Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
83
Arkadaşlar ben size ybr ile kapışma dediğim zaman galiba yanlış anlaşıldım.Bu motoru almamdaki amaç zaten kaza yaptım omzum çıktı bir müddet sakin sakin motor binmek istemem.Amaç sadece net olarak rodajı bitmiş arkadaşlar ne kadar hız yapabiliyor.takdir edersinizki bu konu halen muallakta
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
görkem kardeşim altı üstü 125-150 cc.lik makineler bunlar cbr da da cbf te de devir saati dediğin gibi yarışa katılmadıkça gereksiz biz motorları günlük kullanım ve zevk için alıyoruz o adamlar saliselerle yarıştıkları için çok önemli olabilir ama biz istediğimiz sürati 5 sn. ya da sn. sora görsekte bişi çıkmaz önemli olan motoru üzmicek devirlerde kullanmak motoru bunun içinde sesi dinlemen yeterli ben motora ilk başlarken bunda zorlanıyordum bu sebepli devir saatine gereksinim duyuyordum ama şimdi hiç bakmıyorum ben bunu demek istedim dostum senin dediğin tabiki doğru ama burda bi çok yeni başlayan arkadaş var ve hepside kullanıyolar bu motorları demekki acemide olsa o kadar gerekli olmadığı anlaşılıyo bence :rendeer:

Evet tabi normal kullanan bir insan için devir saati gereksiz... Ama 125cc de olsa benim için önemli... Seneye Cbrcup'ta yarışacağım için vites zamanları çok önemli. Cbr'da devir göstergesi olmasa kesinlikle almazdım bu motoru.

bini69

110 bu motorun normal hızı... Ben biraz zorlayınca 130 gördüm dün. Ama zor yani ancak 120 görebilir son hız olarak.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
bini69 bu motorun düz yoldaki hızı 100km, sıksan 105 - 110 km dir, ki o da rüzgara göre değişir. Yokuş aşağı ben 3500km'deki motorumla üzerine yatarak 125 gördüm tam gaz'a bir kaç milim vardı. Ama akıl karı iş değil o hız bu aletle.

Bu arada benim motoru bu ara en fazla iki günde bir kullanıyorum ve sabahları jiklesiz marş basmayı denediğimde alır gibi yapıyor ama almıyor. Halen jikle istiyor ama 30 sn. ile 1 dk. arasında jikleyi kapatınca kimi zaman kendi kendine stop ediyor, iyice ısınmak istiyor yani. (Gerçi 5dk. ısınmadan kendine gelmeyen motorları duyuyorum bizimki süper bu durumda)
Görkem arkadaşın da yazdığı gibi nadiren (o da iyi ısıtmadan yola çıkınca) trafikte ilk ışıkta stop edebiliyor). Bunlar motorun negatif yanları (tabii kişiye göre değişir, bana göre bunlar sorun sayılmaz). Ama jiklede iken gaz vererek çalıştırma işi enteresan, ilk başta bana da garip gelmişti ama bu alet böyle çalışıyor işte, kullanım klavuzunda jikleyi sonuna kadar açıp gazı da 1/8 açın diye bile yazmış. Her motorun kendine göre bir huyu suyu var. Normalde jiklede iken sakın gaz verme motoru boğarsın derler, musluğu açık bırakıp gitme buji ıslanır derler, bunların hiçbiri bu alette olmuyor. Hatta jiklede iken unutup 10 km yol gittim ne boğulma var ne bişey. Kısacası tam bir ilk kullanıcı motoru. Günlük kullanım için, şehir içi ve civarı için harika bir alet. Benim de sahip olduğum ilk motorum, ama 3500km oldu dana hiç acemilik hissettirmedi bana. Maşallahı var. 341 km yola gittim, doğru düzgün soğutmadım bile aleti molalarım 15 - 20 dk'yı geçmedi. Kendi adıma 10.000'li kilometreleri görmeden satmak gibi bir niyetim de yok. Hatta durumum olsa büyük motor almak için bile satmazdım. Şehir içinde devamlı kullanımlık tutardım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
dostum benim şimdiye kadar duyduğum max. hız 130 (yokuş aşağı)
ama ilk 100'e çıkışı çok ii motorun bence kategorisinde en ii motor (cbr 125 dışında çünkü tarz farklı)
 
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
83
arkadaşlar ilginize teşekkür ederim.Anladığım kadarıyla bu motorla sabit düz yolda 100kmh ile ilerleyebiliyoruz.Birde daha motoru almadım alabileceğim bayii en yakın orduda ben de bayburtta oturuorum.Acaba bu motoru kefdi imkanları ile yollama ihtimalleri oluyormu,ya da aranızda bayii varsa yollayabilirse neden MT üyelerinden almayayımki?Ayrıca peşin almayı düşünüyorum
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Bir de anlamadığım 150cc motorda nedense hep hıza takılıp kalıyoruz. Bu aletle 90 - 100km hızla düzenli olarak uzun süre gidilebiliyor. Ben uzun yolda denedim. Bu yeter de artar bile. Bundan ötesi adamı kastırıyor, dikkat falan azalmaya başlıyor. Çünkü rüzgardan fena etkilenmeye başlıyor motor, tabii sürücü de. Ki benim 100km'ye bile nadiren ihtiyacım oluyor şehir içinde.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Kendi adıma 10.000'li kilometreleri görmeden satmak gibi bir niyetim de yok. Hatta durumum olsa büyük motor almak için bile satmazdım. Şehir içinde devamlı kullanımlık tutardım:cat:
Bizim buralarda CBF 600 sahibi bir abimiz var. Geçenlerde yanına park etmiştim, hemen geldi sordu, nasıl motor memnun musun diye. Şehir içi için düşünüyorum, kime sorsam 10 numara motor diyor demişti. E haklı ama :) :cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444

Abicim bu çocuk 88'li değil mi ne bekliyorsunuz yav, takmayın kafanıza. geçenlerde ben tvs'yi yakından gördüm, asıl bisikletten de küçük olan o. Bırakın eğlensin çocuk daha genç. Heyecan yapıyo. okuruz bir gün kaza başlığını da. Umarım yapmaz da paşa paşa biner Apachesine. Herkesin bindiği kendine:mrgreen: :queen:
Hız mevzuu beni bağlamıyor. Mezara gitmeye daha erken.:)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar ben dün bu motoru aldım.en kısa zamanda yorumlarımı yazacağım.

hayırlı uğurlu olsun arkadaşım, iyi bir seçim yapmışsın
bu motorun bir kötülüğü var ama şimdiden söyliim
çekemeyenleri çok, başını şişiriyorlar
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım, iyi bir seçim yapmışsın
bu motorun bir kötülüğü var ama şimdiden söyliim
çekemeyenleri çok, başını şişiriyorlar

hahhahahaha.çok güzel yaw.işin komiği paraya göre köfte alıyorsun.goldwing gibi rahat,ta gibi sağlamlık istiyorlar.ben bulamadım böyle motor.gittim benim sivrisineği aldım.:cat:

hayırlısı olsun yorumlarını bekliyoruz....:cat:

Teşekkür ederim.İnşaallah senin de başına gelir.O ''yakında'' yazısı
pek yakışmıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
Teşekkür ederim.İnşaallah senin de başına gelir.O ''yakında'' yazısı
pek yakışmıyor.

haziranın 2'sinde bi de 3'ünde sınavlarım var dostum şimdi alırsam kesin etkilicek biliyorum inmiycem tepesinden ondan erteledim :salut: ama senin gibi arkaaşları görünce içim gitmiyo deil
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
haziranın 2'sinde bi de 3'ünde sınavlarım var dostum şimdi alırsam kesin etkilicek biliyorum inmiycem tepesinden ondan erteledim :salut: ama senin gibi arkaaşları görünce içim gitmiyo deil


Sakın haaa.ehliyetsiz binme.Az kalmış zaten.Sabırlı ol.Motorculukta çok önemli.
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
15
slm arkadaşlar cbf 150 den yani motorumdan çok memnunum ama vitesli ilgili bir problem yaşıyorum 1 den 2ye atarken vitesi küt diye bi ses geliyo sanki vites geçmiyo gibi oluyo ama geçiyo diğer viteslerde bi problem yok cevaplarsanız sevinirim
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
slm arkadaşlar cbf 150 den yani motorumdan çok memnunum ama vitesli ilgili bir problem yaşıyorum 1 den 2ye atarken vitesi küt diye bi ses geliyo sanki vites geçmiyo gibi oluyo ama geçiyo diğer viteslerde bi problem yok cevaplarsanız sevinirim

servise neden götürmedin?debriyajı sıkıp bırakınca, o sarsıntıyla metal sürtmesi veya vurması olmasın?vitesten mi kaynaklanıyor kesin?
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
57
arkadaslar bu motor 4 zamanlı olması yakıtı etkılıyor hızda ona gore etkılenıyor cbr125 cc gıbı 2 zamanlı bır motorla kıyaslanamaz ama cbr alan arkadaslarım cbf 150 yı gorunce hepsı yakıt yuzunden pısman oldular cbr 125 cc gıbı motoru olan bızım gıbı ogrencı ıse bu maddıyatta ancak hafta sonu bınerler motora oysa cbf 150 ıle ıstersen tuvalete bıle motorla gıt
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
arkadaslar bu motor 4 zamanlı olması yakıtı etkılıyor hızda ona gore etkılenıyor cbr125 cc gıbı 2 zamanlı bır motorla kıyaslanamaz ama cbr alan arkadaslarım cbf 150 yı gorunce hepsı yakıt yuzunden pısman oldular cbr 125 cc gıbı motoru olan bızım gıbı ogrencı ıse bu maddıyatta ancak hafta sonu bınerler motora oysa cbf 150 ıle ıstersen tuvalete bıle motorla gıt

arkadaşım cbr 125 dört zamanlı bi motordur derbi'yle karıştırdın heralde yakıtıda çok farketmiyo ama hem aradaki fiyat farkı çok hemde parçası çok pahalı örn: sinyal 110 ytl.

cbf dediğin gibi tam öğrenci işi insanlık hali durduğu yerde bile düşebilio bazen motor parça fiyatları çok okumuştum hatırlamıorum da topicte önceki sayfalarda var
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
57
Olmaz Abi Ya Forumda 125 Yaziyo Arkadas Cok Yakit Yiyiyor Diye Hafta Sonu Cikartiyor 170 190 Bi Yoiyiyormus Arkadasin Birindede Cbf War 150 O 90 Bin Yiyiyor Cocuk Gel Abi Gidelim Nereye Istersen Diyor Ben Gagiva 125 Diye Motor Duydum Onlarda Iki Zamanli Katalitik Konvektorlu 6 Vites Cbr Gibi Yani Ama Katalitik Konwektor Ne Ise Yarar Cevaplarsaniz Sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst