Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Motorum henüz 600 km de Sinyal düğmesi bozuldu Silindir Bloğundaki Darbe takozları düştü
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
23
Akadaşlar, 2 gün sonra, yani cuma günü sabahı sabah 06-07:00 gibi, Ümraniye Db Motor a gelmek için Kocaeli' den bir cbf 150 ile, iki kişi olmak üzere yola çıkacağız, iş arkadaşımın motorunu götüreceğiz, ogs olmadığından otobanı kullanamayacağız, devlet yolundan geleceğiz. Bilgisi olan arkadaş nasıl gideceğimiz konusunda yol tarifi vb. yardımcı olabilir mi ? Şimdilik tek bildiğim, Kocaeli' den çıkarak İst. il sınırlarına girdiğimizde Ümraniye tabelesını kollamak ve buradan içeri girmek :) Bu kadar :)

Abi merhaba,

D-100 (yani otoban değil) Gebze'den DB motora rotayı aşağıdaki linkten görebilirsin.

http://goo.gl/maps/hiQRp

kısaca: Tabelalarda Fatih Sultan Mehmet Köprüsünü görene kadar D-100 Istanbul yönüne devam, Bostancı kavşağını geçtikten sonra Fatih Sultan Mehmet kavşağı gelecek. Tabela yeşilse de problem değil. Köprüyü geçmeyeceğiniz ya da otobana girmeyeceğiniz için problem yok.

FSM yönüne döndükten sonra ilk kavşaktan çıkılacak (Çakmak Mah, Ümraniye, Şile gibi olması lazım) yaklaşık 100m sonra yine sağ (Tabelada çakmak mah. tepeüstü, olabilir) Ikea mağazası sağda kalacak. düz devam ederek döner kavşağa gelince sağa-sola sapmadan düz devam edince sağda Erdem hastanesini geçeceksiniz. DB motor bu cadde üzerinde (Alemdağ cad.) ileride solda. Fakat ne kadar ileride olduğundan emin değilim. Herhalde 2km kadar var.. Daha az da olabilir sıkışık trafik sebebiyle mesafe bana uzun geliyordur...
Solda park etmiş motosikletleri görürsünüz.

Görüşmek üzere,
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
Merhaba. Arkadaşlar motorunu cross motor ile takas etmek isteyen var mı? Eğer varsa herhangi biryerden benimle irtibata geçebilirler. 2011 model ve üzeri olması kaydıyla. Ayrıca koruma demiri uzun cam topcase ve aksesuar olmaması tercihimdir. Düşük kilometreli olursa güzel olur. Siteyi sürekli takip edemiyorum ama sahibinden.comdan veya buradan mesaj atarsanız kısa sürede geri dönerim. Teşekkürler

sahibinden.com ilan no #116428630
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Abi merhaba,

D-100 (yani otoban değil) Gebze'den DB motora rotayı aşağıdaki linkten görebilirsin.

http://goo.gl/maps/hiQRp

kısaca: Tabelalarda Fatih Sultan Mehmet Köprüsünü görene kadar D-100 Istanbul yönüne devam, Bostancı kavşağını geçtikten sonra Fatih Sultan Mehmet kavşağı gelecek. Tabela yeşilse de problem değil. Köprüyü geçmeyeceğiniz ya da otobana girmeyeceğiniz için problem yok.

FSM yönüne döndükten sonra ilk kavşaktan çıkılacak (Çakmak Mah, Ümraniye, Şile gibi olması lazım) yaklaşık 100m sonra yine sağ (Tabelada çakmak mah. tepeüstü, olabilir) Ikea mağazası sağda kalacak. düz devam ederek döner kavşağa gelince sağa-sola sapmadan düz devam edince sağda Erdem hastanesini geçeceksiniz. DB motor bu cadde üzerinde (Alemdağ cad.) ileride solda. Fakat ne kadar ileride olduğundan emin değilim. Herhalde 2km kadar var.. Daha az da olabilir sıkışık trafik sebebiyle mesafe bana uzun geliyordur...
Solda park etmiş motosikletleri görürsünüz.

Görüşmek üzere,

Karar değiştirdik, 2 motor gideceğiz, tarif için teşk :) 06:00 da Gölcükten yola çıkacağız. Belki bende buji, yağ ve hava filtresi değişimi haricinde bişey gerekiyorsa yap diye atarım motoru önlerine :)
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
@cd0345

Rodaj ve yağ yakma konusunda nelere dikkat etmek gerekir? Hangi yağı tavsiye edersiniz? 2013 cbf'nin 2012'den farkı nedir?
Bakım için İstanbul'a gitme imkanım yok. Tekirdağ Honda'nın hizmet kalitesi nasıldır?

Bilgilendirirseniz memnun olurum.

bu konularda pek tecrübeli olduğum söylenemez ancak elimden geldiğince yardımcı olayım

en başta 2013 ve 2012 arasında bildiğim hiç bir farklılık yok bayidede gördüm kasa filana herşey aynı zaten yeni bir değişiklik getireceğinide düşünmem hondanın belki işte lastik markası değişir akü markası değişir filan onun dışında yok sanırım birşey

yağ yakma konusu çook muallakta hiçbirşeyle alakalı değil şans diyenlerde var

ama yakıyorsada en aza indirgemek için

özellikle rodaj döneminde sıkıştırmamak lazım 5500-6000 deviri geçmemek lazım ve mümkünse ilk 1000 km bakımına kadar artçı almadan kullanmak daha iyi olur

servisimin bana dediği uzun süre aynı devire sabitlememek ani kalkışlar yapmamak felan filan

yağ konusunda tüm servisler 10-40 diyor yaz kış onu öneriyor honda diye biliyorum

ama bence 10-40 bi süre kullanımdan sonra çabuk ısınıyor daha denemedim ama 10-50 castrol çok öneriliyor onu deneyeceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

Akadaşlar, 2 gün sonra, yani cuma günü sabahı sabah 06-07:00 gibi, Ümraniye Db Motor a gelmek için Kocaeli' den bir cbf 150 ile, iki kişi olmak üzere yola çıkacağız, iş arkadaşımın motorunu götüreceğiz, ogs olmadığından otobanı kullanamayacağız, devlet yolundan geleceğiz. Bilgisi olan arkadaş nasıl gideceğimiz konusunda yol tarifi vb. yardımcı olabilir mi ? Şimdilik tek bildiğim, Kocaeli' den çıkarak İst. il sınırlarına girdiğimizde Ümraniye tabelesını kollamak ve buradan içeri girmek :) Bu kadar :)

ethem abicim kozyatağı caurrefour sa yı görünce sağ şeride yapış sağdan yol ayrılıyor hemen dibinden 2.köprü yolu
oradan dümdüz takip edip ümraniye tabelasına dönünce sormuştum tarif etmişlerdi =) sanırım böyleydi ama maps e bi sormak lazım
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Benim motor serviste kardeşimin CBF ile takıldım

893358_499010416823115_1704914552_o.jpg


902426_499010326823124_862728277_o.jpg
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
hacı abi sana kim söyledi bilmiyorum ama öyle bi şey yok bence.zaten öyle bir şey olsaydı onun için ayrı bir tıpa yaparlardı o yağı oradan boşaltırdık. hem ben yan ayağa aldığımda 50-100 ml arası bi şey aktı. zaten yağ boşaltımı yapılırken yan ayak tarafına yatırılması ve sağ sola sallanması tavsiye edilir. bugün hava yağışlı olacak diye motoru çıkarmadım yarın çubuğa bakar haber veririm sana. içime kurt düşürdün :)

---------- Post added at 09:44 ---------- Previous post was at 08:56 ----------



saolasın. hacı onu uzun bi süre değiştirmesende bir şey olmaz ama 2 yağ değişiminde 1 değiştirsen iyi olur zaten fazla pahalı bi şey değil.

eyw. sağolasın =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

Motorum henüz 600 km de Sinyal düğmesi bozuldu Silindir Bloğundaki Darbe takozları düştü

darbe takozu? o siyah geçmeli şeritleri diyorsan benimde 500 lü km lerde düşmüştü

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------

Karar değiştirdik, 2 motor gideceğiz, tarif için teşk :) 06:00 da Gölcükten yola çıkacağız. Belki bende buji, yağ ve hava filtresi değişimi haricinde bişey gerekiyorsa yap diye atarım motoru önlerine :)

abi bende takılayım peşine motorun yağını değiştireyim diyordum ama arabayı sattık yarın satış işlemleriyle uğraşacağız senden ricam 10-50 yağ varmı ellerinde bana bi öğrenirmisin fiyatı nedir ara değişimin havalar bi bozuk bi açık bide benim ön diske yine toz filan girdi sanırım freni sıkınca bi tıkırtı hissediyorum gidonda hafif şekilde
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
darbe takozu? o siyah geçmeli şeritleri diyorsan benimde 500 lü km lerde düşmüştü

silindir bloğu soğutma kanatlarının üstüne lastikler varya 2 sağ 2 sol onlara diyor. benimde 1 tanesi yoktu aldığımda halen aynı 13bin km oldu düşmedi.
victorist, sende biraz bahtsızmışsın galiba, o kadar zamandır okuyorum forumu başına öyle birşey geleni ilk kez duyuyorum :)
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@cd0345

Bilgiler için teşekkür ederim hocam. Lastik olarak tavsiyeniz nedir?
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
abi bende takılayım peşine motorun yağını değiştireyim diyordum ama arabayı sattık yarın satış işlemleriyle uğraşacağız senden ricam 10-50 yağ varmı ellerinde bana bi öğrenirmisin fiyatı nedir ara değişimin havalar bi bozuk bi açık bide benim ön diske yine toz filan girdi sanırım freni sıkınca bi tıkırtı hissediyorum gidonda hafif şekilde

Ok Hüseyin kardeşim, yarın sorarım, yalnız ellerinde 10w-50 olmayabilir diye düşünüyorum, ya 10w-40 yada 15w-50 kullanıyorlardır zannımca.
 
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
43
evet bugün motoru soğumaya bıraktım ve 7 saat sonra gelip yağına baktım çubuk tam gösteriyo. sonra eve geldim motoru stop ettikten sonra 3-5 dk bekledim yine baktım ve yine tam. yani motorun içindeki bütün yağ boşaltılması gerekiyor. yağın boşalması için de yan ayak tarafına yatırılması gerekiyor.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Merhabalar arkadaşlar nasılsınız? Ethem abi görüşemiyoruz bayadır bi pazar günü ayarlayalımda köfte yemeğe gidelim umut abiyide al koray falan yol yapalım özledim valla.

Bu arada benim eski motor ne güzel olmuş yaw maşallah:) Ben sahibine dua ediyorum oda bana dua ediyodur heralde:p
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Hiç gezi yapan yok mudur yavv..Fotoğraf atmak isteyen.Gerçi bu aralar havalar bir yağmur bir güneş.
Haftasonu yapacağız bir yerlere inş pazar günü güneş olursa.Atarım buraya.
Hayırlı olsun
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Permatiq59

Hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst