Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
Kısa zaman içinde video çekip you tube a atarım luxor haber veririm sana selamlar
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Kısa zaman içinde video çekip you tube a atarım luxor haber veririm sana selamlar

bir çok arkadaşımız egzos değişiminde performansın fark edip etmediğini de merak ediyorlar.
buna da dikkat edersen sevinirim...
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
ya arkadaşlar bişey sorduk cvp veren yok bu topiği nie kullanıoruz osaman kavga edin diemi 10 40 castrol yağ aldım magnetec iimi yaptım sizce 20 50 mi koymalıydım fikir istiorum cvp gelirse sevinirim topiği amacına yöneltelim artık
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
ya arkadaşlar bişey sorduk cvp veren yok bu topiği nie kullanıoruz osaman kavga edin diemi 10 40 castrol yağ aldım magnetec iimi yaptım sizce 20 50 mi koymalıydım fikir istiorum cvp gelirse sevinirim topiği amacına yöneltelim artık


Benim motorda şu an servisin koyduğu 15w50 Shell var, bir sorun yaşatmıyor. Ama Castrol magnatec bildiğim, duyduğum kadar iyi bir yağ bir zararı olacağını sanmıyorum.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
500 koyup almak daha mantıklı tabi...

ultra bişi dicem ..şimdi ön lastiği yardık ya...6 aylık motur...yıpranmıştır...e lastiğide sıfırladık...sanki jantımı eğdik...lastiğe cam geldi...bakış açısı bu işte...0 olmuş lastik diyoz...anlamıyo...diyecek fazla bişey yok...

nıyet kardeş herşeyde bi hayır vardır...

Bir süredir siteye giremiyodum , geçmiş olsun. Açıkçası lastik patlaması benimde bir korkum , hemde ön lastik 110 la giderken patlarsa ne yaparım bilmiyorum , nasıl patladı inmesi ve bunu farketmen ne kadar sürdü , hızın neydi ?

Birde bizim motorlara kalın lastik taktıran varmı , motordan çok memnunum ama 2 kusurundan dolayı beni üzüyor.
Frenlerini pek begenmiyorum ve Vites giderken tam yerine geçmiyor (nasıl bi saçmalıksa ) ve bir küçük vitese geçiyor. Bu hatanın kronik olduğunu kabul etmeye başladım ne yazık ki.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
Arka Fren Dİsk Olmadiindan Çabuk Kİlİtlİo Onu Bende BeĞenmİorum Ama Vİteslerde Bİ Sorun Yok Senİn Dedİİn Çok Nadİr Oluo Tam GeÇmİo Bİ AŞŞaa Atio Vİtesİ Sert Çek Bİraz Vİtesİ Korkma BİŞey Olmaz Tam GeÇer Osaman Lastİk Konusuna Gelİnce Kalin Lastİk Olmuor
 

mrX

Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
13
cbf 150 ile şehirler arası yolda otomobil gibi sürekli 90-100 ile gidilebilirmi. Yoksa motoru arada bir dinlendirmek mi gerekiyor?
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
cbf 150 ile şehirler arası yolda otomobil gibi sürekli 90-100 ile gidilebilirmi. Yoksa motoru arada bir dinlendirmek mi gerekiyor?

valla rahatlıkla 200-300 km yol alırsın ama motordan önce sen yorulacaksın, emin ol
uzun yolda hele rüzgarda zorlanıyor alet çünkü...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya arkadaşlar bişey sorduk cvp veren yok bu topiği nie kullanıoruz osaman kavga edin diemi 10 40 castrol yağ aldım magnetec iimi yaptım sizce 20 50 mi koymalıydım fikir istiorum cvp gelirse sevinirim topiği amacına yöneltelim artık

servisin koyduğu yağa razı olun...aman diyim...arıza olduğunda anlaşılıyor...ve garanti dışı deniyor...riskli...bu riski almaya eğermi...

Bir süredir siteye giremiyodum , geçmiş olsun. Açıkçası lastik patlaması benimde bir korkum , hemde ön lastik 110 la giderken patlarsa ne yaparım bilmiyorum , nasıl patladı inmesi ve bunu farketmen ne kadar sürdü , hızın neydi ?

Birde bizim motorlara kalın lastik taktıran varmı , motordan çok memnunum ama 2 kusurundan dolayı beni üzüyor.
Frenlerini pek begenmiyorum ve Vites giderken tam yerine geçmiyor (nasıl bi saçmalıksa ) ve bir küçük vitese geçiyor. Bu hatanın kronik olduğunu kabul etmeye başladım ne yazık ki.

köprüde gidon titremeye başladı hissettim...camda öle böle değil ha...tısss diye hava kaçıyor dış lastikden...ama buna rağmen eve gittim...sona sabah 1 benzinciden hava basıp Ümraniyeye gidip lastiği değiştirdim...yüksek hızdaydım...köprüde 100 falandı ve rüzgarlıydı...ama dediğim gibi dublesin güzelliğini bir kez daha öğrendim...


demekki vitese sağlam basmıyorsun hocam...sert davran viteslere...tereddütlü veya yavaş bastığında dişliyi bulmuyor...


OOooo Cihanımın kuzeni birol gardaşımda gelmiş...sağlam çocuklar bunlar ...hoşgelmiş diyimi...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
ALIN YAN ÇANTANIN FERİŞTAHI.
Aloo birileri yan çanta mı demişti. Bakın amcam 1200Gs'ye çevirmiş bizim aleti. nasıl ama Metehan, yan çanta soruyodun buyur yan çantanın allame-i cihanı.:queen: Bugün tesadüfen gördüm fotoğrafladım.
Fena da durmamış yahu, aleti büyük gösteriyor bayağı.



Yalnız o çantaları tamamen doldurursa motorda denge ne olur, sürat ne olur bunlar fizikçi arkadaşlara havale. Bu alet 150cc neticede 1500cc değil ki, sırf görüntü olsun diye içi boş çanta ile gezmiyordur herhalde.:mrgreen::queen:
Ya da şimdi şöyle bir teori geliştirdim, abimiz ilerde bir enduro alacak, Transalp, BMW filan ona hazırlık yapıyo, bu çantaları ve aksamı sonra o motora takacak.:bounce::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ooo hoca valla şahane beğendim...ama artcı yalan olur bu arada...bide yan çantalar normal arka çanta...yani yan çanta farklı bişey...kapakları farklı vs...buda güzel ama...


bu arada bir kurye abimiz var şirkete uğrar arada bir...moturu 11750 de falan...bugün ne mi olmuş...sehpa ayaklık kırılmış...tam moturu sehpaya alırken dann diye kırılmış iyimi...buradan...içi boş diyor...ben garanti kapsamında değişir dedim ama vaktim yok dedi...kaynattırmış...içinede demir attırmış...daha sağlam oldu diyor...ben beğenmedim pek...naparsın çin malı işte...:p









Shot at 2007-07-20
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748

çantalar motora yakışmış ama artçı için rahat mı olmuş onu bilmek gerek bence rahat olmaz çünkü çantalar koltugun hizasını geçmiş.
siz ne düşüyorsunuz bu konuda arkadaşlar.?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Benim diyeceğim o çantalar en az 1000 ytl tutar.... Cbf ye değmez derim....
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Bir süredir siteye giremiyodum , geçmiş olsun. Açıkçası lastik patlaması benimde bir korkum , hemde ön lastik 110 la giderken patlarsa ne yaparım bilmiyorum , nasıl patladı inmesi ve bunu farketmen ne kadar sürdü , hızın neydi ?

Birde bizim motorlara kalın lastik taktıran varmı , motordan çok memnunum ama 2 kusurundan dolayı beni üzüyor.
Frenlerini pek begenmiyorum ve Vites giderken tam yerine geçmiyor (nasıl bi saçmalıksa ) ve bir küçük vitese geçiyor. Bu hatanın kronik olduğunu kabul etmeye başladım ne yazık ki.
Daha önce benim de başıma gelmişti ve konuşulmuştu. Vitesin küçülmesi hata değil, vitesleri zaten yumuşak olan CBFmize nazik davranmamızdan. Birazcık daha sert geç, sorun kalmadığını göreceksin.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ben frenden memnunum. Frenleri sürekli kombine kullanıyorum, arka freni sadece yavaşlamak için kullanıyorum. Arka freni tek kullanarak bir iki kaza atlattım, artık hep kombine. Ve zınk diye duruyor. Vites olayı şu aralar bende de arttı. Yağ değişince normale döner sanırım. Bu arada ilk kez arka lastiğin kayma olayına bugün şahit oldum ıslak zeminde. Kışa arkayı değişecem galiba.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Daha önce benim de başıma gelmişti ve konuşulmuştu. Vitesin küçülmesi hata değil, vitesleri zaten yumuşak olan CBFmize nazik davranmamızdan. Birazcık daha sert geç, sorun kalmadığını göreceksin.

Abi haklısında vites büyültürken ayağımızı yukarıya kaldırıyoruz yani hareketi gücümüzün az yeteceği bölüme kullanıyoruz , ne kadar sert bassan da vites küçültürkenki sertlikte yükseltemiyosun vitesi. Ayrıca bi arkadaşla CBR125 motorları değiştik ve biraz gezindik , benim aynı ayaklar CBF125 te hiç böyle bir sorun yaşamadı. Arkadaşım da CBF150 ile aynı benim gibi vites küçülmesi sorunu yaşamış. Sanki kimi motorlarda bu ayar biraz daha kötü gibi hiç sorun yaşamayan bi CBF150 ile uzun bi yolculukta motorları değişip denemek belki yardımcı olabilir ;)



Cloud' Alıntı:
Ben frenden memnunum. Frenleri sürekli kombine kullanıyorum, arka freni sadece yavaşlamak için kullanıyorum. Arka freni tek kullanarak bir iki kaza atlattım, artık hep kombine. Ve zınk diye duruyor. Vites olayı şu aralar bende de arttı. Yağ değişince normale döner sanırım. Bu arada ilk kez arka lastiğin kayma olayına bugün şahit oldum ıslak zeminde. Kışa arkayı değişecem galiba.
Bende başından beri 2 sini birlikte kullanıyorum ama yinede önümden giden aiden durursa motor kaymaya meyilleniyor yada yolda su falan olunda direksiyonu oynatmaya korkuyom valla ;)

Aynı boyutta daha iyi tutan lastik alıcaktım satıcı mevcut lastiği yazın kullanmamı kışın o lastiği almamı tavsiye etti bende kışı bekliyorum almak için.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417

çantalar motora yakışmış ama artçı için rahat mı olmuş onu bilmek gerek bence rahat olmaz çünkü çantalar koltugun hizasını geçmiş.
siz ne düşüyorsunuz bu konuda arkadaşlar.?

Fikir güzel ama yan çantalar zarar görmeye müsait olduğundan bence çin malı falan olsa daha ucuza iyi bir çözüm olabilir. Bu arada güzel olmuş yani onu da söyiyim :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst