Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61


Arkadaşlar Honda Türkiye yi devir saatli cbf 150 yi ithal etmediği için şiddetle kınıyorum.En azından opsiyon olarak sunabilirlerse belki onları affedebilirm:) Şaka bi yana Sayın Yetkililer lütfen sesimizi işitin.Bu güzel motoru en uygun Tork devrinde kullanabilmek için devir saatine ihtiyacımız var !!!;Bu bir scooter değil gerçek motosiklet
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
arkadaşlar 2007 model 11000 km'deki Honda cbf 150 marka keyfen bindiğim ve üzerine titrediğim motorumu model yükseltmek amacıyla satıyorum..fiyat 3000 ytl yer istanbul maltepe


Shot with Digital Cam at 2007-07-17


Shot with Digital Cam at 2007-07-17

Extralar : motorumda ekstra olarak hondanın kendi ürettiği 220 ytl değerindeki topcase, yine cbf için özel üretilen çanta taşıma demiri, ikaz amaçlı ve geceleri çok işe yarayan 2 adet sis lambası (sellektör butonuna bağlı çalışan) takılıdır.. Lastiklerden sadece arkayı değiştirme ihtiyacı hissettim markasıda pirelli mt serisidir..Aynalardan şikayetçiydim, görüntüyü iyileştirmek adına orjinal ybr aynası taktım, motorun yan stickerlarından hoşlanmıyordum, çıkardım ve cbf stickerı yapıştırdım ve deponun üstünede tank pad yapıştırdım..tüm bunlarla motorun daha gözde görünmesi sağlandı..üzerinde sadece honda mutluhanın taktığı kasislerde çamurluğa çarpmayan koruma demiri mevcuttur..aynı zamanda yan ayaklığıda vardır..toplamında 600 ytllik bir aksesuara sahiptir..bakımlarını zamanındanda önce hiç aksatmadan yaptım..kullanımı oldukça zevkli, yeni baslayanlar ve şehiriçi kullanacaklar için ideal, seri ve ekonomik motorumu model yükselteceğim için satıyorum..

iletişim murat kahraman 0544 561 63 58 [email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
ileride Honda Cbf 150 de devir saati meselesini para ile çözmeye çalışırsa şaşmayın!! Şimdi bol bol satıyolar sonra devir saatini de satıp çifte kar yapacaklar.
Hangi hızda ve viteste motorun kaç devir çevirdiğini bilen var mı? mesela 5.vites 90 km\sa hızda??
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
illahide devir saati çokta önemli bi foksuyon değil 150cc bir motorda.Zaten sürerken anlıyosun vites değiştirme aralıklarını.Bana göre vites gösterge panelini koymaları çok daha iyi olmuş.
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
illahide devir saati çokta önemli bi foksuyon değil 150cc bir motorda.Zaten sürerken anlıyosun vites değiştirme aralıklarını.Bana göre vites gösterge panelini koymaları çok daha iyi olmuş.

Devir saatinin motorun cc ile ne gibi bir bağlantısı var onu söyleyebilirmisin bana..?Maximum torkunu 5000 devir civarında veren CBF 150 yi yokuş yukarı o devir aralığında tutmak için hangi viteste hangi hızda olmam gerektiğini açıklarmısın yada bunu biliyor olsak bile her seferinde kafamda tahmini hesaplar yapmak zorundamıyız? Redline içinde aynı şey geçerli..
Hem zaten yukarıdaki resimde gördüğünüz üzere hazır böyle bir opsiyon mevcut hemde vites göstergesinden de feragat etmemişler..Ben bu devir saatini istiyoruuuum.Çine mi gitsem almaya ne yapsam?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
piston lütfen topic i yine bu devir saati mevzusuyla kirletmeyelim geçmişte çok tartışıldı ve kapandı tekrardan açmaya gerek yok konuyu ben bu şekilde memnunum ve bir çok kişi'de memnun zaten belli bir süre sonra herşeyine alışıyorsun gösterge paneline hiç bakmıyorsun bile önemli olan zaten yola konsantre olabilmek ayrıca bu gerçek bir motosiklet demişsin scooter değil yazmışsın sccoter motosiklet değilmi unutmaki 650 cc scooterlarda var bu şekilde küçümsemeyelim:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
piston lütfen topic i yine bu devir saati mevzusuyla kirletmeyelim geçmişte çok tartışıldı ve kapandı tekrardan açmaya gerek yok konuyu ben bu şekilde memnunum ve bir çok kişi'de memnun zaten belli bir süre sonra herşeyine alışıyorsun gösterge paneline hiç bakmıyorsun bile önemli olan zaten yola konsantre olabilmek ayrıca bu gerçek bir motosiklet demişsin scooter değil yazmışsın sccoter motosiklet değilmi unutmaki 650 cc scooterlarda var bu şekilde küçümsemeyelim:rendeer:


scooter motosiklet olsaydı scooter olmazdı :)Küçümsediğim falan yok,yalnız scooterlarda vites yok bildiğim kadarıyla o yüzden vites değiştirmedikleri için devir saatine çok fazla ihtiyaçları yok ,ama cbf 150 vitesli bir motor scooterlardan böyle bir farkı var.Ayrıca ben forumu kirletmiyorum, bence ona buna ne hakkında konuşması gerektiğini söyleyerek, sen kirlililk oluşturuyorsun..sonuçta ben cbf 150 ile ilgili konuşuyorum ve senden izin alacak değilim
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
scooter motosiklet olsaydı scooter olmazdı :)Küçümsediğim falan yok,yalnız scooterlarda vites yok bildiğim kadarıyla o yüzden vites değiştirmedikleri için devir saatine çok fazla ihtiyaçları yok ,ama cbf 150 vitesli bir motor scooterlardan böyle bir farkı var.Ayrıca ben forumu kirletmiyorum, bence ona buna ne hakkında konuşması gerektiğini söyleyerek, sen kirlililk oluşturuyorsun..sonuçta ben cbf 150 ile ilgili konuşuyorum ve senden izin alacak değilim

offfff yaaaaaaa ne kadar anladığın belli oluyor zaten motosikletlerden vespa scooter motosikletlerde 90 lı yıllarda vites i icat etmiş ama sen daha bunu idrak edememişsin ve boş konuşuyorsun araştır ve öyle konuş burada da çömez e düşmezsin böylece ne kadar alt'tan alıyoruz o kadar can sıkıyorsun:farao:honda cbf 150 devir saati çok tartışıldı geriye dön ve oku hortlatma burada aynı konuları :farao::pr:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
scooter motosiklet olsaydı scooter olmazdı :)Küçümsediğim falan yok,yalnız scooterlarda vites yok bildiğim kadarıyla o yüzden vites değiştirmedikleri için devir saatine çok fazla ihtiyaçları yok ,ama cbf 150 vitesli bir motor scooterlardan böyle bir farkı var.Ayrıca ben forumu kirletmiyorum, bence ona buna ne hakkında konuşması gerektiğini söyleyerek, sen kirlililk oluşturuyorsun..sonuçta ben cbf 150 ile ilgili konuşuyorum ve senden izin alacak değilim

bu durumda enduro motosiklet olsaydı enduro olmazmıydı?
yada
touring motosiklet olsaydı touring olmazmıydı?
yanlış bir anlatım olmuş...
scooter bir motosiklettir, sadece vitessiz bir motosiklettir(aslında viteslidir ama sonsuz vites tabir edilen kayış tahriklidir)
sadece bu vites kısmı tutmuş yani...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
bence devir saatine gerek yok, motora alıştıktan sonra insan oraya bakmıyor bile. vites göstergesi daha iyi
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
yine mi devir saati muhabbeti? :pr:
Parası neyse verip ben taktıracam bu devir saati olmadan yapamam abicilere? pffff
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
bu durumda enduro motosiklet olsaydı enduro olmazmıydı?
yada
touring motosiklet olsaydı touring olmazmıydı?
yanlış bir anlatım olmuş...
scooter bir motosiklettir, sadece vitessiz bir motosiklettir(aslında viteslidir ama sonsuz vites tabir edilen kayış tahriklidir)
sadece bu vites kısmı tutmuş yani...

Enduro Enduro motorsiklettir,Touring de touring motorsiklettir..scooter da scooter motosiklettir ben motosiklet değil demiyorum onu şaka olsun diye söyledim onu bile idrak edemiyosunuz.iki tekerlekli her türlü araca sonsuz saygım vardır ve hepsini severim,keyiflede binerim ama scooterlar ayrı bi sınıf bahsettiğin sınıflardan farklı olarak.Bu farkıda anlayamıyosanız sizin sorununuz,devir sayacına vitesli motor kadar fazla ihtiyaç duymazlar ;otomatik vites olduğu için siz müdahele etmezsiniz.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
yine mi devir saati muhabbeti? :pr:
Parası neyse verip ben taktıracam bu devir saati olmadan yapamam abicilere? pffff

parasını boşver, mal nerde sen ondan haber ver? :p
hiç ihtiyaç hissetmedim ama makul bir fiyata olsa takmazmıyım?
takarım tabii ki de

Enduro Enduro motorsiklettir,Touring de touring motorsiklettir..scooter da scooter motosiklettir ben motosiklet değil demiyorum onu şaka olsun diye söyledim onu bile idrak edemiyosunuz.iki tekerlekli her türlü araca sonsuz saygım vardır ve hepsini severim,keyiflede binerim ama scooterlar ayrı bi sınıf bahsettiğin sınıflardan farklı olarak.Bu farkıda anlayamıyosanız sizin sorununuz,devir sayacına vitesli motor kadar fazla ihtiyaç duymazlar ;otomatik vites olduğu için siz müdahele etmezsiniz.

kusura bakma, biz dünyadan bihaberiz, anlayışımız kıt, özür dilerim senin gibi bir üstadı rahatsız ettiğim için
bence sen yazı tarzını bir gözden geçirsen bayaa iyi olacak...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
offfff yaaaaaaa ne kadar anladığın belli oluyor zaten motosikletlerden vespa scooter motosikletlerde 90 lı yıllarda vites i icat etmiş ama sen daha bunu idrak edememişsin ve boş konuşuyorsun araştır ve öyle konuş burada da çömez e düşmezsin böylece ne kadar alt'tan alıyoruz o kadar can sıkıyorsun:farao:honda cbf 150 devir saati çok tartışıldı geriye dön ve oku hortlatma burada aynı konuları :farao::pr:

offf layıp pofflama yalan yanlış bişeyler öğrenmişsin onlarıda yanlış öğrenmişsin.Vespa vitesi 90 yıllarda icat etmedi 2.dünya savaşından 90 lara kadar vitesliydi..90 larda terketti vites olayını.:pr:Ne kadar çok bildiğin anlaşılıyor,çömezmiş ...11 yaşımdan beri 12 tane motor değiştirdim ben acaba senin kaç tane motorun oldu,kiminle konuştuğunu bilmeden ileri geri konuşma sevgili motorcu kardeşim..motorcu olduğun için yinede sana saygım vardır bu kadarla kesiyorum.

parasını boşver, mal nerde sen ondan haber ver? :p
hiç ihtiyaç hissetmedim ama makul bir fiyata olsa takmazmıyım?
takarım tabii ki de



kusura bakma, biz dünyadan bihaberiz, anlayışımız kıt, özür dilerim senin gibi bir üstadı rahatsız ettiğim için
bence sen yazı tarzını bir gözden geçirsen bayaa iyi olacak...

Haa üstad filan değilim ama rahatsız ettiğini anladın demek..oda güzel
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
slm millet motorum 7400 de 6000 de bakım yaptırdım dedim yağını değiştiriim castrolden 10 40 magnetek yağ aldım 1 lt.zincir yağı aldım arexonsdan bide aynı markadan jant temizliyici aldım yağın 10 40 olması sizce iimidir bu yaz günlerinde ne dersiniz
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
offf layıp pofflama yalan yanlış bişeyler öğrenmişsin onlarıda yanlış öğrenmişsin.Vespa vitesi 90 yıllarda icat etmedi 2.dünya savaşından 90 lara kadar vitesliydi..90 larda terketti vites olayını.:pr:Ne kadar çok bildiğin anlaşılıyor,çömezmiş ...11 yaşımdan beri 12 tane motor değiştirdim ben acaba senin kaç tane motorun oldu,kiminle konuştuğunu bilmeden ileri geri konuşma sevgili motorcu kardeşim..motorcu olduğun için yinede sana saygım vardır bu kadarla kesiyorum.



Haa üstad filan değilim ama rahatsız ettiğini anladın demek..oda güzel

yaş kaç???
:pr::pr::pr: .......
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61




Az önce yaptırdım,arka uç biraz uzun gibi oldu onu kısalttırayımmı biraz daha sizce ne dersiniz arkadaşlar?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst