Mete_han yine miii? Bana pek inandırıcı gelmiyor ama neyse....:queen:
Eğer ciddiysen umarım satılır. Ayrıca milletin çektiği fiyatlara bir bakın isterseniz 3000'den aşağı isteyen yok, Metehan yanında o kadar ekstra ile ucuz bile satıyor valla. O kappa çantayı bir araştırın piyasadan bakalım.
Sonra şunu anlamış değilim, sıfır alırım pişman olmam ne demek bu kadar 2.el alan adam var hepsi mi pişman. Sıfır motoru bizim gibi acemiler daha çok tercih ediyor. Motosikletten anlayanların çoğu 2.el alıyor. Zaten adam gibi bir servise götürürseniz motoru size anlatacaktır. Ben Metenin motorunun durumunu bilmiyorum ama şimdiye kadar hiç sorun yaşamadığını söyler hep, tıpkı benim gibi
Ha birde örnek, otoparkta tanıştığım bir arkadaşın BMW1150GS motoru var. Kaç binde almış biliyor musunuz 50.000 km de. Ve çocuk 80.000 km'ye getirmiş motoru ve halen çok kıl tüy sorunlar dışında canavar gibi çalışıyor motor, hem BMW'ye biniyor hem de az para vermiş.. 100.000'e kadar kullanacam abi diyor, Diyabakır'a filan gitmiş 70.000kmlerde iken.. Haa dersiniz ki o BMW, e bu da Honda üstelik de daha 5000'li kmlerde. Millet alışmış 10.000 km altı motor almaya, sanki 10.000 ve üstü olan motor bitik. Bu bizim 30'una gelmiş futbolculara abi bu çok yaşlandı dememize benziyor. Acayip tüketici bir toplum olduk, millete bak yahu resmen 10.000km'yi geçmiş motoru beğenmiyor. Bakıyorum bir sitede birisi CBF500 arıyor, diyor ki 10.000 altı olsun fiyatı da ucuz olsun. Kardeşim ne diyon sen yaa, 10.000 altı ucuz cbf500 olur mu. Sonra 30.000 olsa nolacak, adam gözü gibi bakmışsa 5000'de hor kullanılmış bir motordan çok daha iyi durumdadır o yahu. Neyse yaa, yazmıyayım diyorum gaza geliyorum. Gençler az buçuk akıl izan ve mantık okusa şu liselerde, aslında bunca laf etmeyecez ama aahh ahhh.
Ayrıca bu konuda ayrı bir topic konusu yani. Bi bakmışın Metehan açmış topiği.:queen:
Bu arada ben satmıyorum kardeşim, ısrar etmeyin. 4500km de çok temiz, almayanı dövüyolar. Ama satmıyoooommm. Seneye yaz başında veririm ilanı, yani daha çok beklersiniz.:mrgreen:
Ulen yağmur başladı dur koşup motoru örteyim, kirlenmesin yoksa para etmez.:mrgreen::mrgreen:
Eğer ciddiysen umarım satılır. Ayrıca milletin çektiği fiyatlara bir bakın isterseniz 3000'den aşağı isteyen yok, Metehan yanında o kadar ekstra ile ucuz bile satıyor valla. O kappa çantayı bir araştırın piyasadan bakalım.
Sonra şunu anlamış değilim, sıfır alırım pişman olmam ne demek bu kadar 2.el alan adam var hepsi mi pişman. Sıfır motoru bizim gibi acemiler daha çok tercih ediyor. Motosikletten anlayanların çoğu 2.el alıyor. Zaten adam gibi bir servise götürürseniz motoru size anlatacaktır. Ben Metenin motorunun durumunu bilmiyorum ama şimdiye kadar hiç sorun yaşamadığını söyler hep, tıpkı benim gibi
Ha birde örnek, otoparkta tanıştığım bir arkadaşın BMW1150GS motoru var. Kaç binde almış biliyor musunuz 50.000 km de. Ve çocuk 80.000 km'ye getirmiş motoru ve halen çok kıl tüy sorunlar dışında canavar gibi çalışıyor motor, hem BMW'ye biniyor hem de az para vermiş.. 100.000'e kadar kullanacam abi diyor, Diyabakır'a filan gitmiş 70.000kmlerde iken.. Haa dersiniz ki o BMW, e bu da Honda üstelik de daha 5000'li kmlerde. Millet alışmış 10.000 km altı motor almaya, sanki 10.000 ve üstü olan motor bitik. Bu bizim 30'una gelmiş futbolculara abi bu çok yaşlandı dememize benziyor. Acayip tüketici bir toplum olduk, millete bak yahu resmen 10.000km'yi geçmiş motoru beğenmiyor. Bakıyorum bir sitede birisi CBF500 arıyor, diyor ki 10.000 altı olsun fiyatı da ucuz olsun. Kardeşim ne diyon sen yaa, 10.000 altı ucuz cbf500 olur mu. Sonra 30.000 olsa nolacak, adam gözü gibi bakmışsa 5000'de hor kullanılmış bir motordan çok daha iyi durumdadır o yahu. Neyse yaa, yazmıyayım diyorum gaza geliyorum. Gençler az buçuk akıl izan ve mantık okusa şu liselerde, aslında bunca laf etmeyecez ama aahh ahhh.
Ayrıca bu konuda ayrı bir topic konusu yani. Bi bakmışın Metehan açmış topiği.:queen:
Bu arada ben satmıyorum kardeşim, ısrar etmeyin. 4500km de çok temiz, almayanı dövüyolar. Ama satmıyoooommm. Seneye yaz başında veririm ilanı, yani daha çok beklersiniz.:mrgreen:
Ulen yağmur başladı dur koşup motoru örteyim, kirlenmesin yoksa para etmez.:mrgreen::mrgreen:
Son düzenleme: