Şu anda alacak durumum yok ama motoru biraz büyüttüğümde alacağım. Bu kaza tamamen benim yola odaklanmamam ve de ıslak yol yüzünden oldu. Daha önce de bir kaç kez bu sefer sadece yoldan kaynaklı tehlikeli duruşlar yaşamıştım, bu lastiklerle de bunun olacağı belliydi aslında. Genel olarak CBF150'yi güvenli bulmuyorum. Yol tutuşu zayıf, dengesi çok iyi değil ve frenleri de çok zayıf. Bunların ne kadarı lastikten kaynaklanıyor göreceğiz.
Bu arada yeni lastiklerim, çakma çamurluk ve çakma debrijay kolu geldi. Lastikler çok güzel yarın bakımda taktıracağım fakat tahmin ettiğim gibi çamurluğun tonunda bir sıkıntı var gibi. Belki de motor kirli fakat çamurluk temiz olduğundan bana öyle geldi ama sanki bir ton koyusu... Kırmızı CBF'in rengi eskiden daha koyuydu, son modelde daha hoş bir kırmızı var. Bunu da eskisine uygun boyamış olabilirler. Plastik kalitesinin orjinalden farkı yok. Debriyaj manetinin ise orjinaliyle renk olarak alakası yok. Biraz daha parlak, tam siyah olmayan boya kullanmışlar (orjinali mat siyah) ve detaylarda aynısı değil. Taksan anlaşılmaz ama ben kılım bu mevzularda. Debriyajı kesinlikle takmayacağım, çamurluğu ise serviste orjinali ile kıyaslayıp ona göre takacağım. Bundan sonra da orjinal olmayan parça almam.