- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
En düşük fiyata kim verirse onu alıcam. :mrgreen:
Açık indirim başladı!
Açık indirim başladı!
Bu kışı geçirmek icin bende bir cbf arıyorum
Motorun sıfırı 3650+150= 3800
2900 istiyorsun ve ikinci ellerin alım satım masrafı 250 tutuyor.. yani bana 3150 ye gelcek.. 650 daha verip sıfırını almak her koşulda daha mantıklı geliyor.
Kendi motorumu (kanuni storm 150) 1400 e sattım 4 ay evvel 2700 e almıştım.
Şimdi diceksin o çin malı.. haklısında..
Ancak benim mantığımda ikinci eline gitmiyor..
İstediğin son fiyatı söyle.. Duruma göre ulaşırım sana.
Sen oradaki ilanlara iyi baktın mı ben makul bile satıyorum, brandasıyla, çantasıyla v.s. ile.
İlk sahibinden kirmizi 2007 model 6700 km de cbf 150, orjinal lastiklerinin asfalt performansını beğenmediğimden lastiklerini daha 6000 km de Anlas inkiyle degistirdim. Eski lastikleride tertemiz duruyor.Topcase (Kappa 35 lt lik), koruma demiri ve brandası hepsi birlikte verilecektir. Motor gayet temiz sadece bir iki kere dusuk hizlarda koruma demiri uzerine dusulduğünden koruma demirinin en uc kenari biraz ciziktir. Bakimlarinin hepsi Honda D&B motorda yapıldı.
Makul mu satiyorsun? 2700 e burda var aynı özelliklerde hatta fazlası.
Bugun 2007 model 150 cc lik motorun (motorun değeri 2500 lira gösteriyor) noter masrafı 195 ytl tuttu. + sigorta + plaka + ruhsat masraflarıda 140 civarında tutuğunu öğrendim.. eee? geldi 335 e.. 300 de..
Mantıklı ol kendini alıcı yerine koy kendin alır mısın?
Bu motorun kralı gelsin gözümdeki değeri 2700 dür.
Sonucta bir cbf 150 dir.
Hayırlı satışlar.
Makul mu satiyorsun? 2700 e burda var aynı özelliklerde hatta fazlası.
Bugun 2007 model 150 cc lik motorun (motorun değeri 2500 lira gösteriyor) noter masrafı 195 ytl tuttu. + sigorta + plaka + ruhsat masraflarıda 140 civarında tutuğunu öğrendim.. eee? geldi 335 e.. 300 de..
Mantıklı ol kendini alıcı yerine koy kendin alır mısın?
Bu motorun kralı gelsin gözümdeki değeri 2700 dür.
Sonucta bir cbf 150 dir.
Hayırlı satışlar.
sonuçta bir CBF150'ymiş zaten
neden almak istiyorsun o zaman?
kimse de sana cloud'un motorunu al demiyor
paşa gönlünün beğendiğini alırsın olur biter
ben kendi adıma Cloud'un motoruna ne kadar iyi baktığına kefilim
ve açıkçası o motoru senin almayacak olmana sevindim
çünkü Cloud motoruna hiç bir zaman "sonuçta CBF150 işte" diyerek bakmamıştır, seve seve gözü gibi bakmıştır...
sonuçta bir CBF150'ymiş zaten
neden almak istiyorsun o zaman?
kimse de sana cloud'un motorunu al demiyor
paşa gönlünün beğendiğini alırsın olur biter
ben kendi adıma Cloud'un motoruna ne kadar iyi baktığına kefilim
ve açıkçası o motoru senin almayacak olmana sevindim
çünkü Cloud motoruna hiç bir zaman "sonuçta CBF150 işte" diyerek bakmamıştır, seve seve gözü gibi bakmıştır...
|
||||||||||
çevren geniştir.ortam yap bakalım da kankalığını görelim.
:bounce:
kanka dediğim gibi aracılık zor işler...İstanbulda olsan belki ama inan zor..Bana geçenlerde Garanti Sigortadan bir çocuk geldi...3 hafta olmuştur...ya erkadai yanıma geldi prarası var...benim ilanda var ya...eyvah dedim ciddi alıcı geldi napcaz şimdi...neyse birde baktım turluyoruz falan Nişantaşında...ama pazarlık başladı...neyse bnim işim çıktı arkadaşı aracla Taksime ladar çıkardım...en son olarak dedimki...ya hocam ben motoru satmak istemiyom ya...kusura bakma falan...en son zorla diyebildim...genelde telefonda sallardım herkesi...ama ciddi alıcı gelince elim ayağıma dolaştı...
sağolsun anlayışlı çıktı...ben dedimki vaktini aldım kusura bakma...
![]()
kanka dediğim gibi aracılık zor işler...İstanbulda olsan belki ama inan zor..Bana geçenlerde Garanti Sigortadan bir çocuk geldi...3 hafta olmuştur...ya erkadai yanıma geldi prarası var...benim ilanda var ya...eyvah dedim ciddi alıcı geldi napcaz şimdi...neyse birde baktım turluyoruz falan Nişantaşında...ama pazarlık başladı...neyse bnim işim çıktı arkadaşı aracla Taksime ladar çıkardım...en son olarak dedimki...ya hocam ben motoru satmak istemiyom ya...kusura bakma falan...en son zorla diyebildim...genelde telefonda sallardım herkesi...ama ciddi alıcı gelince elim ayağıma dolaştı...
sağolsun anlayışlı çıktı...ben dedimki vaktini aldım kusura bakma...
![]()
Makul mu satiyorsun? 2700 e burda var aynı özelliklerde hatta fazlası.
Bugun 2007 model 150 cc lik motorun (motorun değeri 2500 lira gösteriyor) noter masrafı 195 ytl tuttu. + sigorta + plaka + ruhsat masraflarıda 140 civarında tutuğunu öğrendim.. eee? geldi 335 e.. 300 de..
Mantıklı ol kendini alıcı yerine koy kendin alır mısın?
Bu motorun kralı gelsin gözümdeki değeri 2700 dür.
Sonucta bir cbf 150 dir.
Hayırlı satışlar.
hocam sen naptın öle motorlaya aman gözünü evim o motoru oralarda öle kullanırsan yazık olur sen en iisi asfaltta ara ara önünü kaldır o yeter oralara motoru götürme öle bak içim gitti şimdi
Abicim satmıcaksan niye ilan veriyorsun :queen:hani bizim toplumda bir zihniyet vardır araba pazarına götürür arabasını olmıcak bir fiyat yazarki kaç para ettiğini görmek için
seninkide o hesap
:mrgreen::rendeer:
Pazar günü 30 eylülde kalamış parkında buluşuyoruz,herkezi bekliyoruz,haberiniz ola 10 cbf 150 olduk,devamını bekliyoruz..