slm arkadaşlar ben uzun zamandır yazılarınız takip ediyorum fakat hic tanışmak fırsatım olmadı sizleri canı gönülden taktir ediyorum öncelikle işimden bahsedeyim kendim honda da servis danışmanı olarak calışıyorum ve ayrıca dogdugumdan beri baba meslegi oldugu icin motorun üstündeyim yazılarınız hemenhemen hepsini okuyorum ( özellikle metehan beyin hayranlarındanımabi sen yanlış meslek secmissin ) bende cbf kulllanıcısıyım bu sebepten dolayı takip ediyorum sizlerle tanışmak benim icin onur canı gönülden bu işe baş koymussunuz bundan sonra aranızda olacagım hondayla ilgili sorularınız varsa beklerim mail adresim [email protected] herzaman yanınızda olacagım ayrıca sizlerle yakından tanışmak isterim şimdilik kendinize ii bakın ALLAH sizi kaza beladan korusun görüşmek üzeree
slm arkadaşlar ben uzun zamandır yazılarınız takip ediyorum fakat hic tanışmak fırsatım olmadı sizleri canı gönülden taktir ediyorum öncelikle işimden bahsedeyim kendim honda da servis danışmanı olarak calışıyorum ve ayrıca dogdugumdan beri baba meslegi oldugu icin motorun üstündeyim yazılarınız hemenhemen hepsini okuyorum ( özellikle metehan beyin hayranlarındanımabi sen yanlış meslek secmissin ) bende cbf kulllanıcısıyım bu sebepten dolayı takip ediyorum sizlerle tanışmak benim icin onur canı gönülden bu işe baş koymussunuz bundan sonra aranızda olacagım hondayla ilgili sorularınız varsa beklerim mail adresim [email protected] herzaman yanınızda olacagım ayrıca sizlerle yakından tanışmak isterim şimdilik kendinize ii bakın ALLAH sizi kaza beladan korusun görüşmek üzeree
slm arkadaşlar ben uzun zamandır yazılarınız takip ediyorum fakat hic tanışmak fırsatım olmadı sizleri canı gönülden taktir ediyorum öncelikle işimden bahsedeyim kendim honda da servis danışmanı olarak calışıyorum ve ayrıca dogdugumdan beri baba meslegi oldugu icin motorun üstündeyim yazılarınız hemenhemen hepsini okuyorum ( özellikle metehan beyin hayranlarındanımabi sen yanlış meslek secmissin ) bende cbf kulllanıcısıyım bu sebepten dolayı takip ediyorum sizlerle tanışmak benim icin onur canı gönülden bu işe baş koymussunuz bundan sonra aranızda olacagım hondayla ilgili sorularınız varsa beklerim mail adresim [email protected] herzaman yanınızda olacagım ayrıca sizlerle yakından tanışmak isterim şimdilik kendinize ii bakın ALLAH sizi kaza beladan korusun görüşmek üzeree
ay ortasında bende yanmaya geliyorum oraya.iyi oldu öğrendiğim.
çok severim ben sıcağı.ama bu sefer cbf evde benim dönüşümü bekliicek.
benim motor da 3550 km oldu, sadece normal bakımlarına gittim servise, başka hiç bir teknik sorun çıkarmadı, çalışmamazlık, gitmemezlik etmedi, beni yolda bırakmadı hiç.şu km ye kadar sadece nereyi gezelim, nereye gidelimi düşündüm.
bir sürü uzun yol yaptım.
ama ben de iyi baktım motoruma...
aleyküm selam hoca...inanırmısın zamanlaman hatalı oldu biraz...yani sen geldin ben gidiyorum...
bende bu topikde daha fazla paylaşımda bulunmamaya karar vermiştim...topik arka sayfalara gitmesin diyoruz unutulmasın diyoruz bişeyler paylaşmaya çalışıyoruz pek sallayan olmuyor...bende okuyucu olacağım bu topikte...bu nedenle cbf 150 topiğine artık öylesinede olsa bişeyler yazmıcam...sevgiler...:rendeer:
slm arkadaşlar ben uzun zamandır yazılarınız takip ediyorum fakat hic tanışmak fırsatım olmadı sizleri canı gönülden taktir ediyorum öncelikle işimden bahsedeyim kendim honda da servis danışmanı olarak calışıyorum ve ayrıca dogdugumdan beri baba meslegi oldugu icin motorun üstündeyim yazılarınız hemenhemen hepsini okuyorum ( özellikle metehan beyin hayranlarındanımabi sen yanlış meslek secmissin ) bende cbf kulllanıcısıyım bu sebepten dolayı takip ediyorum sizlerle tanışmak benim icin onur canı gönülden bu işe baş koymussunuz bundan sonra aranızda olacagım hondayla ilgili sorularınız varsa beklerim mail adresim [email protected] herzaman yanınızda olacagım ayrıca sizlerle yakından tanışmak isterim şimdilik kendinize ii bakın ALLAH sizi kaza beladan korusun görüşmek üzeree
aleyküm selam hoca...inanırmısın zamanlaman hatalı oldu biraz...yani sen geldin ben gidiyorum...
bende bu topikde daha fazla paylaşımda bulunmamaya karar vermiştim...topik arka sayfalara gitmesin diyoruz unutulmasın diyoruz bişeyler paylaşmaya çalışıyoruz pek sallayan olmuyor...bende okuyucu olacağım bu topikte...bu nedenle cbf 150 topiğine artık öylesinede olsa bişeyler yazmıcam...sevgiler...:rendeer:
arkadaşlar hepinize mersinden slm lar benimde bir sorum olacak bende bir cbf 150 kullanıcısıyım yolda giderken belli bir km hızla giderken bir cızırtı oluyor ama arada bir... servise gittim grenajdandır dediler arkadaşımdada aynısı var ve obir arkadaşımdada onlarda yapmıyor servis yardımcı olmuyor her yerine baktım bulamadım acaba nereden geliyor bu gıcık gıcırdama tşk ederim
bahsettiğiniz gıcırtı en cok ön cam arası ile konsolun birleştiği bölgeden geliyor ben defalarca baktım sonra araya 2 lastik koyarak cızırtının kaynagını bulup yok ettim şimdi cızırdamıyor eyer alttan geliyorsa eksozunuzun son susturucusuyla benim gibi oynadıysanız eksozdan geliyor olabilir .
mete handro benim motorda çatladı o srvise götürdüm garantiden değişçekti ama yokmuş o parça gelecekti bakalım nesaman kimbilir
arkadaşlar o parça sıcaktan falan çatlamıyor
vidalar sıkı arka camurluk salınım yapınca sıkı olan vidalar esneyemeyip parçayı çatlatıyo topiğin baş sayfalarını inceleyin biyerlerde baya bi bahsetmiştik ginger varken biraz gevşetin vidaları bişey olmuyor sonucta 3-5 ytl ama sinir bozucu
sevgili cbf 150 m 2100 km de kusursuz bir motor satıyorum arkadaşlar sebep:koyacak yerim yok ve onu kaybetmek ten çok korkuyorum...o yüzden kapalı garajda duruyo zamn problemim nedeniyle biemiyorum bu yüzden ayda yılda 1 binebiliyorum bunu satıp bisan lifan 100 lük almayı düşünüyorum![]()
arkadaşlar hepinize mersinden slm lar benimde bir sorum olacak bende bir cbf 150 kullanıcısıyım yolda giderken belli bir km hızla giderken bir cızırtı oluyor ama arada bir... servise gittim grenajdandır dediler arkadaşımdada aynısı var ve obir arkadaşımdada onlarda yapmıyor servis yardımcı olmuyor her yerine baktım bulamadım acaba nereden geliyor bu gıcık gıcırdama tşk ederim
olabilir kardeş de niye satmak istiyosun bisanı?
bence parasına göre çok az yakan ve güzel hız yapan bir motor cbf tutkusu beni germeye başladı koyacak yerim yok ama bisanı koyarım kapının ününe diye almak istiom...