Birisi 11.ay demiş, yahu ben 10. ayda aldım, İstanbulda sitenin ilk alan üyesi ben miyim yoksa.
Metehan hadi ama bekliyoruz iyi haber ve fotolarını kardeş. Evet bu yaz cbf150cilerindir, vallaha ben de Mart'ı bekliyorum, kapalı garajından çıkarıp evimin önüne almak için benimkini.
Bu arada bana da 500'e kadar rodajdır ama 1000 bakımına kadar fazla sıkıştırma denmişti, aynen öyle yaptım ve şimdi motor yağ gibi akıyor valla, 10- 15 günde bir biniyorum ama sadece 1 gün binmemişim muamelesi yapıyo aslanım bana. Perşembe günü randevumuz var yine sabahtan motorumun yanında olacam. Doğru sahil yolunda alırız soluğu artık.

Geçen sefer zincirini de yağlayıp bırakmıştım keratayı bi deneyelim bakalım yeni yağıyla zinciri.
Herkese CBF150'si ile mutluluklar diliyorum, zira bu motorlar bizi daha çok mutlu edecek gibi duruyor. Amiiiin!!!!:cherry: