- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
alpcim bi örnek versene...mesela sendeki mz aynası bizim yuvalara olurmu...
Eğer dişleri tutmazsa maşon aparatlar var..... Sen iste yeterki...İstediğin aynayı takarsın.......:cat:
alpcim bi örnek versene...mesela sendeki mz aynası bizim yuvalara olurmu...
metehan abi bende arkayı görmemezlik gibi bir durum yok,%80 olarak görüyorum ben,zaten benim aynaların içinde bir ayna daha var içine göre bombeli ayna kestirip yapıştırdım ama gene aynı,ben orjınalı güzel hem benim aynaları niye büküyoz abi benim motorun canı yokmu.
benim aklımda başka bir plan var,polsi çakarı takacagım koruma demirinin ortasına,yuvarlak sis lambası ve biri kırmızı digeri mavi çakacak ve herkez bana yol verecek eskisi gibi,mondialde ne güzeldi ya sivil polis bile yol vermişti iki kere. yapınca sizlerele paylaşırım.
Ayna işi sakat hocam.YRB aynasına güzel diyorlar.Hatta bizim siteden seruvenci80 (murat) yaptırmısdı gördüm.Gayette güzel olmuş.Motorun benzin göstergesinde aynen benimde sorun var.Artık sayaçla işi hallediyorum.CBf500 dede yokmuş gösterge artık onada binsem zorluk çekmicem.Şimdi bu bakım 3000 demi oluyor 4000 demi.Ben bir 1000 de yaptırdm birde 4000 de yaptırıyım diyorum.Yahu her servis kafasına göre yapıyor bende anlamadım.
![]()
![]()
metehan abi bende arkayı görmemezlik gibi bir durum yok,%80 olarak görüyorum ben,zaten benim aynaların içinde bir ayna daha var içine göre bombeli ayna kestirip yapıştırdım ama gene aynı,ben orjınalı güzel hem benim aynaları niye büküyoz abi benim motorun canı yokmu.
benim aklımda başka bir plan var,polsi çakarı takacagım koruma demirinin ortasına,yuvarlak sis lambası ve biri kırmızı digeri mavi çakacak ve herkez bana yol verecek eskisi gibi,mondialde ne güzeldi ya sivil polis bile yol vermişti iki kere. yapınca sizlerele paylaşırım.
sakın bükme aynayı meto.pul pul dökülür kaplaması.aynı ayna ve aynı sorun cbf 500 de de var.
meto sen şimdi cihana gazı verdin,o da kalkıp elektrik kontrollü ayna yapmasın!!!:queen:
bunu da yaparsa ben benimkine hava yastığı takmasını istiycem ondan:queen:
yapalım bir gezi.benim buralara gelin.zayıfsınız biraz daha kilo alın.
şimdi ben buraya yazsam akşam yani bi akşam sahil de toplansak dersem kaç kişi gelir saat 21 gibi yani,sahilde balık yeriz hemde cbf leri tokuştururuz,
hadi bakalım kaç kişi![]()
ben tekirdağ çerkezköydeyim.gelin bu haftasonu kaçalım biryerlere.başım gözüm üstüne.
eeeeeee hani başka cbf ci yok galiba hangi akşam yapıyoruz balık sefasını...
malesef bu pazar ailemle denize gitmeyi planladık,ama akşam yapalım mı .
ohooo biz oraya gittik yav...faruk 59 karşıladı Cihan gınger keko oğuz birolum vs ama yine gideriz valla kışa girmeden...bide ben tırsıyom abi bu elemanlardan...bunlar dişli mişli bişey yapıyolar makineye...120-130 köklüyolar...halbuki ben 90-95 sabit hız sterim gezide...Cihana ateşle yaklaşma tehlikelidir...dip gaz...pazara bizim Syrıana Bilonun nişanı var...elimiz kolumuz bağlı abi...kısmetse başka zaman...benden evet...hatta tek bilem gelirim...bana her zaman uyar...:rendeer:
tamam o zaman ben buraya yazıyorum cuma akşamı sahilde buluşuyoruz,
ama hangi sahilde ? oy birligi ile karar verelim muhabbetlerimizi koyulaştıralım,cbf leride tokuşturalım.
ok mi?