- Katılım
- 14 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,956
- Motosikleti
- Honda CBF 150, CF Moto MT 650
video çekme imkanın var mı?
Kısa zaman içinde video çekip you tube a atarım luxor haber veririm sana selamlar
ya arkadaşlar bişey sorduk cvp veren yok bu topiği nie kullanıoruz osaman kavga edin diemi 10 40 castrol yağ aldım magnetec iimi yaptım sizce 20 50 mi koymalıydım fikir istiorum cvp gelirse sevinirim topiği amacına yöneltelim artık
500 koyup almak daha mantıklı tabi...
ultra bişi dicem ..şimdi ön lastiği yardık ya...6 aylık motur...yıpranmıştır...e lastiğide sıfırladık...sanki jantımı eğdik...lastiğe cam geldi...bakış açısı bu işte...0 olmuş lastik diyoz...anlamıyo...diyecek fazla bişey yok...
nıyet kardeş herşeyde bi hayır vardır...
cbf 150 ile şehirler arası yolda otomobil gibi sürekli 90-100 ile gidilebilirmi. Yoksa motoru arada bir dinlendirmek mi gerekiyor?
ya arkadaşlar bişey sorduk cvp veren yok bu topiği nie kullanıoruz osaman kavga edin diemi 10 40 castrol yağ aldım magnetec iimi yaptım sizce 20 50 mi koymalıydım fikir istiorum cvp gelirse sevinirim topiği amacına yöneltelim artık
Bir süredir siteye giremiyodum , geçmiş olsun. Açıkçası lastik patlaması benimde bir korkum , hemde ön lastik 110 la giderken patlarsa ne yaparım bilmiyorum , nasıl patladı inmesi ve bunu farketmen ne kadar sürdü , hızın neydi ?
Birde bizim motorlara kalın lastik taktıran varmı , motordan çok memnunum ama 2 kusurundan dolayı beni üzüyor.
Frenlerini pek begenmiyorum ve Vites giderken tam yerine geçmiyor (nasıl bi saçmalıksa ) ve bir küçük vitese geçiyor. Bu hatanın kronik olduğunu kabul etmeye başladım ne yazık ki.




Benim diyeceğim o çantalar en az 1000 ytl tutar.... Cbf ye değmez derim....
Daha önce benim de başıma gelmişti ve konuşulmuştu. Vitesin küçülmesi hata değil, vitesleri zaten yumuşak olan CBFmize nazik davranmamızdan. Birazcık daha sert geç, sorun kalmadığını göreceksin.Bir süredir siteye giremiyodum , geçmiş olsun. Açıkçası lastik patlaması benimde bir korkum , hemde ön lastik 110 la giderken patlarsa ne yaparım bilmiyorum , nasıl patladı inmesi ve bunu farketmen ne kadar sürdü , hızın neydi ?
Birde bizim motorlara kalın lastik taktıran varmı , motordan çok memnunum ama 2 kusurundan dolayı beni üzüyor.
Frenlerini pek begenmiyorum ve Vites giderken tam yerine geçmiyor (nasıl bi saçmalıksa ) ve bir küçük vitese geçiyor. Bu hatanın kronik olduğunu kabul etmeye başladım ne yazık ki.
Daha önce benim de başıma gelmişti ve konuşulmuştu. Vitesin küçülmesi hata değil, vitesleri zaten yumuşak olan CBFmize nazik davranmamızdan. Birazcık daha sert geç, sorun kalmadığını göreceksin.
Bende başından beri 2 sini birlikte kullanıyorum ama yinede önümden giden aiden durursa motor kaymaya meyilleniyor yada yolda su falan olunda direksiyonu oynatmaya korkuyom vallaCloud' Alıntı:Ben frenden memnunum. Frenleri sürekli kombine kullanıyorum, arka freni sadece yavaşlamak için kullanıyorum. Arka freni tek kullanarak bir iki kaza atlattım, artık hep kombine. Ve zınk diye duruyor. Vites olayı şu aralar bende de arttı. Yağ değişince normale döner sanırım. Bu arada ilk kez arka lastiğin kayma olayına bugün şahit oldum ıslak zeminde. Kışa arkayı değişecem galiba.