- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Benimki de yağ değiştikten yaklaşık 2000 km sonra yağ miktarında bir miktar azalma oluyor.Sanırım Honda bu yüzden 4000 km bakım arasına 2000 km de bir yağ değişimi koydu.Ben de 2000 km de bir yağ değiştiriyorum.Sorun yok.Bugün zinciri komple gazyağı ile temizledim.Sonra yıkadım motoru ve tekrar zinciri yağladım.Vites geçişleri cillop gibi.Ses azaldı.8300 km deyim.
92 lerde mobiletimi ne parlatırdım be...her gün pasta cila valla...şimdi artık bizden geçti artık...şirketin önünde motur...pismi değelmi tozmu torpakmı farkında bile değilim...sele temiz olsun bana yeter...