Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100

arkadaşlar, mehmet çorlu dan yakın arkadaşım..MT sayesinde tanıdığım, mt nin bana kattığı çok değerli dostum..kafasına vuraa vuraaa cbf aldırdım..yok kanuni 200 lük yok bilmem ne ..al cbf i bak yoluna :) laf anlatamadım dşiyordum ama gitti aldı pişman olmayacak değil mi :)

kardeşim hayırlı ugurlu olsun tekrardan
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
arkadaşlar, mehmet çorlu dan yakın arkadaşım..MT sayesinde tanıdığım, mt nin bana kattığı çok değerli dostum..kafasına vuraa vuraaa cbf aldırdım..yok kanuni 200 lük yok bilmem ne ..al cbf i bak yoluna :) laf anlatamadım dşiyordum ama gitti aldı pişman olmayacak değil mi :)

kardeşim hayırlı ugurlu olsun tekrardan
kanuni yerine cbf aldıysa sana dua eder:mrgreen: cennetin kapısını araladın hadi iyisin:queen:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
arkadaşlar, mehmet çorlu dan yakın arkadaşım..MT sayesinde tanıdığım, mt nin bana kattığı çok değerli dostum..kafasına vuraa vuraaa cbf aldırdım..yok kanuni 200 lük yok bilmem ne ..al cbf i bak yoluna :) laf anlatamadım dşiyordum ama gitti aldı pişman olmayacak değil mi :)

kardeşim hayırlı ugurlu olsun tekrardan

Hem onun duasını hemde cennetten kombine aldın bence..
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
arkadaşlar bir forumda cbf 150 ye cg 125 beyni takıp 125 130 gibi hızları yakaladıklarını okudum aslı astarı varmıdır deneyen varmı
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
güzel dilekleriniz için hepinize tesekkur ederım arkadaslar :) su ramazanın dediği kafasına vura vura cbf aldırdım olayı bire bir dogrudur. %97 ramazanın yogun önerileriyle aranıza katıldım :)
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
@cd0345

Bilgiler için teşekkür ederim hocam. Lastik olarak tavsiyeniz nedir?

valla ben michelin kullanıyorum ama ethem abinin kullandığı ve memnun kaldığı swallow marka lastikler başka sitelerdede övülmüş okudum fiyatıda gayet makul denenebilir durolardan her türlü iyidir =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------

Ok Hüseyin kardeşim, yarın sorarım, yalnız ellerinde 10w-50 olmayabilir diye düşünüyorum, ya 10w-40 yada 15w-50 kullanıyorlardır zannımca.

teşekkürler abi
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771

hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız bol km ler inşallah...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------

arkadaşlar, mehmet çorlu dan yakın arkadaşım..MT sayesinde tanıdığım, mt nin bana kattığı çok değerli dostum..kafasına vuraa vuraaa cbf aldırdım..yok kanuni 200 lük yok bilmem ne ..al cbf i bak yoluna :) laf anlatamadım dşiyordum ama gitti aldı pişman olmayacak değil mi :)

kardeşim hayırlı ugurlu olsun tekrardan

benide regal raptor dd 250e-9 dan çok yakın bi abim vaz geçirip cbf e yöneltti şimdi duacısıyım =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

güzel dilekleriniz için hepinize tesekkur ederım arkadaslar :) su ramazanın dediği kafasına vura vura cbf aldırdım olayı bire bir dogrudur. %97 ramazanın yogun önerileriyle aranıza katıldım :)

doğru sapaktan girmişsin diğer sapağın sonunda AYI var =)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
bu aksam İş yerime (40km) cbf'm ile geldim. ne kadar rahat bi sürüs yahu :thumleft: yarın sabahtan işten cıkınca honda serviste 1000km bakımını yaptırdıkmı tamamdır :flower:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
arkadaşlar bir forumda cbf 150 ye cg 125 beyni takıp 125 130 gibi hızları yakaladıklarını okudum aslı astarı varmıdır deneyen varmı
Niye cg 125 130 yapıyorda mı cbf 150 nin beynine takılıyor ?
Tam tersi olması gerekmez mi ?
Ki 5-10 km hız artışı için bu işle uğraşan adamlara sinir oluyorum.
Ayna çıkartıyor,hava filtresi fln neymiş hızı artıyormuş.
Şimdi birşey söylerdim de neyse.

---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

valla ben michelin kullanıyorum ama ethem abinin kullandığı ve memnun kaldığı swallow marka lastikler başka sitelerdede övülmüş okudum fiyatıda gayet makul denenebilir durolardan her türlü iyidir =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------



teşekkürler abi

Michileni bir süre sonra insan ezberliyor ya.Soğuk olduğu zaman şu pozisyonda kayar fln.
Hatta insan o kadar alışıyor ki ne zaman kayacağını bildiği için yan bile veriyor :): )
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
Niye cg 125 130 yapıyorda mı cbf 150 nin beynine takılıyor ?
Tam tersi olması gerekmez mi ?
Ki 5-10 km hız artışı için bu işle uğraşan adamlara sinir oluyorum.
Ayna çıkartıyor,hava filtresi fln neymiş hızı artıyormuş.
Şimdi birşey söylerdim de neyse.

sakin ol arkadaşım!! cg 125 in beynini cbf e takıyorlar sizin motorunuz 120 yapıyor galiba düzde o zaman siz yapmazsınız olur biter isyana gerek yok yapan varmı bilgisi olan varmı diye sordum bilgin yoksa yorum yapmazsın olur biter
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Yok dostum isyanım sana değil.Bende merak ettim.Cg 125 hani çok hızlı olur onu anlarım.Ama bana saçma geldi yani onu demek istemedim.
105 düzde görüyorum.Cbf de hıza ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
Yok dostum isyanım sana değil.Bende merak ettim.Cg 125 hani çok hızlı olur onu anlarım.Ama bana saçma geldi yani onu demek istemedim.
105 düzde görüyorum.Cbf de hıza ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum.
sen yanlış düşünmüşsün arkadaşım bu beyin denilen bujideki ateşlemeyi düzenliyor ya iş cg beyinlerindeki ateşleme sayısı fazla olduğu için haliyle bizim motorlara takınca daha performanslı hale geliyor bencede hıza gerek yokta arada 120 130 yapsa fena olmaz uzun yolda sıkıyor surekli 100-105 :wiinkk:
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
17
MErhaba arakdaşlar.
cbf 150 ile apachi arasında kalanlardanım.
cbf in 90 lardan kalma görüntüsü beni ondan uzaklaştırıyor. keşke dazzler gelsede onu alsak.
birde apache nin daha yeni teknolojiyi kulanması ve daha şık görünüşü beni benden alıyor.

şimdi beni burda cbf 150 ye görünüşüne rağmen ikna edebilecek olan varmıdır ?
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Niye cg 125 130 yapıyorda mı cbf 150 nin beynine takılıyor ?
Tam tersi olması gerekmez mi ?
Ki 5-10 km hız artışı için bu işle uğraşan adamlara sinir oluyorum.
Ayna çıkartıyor,hava filtresi fln neymiş hızı artıyormuş.
Şimdi birşey söylerdim de neyse.

---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:18 ----------



Michileni bir süre sonra insan ezberliyor ya.Soğuk olduğu zaman şu pozisyonda kayar fln.
Hatta insan o kadar alışıyor ki ne zaman kayacağını bildiği için yan bile veriyor :): )

valla 1 yıldır cbf kullanıyorum 6000 km deyim 5500 km dedir de michelin var valla baya zor koşullarada istemediğim sürece kaymadı hatta bi gün piknik yaparken dedim abi bu ne niye kaymıyor neyi var bunun =) dibine kadar kazık fren yaptım arkayı anca öyle fren kitledide kaydı yoksa allahtan michelin almışım olmasaydı şimdiye en az 3-4 kaza mesajı atmıştım buraya

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

MErhaba arakdaşlar.
cbf 150 ile apachi arasında kalanlardanım.
cbf in 90 lardan kalma görüntüsü beni ondan uzaklaştırıyor. keşke dazzler gelsede onu alsak.
birde apache nin daha yeni teknolojiyi kulanması ve daha şık görünüşü beni benden alıyor.

şimdi beni burda cbf 150 ye görünüşüne rağmen ikna edebilecek olan varmıdır ?

valla dostum burada kimse cbf aldırınca komisyon almıyor =)

ama konfor arıyorum diyorsan kafama esince en az zararla satayım diyorsan tek seçeneğin bu aslında bu konu bu kadar basit

150cc kullandığını bilerek kullanacaksan zaten 5-10 km fazla hızlı olacakmış oymuş diye ne konfordan nede markadan vaz geçerim şahsen görüntü olayı evet gayet şık apache

ancak bi süre sonra değiştirmek isteyeceksin sıkılacaksın o bakımdan düşün 150 cc de görünüş olsa ne yazar sesmi var hızmı var kime hava yapacan =)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
MErhaba arakdaşlar.
cbf 150 ile apachi arasında kalanlardanım.
cbf in 90 lardan kalma görüntüsü beni ondan uzaklaştırıyor. keşke dazzler gelsede onu alsak.
birde apache nin daha yeni teknolojiyi kulanması ve daha şık görünüşü beni benden alıyor.

şimdi beni burda cbf 150 ye görünüşüne rağmen ikna edebilecek olan varmıdır ?


Yok yok, sen en iyisi apache al. Bizim motosikletlerde sıkıntı çok, apachede yokmuş diyorlar :) Hakkında hayırlısı...
Ben o 90lardan kalma görüntüyü daha çok seviyorum..



sen yanlış düşünmüşsün arkadaşım bu beyin denilen bujideki ateşlemeyi düzenliyor ya iş cg beyinlerindeki ateşleme sayısı fazla olduğu için haliyle bizim motorlara takınca daha performanslı hale geliyor bencede hıza gerek yokta arada 120 130 yapsa fena olmaz uzun yolda sıkıyor surekli 100-105 :wiinkk:

Yapsa ile sürekli gitse farklı şeyler, sen de söylüyorsun. 180 de yapsa güzel olur ama ne amaçla kendini tehlikeye atıyorsun farkında mısın. Çok yakmayı saymıyorum bile..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
valla 1 yıldır cbf kullanıyorum 6000 km deyim 5500 km dedir de michelin var valla baya zor koşullarada istemediğim sürece kaymadı hatta bi gün piknik yaparken dedim abi bu ne niye kaymıyor neyi var bunun =) dibine kadar kazık fren yaptım arkayı anca öyle fren kitledide kaydı yoksa allahtan michelin almışım olmasaydı şimdiye en az 3-4 kaza mesajı atmıştım buraya

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------



valla dostum burada kimse cbf aldırınca komisyon almıyor =)

ama konfor arıyorum diyorsan kafama esince en az zararla satayım diyorsan tek seçeneğin bu aslında bu konu bu kadar basit

150cc kullandığını bilerek kullanacaksan zaten 5-10 km fazla hızlı olacakmış oymuş diye ne konfordan nede markadan vaz geçerim şahsen görüntü olayı evet gayet şık apache

ancak bi süre sonra değiştirmek isteyeceksin sıkılacaksın o bakımdan düşün 150 cc de görünüş olsa ne yazar sesmi var hızmı var kime hava yapacan =)

Hatta ben uzun geziye çıkmadan önce biraz ısıtıyorum.Çok çok güzel oluyor.
İnanmayacaksın hatta.Ben dedim bu niye kaymıyor.Yağmurlu havada frene sert bir şekilde bastım arka sağa sola kaymadan böyle kaydı bile diyemem o derece az kaydı.
Önü nasıl ısıtıyorsun dersen özel yöntemlerim var :) :)
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
işyernde honda servisinden bir arkadşım var zamanında yapıyorduk titan beynini takıyorduk fakat beyin uzun ömürlü olmuyor yanıyor demişti.
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
133
arkadaşlar bölüyürum ama sizin gibi cbf 150 sahiplerinin iyi bileceği bir sorum olacak..Bu motor 100 km de kaç lt yakıyor acaba..? Test eden varmı..Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim..Cbf150 motorunu almak istiyorum yaza nasipse..Herkese kazasız belasız sürüşler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst