Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Mete_han yine miii? Bana pek inandırıcı gelmiyor ama neyse....:queen:
Eğer ciddiysen umarım satılır. Ayrıca milletin çektiği fiyatlara bir bakın isterseniz 3000'den aşağı isteyen yok, Metehan yanında o kadar ekstra ile ucuz bile satıyor valla. O kappa çantayı bir araştırın piyasadan bakalım.
Sonra şunu anlamış değilim, sıfır alırım pişman olmam ne demek bu kadar 2.el alan adam var hepsi mi pişman. Sıfır motoru bizim gibi acemiler daha çok tercih ediyor. Motosikletten anlayanların çoğu 2.el alıyor. Zaten adam gibi bir servise götürürseniz motoru size anlatacaktır. Ben Metenin motorunun durumunu bilmiyorum ama şimdiye kadar hiç sorun yaşamadığını söyler hep, tıpkı benim gibi:p

Ha birde örnek, otoparkta tanıştığım bir arkadaşın BMW1150GS motoru var. Kaç binde almış biliyor musunuz 50.000 km de. Ve çocuk 80.000 km'ye getirmiş motoru ve halen çok kıl tüy sorunlar dışında canavar gibi çalışıyor motor, hem BMW'ye biniyor hem de az para vermiş.. 100.000'e kadar kullanacam abi diyor, Diyabakır'a filan gitmiş 70.000kmlerde iken.. Haa dersiniz ki o BMW, e bu da Honda üstelik de daha 5000'li kmlerde. Millet alışmış 10.000 km altı motor almaya, sanki 10.000 ve üstü olan motor bitik. Bu bizim 30'una gelmiş futbolculara abi bu çok yaşlandı dememize benziyor. Acayip tüketici bir toplum olduk, millete bak yahu resmen 10.000km'yi geçmiş motoru beğenmiyor. Bakıyorum bir sitede birisi CBF500 arıyor, diyor ki 10.000 altı olsun fiyatı da ucuz olsun. Kardeşim ne diyon sen yaa, 10.000 altı ucuz cbf500 olur mu. Sonra 30.000 olsa nolacak, adam gözü gibi bakmışsa 5000'de hor kullanılmış bir motordan çok daha iyi durumdadır o yahu. Neyse yaa, yazmıyayım diyorum gaza geliyorum. Gençler az buçuk akıl izan ve mantık okusa şu liselerde, aslında bunca laf etmeyecez ama aahh ahhh.:)
Ayrıca bu konuda ayrı bir topic konusu yani. Bi bakmışın Metehan açmış topiği.:queen:

Bu arada ben satmıyorum kardeşim, ısrar etmeyin. 4500km de çok temiz, almayanı dövüyolar. Ama satmıyoooommm. Seneye yaz başında veririm ilanı, yani daha çok beklersiniz.:mrgreen:
Ulen yağmur başladı dur koşup motoru örteyim, kirlenmesin yoksa para etmez.:mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
zerocan o 3500 cü bayiye selam söyle...bence zor vermez...şimdi adını söyle bayinin arayı sorcam nakitim var diye konuşcam...yetkilinin isminde yazarım...bakalım ne diyecekler...plaka içindemi...plaka dahil yine 3700...bencede 0 mantıklı her zaman ama temiz olursa 2.el mantıklı tabi...kimden aldığına bağlı birde...

cloud hoca allaha şükür sorun yaşamadım...5500 km oldu...ön lastik yarıldı değiştirdik 52 gayme girdi...15.01 den kayıtlı ...6 aylık bebiş...:p

neyse pm den devam ederiz...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
adapazarı bayiisi, telefonla görüştüm. hondanın sitesinde telefonu vardır. 3500 e almak isteyen arasın. plaka hariç tabi, ama plakayı kendiniz çıkarırsanız 70-80 ytl civarı tutar zaten.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
bu cbf 150 varya hani bütün honda bayılerınde plaka ruhsat dahil 3640 ytl ALMAYANI DOVÜYORLAR AYRICANA KİMSENİN ELİNİ ÖPMEYEDE GEREK YOK

ha bide 3000 ytl lik kısmı bazı kartlara world hsbc advantage 10 taksit 12 taksit 8 taksit olayı da var

ha bide bu motorun noter satışı 153 ytl ruhsat çıkarma 32.5 ytl gittisi geldisi toplam 200 ytl o da eder 3150 gayme arada 500 ytl fark var ve 5500 km yapmış motor etse etse 2500-2700 temizliğine göre yoksa ikinci ele girmeye değmez

şimdi sen bu ödemeyi hangi karta kaç taksit yapıyon onuda yaz da bilelim
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
bu cbf 150 varya hani bütün honda bayılerınde plaka ruhsat dahil 3640 ytl ALMAYANI DOVÜYORLAR AYRICANA KİMSENİN ELİNİ ÖPMEYEDE GEREK YOK

ha bide 3000 ytl lik kısmı bazı kartlara world hsbc advantage 10 taksit 12 taksit 8 taksit olayı da var

ha bide bu motorun noter satışı 153 ytl ruhsat çıkarma 32.5 ytl gittisi geldisi toplam 200 ytl o da eder 3150 gayme arada 500 ytl fark var ve 5500 km yapmış motor etse etse 2500-2700 temizliğine göre yoksa ikinci ele girmeye değmez

şimdi sen bu ödemeyi hangi karta kaç taksit yapıyon onuda yaz da bilelim

Kardeş bu topikle alakalı olmayan ve topik karıştırıcı arkadaşlara ihtiyacımız yok , ayrıca kimsenin akla da ihtiyacı yok mal or da her kesinde parası cebin de bu pazarlığını yapar alır almaz kime ne ?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu cbf 150 varya hani bütün honda bayılerınde plaka ruhsat dahil 3640 ytl ALMAYANI DOVÜYORLAR AYRICANA KİMSENİN ELİNİ ÖPMEYEDE GEREK YOK

ha bide 3000 ytl lik kısmı bazı kartlara world hsbc advantage 10 taksit 12 taksit 8 taksit olayı da var

ha bide bu motorun noter satışı 153 ytl ruhsat çıkarma 32.5 ytl gittisi geldisi toplam 200 ytl o da eder 3150 gayme arada 500 ytl fark var ve 5500 km yapmış motor etse etse 2500-2700 temizliğine göre yoksa ikinci ele girmeye değmez

şimdi sen bu ödemeyi hangi karta kaç taksit yapıyon onuda yaz da bilelim

birader birine satarsam elimide öptürürüm...mal temiz...alan alır...almazsa çokda tın...mal benim...alan elimi öper...almayı düşünüyosan buyur gel görüşelim...düşünmüyorsan tezgahın önünü kapama...:wiinkk:şuradaki espiriyide algılayamıyorsan ne diyim sana...almıcaksan cevap yazma...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
sanırım motor alıcıları bi kaç nickle foruma üye olup fiyat kırmaya çalışıyorlar...2900 fiyat temiz bir motor için uygun bir fiyat.ayrıca 0 alcan rodajıydı bilmemneyiydi zor işler...en güzeli alıcaksın 4000 bakımı geçmiş temiz motor keyfine bakıcan bence daha avantajlı çünkü rodaj evresi zor geçiyor.ayrıca metehan'ın yanında verdiği aksesuarlarda cabası...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu satış espirisi bitsin...artık bilen biliyo zaten...haberiniz olsun...şimdi luxordan fırça yemeyek...:preklamın iyisi kötüsü olmaz...:cherry:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
yaw arkadaşlar mete-han kardeş belki bana bi güzellik yapıp verecekti motoru, adamın niye aklına giriyosunuz.:salut:ben iyi fiyat verdiğimi düşünüyorum. biraz hesap yaparsanız doğrusu bu. zaten olmadı 1500 ytl verip 2000 ytl de vade farksız 10 taksit yaptırıp sıfır alacam. ayrıca chatkut kardeş teessüf ederim beni kastediyosan ben eski üyeyim.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
ve 5500 km yapmış motor etse etse 2500-2700 temizliğine göre yoksa ikinci ele girmeye değmez

Buyrun işte benim yukarıda yazdıklarıma bir örnek. 5500km yapmış motoru çöpe atın arkadaşlar:cherry:, işi bitmiş baksana arkadaşa:silent:. Zaten bir motosikletin ömrü 1000km dir rodajı bitirince atarsın çöpe:mrgreen::mrgreen:.
Vallaha kimi zaman şu siteye hiç bişey yazmasam daha iyi dediğim oluyor, yine de bazı arkadaşlar var insan onlarla sohbet için yazıyor.

Metehan umarım istediğin fiyata satarsın. Hayırlısı olsun.
Su yapan arkadaşlar da gidip bayiiden 3800'e alsın, aksesuarlarla da 4000'i buldursun:).Kimse kimseye zorla motor satmıyor dostlar. hadi size iyi günleeer!!!:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Buyrun işte benim yukarıda yazdıklarıma bir örnek. 5500km yapmış motoru çöpe atın arkadaşlar:cherry:, işi bitmiş baksana arkadaşa:silent:. Zaten bir motosikletin ömrü 1000km dir rodajı bitirince atarsın çöpe:mrgreen::mrgreen:.


!!!:)


ıyı valla motora bın bın dere tepe gez 5500 km yap nasıl kullandınsa lastığı mastığı yar ondan sonra gel motorum kız gıbı dıye satmaya çalış hanı nerde bunun amortısmanı pirim kaybı

sen o motoru 2950 sat helal olsun sana
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Mete Handros' um ben 3000 vereyim temiz ve helalinden, burada annaşalım, bitsin:mrgreen:
ben de gurtulurum senden:queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yaw arkadaşlar mete-han kardeş belki bana bi güzellik yapıp verecekti motoru, adamın niye aklına giriyosunuz.:salut:ben iyi fiyat verdiğimi düşünüyorum. biraz hesap yaparsanız doğrusu bu. zaten olmadı 1500 ytl verip 2000 ytl de vade farksız 10 taksit yaptırıp sıfır alacam. ayrıca chatkut kardeş teessüf ederim beni kastediyosan ben eski üyeyim.

:)dostum 0 almanı önereceğim sana...:cat:

Buyrun işte benim yukarıda yazdıklarıma bir örnek. 5500km yapmış motoru çöpe atın arkadaşlar:cherry:, işi bitmiş baksana arkadaşa:silent:. Zaten bir motosikletin ömrü 1000km dir rodajı bitirince atarsın çöpe:mrgreen::mrgreen:.
Vallaha kimi zaman şu siteye hiç bişey yazmasam daha iyi dediğim oluyor, yine de bazı arkadaşlar var insan onlarla sohbet için yazıyor.

Metehan umarım istediğin fiyata satarsın. Hayırlısı olsun.
Su yapan arkadaşlar da gidip bayiiden 3800'e alsın, aksesuarlarla da 4000'i buldursun:).Kimse kimseye zorla motor satmıyor dostlar. hadi size iyi günleeer!!!:)


satarım kanka...ben...sonucta elimde kalmaz diye düşünmüyorum...paşa paşa biniyorum...

ıyı valla motora bın bın dere tepe gez 5500 km yap nasıl kullandınsa lastığı mastığı yar ondan sonra gel motorum kız gıbı dıye satmaya çalış hanı nerde bunun amortısmanı pirim kaybı

sen o motoru 2950 sat helal olsun sana


o kadar önemli değil ...satılırsa satılır satılmazsa evimin önünde kalır...

Mete Handros' um ben 3000 vereyim temiz ve helalinden, burada annaşalım, bitsin:mrgreen:
ben de gurtulurum senden:queen::queen:


tabi senin tuzun guru...oh kebap...İngiliz sömürgesinden dünyayı kurtaralı yıllar oldu ama siz halen sömürgeye hizmet ediyorsunuz...yakışmadı muzo bey...:p
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ıyı valla motora bın bın dere tepe gez 5500 km yap nasıl kullandınsa lastığı mastığı yar ondan sonra gel motorum kız gıbı dıye satmaya çalış hanı nerde bunun amortısmanı pirim kaybı

sen o motoru 2950 sat helal olsun sana


Çok merak ediyorum acaba motor kullandın mı ya da hiç lastikli bir araca bindin mi?lastiği yarmakla dere tepe gezmenin onu bırak temiz kullanmakla ne alakası var onu çok merak ediyorum.kardeşim bir yol yordam bil de öle yorum yap ya.Harbiden bazen çok gülüyorum okuduklarıma..Lastik benim yanımda yarıldı hem de karşıya geçerken köprüde...Feci dere tepeydi aaaa boğazı dere olarak saysak üstünden geçiyorduk hane heeee METE abi geziyorduk tabi dere tepe deil mi:farao: HAyret bişe yane.Nie dallandırıp budaklandırırsınız anlamam boş konuşarak üstelik...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
500 koyup almak daha mantıklı tabi...

ultra bişi dicem ..şimdi ön lastiği yardık ya...6 aylık motur...yıpranmıştır...e lastiğide sıfırladık...sanki jantımı eğdik...lastiğe cam geldi...bakış açısı bu işte...0 olmuş lastik diyoz...anlamıyo...diyecek fazla bişey yok...

nıyet kardeş herşeyde bi hayır vardır...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
napıyosunuz ya ??? neler oluyo burda gittik geldik forum pazarlama ofisine dönmüş ule mete abi ben alacam en sonunda ha senin aleti yedek :mrgreen:neyse 1 haftadır binmiyorum benim c90 ı kullanıyorum servise girdi4900 de yagı degişti yag kacıran silindir üst kapak sıkıldı km teli tekrar değişti su an titremiyor ama zamanla bakıcaz arka bagaj klidi değişti şu anda herhangibir sorun gözükmüyor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
napıyosunuz ya ??? neler oluyo burda gittik geldik forum pazarlama ofisine dönmüş ule mete abi ben alacam en sonunda ha senin aleti yedek :mrgreen:neyse 1 haftadır binmiyorum benim c90 ı kullanıyorum servise girdi4900 de yagı degişti yag kacıran silindir üst kapak sıkıldı km teli tekrar değişti su an titremiyor ama zamanla bakıcaz arka bagaj klidi değişti şu anda herhangibir sorun gözükmüyor

tomatesss....tomatess...(şener şen ambiansı..):queen:


ben kaçakcı kıllı tarkan kankamın yanına uçuyom...illa gel dedi hibinyo...:p


içirir bu bana şimdi...sabaha çıkamazsam hakkınıızı helal edin...bişey olursa bana ilk torpağı LUXOR atsın......:queen:


arkamdan küfür etmeyin haaa....:p

bide cbf 150 topiğini cıvıtmayın kardeşim...lütfen...konumuza dönelim...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst