Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Benim motor geçen kış 25 gün yattı, bu yaz tatile gittim 15 gün yattı, her ikisinde de hiç bir sorun yaşamadım, tıkır tıkır çalıştı maşallahı var.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
erdo abi benim düldül bir zaman 12 gün yattı ama tek gazda aldı ve jiglesiz...hiç bir zaman çalıştırma konusunda üzmedi....Allah nazardan korusun 9500 deyim hiç yolda kalmadı teklemedi...ilk günkü heyecanımla (ama biraz daha süratli şekilde ) sürüyorum...20.000 rahat yaparım sonrası Allah kerim...

Abicim bumu benim sorumun cevabı :) İlahi .Kendi anılarını anlatmışsın :p:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Soru neydi. Soru mu vardı ki? Biri bişey mi sormuştu?:bounce::queen:

Heyy adamımm birilerininnn lanett aküsü zayıflamıştı...:p


Erdocum o lanet siyah akü başlıklarınıı tekmeleseydin adamımm...:p

son 1 aydır topik yerinde sayıyor abiler...iş geyiğe vurdu...


cbf 150 yi nasıl bilirdinizzz ey cemaat...:p
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
93
15yıl sonra ben de motosiklet aldım.bana hayırlı olsun deyin de hayır görelim inş.tercihim cbf 150 oldu tabiki siyah.
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
93
teşekkür ederim mete-han.özellikle sizin mesajlarınız beim dikkatimi çektği için takip ettim.bana cbf hakkında iyi şeyler düşündürdün.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Aküyü çıkardım biraz zor oldu bakalım yetkililler sök getir dolduralım dediler.Olacakmı göreceğiz :bounce:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
arkadaslar bugun muracatımı yaptım yarın aksam teslım alıyorum bende ama sorun şu kış gelıyor ve uzerındekı lastıkler cok kaydıgını yazıyor forumlarda aceba ne tur lastık almalı ve ölcüleri ne olmalı lütfen bu konuya değinelim
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
arkadaslar bugun muracatımı yaptım yarın aksam teslım alıyorum bende ama sorun şu kış gelıyor ve uzerındekı lastıkler cok kaydıgını yazıyor forumlarda aceba ne tur lastık almalı ve ölcüleri ne olmalı lütfen bu konuya değinelim


cbf150.net'te üstündeki orjinal lastiklerle 14000km yapmış arkadaş var yaz kış.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Sevgili cbf kullanıcıları benim lastikler çok kayıyor iki üç defa düştüm,yorumlarınızı bekliyorum.Teşekkürler
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
30-9-2007 günü 400 km yol yaptım son 200 km sinde mola vermedim 110- 120 km / saat saat hızlar gördüm benzin istasyonlarını hırs tan ağlatacak kadar da ekonomik bir yolculuk yaptım -İzmir -didim- izmir
ama motosikletim satılık satılık a çıkardığım an da bir çok kimse almak istedi
ama istediğim fiyat ta anlaşamadık (anlaşamadık diye de çok sevindim içim den )
Şimdi müşterisi hazır ben 400 - 500 cc lik bir motosiklet arzusundayım ama maddi açıdan gücüm elverse bu motosikleti asla satmam .
Bu sebeb le samimi bir şekilde bu motosikleti Türkiye ye ithal eden HONDA TÜRKİYE yetkililerine TEŞEKKÜR ederim ..
inanın motosikletim den çok memnunum , Bu motosiklet i alan arkadaşlar asla pişman olmazlar ...
zevkler ve renkler tartışılmaz ama bu motosiklete kötü kalitesiz diyen adam da sadece art niyetlidir........
selamlar.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
arkadaslar bugun muracatımı yaptım yarın aksam teslım alıyorum bende ama sorun şu kış gelıyor ve uzerındekı lastıkler cok kaydıgını yazıyor forumlarda aceba ne tur lastık almalı ve ölcüleri ne olmalı lütfen bu konuya değinelim

2008 cbf yazmışsın...2008 ler geldimi..?2007 ile farkı varmı yazarmısın
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
inanın motosikletim den çok memnunum , Bu motosiklet i alan arkadaşlar asla pişman olmazlar ...
zevkler ve renkler tartışılmaz ama bu motosiklete kötü kalitesiz diyen adam da sadece art niyetlidir........
selamlar.


Aynen katılıyorum sana satmak üzere biri olarak.:cat:


Discordian, hayırlı teskereler. Hatta teZkereler :):rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst