Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benimki de yağ değiştikten yaklaşık 2000 km sonra yağ miktarında bir miktar azalma oluyor.Sanırım Honda bu yüzden 4000 km bakım arasına 2000 km de bir yağ değişimi koydu.Ben de 2000 km de bir yağ değiştiriyorum.Sorun yok.Bugün zinciri komple gazyağı ile temizledim.Sonra yıkadım motoru ve tekrar zinciri yağladım.Vites geçişleri cillop gibi.Ses azaldı.8300 km deyim.

92 lerde mobiletimi ne parlatırdım be...her gün pasta cila valla...şimdi artık bizden geçti artık...şirketin önünde motur...pismi değelmi tozmu torpakmı farkında bile değilim...sele temiz olsun bana yeter...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
92 lerde mobiletimi ne parlatırdım be...her gün pasta cila valla...şimdi artık bizden geçti artık...şirketin önünde motur...pismi değelmi tozmu torpakmı farkında bile değilim...sele temiz olsun bana yeter...
At at civcivler yesin.... 92 de 14 yaşındaydın...Nerden mobletin vardı?... Ha babanınsa bişe demem...

O zamanlar seni tanısam gel benim Mz i yıka derdim...:queen: Daha dünkü motorcusun lem.......
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
At at civcivler yesin.... 92 de 14 yaşındaydın...Nerden mobletin vardı?... Ha babanınsa bişe demem...

O zamanlar seni tanısam gel benim Mz i yıka derdim...:queen: Daha dünkü motorcusun lem.......

heheh...sana yalan borcummu var len şakir...:)


ayuuu 92 de ben stajyerdim...Sıemens de...ilk maaşı rap kursuna yatırdım...2.maaşıda mobiletin ilk taksitine...hey yavrum bea...92 den beri babamıza veya başka birine muhtac olmadık...çok şükür...hep alın teri...


sende ticaret mazunu değilmisin la...senin zamanında yokmuydu lise 2 de staj olayı...ya bankayı yada muhasebeyi seçiyodun..okulş seni şirketlere koyuyordu...kredili sistem zamanı...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Sevgili cbf 150 kullanıcıları benim makinadan cızırtı sesi geliyordu ve torku azalmıştı geçen cumartesi yükselişe götürdüm oradaki genç arkadaşlardan biri baktı abi subap ayarı kaçmış dedi,geçen serviste de aynı sorun vardı subap ayarı ile düzelmişti.Kendisine neden bu kadar kısa sürede ayarların kaçtığını sordum;abi benzinden dedi.Neyse iki gün önce ayar yaptırmaya götürdüm,oradaki yaşlıbir usta ilgilendi ve eksantrik gergisinin bozulduğunu söyledi ve bayramdan sonraki perşembeye randevu verdi.Benim sinirimi bozan şu ki u motorsiklet tamirciliği hekimlik miabi herkes aynı arızayı farklı yorumlasın.
Zaten geçen eğitimde de yükselişe fazla güvenmeyin diye laflar vardı.Nolcak arkadaşlar bizim bu halimiz tecrübelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
lastikleri değiştirdim arkadaşlar sölediim baloncuklar direk 8 tane birleşmiş yumurta oldu ve servise zor gittim önüde arkayıda değiştirdim 120 ytl ırc mi ne o nu taktılar virajlara çok ii girio lastikler ama biraz daha çabuk kilitlenio arka teker belki yeni diedir ve bu arada direksiyonumda yine sarsıntı var özellikle iki kişi binerken acaba hava azmı vurdular bi benzinciye gidip havasını vurucam eğer az diilse servise götürcem bu titreşim adamı uyuz edio
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
lastikleri değiştirdim arkadaşlar sölediim baloncuklar direk 8 tane birleşmiş yumurta oldu ve servise zor gittim önüde arkayıda değiştirdim 120 ytl ırc mi ne o nu taktılar virajlara çok ii girio lastikler ama biraz daha çabuk kilitlenio arka teker belki yeni diedir ve bu arada direksiyonumda yine sarsıntı var özellikle iki kişi binerken acaba hava azmı vurdular bi benzinciye gidip havasını vurucam eğer az diilse servise götürcem bu titreşim adamı uyuz edio

Hava fazlaysa sarsıntı olur :
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Sevgili cbf 150 kullanıcıları benim makinadan cızırtı sesi geliyordu ve torku azalmıştı geçen cumartesi yükselişe götürdüm oradaki genç arkadaşlardan biri baktı abi subap ayarı kaçmış dedi,geçen serviste de aynı sorun vardı subap ayarı ile düzelmişti.Kendisine neden bu kadar kısa sürede ayarların kaçtığını sordum;abi benzinden dedi.Neyse iki gün önce ayar yaptırmaya götürdüm,oradaki yaşlıbir usta ilgilendi ve eksantrik gergisinin bozulduğunu söyledi ve bayramdan sonraki perşembeye randevu verdi.Benim sinirimi bozan şu ki u motorsiklet tamirciliği hekimlik miabi herkes aynı arızayı farklı yorumlasın.
Zaten geçen eğitimde de yükselişe fazla güvenmeyin diye laflar vardı.Nolcak arkadaşlar bizim bu halimiz tecrübelerinizi bekliyorum.

dostum dediğin cızırtı sesi bende ve cbf lerin hemen hepsinde var subap cızırtı yapmaz vuruntu gibi trampet gibi ses yapar eksantrik zinciri sesli çalısıyor gergide kolay kolay bozulmaz heleki yol alıp motor iyice ısınınca cızırtıda artar çünki yağ incelir sana tavsiyem bu cızırtıya alısman honda servislerinin çogunda sanayiden yetme malesef servis ve mekanik bilgisi çok az insan çalışıyor bunların yapabileceği hiç bişey yok!!!! gergi değişir fakat sesde bi değişiklik olmaz biraz daha kalın bi yağ koyarsan biraz sesi kesebilirsin 20/50 gibi.bide motorun km sini yazmamışsın 8000 den aşşagı süpap ayarı bozulmaz zaten cbf 150 lilerin ayarları çok sıkı.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kertenkele bişi sorcam...ön lastiğin balon olduğunu nasıl anladın...servismi anladı yoksa...dışarıdan lastiği elleyerek belli olurmu..
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Sevgili cbf 150 kullanıcıları benim makinadan cızırtı sesi geliyordu ve torku azalmıştı geçen cumartesi yükselişe götürdüm oradaki genç arkadaşlardan biri baktı abi subap ayarı kaçmış dedi,geçen serviste de aynı sorun vardı subap ayarı ile düzelmişti.Kendisine neden bu kadar kısa sürede ayarların kaçtığını sordum;abi benzinden dedi.Neyse iki gün önce ayar yaptırmaya götürdüm,oradaki yaşlıbir usta ilgilendi ve eksantrik gergisinin bozulduğunu söyledi ve bayramdan sonraki perşembeye randevu verdi.Benim sinirimi bozan şu ki u motorsiklet tamirciliği hekimlik miabi herkes aynı arızayı farklı yorumlasın.
Zaten geçen eğitimde de yükselişe fazla güvenmeyin diye laflar vardı.Nolcak arkadaşlar bizim bu halimiz tecrübelerinizi bekliyorum.

dostum yükselişte usta yok bi sübap derler bi başka şey derler...bi daha götür motoru değiştirirler kafalarına göre takılıyolar...ben bi dahaki bakıma manisaya götürmeyi düşünüyorum...sende başka bir servis ara kendine:farao:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
az oluncada sarsıntı oluo bana ön taraf 28 arka tarafa 30 hava bas dedi servisten adamlar

servis pek anlamıyor bu işlerden heralde
acil değiştir derim servisini
ön:25 arka:33 dür
zaten arka lastiğin yanında da hava değerleri yazar
senin ön fazla şişik...

bu arada bir çok arkadaş balondan dolayı lastiği garanti kapsamında değişti.sen neden para verdin, garantiye giriyor çünkü...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
beyler servislere güvenip motorum iyi bi bakım geçirdi demeyin yagdan başka değişen bişey olmuyo genelde bu % 90 böle ben bizzat kendi incelememde gördüm bazı önemli birleşim nokta civatalarındaki mavi boyanın silinmediğini eyer parcalar adam akıllı sıkılsa bu boyalar silinir sizde kontrol edin!
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Arkadaşlar çok sağolun paylaşımlarınız için.Makinanın km si 5000 civarı 1500 km de gösterge değişti o üzden hesap kaçtı.Serviste ayrı bir şey yazıyor göstergede farklı.
Peki şu tork meselesi nedir arkadaşlar? Çekişi çok düştü makinanın acaba nedeni nedir.Geçenlerde düğün için Akhisar'a dayıma gittim makinaları beraber aldık onun makina acayip seri ve torklu,acaba şans mı?
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
kertenkele bişi sorcam...ön lastiğin balon olduğunu nasıl anladın...servismi anladı yoksa...dışarıdan lastiği elleyerek belli olurmu..

titreşim yapıodu direksiyon lastii şişirdim yine geçmedi lastiğe baktım hafif görünüodu yumurtalar iki gün sonra koy yumruunu lastie öle bi yumurta oldu seke seke gitmeye başladı zor gittim servise bir anda yumurta büyüdü

servis pek anlamıyor bu işlerden heralde
acil değiştir derim servisini
ön:25 arka:33 dür
zaten arka lastiğin yanında da hava değerleri yazar
senin ön fazla şişik...

bu arada bir çok arkadaş balondan dolayı lastiği garanti kapsamında değişti.sen neden para verdin, garantiye giriyor çünkü...

valla salaklık bende ototsevere gidiorum orda bi abi var bu para konusunda beni uyuz edio ampülüm patlamıştı artı kablosu kopmuştu onun parasını aldı arka fren müşürü arızalanmıştı onunda parasını aldı ve ben bişey demedim ilk motor ya cahillikya şu plaka lambasının plastii kırık kaç kere dedim garantiden değiştirelim parça yok dio para vercem desem değiştirir honda otoseverin satış müdürü ii biride teknik müdürü çok kurnaz biri bende salak olunca lastiide arkayıda değiştirdim arka garantiden olmazdı bişey yoktu ama önünde parasını verdim
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
titreşim yapıodu direksiyon lastii şişirdim yine geçmedi lastiğe baktım hafif görünüodu yumurtalar iki gün sonra koy yumruunu lastie öle bi yumurta oldu seke seke gitmeye başladı zor gittim servise bir anda yumurta büyüdü



valla salaklık bende ototsevere gidiorum orda bi abi var bu para konusunda beni uyuz edio ampülüm patlamıştı artı kablosu kopmuştu onun parasını aldı arka fren müşürü arızalanmıştı onunda parasını aldı ve ben bişey demedim ilk motor ya cahillikya şu plaka lambasının plastii kırık kaç kere dedim garantiden değiştirelim parça yok dio para vercem desem değiştirir honda otoseverin satış müdürü ii biride teknik müdürü çok kurnaz biri bende salak olunca lastiide arkayıda değiştirdim arka garantiden olmazdı bişey yoktu ama önünde parasını verdim


direk şikayet et nasıl girmezmiş

Arkadaşlar çok sağolun paylaşımlarınız için.Makinanın km si 5000 civarı 1500 km de gösterge değişti o üzden hesap kaçtı.Serviste ayrı bir şey yazıyor göstergede farklı.
Peki şu tork meselesi nedir arkadaşlar? Çekişi çok düştü makinanın acaba nedeni nedir.Geçenlerde düğün için Akhisar'a dayıma gittim makinaları beraber aldık onun makina acayip seri ve torklu,acaba şans mı?


aslında tork degerleri çok şekillerde değişir motoru nasıl açtığın debriyaj balatalarının durumu aldıgın yakıt eksozda modifiye (açtırma veya değiştirme) karbüratör ayarların hava filtresi pisliği , emin olmak için bi servise sor anlayan biyere kontrol ettir yukardaki sepeplerden en az ikisi varsa torkta ve güçte düşüş yaşarsın!
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
direk şikayet et nasıl girmezmiş

aslında girer mi girmezmi ben sormuyorumki diorumya salaklık bende böle konularda hiç çingenelik yapmıorum huyum kurusun ver parayı diolar verioz para akıo sanki paçalarımızdan işte lastii değiştirdim kredi kartından ödicem dedim taksitli yap dedim faiz biner dedi bilmiorum onu bankamı yapıo sonra elemana kredi kartımı verdi al işte şu kadar taksit faizli ama dedi böle adama işkillendim hani faizsiz oluoda bumu koyduruo die bilmiorum bankaya açıp soracam unutuorum

servis olarak memnunum otoseverden şimdilik ama bu konularda teknik müdürün sürekli kurnazlık yapması uyuz edio beni
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aslında girer mi girmezmi ben sormuyorumki diorumya salaklık bende böle konularda hiç çingenelik yapmıorum huyum kurusun ver parayı diolar verioz para akıo sanki paçalarımızdan işte lastii değiştirdim kredi kartından ödicem dedim taksitli yap dedim faiz biner dedi bilmiorum onu bankamı yapıo sonra elemana kredi kartımı verdi al işte şu kadar taksit faizli ama dedi böle adama işkillendim hani faizsiz oluoda bumu koyduruo die bilmiorum bankaya açıp soracam unutuorum

ampüller kablolar hortumlar balatalar garantiye girmez zaten ama su plaka aydınlatma koruması ve lastik girer dostum aslında honda direk değiştirmiyor distiribitöre sevk ediyor bildigim kadarıyla duronun distiribitörüne keşke bildirseydin nekadarın gitti?bide verdikleri lastikte duromugene 40/50 liralık bişeye taksitli satışta ne faizi be bankaya sor bile bile kazıklanma!!
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
duro takmadılar ırc mi ne öle bi marka taktılar tam hatırlamıorum ön 60 arka 60 120

faturada ön lastik 42
arka lastik 50
mekanik işçilik 21
kdv 20
toplam 135 e gelio taksitlede 7 ytl faiz 142 fatura bu geldi işçiliğide yerleştiriolar hemen
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ırc durodan iyidir bu lastik çok bilinmiyor ancak orta kalite yılların lastiği irc ben bütün motorlarımda kullandım ve kaymıyordu c90 da su an hala üzerinde 2 senelik irc var çatlamadı bile ama çokta güvenme orta kalite:)
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
lastik virajlara çok ii girio yattıımı kendi sanki biraz daha yatırıo direksiyonu kilitlio güven verio ama ilk aldım çok çabuk kızakladı arkası belkide ilk olduundan yani ilk sert frende çünkü bi önceki lastie göre sıktım freni ondan daha çabuk kızakladı arkası ama daha ilk kmlerde oldu yepyeni olduujnda kaynaklandı heralde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst