abi alsanda kurtulsak artık yaw
paso bütçeyi yazıp duruyorsun
peşin fiyata en uygun nerden bulabilinir cbf 150? pendikteki bayi 1,400 dedi(plaka-dahil) yani 90 milyon indirim yaptı!:silent: daha uygun yer bilen varmı?
metehan abi ve ginger bir yardım edin yahuuu![]()
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: al bendende o kadar......
ginger bir kaç sayfa önce sormuştum kimse cevap yazmamış galiba 1000 bakımında sadece 10 ytl yağ parası alıyorlar.işcilik onlardan yani.
Evet var diğer tüm kasklar içinde var.Nolan'ınki sanırım 35 Euro'ydu.
Sprey ise 5 Ytl.
|
||||||||||
Merhaba;
Servisler tahminime göre mutlakaki yağı 5-6 ytllerde belki daha bile ucuzlara alıyorlardır.Ama bu bir ticaret olduğundan bence mutlaka kar koymamış bile gözükseler mutlaka kar koymuşlardır.Ticaret dünyası bilirsiniz.
Trafik tecrübesi apayrı birşeydir, yani çukurlara dikkat edeceksin, kamyonlardan kaçacaksın, vs vs... O yüzden sadece kursta öğrendiğin bilgilerle otobana çıkmanı pek tavsiye etmem. Siyah mı kırmızı mı derken de benim nasıl aldığımı anlatayım. Bir arkadaşımla hondaya gittik, yolda sordum aynı soruyu, tabii ki siyah dedi. Oraya vardığımızda kırmızısı (bordo) daha güzel sanki be dedi, fakat son kararı üzerine bindiğimde verdim. Unutma, başkalarının değil, senin ne hissettiğin önemli. Üzerine bin ve kararını öyle ver. İkisi de şık aletler :wiinkk:herkese merhaba
ben zonguldakta yaşıyorum,maalesef burda veya yakın herhangi biryerde honda bayi yok...
hafta içi ehliyetimi gelecek haftasonuda motorumu almayı planlıyorum...
sizlere bir-iki sorum olacak...
-honda otoseverle görüştüm 1490 peşin kalanı bonusa 8 taksit anahtar teslimi 3 490 fiyat verdiler,fiyat sizce uygunmu,otosever hakkında bilgisi iyi yada kötü deneyimi olan varmı?
-boyum 1 70 kilom ise seksen yere basmada bir sorun yaşarmıyım,yükseklik ayarlanabilirmi?
-motor kullanmayı sürücü kursunda öğrendim ve bunun dışında motor kullanmadım,bu motoru istanbuldan zonguldağa kullanarak götürebilirmiyim ?
-istanbula sürekli gelemem,zonguldakta herşeyide bulamam,motoru alırken mutlaka şunuda al dediğiniz birşey varmı?
-kırmızımı siyahmı
teşekkürler şimdiden![]()