Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan kardeş bu motor sağırlaşmasına katılmıyorum.kitapçıkta bile 500 km diyor.bu 1000 km nereden çıktı anlamadım.kaç honda servisine ve değişik motorculara sordum.yeni nesillerde yok dediler.sadece ani gaz verme yapmayın alışsın dedi hepsi.bunlar artık cnc ile yapılan motorlar.o eski tip çapaklı parça çıkaran tornadan çıkma değil bunlar yani:)

bu arada yağ yakma olayı da kesinlikle yok.daha bugün açtım baktım.benimkinde bir sorun yoktu.ama bir dipnot:bir doktor arkadaşım paraya kıydı A6 2.0 tdi aldı.ilk servise gittiğinde yağın neredeyse bittiğini söylemişler ona.yeni araçlarda ve özellikle devirli kullanımlarda mümkünmüş demişti bana.

bir sorum olacak size:motorda benzin bitince ikaz ışığı yanıyor mu yanmıyor mu?

:pyahu bizim motorda ışık mışık yokki...okuyanda harbi var sancak...o sadece cbf 500de var...yedeğe geçtimi ışık yanıyor...cbf 500 de benzin gösterge bile yok...

abicim 500e kadar kitapcık der...1000e kadar ise Mete Handro der...:queen:

maviergün;712291' Alıntı:
Henüz işin başındayım, karar vermek kolay olmuyor, YBR 125 ile
CBF 150 arasında kaldım, ama kafama takılan devir saati,
CBF 150 ye devir saati takılabilir mi acaba, maliyeti ne olur?

valla öyle bir kolay oluyoki...çatır çatır cbf 150 al hocam...düşünmene bile gerek yok...İstanbulldaysan sana biyer bile öneririm...aman devir saati var diye ybr alayım deme...yanılrısın...motorda ne kadar yeni olsanda kaçıncı viteste olduğuna dair gösterge var...çok basit...neyde olduğunu görürsün...ilk motorunda olsa rahat kullanırsın...ama ağır makinadır...ybr hem kassız hemde estetikden uzak...aradaki 300 ytl farka değer buna emin ol...hiç düşünme dostum...zerre düşünmeden CBF 150 öneririm...4000 deyim...ilk Hondam değil...tıkır tıkır makina...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
@maviergün alırsam ilk iş devir saatini buji kablosundan ölçen bir icat arayıp bulmayı düşünüyorum:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:pyahu bizim motorda ışık mışık yokki...okuyanda harbi var sancak...o sadece cbf 500de var...yedeğe geçtimi ışık yanıyor...cbf 500 de benzin gösterge bile yok...

abicim 500e kadar kitapcık der...1000e kadar ise Mete Handro der...:queen:



valla öyle bir kolay oluyoki...çatır çatır cbf 150 al hocam...düşünmene bile gerek yok...İstanbulldaysan sana biyer bile öneririm...aman devir saati var diye ybr alayım deme...yanılrısın...motorda ne kadar yeni olsanda kaçıncı viteste olduğuna dair gösterge var...çok basit...neyde olduğunu görürsün...ilk motorunda olsa rahat kullanırsın...ama ağır makinadır...ybr hem kassız hemde estetikden uzak...aradaki 300 ytl farka değer buna emin ol...hiç düşünme dostum...zerre düşünmeden CBF 150 öneririm...4000 deyim...ilk Hondam değil...tıkır tıkır makina...


Bakma sen buna...Git al ybr ni....Mis gibi kullan....:cat::cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olm sen uçmuşun...ybr iyidir eywallah...lafımız yok...ama cbf 150 iyinin iyisidir...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
arkadaşlar bugün ümraniye D&B motora gittim bir arkadaşımla. onda kanuni hussar 125 var satıp cbf 150 almak istiyor. fiyat soralım dedik.

anahtar teslim : 3800 YTL
peşinat : 800 YTL
k.kartına 10 ay taksit : 3000/10= 300 vade farksız.(hangi karta sormadım acelemiz vardı girip çıktık) ama koruma demiri, yan ayağı sormak aklıma gelmedi. her renk mevcut dedi. eğer bütçe uygun olursa bende arkadaşla beraber aliym diye düşünüyorum belki ikimize de biraz daha indirim vs. olur diye
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
motorun en sevmediğim yönü zincir 2 de bir don lastiği gibi gevşeyip duruyor ve sinir bozucu sesler şıkırtılar yapıyor yaglıyosun bu seferde jant haşat oluyor ybr nin o ring zincirini dişli hesabı yapıp takmayı düşünüyorum siz ne diyosunuz bu işe??yada piyasada olan kaliteli bi o ring zincir arıyorum arkadaslar..


















resimleri dün çektim yeni ekleyebildim arada sırada resim koyun iyice resimsiz kaldı topik sevgiler:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
aykan bence mavi rengi çok hoş.dikkat çekiyor ve çok az kişide gördüm.Az olan değerlidir bunu unutma:):cat: güle güle dolaş.

kanka hemen kırıcı olma...arkadaşın 4.mesajı...sitede arama butonu zaten adam gibi çalışsa istediği şeyi bulacak burak...ama napsın buraya yazmış...:wiinkk:

Abi ben ne dediğimi biliyormuyum :) Böyle yanlış yere yazanlara kızmak lazım :p Bak sende yaparsan sanada kızıcam :p:mrgreen::cherry::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi ben ne dediğimi biliyormuyum :) Böyle yanlış yere yazanlara kızmak lazım :p Bak sende yaparsan sanada kızıcam :p:mrgreen::cherry::bounce:



dostum herkese yardımcı olmak lazım...böyle fırçayı basarsan 4.mesajda kimse uğramaz buralara...ki sitede senin benim değil hepimizin...:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
çıktım yola biraz asfalttan çıkalım dedik,ama işi cıvıtmadan,asfalttan çıktık,çamura yan gözle bakıyorum,gelmiyom ulan diyom ve sonunda girdigimiz toprak yolunda sonu geldi,kemerburgazın daglarında çekilmiş bir kaç foto...
tıpkı aynı anda dünyaya gelmiş ikizler gibi,bazen biz bile karıştıryoruz,hatta geçen gün resimdeki kimin motoru diye laf bile ettik,allah herkeze böyle güzel bir motor sahibi olmayı nasip etsin,ben çok mutluyum hem de çokkk...

 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
arkadaş 750 km. deyim daha hala 70'i geçmedim inşallah sabrımın karşılığını alıcam az bişey kaldı valla bende çok memnunun motorumdan ilk zamanlar bir iki damla yağ attı artık onuda yapmıyo (motordan değil tahliye borusundan attı yağı) bunun dışında rodaj dan sonra gezilere başlıycam ufak ufak o zaman fotolar gelicek herkese kazasız belasız sürüşler... :rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
slm iki oldu önfar ampulu değiştiriyorum normal mi birde bazen stop ediyor 14000 oldu hiç servise gitmedim
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
slm iki oldu önfar ampulu değiştiriyorum normal mi birde bazen stop ediyor 14000 oldu hiç servise gitmedim
14000 oldu hiç servise gitmedim derken? :silent:
1400se o, çok geç kalıyorsun, acilen 1000 bakımına götür. 14000se motor Allahına iyi kavuşmamış :)
Sondaki rakam metre hesabı, 1400mü demek istedin acaba?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
slm iki oldu önfar ampulu değiştiriyorum normal mi birde bazen stop ediyor 14000 oldu hiç servise gitmedim

1400 mü demek istediniz yoksa 14000 mi? ilk önce bunu anlamak gerek eyer 14000 ise motor nası hakkı rahmetine kavuşmamış???eyer durum böyleyse ampülde patlar motorda:mrgreen::queen::queen:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
bence kendisi yada akrabası motor ustası ondan gitmemiştir yada sadece yağını değiştirdiyse yeter saten yapılcak başka bişey olmamışsa
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
slm iki oldu önfar ampulu değiştiriyorum normal mi birde bazen stop ediyor 14000 oldu hiç servise gitmedim

benimkide yolda giderken stop ediyodu yoldada bıraktı 1-2 defa...birinde hortumlar birbirini sıkıştırmış ve yerinden çıkmış (fabrikasyon hatası)artık ne hortumuysa sonra tekrar yaptı benzin musluğu arızalıymış benzin akmıyordu onuda değiştirdiler bakalım başka fabrikasyon problemi yaşamam umarım bana denk geldi hepsi :) ama memnunum motordan hala seviyorum...1250 kmdeyim motor güzel açıldı serviste sordum rodajıda iyi yapmışsın dediler...bie çanta taktırdım daha bi yakışıklı oldu :)
bu arada yolda kalırsanız hondanın yol yardımı yok izmirde kendi minibüsleriyle alıyorlar ama 55 ytl civarı masrafı var aklınızda bulunsun..
kazasız belasız sürüşler..görüşmek üzere
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
14000 de ama yağını 2000 km de bir değiştirdim servse gitsem ne farkederki motorda bir şey yok istop etmesi belki rolentinden olabilir

bu arada okadar sıklıkla stop emiyor yani araaaaaaaaadaa sırada
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
14000 de ama yağını 2000 km de bir değiştirdim servse gitsem ne farkederki motorda bir şey yok istop etmesi belki rolentinden olabilir

bu arada okadar sıklıkla stop emiyor yani araaaaaaaaadaa sırada




yeterli teknik bilginiz varsa servise götürmeye gerek yok ancak aracınızda su anda oluşan bir teknik arızada garati kapsamı dışında kalacak ve servis yardımcı olmayacaktır bakımları düzenli olarak servislerde yaptırın garanti bitince kendiniz yapar veya yaptırırsınız,saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst