüme adam tanımam çukurdan kaçma ambiansı :)her çukura girdiğimde eyvah amartisörler jant ayarları diyor insan ben önceki ybr ile akşam gümüşlük yalıkavak arası bir çukara girdim arkamda hanımda vardı abi en az 40 cm derinliğinde kask kafasından fırladı hanımın düşmedik allahtan ama belediyelere bi ton küfür yağdırmıştım ve gidip şikayet etmiştim her neyse ybr de çizik olmamıştı amortisörlerdede jantlardada bişey yoktu ama her zaman şansımız yagver gitmeyebilir :pr:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ya beyler konuyu dagıtmak gibi olmasında benim motor 110 u geçmiyor ne kadar ugraşsamda geçmiyor yokuş aşşagı bazen maksimum 120 diyor ama daha fazla gitmiyor sizin son sürat durumunuz ne lütfen abartmadan gerçekçi olarak cevap verin bu önemli.:)rüzgarda 90 ı geçemediğiniz oluyomu?

Aynen benimde 110km max gidiyor.yokuş aşşağı bir kere 125 gördüm bakım sonrasıydı :) Şöyle sool şeritten yeri geldiğinde 140-150 basabileceğin bir makina olsa fena olmaz.Acaba diyorum şu hysonglar 250ccleri nasıl :silent: Yani cbf 150 den pek farkları yoksa değiştirmeye gerek yok.gerçi fiyatları birzimkilerin 2 katı sizce iyimidir?:silent:

a.banus...erdo ve aykan dostlar şuna inanın...geliriniz neyse giderinizde o olmalı...almasına alınır...9 bin haymeyi bulursun temiz 2.el alırsın ama depoya benzin koyarken elin titreyecekse hiç olmamasını tercih ederim...rahat rahat açılamayacaksam gazı kapattığımda ulan bu şimdi içiyodur benzini yavaş gideyim diye düşünürse3m olmamasını tercih ederim...



bendede aynı durum var...ama kaptırdığımda 120 çok rahat ...açıldı makina tabi 11.binde artık normaldir...rüzgarda tabiki 90 ı bile geçemiyoz...kendimizi kandırmayalaım...ybrden biraz daha ciğerli sadece bu...rampada 2 kişi anlaşılır oda...YANİ 150 CC AYARINDA DEĞİL MAKİNA...125 CC AYARINDA...OLAY TORKDA...

apache falanmı alsaydık ne yapsaydık:queen::queen: Şehiriçinde fena değil ama biraz uzun yolda sıkıyor makina.Gerçi böyle az yakan makinada bulamayız sanırım.:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
erdocum acaba 5 yıl veya 10 yıl sonra altımızda ne makinalar olacak dimi...yaşarmıyız acaba 30-40 yıl daha...o zamanlar ne olur sence...Şimdikilerin eskileri 1000 rr lar falan altımızda...o dönemde 8000 RR çıkmış falan...:)ışık hızı...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aynen benimde 110km max gidiyor.yokuş aşşağı bir kere 125 gördüm bakım sonrasıydı :) Şöyle sool şeritten yeri geldiğinde 140-150 basabileceğin bir makina olsa fena olmaz.Acaba diyorum şu hysonglar 250ccleri nasıl :silent: Yani cbf 150 den pek farkları yoksa değiştirmeye gerek yok.gerçi fiyatları birzimkilerin 2 katı sizce iyimidir?:silent:



apache falanmı alsaydık ne yapsaydık:queen::queen: Şehiriçinde fena değil ama biraz uzun yolda sıkıyor makina.Gerçi böyle az yakan makinada bulamayız sanırım.:pr:


erdo bence motorda marka olarak hondadan şaşma bizim motorlar kıl tüğ sorun cıkartır ama asla yolda bırakmaz insanı honda yolda kalmaz!! alacaksan cbf 250 bak kendine hyosunga kötü demiyorum tabi oda çok güzel bi motor hele enduroları bi harika ama servis ve parça konusunda hala birazda gerideler.ben bidaha alacak olsam cbf 250 veya 500 alırdım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst