Akadaşlar, 2 gün sonra, yani cuma günü sabahı sabah 06-07:00 gibi, Ümraniye Db Motor a gelmek için Kocaeli' den bir cbf 150 ile, iki kişi olmak üzere yola çıkacağız, iş arkadaşımın motorunu götüreceğiz, ogs olmadığından otobanı kullanamayacağız, devlet yolundan geleceğiz. Bilgisi olan arkadaş nasıl gideceğimiz konusunda yol tarifi vb. yardımcı olabilir mi ? Şimdilik tek bildiğim, Kocaeli' den çıkarak İst. il sınırlarına girdiğimizde Ümraniye tabelesını kollamak ve buradan içeri girmekBu kadar
![]()
aynen kardeş sadece kargosunu ödemen yeterlimaksat garajda yatacagına işe yarasınlar
Abi merhaba,
D-100 (yani otoban değil) Gebze'den DB motora rotayı aşağıdaki linkten görebilirsin.
http://goo.gl/maps/hiQRp
kısaca: Tabelalarda Fatih Sultan Mehmet Köprüsünü görene kadar D-100 Istanbul yönüne devam, Bostancı kavşağını geçtikten sonra Fatih Sultan Mehmet kavşağı gelecek. Tabela yeşilse de problem değil. Köprüyü geçmeyeceğiniz ya da otobana girmeyeceğiniz için problem yok.
FSM yönüne döndükten sonra ilk kavşaktan çıkılacak (Çakmak Mah, Ümraniye, Şile gibi olması lazım) yaklaşık 100m sonra yine sağ (Tabelada çakmak mah. tepeüstü, olabilir) Ikea mağazası sağda kalacak. düz devam ederek döner kavşağa gelince sağa-sola sapmadan düz devam edince sağda Erdem hastanesini geçeceksiniz. DB motor bu cadde üzerinde (Alemdağ cad.) ileride solda. Fakat ne kadar ileride olduğundan emin değilim. Herhalde 2km kadar var.. Daha az da olabilir sıkışık trafik sebebiyle mesafe bana uzun geliyordur...
Solda park etmiş motosikletleri görürsünüz.
Görüşmek üzere,
@cd0345
Rodaj ve yağ yakma konusunda nelere dikkat etmek gerekir? Hangi yağı tavsiye edersiniz? 2013 cbf'nin 2012'den farkı nedir?
Bakım için İstanbul'a gitme imkanım yok. Tekirdağ Honda'nın hizmet kalitesi nasıldır?
Bilgilendirirseniz memnun olurum.
Akadaşlar, 2 gün sonra, yani cuma günü sabahı sabah 06-07:00 gibi, Ümraniye Db Motor a gelmek için Kocaeli' den bir cbf 150 ile, iki kişi olmak üzere yola çıkacağız, iş arkadaşımın motorunu götüreceğiz, ogs olmadığından otobanı kullanamayacağız, devlet yolundan geleceğiz. Bilgisi olan arkadaş nasıl gideceğimiz konusunda yol tarifi vb. yardımcı olabilir mi ? Şimdilik tek bildiğim, Kocaeli' den çıkarak İst. il sınırlarına girdiğimizde Ümraniye tabelesını kollamak ve buradan içeri girmekBu kadar
![]()
hacı abi sana kim söyledi bilmiyorum ama öyle bi şey yok bence.zaten öyle bir şey olsaydı onun için ayrı bir tıpa yaparlardı o yağı oradan boşaltırdık. hem ben yan ayağa aldığımda 50-100 ml arası bi şey aktı. zaten yağ boşaltımı yapılırken yan ayak tarafına yatırılması ve sağ sola sallanması tavsiye edilir. bugün hava yağışlı olacak diye motoru çıkarmadım yarın çubuğa bakar haber veririm sana. içime kurt düşürdün
---------- Post added at 09:44 ---------- Previous post was at 08:56 ----------
saolasın. hacı onu uzun bi süre değiştirmesende bir şey olmaz ama 2 yağ değişiminde 1 değiştirsen iyi olur zaten fazla pahalı bi şey değil.
Motorum henüz 600 km de Sinyal düğmesi bozuldu Silindir Bloğundaki Darbe takozları düştü
Karar değiştirdik, 2 motor gideceğiz, tarif için teşk06:00 da Gölcükten yola çıkacağız. Belki bende buji, yağ ve hava filtresi değişimi haricinde bişey gerekiyorsa yap diye atarım motoru önlerine
![]()
darbe takozu? o siyah geçmeli şeritleri diyorsan benimde 500 lü km lerde düşmüştü
abi bende takılayım peşine motorun yağını değiştireyim diyordum ama arabayı sattık yarın satış işlemleriyle uğraşacağız senden ricam 10-50 yağ varmı ellerinde bana bi öğrenirmisin fiyatı nedir ara değişimin havalar bi bozuk bi açık bide benim ön diske yine toz filan girdi sanırım freni sıkınca bi tıkırtı hissediyorum gidonda hafif şekilde
selamlar. bu gün itibarı ile cbf kullanıcısıyım
http://d1304.hizliresim.com/18/4/lsb5c.jpg
http://a1304.hizliresim.com/18/4/lsb85.jpg