Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Bu kışı geçirmek icin bende bir cbf arıyorum
Motorun sıfırı 3650+150= 3800
2900 istiyorsun ve ikinci ellerin alım satım masrafı 250 tutuyor.. yani bana 3150 ye gelcek.. 650 daha verip sıfırını almak her koşulda daha mantıklı geliyor.
Kendi motorumu (kanuni storm 150) 1400 e sattım 4 ay evvel 2700 e almıştım.
Şimdi diceksin o çin malı.. haklısında..
Ancak benim mantığımda ikinci eline gitmiyor..
İstediğin son fiyatı söyle.. Duruma göre ulaşırım sana.

Almaya niyetli adam açar telefonu sorar. Buradan almak isteyen olursa 2900'den bir miktar düşebilirim diye yazmışım zaten. Acelem de yok. Sen oradaki ilanlara iyi baktın mı ben makul bile satıyorum, brandasıyla, çantasıyla v.s. ile. Bu arada arkadaşın biri yukarıda yazmış noter masrafı 163ytl tuttu diye. 150 - 160 arası tutar. Honda'yı da Kanuni ile karıştırma derim. İlanın ilk gününde 3 kişi aradı ama onlar ölmüş eşek arıyolardı sanırım. Ben motoruma güveniyorum beni bilen de az çok buradan ve cbf150.net'ten bilir. Aynı fiyata daha yüksek km'lerde bile satan var gerekirse bekler biraz daha biner yine satarım.
Buradan düşünen arkadaş olursa lütfen aradıında nickini v.s. söylesin de yanlış anlama olmasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Sen oradaki ilanlara iyi baktın mı ben makul bile satıyorum, brandasıyla, çantasıyla v.s. ile.

Makul mu satiyorsun? 2700 e burda var aynı özelliklerde hatta fazlası.
İlk sahibinden kirmizi 2007 model 6700 km de cbf 150, orjinal lastiklerinin asfalt performansını beğenmediğimden lastiklerini daha 6000 km de Anlas inkiyle degistirdim. Eski lastikleride tertemiz duruyor.Topcase (Kappa 35 lt lik), koruma demiri ve brandası hepsi birlikte verilecektir. Motor gayet temiz sadece bir iki kere dusuk hizlarda koruma demiri uzerine dusulduğünden koruma demirinin en uc kenari biraz ciziktir. Bakimlarinin hepsi Honda D&B motorda yapıldı.

Bugun 2007 model 150 cc lik motorun (motorun değeri 2500 lira gösteriyor) noter masrafı 195 ytl tuttu. + sigorta + plaka + ruhsat masraflarıda 140 civarında tutuğunu öğrendim.. eee? geldi 335 e.. 300 de..

Mantıklı ol kendini alıcı yerine koy kendin alır mısın?
Bu motorun kralı gelsin gözümdeki değeri 2700 dür.
Sonucta bir cbf 150 dir.

Hayırlı satışlar.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Makul mu satiyorsun? 2700 e burda var aynı özelliklerde hatta fazlası.


Bugun 2007 model 150 cc lik motorun (motorun değeri 2500 lira gösteriyor) noter masrafı 195 ytl tuttu. + sigorta + plaka + ruhsat masraflarıda 140 civarında tutuğunu öğrendim.. eee? geldi 335 e.. 300 de..

Mantıklı ol kendini alıcı yerine koy kendin alır mısın?
Bu motorun kralı gelsin gözümdeki değeri 2700 dür.
Sonucta bir cbf 150 dir.

Hayırlı satışlar.

Zaten indirim payı var yazdım okuduysan. Ben kralını padişahını bilemiycem artık. 2400'e de satan var 3250'ye de dilediğini al. Sana da iyi alışverişler. Gönlüne göresini bulursun umarım.
Arkadaşlar bu konuda topiği gereksiz yorduğum için kusura bakmayın.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Makul mu satiyorsun? 2700 e burda var aynı özelliklerde hatta fazlası.


Bugun 2007 model 150 cc lik motorun (motorun değeri 2500 lira gösteriyor) noter masrafı 195 ytl tuttu. + sigorta + plaka + ruhsat masraflarıda 140 civarında tutuğunu öğrendim.. eee? geldi 335 e.. 300 de..

Mantıklı ol kendini alıcı yerine koy kendin alır mısın?
Bu motorun kralı gelsin gözümdeki değeri 2700 dür.
Sonucta bir cbf 150 dir.

Hayırlı satışlar.

sonuçta bir CBF150'ymiş zaten
neden almak istiyorsun o zaman?
kimse de sana cloud'un motorunu al demiyor
paşa gönlünün beğendiğini alırsın olur biter
ben kendi adıma Cloud'un motoruna ne kadar iyi baktığına kefilim
ve açıkçası o motoru senin almayacak olmana sevindim
çünkü Cloud motoruna hiç bir zaman "sonuçta CBF150 işte" diyerek bakmamıştır, seve seve gözü gibi bakmıştır...
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
sonuçta bir CBF150'ymiş zaten
neden almak istiyorsun o zaman?
kimse de sana cloud'un motorunu al demiyor
paşa gönlünün beğendiğini alırsın olur biter
ben kendi adıma Cloud'un motoruna ne kadar iyi baktığına kefilim
ve açıkçası o motoru senin almayacak olmana sevindim
çünkü Cloud motoruna hiç bir zaman "sonuçta CBF150 işte" diyerek bakmamıştır, seve seve gözü gibi bakmıştır...


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
tok olun arkadaşlar .........
mezarcılara prim vermeyin ucuz motosiklet arayan gitsin çan çin çon lara baksın..... hiç kazımayın...............
 
Katılım
25 Ağu 2007
Mesajlar
14
Valla bende almayı düşünüyorum bu aralar CBF 150 arkadaşlar(büyük ihtimalle ilan veren arkadaşlardan :).Ehliyeti hallettim...Eh motor sürmeyide öğrenecem zamanla amma.Önümüz kış ,ev iş arasında kullanmayı düşünüyorum motoru (Pendik-Altunizade) , nasıl yaparım nasıl ederim ,çok üşürmüyüm , kayıp düşermiyim :) Bunun yanında motoru koyacak sağlam bir yerimde yok .Ne yaparımda çaldırmam.

CBF 150 sahipleri olarak öğütlerinizi bekliyorum. rahatımı bozmayıp oturayımmı oturduğum yerde :)
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
sonuçta bir CBF150'ymiş zaten
neden almak istiyorsun o zaman?
kimse de sana cloud'un motorunu al demiyor
paşa gönlünün beğendiğini alırsın olur biter
ben kendi adıma Cloud'un motoruna ne kadar iyi baktığına kefilim
ve açıkçası o motoru senin almayacak olmana sevindim
çünkü Cloud motoruna hiç bir zaman "sonuçta CBF150 işte" diyerek bakmamıştır, seve seve gözü gibi bakmıştır...

**** musun bilader?
600 ytl ile kalıyor sıfırı arasında
istediği kadar temiz olsun.
Bir malın ederi var.
33 milyara aldıgım sıfır (mazda3) arababamı 4 ay sonra 25.000 liraya sattım
29 lira desem dediğimle kalırım
önümüz kış ben motorun emsallerinin ikinci el fiyatının ne oldugunu söylüyorum
Siz gelmişsiniz mezarcı muamelesi yapıyorsunuz
Ben mezarcıysam siz keriz avcısısınız

Bu basliga cevap yazmıcam.

 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Kaba yada ç istenmeyen mesajlar göndermek yasaktir. Forum ortamina kisisel problemler, anlasmazliklar tasinamazlar.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çevren geniştir.ortam yap bakalım da kankalığını görelim.
:bounce:


kanka dediğim gibi aracılık zor işler...İstanbulda olsan belki ama inan zor..Bana geçenlerde Garanti Sigortadan bir çocuk geldi...3 hafta olmuştur...ya erkadai yanıma geldi prarası var...benim ilanda var ya...eyvah dedim ciddi alıcı geldi napcaz şimdi...neyse birde baktım turluyoruz falan Nişantaşında...ama pazarlık başladı...neyse bnim işim çıktı arkadaşı aracla Taksime ladar çıkardım...en son olarak dedimki...ya hocam ben motoru satmak istemiyom ya...kusura bakma falan...en son zorla diyebildim...genelde telefonda sallardım herkesi...ama ciddi alıcı gelince elim ayağıma dolaştı...:p


sağolsun anlayışlı çıktı...:pben dedimki vaktini aldım kusura bakma...:p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
kanka dediğim gibi aracılık zor işler...İstanbulda olsan belki ama inan zor..Bana geçenlerde Garanti Sigortadan bir çocuk geldi...3 hafta olmuştur...ya erkadai yanıma geldi prarası var...benim ilanda var ya...eyvah dedim ciddi alıcı geldi napcaz şimdi...neyse birde baktım turluyoruz falan Nişantaşında...ama pazarlık başladı...neyse bnim işim çıktı arkadaşı aracla Taksime ladar çıkardım...en son olarak dedimki...ya hocam ben motoru satmak istemiyom ya...kusura bakma falan...en son zorla diyebildim...genelde telefonda sallardım herkesi...ama ciddi alıcı gelince elim ayağıma dolaştı...:p


sağolsun anlayışlı çıktı...:pben dedimki vaktini aldım kusura bakma...:p

Abicim satmıcaksan niye ilan veriyorsun :queen::p hani bizim toplumda bir zihniyet vardır araba pazarına götürür arabasını olmıcak bir fiyat yazarki kaç para ettiğini görmek için :) seninkide o hesap :p:mrgreen::rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
kanka dediğim gibi aracılık zor işler...İstanbulda olsan belki ama inan zor..Bana geçenlerde Garanti Sigortadan bir çocuk geldi...3 hafta olmuştur...ya erkadai yanıma geldi prarası var...benim ilanda var ya...eyvah dedim ciddi alıcı geldi napcaz şimdi...neyse birde baktım turluyoruz falan Nişantaşında...ama pazarlık başladı...neyse bnim işim çıktı arkadaşı aracla Taksime ladar çıkardım...en son olarak dedimki...ya hocam ben motoru satmak istemiyom ya...kusura bakma falan...en son zorla diyebildim...genelde telefonda sallardım herkesi...ama ciddi alıcı gelince elim ayağıma dolaştı...:p


sağolsun anlayışlı çıktı...:pben dedimki vaktini aldım kusura bakma...:p


metehan ben satıyorum aga.büyük cc ye geçiş bunun tek sebebi.ciddi olanlar zaten teklif yolluyor sahibinden.com dan.bakalım hayırlısı.4000 bakıma sokup garaja kaldıracağım.hayırlısı artık.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Makul mu satiyorsun? 2700 e burda var aynı özelliklerde hatta fazlası.


Bugun 2007 model 150 cc lik motorun (motorun değeri 2500 lira gösteriyor) noter masrafı 195 ytl tuttu. + sigorta + plaka + ruhsat masraflarıda 140 civarında tutuğunu öğrendim.. eee? geldi 335 e.. 300 de..

Mantıklı ol kendini alıcı yerine koy kendin alır mısın?
Bu motorun kralı gelsin gözümdeki değeri 2700 dür.
Sonucta bir cbf 150 dir.

Hayırlı satışlar.

dostum cbf150 o kadar küçümsüyorsan benim cbf yi satiiiiim sana al sana fiyat 1499 ytl devir her şey bana dahil kırmızı 4000 küsürde ful+ful....:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Pazar günü 30 eylülde kalamış parkında buluşuyoruz,herkezi bekliyoruz,haberiniz ola 10 cbf 150 olduk,devamını bekliyoruz..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi günler dostlarım forumdan çok uzak kaldım cbf 150'imle tam 3750 km lik bir gezi yaptm motorum 6000km de rahat duz yolda 125-130 goruyor benı hıc uzmedı honda kalitesini bir kez daha kanıtlamış oldu :cat: saygılarımla...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Cumartesi sabahı eşimle beraber Sakarya'ya gidiyoruz motorla. CBF150'ye veda gezisi olacak bizim için. Pazar sabahı döneceğiz. Orada da Kuzuluk, Şerefiye gibi yerleri turlamayı düşünüyoruz. Bu sebepten Pazar günkü buluşmaya gelemeyeceğim muhtemelen çünkü pazar öğleden sonra işe gideceğim.
Motor 6700'de dönünce 7000'i aşacak. Sağolsun beni hiç mi hiç üzmedi. Tabi ben de onu üzmeden kullandım hep. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abicim satmıcaksan niye ilan veriyorsun :queen::p hani bizim toplumda bir zihniyet vardır araba pazarına götürür arabasını olmıcak bir fiyat yazarki kaç para ettiğini görmek için :) seninkide o hesap :p:mrgreen::rendeer:


kanka satmak çok zor bir karar...satan arkadaşlara hayırlı olsun ama yinede bir üst cc alamıyorsan bence satma...çook pişman olacak arkadaşlar...yenilemeyenler için diyorum bunu...2 gün otobüslerde süründünmü aıl başa gelir...:pilanımıda çektim zaten...:cat:

Pazar günü 30 eylülde kalamış parkında buluşuyoruz,herkezi bekliyoruz,haberiniz ola 10 cbf 150 olduk,devamını bekliyoruz..



paşam biz Bursada olucaz o gün...saygılar...:cat:


Cloudum hadi bakalım hayırlı olsun...ama fiyat kırmadan olmayacak gibi...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst