Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
10
herkese selamlar. çoktandır forumu takip edemiyordum. bi de baktımki son okuduğumdan beri yaklaşık 30 sayfa daha eklenmiş foruma. 4 saatte 30 sayfayı ancak bitirebildim. sizlerle paylaşmak istediğim bi konu var. motor kullanırken en çok korktuğum şey lastik patlaması. bu yüzden netten konu ile ilgili tüm forumları hatmettim. 2 hafta önce ankarada ambulans rallisi düzenlendi. burada gelen firmalardan birisi ambulansın lastiklerine ultraseal lastik zırhı zırhı isminde yeşil bi jel koymuş. ambulans çivili tahtanın üzerinden defalarca geçti ve yoluna devam etti. adamlarda şovlarını yapmış oldular. ben de zaten organizasyonda görevli idim hemen gittim adamların yanına ve benim cbf in lastiklerine de uygulattım bu yeşil jeli. daha 2 hafta oldu bu işlemi yapalı ve gerçekten işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum ama en azından artık bi çivi yüzünden lastik patlamayacak diye düşünüp daha rahat biniyorum motora. belki de kendimi kandırıyorum. zaman gösterecek. benim ustaya da sordum "böyle bişey yaptırdım ne dersin" diye, "yüksek hızlarda balans yapar o yüzden race motorlara uygulanmaz" dedi. ee bizimki race olmadığına ve yüksek hızdan kastı 200 üstü olduğuna göre bizim motorlara bi zararı da olmaz herhalde. işinize yarayacak bir bilgi olur diye paylaşmak istedim. herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kimi sağol....

erdocum benimde işime yaramıyor ama herkes servislere akın etse bir dahaki modellerde sorun çıkmaz...

hüseyin moturumuz dubles zaten korkacak bişey yok...Boğaz köprüsünde bir cam yarığı oldu ön lastike 90-100 e çıkmışımdır hissetmedim..Zincirlikuyuna geldim bide baktım gidon sertleşmiş...baktım önde eşşek kadar yarık...ulan nası gidiyo buna rağmen diye hayıflandım ve...24 saat sonra servise uzak bi yere gittim...akşam evdeydim...sabah Ümraniyeye geçtim o halde bişiy olmadı...biraz yavaş gittim sadece...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Dün yolda yagmura yakalandım bende 40 km mesafeden gelirken gelene kadar akla karayı seçtim ıslanmadık biyerim kalmadı bidon midon geçici çözüm abi bu motora kısın binilmez yavv ben bi motor daha bakıyorum kendime kymco people s200 tarzı veya biraz büyük lastik scoter satmıcam bunu ama durum böle olunca mecbur ya yakıt göstergesi hep aynı bozuk benimkide kırmızıda 200 km yol yapıyo değişse ne oda bozuktur resmen üretim hatası herkeste var bu problem en kalıcı cözüm depoyu fulledikten sonra km yi kontrol etmek ben bi depoyla 400 km falan gidiyorum yedekte hiç denemedim ama 360 arası yedege geçiyor yedekte 400 buluyorum daha gider belki ama yolda kalmayı gözüm yemiyor sonra alıyorum yakıtı.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
beyler kedilerin koltuğunuza istila etmemesi için bir formül duydum denemedim zaten ben kapalı yere koyuyorum sıkıntısı olanlar bi denesin...
şu pisuarlara tuvaletlere konulan naftalin kokulu bişey varya kötü kokuyu engelleyen ondan koyuyoyormuşsunuz selenin altına kediler terkediyormuş ortamı...uygulaması nasıl bilmiyorum ama sanırım bi file gibi bişeyin içine 2-3 konulup o şekilde konulur sele altına...bi deneyin işe yarıyorsa herkese tavsiye edelim :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aslında iyi fikir ama bende nekadar işe yarar bilemem kedi inatcı motorun koltugunu söküp eve alıyorum genede tepesine cıkıyo ama denicem bunuda.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
hocam o zaman eczaneden bir boy serum alıyosun, eski bir ayakkabının dilini kesip iki delik açıp ikiye böldüğün serum lastiğini bu deliklere sıkıca bağlıyorsun, sonra Y şeklinde bir dal kesip serum lastiğinin diğer uçlarınıda bu sopaya bağlıyosun...daha sonra taşta olur ama ben meşe(bilye,misket,bilez,gar..) tavsiye ederim...neyse mermini sen seç seçtiğin mermiyi ayakkabı diline kıstırıp serum lastiğini iyice ger, Y harfinin arasından kediyi görünce lasitiği bırak...bi kaç defa bu uygulamayı yaparsan kedi medi kalmaz ortalıkta...meşe kullanmanı tavsiye ediyorum çünkü kediyi ıskalayıp duvara falan vurursan meşenin kırılan cam parçaları kediye denk gelebilir daha etkili yani :))))))))

iyi uygulamalar...kolay gelsin
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
hocam o zaman eczaneden bir boy serum alıyosun, eski bir ayakkabının dilini kesip iki delik açıp ikiye böldüğün serum lastiğini bu deliklere sıkıca bağlıyorsun, sonra Y şeklinde bir dal kesip serum lastiğinin diğer uçlarınıda bu sopaya bağlıyosun...daha sonra taşta olur ama ben meşe(bilye,misket,bilez,gar..) tavsiye ederim...neyse mermini sen seç seçtiğin mermiyi ayakkabı diline kıstırıp serum lastiğini iyice ger, Y harfinin arasından kediyi görünce lasitiği bırak...bi kaç defa bu uygulamayı yaparsan kedi medi kalmaz ortalıkta...meşe kullanmanı tavsiye ediyorum çünkü kediyi ıskalayıp duvara falan vurursan meşenin kırılan cam parçaları kediye denk gelebilir daha etkili yani :))))))))

iyi uygulamalar...kolay gelsin



evet güzel fikir bunuda denemek lazım :mrgreen:EY AHALİ nerde bu millet metehan abi neyaptın yoksa motoru yaktında ondanmı kayboldun bakayım:mrgreen::pcıbıf ler ne alemde.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet güzel fikir bunuda denemek lazım :mrgreen:EY AHALİ nerde bu millet metehan abi neyaptın yoksa motoru yaktında ondanmı kayboldun bakayım:mrgreen::pcıbıf ler ne alemde.

valla kanka 2 gün yazmadık işte görüyon...uyuz oluyom ben cbfcilere valla abi...bön bön izliyolar...yav Kymcoucların bi topiği var veya cbr 125 cilerin...car car muhabbet...neyimiz eskik onlardan...:salut:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
:farao:ya gerçekten neden böle oluyo bu iş ya bende tasınacam yakında kymco cuların yanına :bounce: harbiden buneya abi yazın şuraya valla bakıyonuz bazen en az 5 kişinin sayfayı incelediğini görüyorum teknik konuşalım geyik yapalım yada istifa edelim.bukadar azmı cbf kullanan ben burdan zorla üye yapmaya çalışıyorum insanları katkımız olsun diye siz yazmıyonuz be yavvv:pr:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ya benim depoda ufak çizikler var onları pasta cila kapatırmı beyler ne dersiniz?
gerçi kış geldi çok temizlemiyorum artık motoru arka cant kirden ve zincir yağından kapkara oldu siyaha boyatmışım gibi yıkamıyorum hiç :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Metehan motor rezalet olmuş:mrgreen: ama sen bi tanesin yav:cat:. Kopuyorum senin mesajlarına. CBF150'yi sattım ama sırf senin mesajlar için burayı takipteyim. Abicim sen hakikaten teksin yaa. Öldüm fotoğrafları görünce, yoğunluğun arasında iyi ki girmişim topic'e kahkahayla güldüm, etraftakiler bu deli niye gülüyo diye bakıyolar.:mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen: Bu arada espriler öyle yabana atılır gibi değil. Bence sen memleketin ilk motosiklet stand-upçısı olmalısın baba.

ya benim depoda ufak çizikler var onları pasta cila kapatırmı beyler ne dersiniz?
gerçi kış geldi çok temizlemiyorum artık motoru arka cant kirden ve zincir yağından kapkara oldu siyaha boyatmışım gibi yıkamıyorum hiç :)


Bidon kapatır onları bidon. Metehan yapsın sana bi şekil.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:farao:ya gerçekten neden böle oluyo bu iş ya bende tasınacam yakında kymco cuların yanına :bounce: harbiden buneya abi yazın şuraya valla bakıyonuz bazen en az 5 kişinin sayfayı incelediğini görüyorum teknik konuşalım geyik yapalım yada istifa edelim.bukadar azmı cbf kullanan ben burdan zorla üye yapmaya çalışıyorum insanları katkımız olsun diye siz yazmıyonuz be yavvv:pr:


kanka valla Huzur CBR 125 Topiğinde...:p

ya benim depoda ufak çizikler var onları pasta cila kapatırmı beyler ne dersiniz?
gerçi kış geldi çok temizlemiyorum artık motoru arka cant kirden ve zincir yağından kapkara oldu siyaha boyatmışım gibi yıkamıyorum hiç :)


abi kış vakti ne kapatıyon boşver...bu kış moturunuzdaki çızıkları bilem farkedemeyeceksiniz...psikopata bağlıcak bu kış...çok sert geçicek...ben ne karda işe gittim be motorla...hiç unutmam şimdi Seyrantepe ana cadde tuzlanmış...illede öotorla çıkcam...ula bizde ana caddenin bir alt sokağında...abi allah sizi inandırsın motor motor bloğuna kadar kara saplanmış...ybr 125...2004 kışı...abi 1-2 kişiye ittir yok...motor pati yapıyo...çıkmıyo saplandı sokağın ortasında...kar motor bloğuna değiyor cozzz ediyor...neyse bi bindim sonunda ittir kaktır...çocuklarıda seleye bindirdim zıpal zıpalayabildiğin kadar...sonrası zaten yollar açık tuzlanmış vs...:pvalla hiç unutmuyom 2004 kışını...:p


bakalım bu kış çalışcakmı bizim cbf...ayak marşıda yok...



bütün arkadaşlara iyi akşamlar :rendeer:


eleykümm selemm...

Metehan motor rezalet olmuş:mrgreen: ama sen bi tanesin yav:cat:. Kopuyorum senin mesajlarına. CBF150'yi sattım ama sırf senin mesajlar için burayı takipteyim. Abicim sen hakikaten teksin yaa. Öldüm fotoğrafları görünce, yoğunluğun arasında iyi ki girmişim topic'e kahkahayla güldüm, etraftakiler bu deli niye gülüyo diye bakıyolar.:mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen: Bu arada espriler öyle yabana atılır gibi değil. Bence sen memleketin ilk motosiklet stand-upçısı olmalısın baba.




Bidon kapatır onları bidon. Metehan yapsın sana bi şekil.:queen:


abi biraz coşku yapıyoz sadece...şımartma beni nolur...o kadarda komik değilim....biraz fırlamalık var sadece...:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
200 üncü sayfada benimle dolsun:) Duble yapalım:)))

iyi güzel yazmaya başladılar bak meto abi tepkimiz dikkat çekti sanırım :mrgreen:kısın motor yıkamak çok zor burda hemen çamur oluyor ama sizin orda eyer yola tuz dökülüyorsa mutlaka tuzdan arındırın tuz krozyona neden olur paslanmayı hızlandırır.


gel vatandaş topiğe gel...:queen::cherry:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
200. sayfa banamı kısmet acaba? :) ard ardda mesaj atıyım bana kısmet olsun :p hala cbf 150 ye beyaz ampul bulamadım.Kısalarda yandı uzunları yakarak dolaşıyorum gece oda milletin gözünü alıyor.:silent:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
16
200. sayfa banamı kısmet acaba? :) ard ardda mesaj atıyım bana kısmet olsun :p hala cbf 150 ye beyaz ampul bulamadım.Kısalarda yandı uzunları yakarak dolaşıyorum gece oda milletin gözünü alıyor.:silent:

yaptığın çok tehlikeli dikkat et birisi senin yüzünden kaza yapabilir, sonra vicdanını beyaz ampülde temizleyemez
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
200. sayfanın ilk mesajı bana ait olsa ayıp etmiş olur muyum :)

hayır ayıp etmessin :cat:ama az kalsın bana denk geliyodu:pr:

200. sayfa banamı kısmet acaba? :) ard ardda mesaj atıyım bana kısmet olsun :p hala cbf 150 ye beyaz ampul bulamadım.Kısalarda yandı uzunları yakarak dolaşıyorum gece oda milletin gözünü alıyor.:silent:

erdo sende vaz geç şu beyaz ampul den tak orjinalini bak rahatına :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
beyler başıma cok acayip bi olay geldi dün 110 km ile seyrederken gaz takılı kaldı hemen kontagı kapattım saga çektim hemen tornavidayla kolun mekanizmasını açtım bide ne göreyim 1 tane tel tutuyor gazı kopanlarda yolu tıkamış serviste yokmuş bikaçgün motorsuz kaldım fabrikada yoksa mahfolduk..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst