- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
ben artçım ile beraber bir depoyla 390 km görüyorum.Ekonomik ve tek kişilik kullanımla gerçekten uzun menzile sahip.
Bu arada sadece yedeğe geçip de kullandığınızda, ortalama menzil tüketiminiz nedir acaba?
Arkadaşlar ben bu resmi neden optimum seviyede büyütüp koyamıyorum.Yardım edersniz sevinirim.
resmi 640*480 yapıp koymalısın.
bu kadaını biliyorum ama deneyerek yaparsan elki faydalı olabilir.:cat:

