Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
4200 kmde çok ii biliorum ama sabahtan beri topiklerde ölüm haberi kaza haberi alınca inanın soğudum ve korkmaya başladım 500 lük düşünüodum seneye vazgetim bile

aynen bende bu ölüm ve kaza haberlerinden dolayı korkmaya basladım:pale: 1 hafdada kaç haber okudum ve tadıkda çıkması beni dahada ürküttü:salut: umarım daha fazla kaza olmaz:cat: :rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Tekirdağ Gezisi için link açtık. Dileyen arkadaşlar için aşağıya koyuyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/30629-6-mayis-pazar-tekirdag-gezisi-dusunuyoruz.html

Bu arada arkadaşlar başlığı ben açtım ama Tekirdağ'a gitmişliğim yoktur. Tecrübeli arkadaşlardan buluşma yeri, yol v.s. gibi önerileri bekliyoruz. O başlıkta da belirttim burada da belirteyim, ehliyetsiz, tam korumasız ve sürüş deneyimsiz olarak gezilere katılmamakta fayda var. Zaten yol çok uzun değil, bizim süratimiz de belli. Kural ve kaideler doğrultusunda, limitlerimizi aşmadan seyahat edersek (ki bu her zaman için geçerli) sağlıklı ve keyifli geziler yaparız. Ne de olsa gezi yapacağız, yarış değil. Lütfen hiçbirimiz güvenliği ve dikkati elden bırakmayalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
ya arkadaşlar bugün inanılmaz bi olay oldu e 5te gidiorum tam küçükçekmece yokuşunda sallanmaya başladım orta şeritteyim sağ şerittede bi araba var paaat die yola bisikletli çocuk atlamasınmı bide terse doğru sürmeye başlamasınmı ben şaşırdım napacamı üstüne gidiom çocuun oda şaşırdı sonra sola kaydım sağdaki arabada yavaşladı arkamdan fren sesleri gelio çocuk ters yöne doru arabayla beni aramdan geçti inanamıorum hala durma şansım olsaydı o çocuğu sabaha kadar dövecektim insanın başını belaya sokacak yav sen e 5 te orta şeritte ters git ya orasıda öle biyerki anayolla bina aynı yerde nerdeyse hemen çıkabilion bariyer falan yok
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ya arkadaşlar bugün inanılmaz bi olay oldu e 5te gidiorum tam küçükçekmece yokuşunda sallanmaya başladım orta şeritteyim sağ şerittede bi araba var paaat die yola bisikletli çocuk atlamasınmı bide terse doğru sürmeye başlamasınmı ben şaşırdım napacamı üstüne gidiom çocuun oda şaşırdı sonra sola kaydım sağdaki arabada yavaşladı arkamdan fren sesleri gelio çocuk ters yöne doru arabayla beni aramdan geçti inanamıorum hala durma şansım olsaydı o çocuğu sabaha kadar dövecektim insanın başını belaya sokacak yav sen e 5 te orta şeritte ters git ya orasıda öle biyerki anayolla bina aynı yerde nerdeyse hemen çıkabilion bariyer falan yok

geçmiş olsun e5 çok tehlikeli zaten.:pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya arkadaşlar bugün inanılmaz bi olay oldu e 5te gidiorum tam küçükçekmece yokuşunda sallanmaya başladım orta şeritteyim sağ şerittede bi araba var paaat die yola bisikletli çocuk atlamasınmı bide terse doğru sürmeye başlamasınmı ben şaşırdım napacamı üstüne gidiom çocuun oda şaşırdı sonra sola kaydım sağdaki arabada yavaşladı arkamdan fren sesleri gelio çocuk ters yöne doru arabayla beni aramdan geçti inanamıorum hala durma şansım olsaydı o çocuğu sabaha kadar dövecektim insanın başını belaya sokacak yav sen e 5 te orta şeritte ters git ya orasıda öle biyerki anayolla bina aynı yerde nerdeyse hemen çıkabilion bariyer falan yok

e5i kendi ana caddeleri sanırlar Halkalıda oturanlar...o yanyol kap önleri olduğundan...ben Çekmecede 4-5 yıl oturdum...Atom Enerjisinin orda parklarda çok gezindim..
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
valla yakıt konusun da mükemmel bence hemde düşük devirde tork cok fazla (yani hızlanma) bu güçle bu yakıt pes doorusu

tek eleştirdiğim nokta göstergeleri bi ybr nin kalitesi yok abi bence devir saatide koymalılardı. :silent:
ama rahatmı rahat motor :cat:
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Benim kafam zincir meselesine takıldı. O-ring siz olduğundan 250-300 km de bir yağlamak gerek diye okumuştum. Bence YBR'ye göre (O-ring var, 500 km'de bir yağlama demek) bu çok büyük bir dezavantaj gibi duruyor. Kullanıcı arkadaşlar ne düşünüyor?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Benim kafam zincir meselesine takıldı. O-ring siz olduğundan 250-300 km de bir yağlamak gerek diye okumuştum. Bence YBR'ye göre bu çok büyük bir dezavantaj gibi duruyor. Kullanıcı arkadaşlar ne düşünüyor?

vallah zincir yağlaması zaten iyi bir olay sık sık yağlamak lazım rahat çalışması ve aşınmaması için benim şu an da zincirden şikayetim yok gayet vites geçişleri rahat ve sessiz her geziden sonra biraz yağlıyorum ah bide jantlara sıçratmasa daha iyi olucak ama olsun onuda süngerle hallediyoz o kadar olucak:rendeer:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
1000 bakımını yaptırdım Yükselişte.Fakat titreşim biraz arttı gibi.Bi daha ne zaman geleyim diye sordum 4000 kmde dediler?? Forumda konuşulan bakım kmleri daha farklı gibi.Sizce ne zaman gitmeliyim bakıma?Şuan motor 1230 km de.Çeşmeye gittim artçıyla beraber.Baya bastım 100-110 km.Normalde 7 ykr yakan motor 10 ykr yi geçti :) ama canavar gibi gitti geldi 195 km yolu.Tabii çeşme yolu çok rüzgarlı bu sebepten de çok yakmış olabilir
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar araya motogp falan girince 1000 bakım detaylarını yazmam gecikti.kısaca anlatmam gerekirse 1000 bakımda normal rutin bakım işlerinin yanında ben ek olarak km saatinin titremesini de söyledim ve teli yağlama olayından bahsettim.daha önce duymamışlardı.ben söyleyince sağolsun üstüner usta üşenmedi, teli söktü ve yağladı.şu anda titreme %90 azaldı diyebilirim rahatlıkla.fark etti yani.bir de benim motorda ön frende tam durma anında hafif bir titreme oluyordu.ona da baktılar, balataları falan temizlediler.titreme başta kayboldu ama 25-30 km gittikten sonra tekrar geri geldi.biraz önce kasım beyle de görüştüm servisten, bir ara uğradığımda tekrar bakacaklarını söyledi bana.
yağ olarak mobil koyuldu.şu ana dek şırı bir fark göremedim çünkü az yol yaptım ama sanki bir rahatlama ve seste toklaşma var gibi.
toplamda bana 20 ytl ye mal oldu ve en güzeli ben servisteyken motora ne yapıldığını görmek isterim, aklımdakileri sormak isterim.bu konuda bazı arkadaşların diğer servislerde şahit olduklarının aksine hiç bir zorluk çıkarmadılar sağolsunlar.buradan tekrar hüseyin beye, kasım beye, gökhan beye be üstüner usta ya teşekkür ederim.hepsi bana çok sıcak davrandılar açıkçası ve kafamdaki her soruma yanıt verdiler.
bu arada gökhan bey demişken ufak bir hatırlatma yapayım.bahsettiğim kişi gökhan konşuk.maltepedeki konşuk motorun sahibinin oğlu ve çok iyi bir mekaniker.bundan sonra kendisi dnb motorda görev alıyor.ilgilenenlere duyurulur.
servis zamanları konusundaki tartışmalara da son nokta koyuldu ben 1000 bakımı yaptırırken bu arada.aldığım haber aynen şu şekilde.cbf 150 için servis zamanları değişmiş.en kısa zamanda kitapçıklar için de zamanları gösteren çıkartmalar temin edilip yenilenecekmiş.yeni duruma göre servis olayımız şu şekilde(0 motora göre konuşuyorum).
1000- ilk bakım ve yağ değişimi.
2000- yağ değişimi
4000- 2. bakım
6000-yağ değişimi
8000-3. bakım

şeklinde gidiyor.yani 2000km de bir yağ değişimi.4000 km de bir bakıma sokulacak motor.bilginize.

1000 bakımını yaptırdım Yükselişte.Fakat titreşim biraz arttı gibi.Bi daha ne zaman geleyim diye sordum 4000 kmde dediler?? Forumda konuşulan bakım kmleri daha farklı gibi.Sizce ne zaman gitmeliyim bakıma?Şuan motor 1230 km de.Çeşmeye gittim artçıyla beraber.Baya bastım 100-110 km.Normalde 7 ykr yakan motor 10 ykr yi geçti :) ama canavar gibi gitti geldi 195 km yolu.Tabii çeşme yolu çok rüzgarlı bu sebepten de çok yakmış olabilir

önceki mesajlarda yazmıştım, sanırım okumadın mesajları...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
1000 bakımını yaptırdım Yükselişte.Fakat titreşim biraz arttı gibi.Bi daha ne zaman geleyim diye sordum 4000 kmde dediler?? Forumda konuşulan bakım kmleri daha farklı gibi.Sizce ne zaman gitmeliyim bakıma?Şuan motor 1230 km de.Çeşmeye gittim artçıyla beraber.Baya bastım 100-110 km.Normalde 7 ykr yakan motor 10 ykr yi geçti :) ama canavar gibi gitti geldi 195 km yolu.Tabii çeşme yolu çok rüzgarlı bu sebepten de çok yakmış olabilir

evet ruzgarda motor yavaşlıyor ve basıncada yoruluyor fazla yakıyor :) O yüzdenruzgarda 60-70km/s idealdir :p :):cherry: :bounce:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Slm arkadaşlar satılık CBF150 1180 km de kırmızı izmirde oturan ve almak isteyen arkadaşlara duyrulur. Fiyatı 3100 Ytl son...

sana nasıl ulaşabiliriz msn adresin veya cep telfonun varmıdır?
bide sen antalyadaysan motoru nasıl görücez işlemler nasıl olcak biraz açıklık getirirmisin konuya...
teşekkür ederim
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
ya arkadaşlar bugün inanılmaz bi olay oldu e 5te gidiorum tam küçükçekmece yokuşunda sallanmaya başladım orta şeritteyim sağ şerittede bi araba var paaat die yola bisikletli çocuk atlamasınmı bide terse doğru sürmeye başlamasınmı ben şaşırdım napacamı üstüne gidiom çocuun oda şaşırdı sonra sola kaydım sağdaki arabada yavaşladı arkamdan fren sesleri gelio çocuk ters yöne doru arabayla beni aramdan geçti inanamıorum hala durma şansım olsaydı o çocuğu sabaha kadar dövecektim insanın başını belaya sokacak yav sen e 5 te orta şeritte ters git ya orasıda öle biyerki anayolla bina aynı yerde nerdeyse hemen çıkabilion bariyer falan yok

Abi geçmiş olsun dikkat etmek lazım hele İstanbul trafiğinde böyle dengesizler vardır bir de çocuklar off...
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
sorma berkay var valla durabilseydim orda sağlam sopa çekecektim kerataya bidaha öğrensin ölümle dans edilmiceeni motorunu denize getirmicenmi hayırdı yazmışın öle
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
sorma berkay var valla durabilseydim orda sağlam sopa çekecektim kerataya bidaha öğrensin ölümle dans edilmiceeni motorunu denize getirmicenmi hayırdı yazmışın öle

Burak abi valla sende hiç sorma babam ehliyetin yok diyo olmaz diyo.dedem bazen olur getiririz bazen olmaz diyo valla bende şaşırdım geçen sene en düşük olarak anadolu lisesi kazan(kazandım) motor senin denize götürcem gezersin demişti babamda dedemde. Ben yaz kampına İzmire gittim geldim bir baktım ikisinin de fikirler değişmiş olmaz götüremem ehliyetin yok işte kaza falan yaparsın dediler bende artık konuyu açmaya korkuyom bir sürü şey sayıyolar bana.Amcama kalsa motoru bana getircek ama babam olmaz dedimi olmuyo napalım ehliyeti alana kadar beklicez.Ne diyelim sağlık olsun.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Honda CBF 150 almak isteyenlere müjdee...
CBF 150 nin liste fiyatı 3.640 YTL'ye düşürülmüş.
Honda neredeyse tüm modellerde indirime gitmiş...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Eyvah motorun fiyatı ucuzladı naapcaz şimdi, tüh, hemen Honda'yı arayalım protesto edelim falan edelim filan edelim, aslında bu motorun hakkı şudur diyelim. Bağıralım çağıralım. Honda'da biz burada dedik diye zam yapsın, öyle yapıyomuş ya zamı.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst