Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2016
Mesajlar
2
Merhaba arkadaslar foruma yeni katildim, hatta bu ilk mesajim :) Gectigimiz hafta cbf 150 aldim. Dizligimin depoyu cizeceginden endiseleniyorum, tuzla pendik civari depo kilifi bulabilecegim bir yer var mi? Deneyerek almak istiyorum.
Simdiden yardimlariniz icin tesekkur ederim.

Merhaba arkadaslar,
Depo kilifi almaktan vazgectim yanlara tank pad yapistiracagim.

Istanbul cevresi planli gezileri nereden bulabilirim? Takip ettiginiz bir yer var mi yoksa her grup kendi icinde planlama mi yapiyor.

Iyi gunler
 
Katılım
12 Tem 2016
Mesajlar
2
Herkese merhabalar aranıza Aydın-Didim'den 2012 model 18.000 de honda cbf 150 yeni almış bulunup katılıyorum. Herkese Kazasız sürüşler :) İyi forumlar
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.bende bir cbf alma aşamasındayım.ama tecrübeli biri değilim.neye bakıcam alırken onu bile bilmiyorum :)
 
Katılım
12 Tem 2016
Mesajlar
2
Kardeşim öncelikle merhaba, şahsen bende pek motordan anlamam hiçte kullanmadım daha önce güvenilir bildiğim motoru aldığım için baktırmadım.
Eğer tanıdığın bu işlerle ilgilenen arkadaşların varsa ustalar vs baktırmanı tavsiye ederim. Kullanmayı bilmiyorsan bile muhakak almadan önce bilen bir tanıdığın ile'de kullanmanı tavsiye ederim. Saygılar sevgiler


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------

hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.bende bir cbf alma aşamasındayım.ama tecrübeli biri değilim.neye bakıcam alırken onu bile bilmiyorum :)

Kardeşim öncelikle merhaba, şahsen bende pek motordan anlamam hiçte kullanmadım daha önce güvenilir bildiğim motoru aldığım için baktırmadım.
Eğer tanıdığın bu işlerle ilgilenen arkadaşların varsa ustalar vs baktırmanı tavsiye ederim. Kullanmayı bilmiyorsan bile muhakak almadan önce bilen bir tanıdığın ile'de kullanmanı tavsiye ederim. Saygılar sevgiler.


Silme butonunu bilemediğim için öteki mesajı silemedım kusura bakmayın
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
herkese merhabalar, kappa marka topcase'im var fakat artık kilidine anahtar işlemiyor, dönmüyor bile. wd 40 denedim, biraz kurcaladım ama nafile. kilit tamir olur mu, veya kilidin değişmesi mi lazımdır bir bilgim yok.. istanbul avrupa yakasında kilidi tamir ettirmek için önerilerinizi rica ediyorum..

İyi günler
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
http://urun.n11.com/canta/kappa-k46-kilit-mekanizmasi-P96878314?cid=604001&gclid=CjwKEAjw8Jy8BRCE0pOC9qzRhkMSJABC1pvJ1UEQXwBOHtTTSKyJJwFcFjmA6tF50BthbTK7338IwRoCF4Lw_wcB&gclsrc=aw.ds
söyle bişe var bak canta kilidi icin incele bakalım
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Beyler lastik tavsiyesinde herkes birşey demiş? Sizce me22 nasıl? yazın ve kışın yağmurlu havalarda genelde şehir içinde kullanmayı düşünüyorum.
 
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
3
Merhaba dün sifir cbf aldım İzmir yukselisten yarın teslim alacağım Pulsar 150 ns ile arasında çok kaldım fakat otorla ilişkili teknik elemanlar bu sınıfta kesinlikle cbf tercih etmemi söylediler o yönde karar verdim iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum aslında aklım Pulsar 150. ns de kaldı ama hayırlısı bakalım bu arada yaş 40 tecrübe sıfir :)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Merhaba dün sifir cbf aldım İzmir yukselisten yarın teslim alacağım Pulsar 150 ns ile arasında çok kaldım fakat otorla ilişkili teknik elemanlar bu sınıfta kesinlikle cbf tercih etmemi söylediler o yönde karar verdim iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum aslında aklım Pulsar 150. ns de kaldı ama hayırlısı bakalım bu arada yaş 40 tecrübe sıfir :)

honda ile yamaha arasında kalmanızı anlayabilirim ama bajaj arada kalıncak bir motor değil honda tartışmasız tercih edilir.
 
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
3
Evet haklisiniz aynen öyle dediler tabii ben pek anlamıyorum şekli güzeldi birde yeni teknoloji olması gibi etkenler yüzünden düşündüm umarım sıkıntı yaşamadan kullanırım rodaj gibi önemli bir süreci acemiyken sorunsuz tamamlayabilmek önemli
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Selamun aleyküm arkadaşlar. Arkadaşım iki ay önce bayiden sıfır km cbf aldı. 300-400 kmde motorda bir zırıltı başladı. Ben sesi dinledim zaten açık ve net ses eksantrik ten geliyor. Neyse aradı bayiyi motor daha yeni ilerde geçer demişler. İlk bakıma gittiğinde ustalarda dinlemiş, yine aynı şekilde ilerde geçer demişler. Bizim arkadaşta tatile gidicekti Bursa-Alanya, ustalar bişey olmaz hem test etmiş olursun demiş. Alanyadan bursaya dönüşte ses bariz şekilde artmış. Bugün servise gitmiş ses için. Eksantrik te arıza var motoru açıcaz demişler. Gerekli olan parçaları sipariş vermişler, şuan servisten telefon bekliyor. Biraz masal gibi anlattım ama açıklayıcı olmuştur inşallah. Siz kullanıcılara bir danışmak istedim.

NOT:Motor şuan 5400 kmde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

Selamun aleyküm arkadaşlar. Arkadaşım iki ay önce bayiden sıfır km cbf aldı. 300-400 kmde motorda bir zırıltı başladı. Ben sesi dinledim zaten açık ve net ses eksantrik ten geliyor. Neyse aradı bayiyi motor daha yeni ilerde geçer demişler. İlk bakıma gittiğinde ustalarda dinlemiş, yine aynı şekilde ilerde geçer demişler. Bizim arkadaşta tatile gidicekti Bursa-Alanya, ustalar bişey olmaz hem test etmiş olursun demiş. Alanyadan bursaya dönüşte ses bariz şekilde artmış. Bugün servise gitmiş ses için. Eksantrik te arıza var motoru açıcaz demişler. Gerekli olan parçaları sipariş vermişler, şuan servisten telefon bekliyor. Biraz masal gibi anlattım ama açıklayıcı olmuştur inşallah. Siz kullanıcılara bir danışmak istedim.

NOT:Motor şuan 5400 kmde.

Arkadaşlar şuan bahsettiğim arkadaşın yanına geldim. Akşam üstü seyir halindeyken kısa farlar çakmış. Sonra durduğu zaman motordan yanık kokusu gelmeye başlamış. Stop etmek için kontağı kapatıyo ama motor kontak kapandıktan 2 dk sonra stop ediyor. Benim arkadaş biraz bahtsız çıktı. Tutturcu satçam diye, hayırlısı olsun ne diyelim.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Tam tersi çok titizdir. Rodajınada çok dikkat etti. 10 senelik motorcu arkadaş. Bu 4. motoru.

Şahsen acemi olsam, ilk motorum olsa yapardım herhalde diye düşündüm öyle bir hata :) Ama dediğiniz arkadaşın mümkün değil. O vakit şanssızlık piyangosu ona vurmuş. Garantiden ne varsa hallettirsin, soğumasın boşuna.
 
Katılım
30 Tem 2016
Mesajlar
1
Arkadaşlar selamlar.
gokeripetrol.com adresinin sorumlusuyum. Bazı arkadaşlar benden alışveriş yapsınlar kaliteyi görsünler diye. Alttaki site adresini size belirtmek istiyorum...
Madeni yağlar
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Şahsen acemi olsam, ilk motorum olsa yapardım herhalde diye düşündüm öyle bir hata :) Ama dediğiniz arkadaşın mümkün değil. O vakit şanssızlık piyangosu ona vurmuş. Garantiden ne varsa hallettirsin, soğumasın boşuna.

Selam kardeşim, seni boxer sayfasından biliyorum boxer dan sonra cbf mi aldın, nasıl memnun musun aradaki fiyat farkına değer mi? Ha bi de yağ yakıyor mu :D
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Selam kardeşim, seni boxer sayfasından biliyorum boxer dan sonra cbf mi aldın, nasıl memnun musun aradaki fiyat farkına değer mi? Ha bi de yağ yakıyor mu :D

Selam hocam. Boxer'dan sonra hero pleasure, bajaj discover 150f, sym joyride evo (bunda şeref yoksunu birinden kazık yedim, 2bini geçik masrafla servisinde yaptırıp takasladım), sym hd2 ve en sonunda cbf aldım, muradıma erdim. Farka bence değer çünkü en nefret ettiğim şeydir titreşim. Motor 4bin olmak üzere, şimdiye kadar 1000'de bir yağ değiştirdiğim için sanmıyorum yakma olacağını ama artık 2binde bir değiştirecem, o vakit bakarım.

Bu arada aklınızda bulunsun; boxer'ı zorlarsanız terleme yapıyor contalar gidiyor biliyorsunuz. CBF'de aynı şekilde zorlanırsa kesinlikle yağ yakıyor. Ortalama 80-90 ile süren adamdan zaten yağ yakıyor lafını duymazsınız. Cbf gibi balansörlü, 11 beygircik motoru alıpta 110-120 ile gitmeye çalışırsanız yağ değişimine kadar yağ bile kalmaz belki. Üstte kullandığım 200'lük skuterlerde bile 90'ı geçmediğim için bende problem olmayacaktır :)

Özet: yine olsa yine cbf alırım. Ama boxer aklımın bir köşesinde var; köyde yerim olsa geniş dişli lastikli bir boxer ne güzel giderdi oraya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst