Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
sakın bükme aynayı meto.pul pul dökülür kaplaması.aynı ayna ve aynı sorun cbf 500 de de var.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
metehan abi bende arkayı görmemezlik gibi bir durum yok,%80 olarak görüyorum ben,zaten benim aynaların içinde bir ayna daha var içine göre bombeli ayna kestirip yapıştırdım ama gene aynı,ben orjınalı güzel hem benim aynaları niye büküyoz abi benim motorun canı yokmu.:p
benim aklımda başka bir plan var,polsi çakarı takacagım koruma demirinin ortasına,yuvarlak sis lambası ve biri kırmızı digeri mavi çakacak ve herkez bana yol verecek eskisi gibi,mondialde ne güzeldi ya sivil polis bile yol vermişti iki kere. yapınca sizlerele paylaşırım.

Ya cihan bende bir led takmayı düşünüyorum motora.Kim bağlıya bilir acaba bunu .Birde düğme lazım yanılmıyorsam.:silent:bilgin varmı bu konuda birgün boş vaktinde halledelim.Yani tabi ilk önce ledleri almam lazım:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ayna işi sakat hocam.YRB aynasına güzel diyorlar.Hatta bizim siteden seruvenci80 (murat) yaptırmısdı gördüm.Gayette güzel olmuş.Motorun benzin göstergesinde aynen benimde sorun var.Artık sayaçla işi hallediyorum.CBf500 dede yokmuş gösterge artık onada binsem zorluk çekmicem :p .Şimdi bu bakım 3000 demi oluyor 4000 demi.Ben bir 1000 de yaptırdm birde 4000 de yaptırıyım diyorum.Yahu her servis kafasına göre yapıyor bende anlamadım. :p :)


erdocum...olay şudur...100 de ilk bakım yaptırıyoruz ya...normalde 4000-8000-12000 de ana bakımlarımız var 50 lira tutuyor...ama honda tr nolur nolmaz diye (birkaç olaydan huylandı..yağ yakma olayları oldu sıcak iklimlerde aşırı zorlamalarda..) 3000-5000-7000-9000 de yağ değiştirmeyede çağırıyor seni...çift sayılarda ana bakım...tek sayılarda yağ değiştirme...ama para tuzağı değil...yağ değişince sende motorda nefes alıyo...bu tabi desavantaj bize...ybr de falan böle yağ eksiltme yağ yakma olmaz hiç...bide hava filtremiz 7 gayme değiştirin...kıyın paraya...herşey motor için...:rendeer:




metehan abi bende arkayı görmemezlik gibi bir durum yok,%80 olarak görüyorum ben,zaten benim aynaların içinde bir ayna daha var içine göre bombeli ayna kestirip yapıştırdım ama gene aynı,ben orjınalı güzel hem benim aynaları niye büküyoz abi benim motorun canı yokmu.:p
benim aklımda başka bir plan var,polsi çakarı takacagım koruma demirinin ortasına,yuvarlak sis lambası ve biri kırmızı digeri mavi çakacak ve herkez bana yol verecek eskisi gibi,mondialde ne güzeldi ya sivil polis bile yol vermişti iki kere. yapınca sizlerele paylaşırım.



abi bende %50 görüyom valla...bazen huylanıyom kendim kafamı çeviriyom...yani aynalar tırttttt babişşş...:pbak yapacağın şeyi yazmışın...sana güveniyoz Cihan agam ...sen yetenekli adamsın işte lamı cimi yok...bizim Kahraman Murat("işteyim..evdeyim Murat"dır namı..) gibi ne yapsan yakışıyor düldüle...


yav biz cbf ciler neden gruplaşıp coşkulu gezi yapmıyoz...sadece cbfciler ama...diğerlerini dışlıyoz iyimi...:p
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
meto sen şimdi cihana gazı verdin,o da kalkıp elektrik kontrollü ayna yapmasın!!!:queen:
bunu da yaparsa ben benimkine hava yastığı takmasını istiycem ondan:queen:

yapalım bir gezi.benim buralara gelin.zayıfsınız biraz daha kilo alın.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sakın bükme aynayı meto.pul pul dökülür kaplaması.aynı ayna ve aynı sorun cbf 500 de de var.

bende öle düşünüyom ama bi çare bulmam lazım arkayı %100 görmek istiyorum...:pale:

alpcim 100 de titrerse ben uyuz olurum duruma...şöle daha geniş bir ayna yokmu ya...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
şimdi ben buraya yazsam akşam yani bi akşam sahil de toplansak dersem kaç kişi gelir saat 21 gibi yani,sahilde balık yeriz hemde cbf leri tokuştururuz,
hadi bakalım kaç kişi :p:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meto sen şimdi cihana gazı verdin,o da kalkıp elektrik kontrollü ayna yapmasın!!!:queen:
bunu da yaparsa ben benimkine hava yastığı takmasını istiycem ondan:queen:

yapalım bir gezi.benim buralara gelin.zayıfsınız biraz daha kilo alın.

Cihan valla motora kanat takar uçurur...Hazerfan Cihan olur namı..:p


nerdesin sen hacı...cbfcilere ara gazı ben veririrm...derimki "gelmeyen cbfci...."

:queen:

şimdi ben buraya yazsam akşam yani bi akşam sahil de toplansak dersem kaç kişi gelir saat 21 gibi yani,sahilde balık yeriz hemde cbf leri tokuştururuz,
hadi bakalım kaç kişi :p:p

valla ramazan gelmeden yapalım bişiler...benden evet...herkes zaten Anadolu yakasında elimiz mahkum gitmeye artık oraya...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
ben tekirdağ çerkezköydeyim.gelin bu haftasonu kaçalım biryerlere.başım gözüm üstüne.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
eeeeeee hani başka cbf ci yok galiba hangi akşam yapıyoruz balık sefasını...
malesef bu pazar ailemle denize gitmeyi planladık,ama akşam yapalım mı .
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben tekirdağ çerkezköydeyim.gelin bu haftasonu kaçalım biryerlere.başım gözüm üstüne.

ohooo biz oraya gittik yav...faruk 59 karşıladı Cihan gınger keko oğuz birolum vs ama yine gideriz valla kışa girmeden...bide ben tırsıyom abi bu elemanlardan...bunlar dişli mişli bişey yapıyolar makineye...120-130 köklüyolar...halbuki ben 90-95 sabit hız sterim gezide...Cihana ateşle yaklaşma tehlikelidir...dip gaz...:ppazara bizim Syrıana Bilonun nişanı var...elimiz kolumuz bağlı abi...kısmetse başka zaman...benden evet...hatta tek bilem gelirim...bana her zaman uyar...:rendeer:

eeeeeee hani başka cbf ci yok galiba hangi akşam yapıyoruz balık sefasını...
malesef bu pazar ailemle denize gitmeyi planladık,ama akşam yapalım mı .

olabilir abi pazar akşamına...yağmur çamur yoksa mantıklı...ama ben balıktan pek çakmam...yemeyide bilmem kılçık falan...


abi cbfleri nereye koyucaz...nereye düşünüyosan paylaşki karşıda olursa katılım fazla olur...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
ohooo biz oraya gittik yav...faruk 59 karşıladı Cihan gınger keko oğuz birolum vs ama yine gideriz valla kışa girmeden...bide ben tırsıyom abi bu elemanlardan...bunlar dişli mişli bişey yapıyolar makineye...120-130 köklüyolar...halbuki ben 90-95 sabit hız sterim gezide...Cihana ateşle yaklaşma tehlikelidir...dip gaz...:ppazara bizim Syrıana Bilonun nişanı var...elimiz kolumuz bağlı abi...kısmetse başka zaman...benden evet...hatta tek bilem gelirim...bana her zaman uyar...:rendeer:

helal be meto.biz buradan kaçıp dağa gidecez yaw.ne işimiz var pastane köşelerine,sahil yollarında.evli barklı adamlarız.ne köklemesi yaw.değişen bişey olmaz.şimdi ben buraya öyle bir resim koyarım ki.hemen gelirsiniz vallaha:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
tamam o zaman ben buraya yazıyorum cuma akşamı sahilde buluşuyoruz,
ama hangi sahilde ? oy birligi ile karar verelim muhabbetlerimizi koyulaştıralım,cbf leride tokuşturalım.
ok mi?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748

buyur resim mi dediniz,hani kimler geliyor valla kimse gelmezse ben gidecegim tek yiycem sonra da buraya resim ekliycem benden demesi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst