- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
metehan kardeş bu motor sağırlaşmasına katılmıyorum.kitapçıkta bile 500 km diyor.bu 1000 km nereden çıktı anlamadım.kaç honda servisine ve değişik motorculara sordum.yeni nesillerde yok dediler.sadece ani gaz verme yapmayın alışsın dedi hepsi.bunlar artık cnc ile yapılan motorlar.o eski tip çapaklı parça çıkaran tornadan çıkma değil bunlar yani
bu arada yağ yakma olayı da kesinlikle yok.daha bugün açtım baktım.benimkinde bir sorun yoktu.ama bir dipnot:bir doktor arkadaşım paraya kıydı A6 2.0 tdi aldı.ilk servise gittiğinde yağın neredeyse bittiğini söylemişler ona.yeni araçlarda ve özellikle devirli kullanımlarda mümkünmüş demişti bana.
bir sorum olacak size:motorda benzin bitince ikaz ışığı yanıyor mu yanmıyor mu?
abicim 500e kadar kitapcık der...1000e kadar ise Mete Handro der...:queen:
maviergün;712291' Alıntı:Henüz işin başındayım, karar vermek kolay olmuyor, YBR 125 ile
CBF 150 arasında kaldım, ama kafama takılan devir saati,
CBF 150 ye devir saati takılabilir mi acaba, maliyeti ne olur?
valla öyle bir kolay oluyoki...çatır çatır cbf 150 al hocam...düşünmene bile gerek yok...İstanbulldaysan sana biyer bile öneririm...aman devir saati var diye ybr alayım deme...yanılrısın...motorda ne kadar yeni olsanda kaçıncı viteste olduğuna dair gösterge var...çok basit...neyde olduğunu görürsün...ilk motorunda olsa rahat kullanırsın...ama ağır makinadır...ybr hem kassız hemde estetikden uzak...aradaki 300 ytl farka değer buna emin ol...hiç düşünme dostum...zerre düşünmeden CBF 150 öneririm...4000 deyim...ilk Hondam değil...tıkır tıkır makina...
Son düzenleme:








