Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ben bakımda motoruma repsol yağ koydurdum bakalım bi faydası dokunucakmı acaba?motorun orginal renkleri bence çok daha güzel cbf150 olduğu gibi birisi.....hehehe
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
2
slm arkadaşlar ben uzun zamandır yazılarınız takip ediyorum fakat hic tanışmak fırsatım olmadı sizleri canı gönülden taktir ediyorum öncelikle işimden bahsedeyim kendim honda da servis danışmanı olarak calışıyorum ve ayrıca dogdugumdan beri baba meslegi oldugu icin motorun üstündeyim yazılarınız hemenhemen hepsini okuyorum ( özellikle metehan beyin hayranlarındanım :) abi sen yanlış meslek secmissin ) bende cbf kulllanıcısıyım bu sebepten dolayı takip ediyorum sizlerle tanışmak benim icin onur canı gönülden bu işe baş koymussunuz bundan sonra aranızda olacagım hondayla ilgili sorularınız varsa beklerim mail adresim [email protected] herzaman yanınızda olacagım ayrıca sizlerle yakından tanışmak isterim şimdilik kendinize ii bakın ALLAH sizi kaza beladan korusun görüşmek üzeree
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
hoşgeldin

slm arkadaşlar ben uzun zamandır yazılarınız takip ediyorum fakat hic tanışmak fırsatım olmadı sizleri canı gönülden taktir ediyorum öncelikle işimden bahsedeyim kendim honda da servis danışmanı olarak calışıyorum ve ayrıca dogdugumdan beri baba meslegi oldugu icin motorun üstündeyim yazılarınız hemenhemen hepsini okuyorum ( özellikle metehan beyin hayranlarındanım :) abi sen yanlış meslek secmissin ) bende cbf kulllanıcısıyım bu sebepten dolayı takip ediyorum sizlerle tanışmak benim icin onur canı gönülden bu işe baş koymussunuz bundan sonra aranızda olacagım hondayla ilgili sorularınız varsa beklerim mail adresim [email protected] herzaman yanınızda olacagım ayrıca sizlerle yakından tanışmak isterim şimdilik kendinize ii bakın ALLAH sizi kaza beladan korusun görüşmek üzeree

aramıza hoşgeldin sevgili motorcu ve hatta hondacı ve hatta CBF150 ci kardeşim Allah senide kazadan beladan korusun yolun ve farların açık olsun:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
slm arkadaşlar ben uzun zamandır yazılarınız takip ediyorum fakat hic tanışmak fırsatım olmadı sizleri canı gönülden taktir ediyorum öncelikle işimden bahsedeyim kendim honda da servis danışmanı olarak calışıyorum ve ayrıca dogdugumdan beri baba meslegi oldugu icin motorun üstündeyim yazılarınız hemenhemen hepsini okuyorum ( özellikle metehan beyin hayranlarındanım :) abi sen yanlış meslek secmissin ) bende cbf kulllanıcısıyım bu sebepten dolayı takip ediyorum sizlerle tanışmak benim icin onur canı gönülden bu işe baş koymussunuz bundan sonra aranızda olacagım hondayla ilgili sorularınız varsa beklerim mail adresim [email protected] herzaman yanınızda olacagım ayrıca sizlerle yakından tanışmak isterim şimdilik kendinize ii bakın ALLAH sizi kaza beladan korusun görüşmek üzeree

hoşgeldin arkadaşlar tamam o zaman bakın honda da çalışan arkadaşımız var artık sorunlarımızı çözecek arkadaş geldi,cümlemiz allah kazadan beladan korusun arkadaşım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
slm arkadaşlar ben uzun zamandır yazılarınız takip ediyorum fakat hic tanışmak fırsatım olmadı sizleri canı gönülden taktir ediyorum öncelikle işimden bahsedeyim kendim honda da servis danışmanı olarak calışıyorum ve ayrıca dogdugumdan beri baba meslegi oldugu icin motorun üstündeyim yazılarınız hemenhemen hepsini okuyorum ( özellikle metehan beyin hayranlarındanım :) abi sen yanlış meslek secmissin ) bende cbf kulllanıcısıyım bu sebepten dolayı takip ediyorum sizlerle tanışmak benim icin onur canı gönülden bu işe baş koymussunuz bundan sonra aranızda olacagım hondayla ilgili sorularınız varsa beklerim mail adresim [email protected] herzaman yanınızda olacagım ayrıca sizlerle yakından tanışmak isterim şimdilik kendinize ii bakın ALLAH sizi kaza beladan korusun görüşmek üzeree


aleyküm selam hoca...inanırmısın zamanlaman hatalı oldu biraz...:pyani sen geldin ben gidiyorum...:)bende bu topikde daha fazla paylaşımda bulunmamaya karar vermiştim...topik arka sayfalara gitmesin diyoruz unutulmasın diyoruz bişeyler paylaşmaya çalışıyoruz pek sallayan olmuyor...bende okuyucu olacağım bu topikte...bu nedenle cbf 150 topiğine artık öylesinede olsa bişeyler yazmıcam...sevgiler...:rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ay ortasında bende yanmaya geliyorum oraya.iyi oldu öğrendiğim. :)
çok severim ben sıcağı.ama bu sefer cbf evde benim dönüşümü bekliicek.
benim motor da 3550 km oldu, sadece normal bakımlarına gittim servise, başka hiç bir teknik sorun çıkarmadı, çalışmamazlık, gitmemezlik etmedi, beni yolda bırakmadı hiç.şu km ye kadar sadece nereyi gezelim, nereye gidelimi düşündüm.
bir sürü uzun yol yaptım.
ama ben de iyi baktım motoruma...

dostum gelince beni ara görüşelim msnden ulasabilirsin 24 saat açık

aleyküm selam hoca...inanırmısın zamanlaman hatalı oldu biraz...:pyani sen geldin ben gidiyorum...:)bende bu topikde daha fazla paylaşımda bulunmamaya karar vermiştim...topik arka sayfalara gitmesin diyoruz unutulmasın diyoruz bişeyler paylaşmaya çalışıyoruz pek sallayan olmuyor...bende okuyucu olacağım bu topikte...bu nedenle cbf 150 topiğine artık öylesinede olsa bişeyler yazmıcam...sevgiler...:rendeer:

istifa ediyorum hemen şimdi nediyosun sen abi ya????nereye daha balata yakacaktık :p:mrgreen:bak hayaranlarında çoğalmısken ayıp ayıp duymayım bidaha :bounce:sensiz olmaz bu kasaba:)

slm arkadaşlar ben uzun zamandır yazılarınız takip ediyorum fakat hic tanışmak fırsatım olmadı sizleri canı gönülden taktir ediyorum öncelikle işimden bahsedeyim kendim honda da servis danışmanı olarak calışıyorum ve ayrıca dogdugumdan beri baba meslegi oldugu icin motorun üstündeyim yazılarınız hemenhemen hepsini okuyorum ( özellikle metehan beyin hayranlarındanım :) abi sen yanlış meslek secmissin ) bende cbf kulllanıcısıyım bu sebepten dolayı takip ediyorum sizlerle tanışmak benim icin onur canı gönülden bu işe baş koymussunuz bundan sonra aranızda olacagım hondayla ilgili sorularınız varsa beklerim mail adresim [email protected] herzaman yanınızda olacagım ayrıca sizlerle yakından tanışmak isterim şimdilik kendinize ii bakın ALLAH sizi kaza beladan korusun görüşmek üzeree

ya dostum sen nerdeydin bukadar zaman biz burda saç baş yolarken nerdeydin motor 6000 e gelincemi aklına geldi:mrgreen::mrgreen:neyse hoşgeldin :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
198
arkadaşlar hepinize mersinden slm lar benimde bir sorum olacak bende bir cbf 150 kullanıcısıyım yolda giderken belli bir km hızla giderken bir cızırtı oluyor ama arada bir... servise gittim grenajdandır dediler arkadaşımdada aynısı var ve obir arkadaşımdada onlarda yapmıyor servis yardımcı olmuyor her yerine baktım bulamadım acaba nereden geliyor bu gıcık gıcırdama tşk ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
cızırtı

baze bende hisediyorum böyle bi cızırtı yeni yeni çoğalmaya başladı acaba zincirden geliyo olabilirmiki?

aleyküm selam hoca...inanırmısın zamanlaman hatalı oldu biraz...:pyani sen geldin ben gidiyorum...:)bende bu topikde daha fazla paylaşımda bulunmamaya karar vermiştim...topik arka sayfalara gitmesin diyoruz unutulmasın diyoruz bişeyler paylaşmaya çalışıyoruz pek sallayan olmuyor...bende okuyucu olacağım bu topikte...bu nedenle cbf 150 topiğine artık öylesinede olsa bişeyler yazmıcam...sevgiler...:rendeer:

metehan hocam yapma Allahaşkına sen yaz biz okuyoz bilgimize göre yazıyoz da bazen ama bende isteme tabi topic düşüyo 2. sayfaya o zamn ben bişi yazsammı diom sonrada daha önce olmuştu geyik yapmayın deniliyo modarator silio mesajları
ayrıca forumun 2. sayaya ve ya 10. sayafaya düşmesi bizi etkilemez bu topiği bilen biliyo abi sık kullanılanlarımda ilk sırada:D
sende ginger gibi yapma abi zaten o gitti sende gidersen napıcaz:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
hop dedik metehanın kardeşiyiz dedik bu foruma okuyucu olarak ben yeterim bir forumda 2 okuyucu olmaz hadi bakiyim yazılarının başına okuma bölümü bana ait sen yazacan :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar hepinize mersinden slm lar benimde bir sorum olacak bende bir cbf 150 kullanıcısıyım yolda giderken belli bir km hızla giderken bir cızırtı oluyor ama arada bir... servise gittim grenajdandır dediler arkadaşımdada aynısı var ve obir arkadaşımdada onlarda yapmıyor servis yardımcı olmuyor her yerine baktım bulamadım acaba nereden geliyor bu gıcık gıcırdama tşk ederim



bahsettiğiniz gıcırtı en cok ön cam arası ile konsolun birleştiği bölgeden geliyor ben defalarca baktım sonra araya 2 lastik koyarak cızırtının kaynagını bulup yok ettim şimdi cızırdamıyor eyer alttan geliyorsa eksozunuzun son susturucusuyla benim gibi oynadıysanız eksozdan geliyor olabilir .
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
mete handro benim motorda çatladı o srvise götürdüm garantiden değişçekti ama yokmuş o parça gelecekti bakalım nesaman kimbilir

Evet benim motorunki de çatlamış sonunda baktım küçük bir çatlak var, garantiden 6000 bakımında ben de halledeyim bari.

arkadaşlar o parça sıcaktan falan çatlamıyor
vidalar sıkı arka camurluk salınım yapınca sıkı olan vidalar esneyemeyip parçayı çatlatıyo topiğin baş sayfalarını inceleyin biyerlerde baya bi bahsetmiştik ginger varken biraz gevşetin vidaları bişey olmuyor sonucta 3-5 ytl ama sinir bozucu

Vallahi ben ginger ilk söylediğinde gevşettim vidaları ama sonunda benimki de çatladı işte. Bence vida işi değil o, o parçanın uyduruk olmasından kaynaklı.


Bu arada tatile gitmeden önce en son bindiğimde yani 15 gün önce benim motor 5500km idi ve problem sayılabilecek hiç birşey yaşamadım. (Yukarıdaki gibi çatlak kıl tüyü saymıyorum bile, zira sürüşe etki edecek hiç bir sorun çıkmadı). Maşallah. Bakalım yarın tatilden sonraki ilk marşı basıcaz, özledim motorumu be yav. Benim 5000'i aşmış motorum sorunsuz devam ediyor, bu arada herkese de selamlar.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Arkadaşlar 8000 bakımı geldi ama bakıma sadece garanti için gidiyorum :)

Şaka bir yana ilk kez motorda bir parça değişecek; yan ayaklığın yayı kırıldı.

Servis ekibiyle konuştuk; 10W40 Valvoline Tam Sentetik deneyeceğiz. Bakalım nasıl olacak.

Lastiklerimi değiştirecektim ama lastik sıkıntısı var dediler. Bakalım kısmet ay sonuna.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
55
sevgili cbf 150 m 2100 km de kusursuz bir motor satıyorum arkadaşlar sebep:koyacak yerim yok ve onu kaybetmek ten çok korkuyorum...o yüzden kapalı garajda duruyo zamn problemim nedeniyle biemiyorum bu yüzden ayda yılda 1 binebiliyorum bunu satıp bisan lifan 100 lük almayı düşünüyorum:D

dostum ben cbf almak istiyorum bende bisan motocub 100 var 5000 kmde istersen takasa girebiliriz ne dersin sana uygun olur mu?
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
düşünebilirim

olabilir kardeş de niye satmak istiyosun bisanı?
bence parasına göre çok az yakan ve güzel hız yapan bir motor cbf tutkusu beni germeye başladı koyacak yerim yok ama bisanı koyarım kapının ününe diye almak istiom...
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
arkadaşlar hepinize mersinden slm lar benimde bir sorum olacak bende bir cbf 150 kullanıcısıyım yolda giderken belli bir km hızla giderken bir cızırtı oluyor ama arada bir... servise gittim grenajdandır dediler arkadaşımdada aynısı var ve obir arkadaşımdada onlarda yapmıyor servis yardımcı olmuyor her yerine baktım bulamadım acaba nereden geliyor bu gıcık gıcırdama tşk ederim

aykan sorunun nerde olduunu yazmış bak bendede var o ses ama 8500 kmdeyim yeni oldu oda ön camı iki kere söktüm taktım ondan sonra oldu yüksek hızda gidince yapıo camı bi tut bak ses gidecek ya vidaları sık yada bişeyler koy arasına ses kesilir
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
aqua68.jpg
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
55
olabilir kardeş de niye satmak istiyosun bisanı?
bence parasına göre çok az yakan ve güzel hız yapan bir motor cbf tutkusu beni germeye başladı koyacak yerim yok ama bisanı koyarım kapının ününe diye almak istiom...

dostum motorumu büyütmek istiyorum başka bir nedenide yok. motorum çok güzel tüm bakımlarını kendim yaptım.. hiç bir sorunu yok. senden isteğim böyle bir takasa girsek sen üstüne kaç lira para istersin?
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Arkadaşlar bu motorun aydınlatmasına bi .are ne olur?Hiç memnun değilim.Gece karanlığında ne uzun ne de kısa hüzme belli!!!Ne yapmam gerek?Tavsiyeleriniz???Acaba içindeki o yuvarlak ampulu çıkarıp yerine civalı otomobil ampulu taksam nasıl olur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst