herkese selamlar. çoktandır forumu takip edemiyordum. bi de baktımki son okuduğumdan beri yaklaşık 30 sayfa daha eklenmiş foruma. 4 saatte 30 sayfayı ancak bitirebildim. sizlerle paylaşmak istediğim bi konu var. motor kullanırken en çok korktuğum şey lastik patlaması. bu yüzden netten konu ile ilgili tüm forumları hatmettim. 2 hafta önce ankarada ambulans rallisi düzenlendi. burada gelen firmalardan birisi ambulansın lastiklerine ultraseal lastik zırhı zırhı isminde yeşil bi jel koymuş. ambulans çivili tahtanın üzerinden defalarca geçti ve yoluna devam etti. adamlarda şovlarını yapmış oldular. ben de zaten organizasyonda görevli idim hemen gittim adamların yanına ve benim cbf in lastiklerine de uygulattım bu yeşil jeli. daha 2 hafta oldu bu işlemi yapalı ve gerçekten işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum ama en azından artık bi çivi yüzünden lastik patlamayacak diye düşünüp daha rahat biniyorum motora. belki de kendimi kandırıyorum. zaman gösterecek. benim ustaya da sordum "böyle bişey yaptırdım ne dersin" diye, "yüksek hızlarda balans yapar o yüzden race motorlara uygulanmaz" dedi. ee bizimki race olmadığına ve yüksek hızdan kastı 200 üstü olduğuna göre bizim motorlara bi zararı da olmaz herhalde. işinize yarayacak bir bilgi olur diye paylaşmak istedim. herkese kazasız belasız sürüşler.