Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Günaydın arkadaşlar bugün 1 saat sonra falan Tekirdağ'a doğru yola çıkacam. Daha önce defalarca gittiğim 1,5 - 2 saatlik yol şimdi beni biraz ürkütmüyor değil sonuç olarak daha motorsikletle anca 800 km lik tecrübe sahibi bi adam için bayaa uzun yol sayılır. Bakalım kısmetse ertesi günde döneceğim artık döndükten sonra sizlere başımdan geçenleri anlatırım kalın sağlıcakla.

Acele etmesen iyi olur derim, ne dersin? Tecrüben yolda karşına çıkacak her şeye karşı yeterli mi? :silent:

arkadaşlar dün gece yol alırken sert bir şekilde çukurdan geçtim ve benim far ampülünün kısaları kesildi. bu armut bozmalarını halogene çevirsem far tasına ve garantisine olumsuz bir etkisi olur mu?? bir de yakıt tüketimim şehiriçi 3.08 lt. sakin kullansaydım 2.7 ye falan düşebileceğini zannediyorum.acilen cevaplarınızı bekliyorum bu akşam far olayını çözmem lazım. uzunlardan dolayı epeyce bi küfür yedim zati )

Bence bu konuları servise danışmak lazım, al bir armut, tak, devam et. :mrgreen:

Arkadaşlar dün başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum bir cbf 150 sahibi olarak

1) koltuğu kaldırdım
2) boş bulduğum yerlere giyeceklerimi sıkıştırdım
3) koltuğu tekrar yerine taktım
4) motoru çalıştırmaya başladım
5) kısa süreli çalıştı ve boğuluyormuş gibi ses çıkararak stop etti

Sorun motosiklet çalışmadı yürümedi

çözüm : Araya sıkıştırdığım giysiler motorun hava filtresinin sanırım tıkanmasına nefes alamamasına sepeb olduğu için giysilerimi başka yere koydum :))

Evet bizim sele altı, eşya koymak için uygun değil.

tekeriniz düz bassın, siz istemedikçe yağmurda kalmayın, kaza bela sizlerden uzak olsun.

Allahhepimize kazasız, belasız, sorunsuz uzun yıllar motosiklet kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
112
MMUCİT kardeşim gel yol yakınken vaz geç.(gelin hanım duymasın)etme eyleme.bu evlilik işi zor iş.her attığın adımda patrondan(eşinden)izin almak zorundasın.eve geç kalmamalısın.öle "arkadaşlarla takıldık biraz" filan anlamazlar,anında koyarlar ambargoyu.sona aha böyle de vurursun kafanı duvarlara:pr:
NEYSE.BİZ UYARIMIZI YAPTIK.YAPACAK BİR ŞEY YOK.
MUTLULUKLAR DİLERİM.ALLAH BİR YASTIKTA KOCATSIN.motoGP DE YARIŞACAK ÇOCUKLAR BEKLERİZ SİZDEN.
not:ben de bu gün siyah inci'm ile tanışacam inşallah.kontak kapatmadan 4 saat yol yapan fakat gram yağ eksiltmeyen çinli motorumdan sonra yukarıda anlatılan durumlar başıma gelecek mi şimdiden gerilmiş durumdayım,kullanmaya başladıkça hem eski motorumla mukayese edecem hem 2 ay sıra beklemeye değer mi görecez.SAYGILAR HERKESE.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
MMUCİT kardeşim gel yol yakınken vaz geç.(gelin hanım duymasın)etme eyleme.bu evlilik işi zor iş.her attığın adımda patrondan(eşinden)izin almak zorundasın.eve geç kalmamalısın.öle "arkadaşlarla takıldık biraz" filan anlamazlar,anında koyarlar ambargoyu.sona aha böyle de vurursun kafanı duvarlara:pr:
NEYSE.BİZ UYARIMIZI YAPTIK.YAPACAK BİR ŞEY YOK.
MUTLULUKLAR DİLERİM.ALLAH BİR YASTIKTA KOCATSIN.motoGP DE YARIŞACAK ÇOCUKLAR BEKLERİZ SİZDEN.
not:ben de bu gün siyah inci'm ile tanışacam inşallah.kontak kapatmadan 4 saat yol yapan fakat gram yağ eksiltmeyen çinli motorumdan sonra yukarıda anlatılan durumlar başıma gelecek mi şimdiden gerilmiş durumdayım,kullanmaya başladıkça hem eski motorumla mukayese edecem hem 2 ay sıra beklemeye değer mi görecez.SAYGILAR HERKESE.

mucit için dediklerine +1

motosikletin için hayırlı olsun. bu fiyata aldığın motorsikletin alabileceklerinin en iyisi. kendisinden gp de yarışmayı beklersen, transalp ya da v strom performansı bekleyip onlarla aşık atacam demezsen, çinline davrandığın gibi davranırsan bu güne kadar ben neden almamışım diyeceksin.

fiyat/performans olarak en uygun Motosikleti almış bulunuyorsun. sen kitapçıkta yazanları oku uygula gerisini takma kafana
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
MMUCİT kardeşim gel yol yakınken vaz geç.(gelin hanım duymasın)etme eyleme.bu evlilik işi zor iş.her attığın adımda patrondan(eşinden)izin almak zorundasın.eve geç kalmamalısın.öle "arkadaşlarla takıldık biraz" filan anlamazlar,anında koyarlar ambargoyu.sona aha böyle de vurursun kafanı duvarlara:pr:
NEYSE.BİZ UYARIMIZI YAPTIK.YAPACAK BİR ŞEY YOK.
MUTLULUKLAR DİLERİM.ALLAH BİR YASTIKTA KOCATSIN.motoGP DE YARIŞACAK ÇOCUKLAR BEKLERİZ SİZDEN.
not:ben de bu gün siyah inci'm ile tanışacam inşallah.kontak kapatmadan 4 saat yol yapan fakat gram yağ eksiltmeyen çinli motorumdan sonra yukarıda anlatılan durumlar başıma gelecek mi şimdiden gerilmiş durumdayım,kullanmaya başladıkça hem eski motorumla mukayese edecem hem 2 ay sıra beklemeye değer mi görecez.SAYGILAR HERKESE.

Abi inş. yeni motorunda kötü anıların olmaz. Sen ona iyi bak, oda sana inş. iyi bakar.

Abi bir evlenen pişman, bir de evlenmeyen. Ama genelde insanlar evleniyor. Hayırlısı artık. :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
üzerindeki toz haricinde hiçbir kusuru yok
50 km de benden başka hiç kimse kullanmadı
rengi gridir
tek fiyat 4000 tl dir
bu fiyattan başka satmam kendim binerim
satma nedenim daha önce geçirdiğim üç büyük trafik kazasının ağrılarının motorun üstüne çıkınca kendilerini hatırlatmaları ve ayağımdaki civatanın fren pedalına vurması beni baya ürküttü
düşünen mesaj atsın...


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/sat...k-50-km-de-honda-cbf-150-a.html#ixzz1PEvAcgvM
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
::sos:: arkadaşlar s2 tip duya uyumlu h4 beyaz ampül buldum.orjinal duyu bozmamak için iyi bir alternatif gibi geldi. ne dersiniz alayım mı hemidene filıpıs marka taraktör ampülü :queen: s2 uyumlu motosikletlerde kullanılabilir diyor. duyu eritmesin bir de vereyim mi siparişi :silent:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Teşekkür ederim abi, müsaitseniz beklerim.

Arkadaşlar davetiyeniz aşağıda :)

davetiye001.jpg

Ömür boyu mutluluklar dilerim kardeşim...ben 20 küsur yıllık evli biri olarak pişman değilim...::cherry:rendeer::cat::rendeer:
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
112
yav bu beyoğlu trafik şube ne meşhur bir şubeymiş.ALAMADIK MOTORU!.TEEEE HAFTAYA SALIYA KALDI:salut: bayinin muamelecisinin ikamet ettiğim semti öğrendikten sonra verdiği tarih SALI.TATMİN OLMAYIP BİRKAÇ MUAMELECİYLE DAHA KONUŞTUM ONLARDA AYNI FİKİRDE.

HAFTAYA KADAR metehan ARKADAŞ GİBİ KASK KAFAMDA GEZECEM ARTIKIN.:pale:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Selam arkadaşlar,

bende geçen ay 1040km de aldığım 2010 nisan çıkışlı motorumu ilk bakımı üzerinden 6ay geçtiği için 4000km bakımına götürdüm 2030 km de.
yağ değişti. sübap ayarı kontrol edildi ve yapıldı. bujiye ben önceden bir bakmıştım kararma vardı, kontrol ettiler tırnağı eğilmiş onuda değiştirttim.
yağ olarak 15W50 Shell kullanıldı.
buarada 10W40 bizim motorlar için çok fazla ince arkadaşlar, kullanım kitapçığınada bakarsanız 15W50 nin oldukça uygun olduğunu göreceksiniz.

ilk yağı mutluhan da değişmiş 20W50 motul koymuşlardı, ben bundan sonra mototal e gideceğim, büyük ihtimal hep aynı yağı kullanırız ki doğrusu budur bildiğim, aynı viskozitede farklı marka bile kullanmak pek doğru değil.


ayrıca pazar günü birkaç motorcu büyüğüm(tabi onlarında eşleri) ,biz de eşimle sabah erkenden Kefken gezisi yapacağız. buradan ne kadar uzak bilmiyorum ama ilk uzun yol olacak benim içinde.

buarada arkadaşlar aldığımdan beri 1000km geçti yağ değişene kadar hiç yağ eksilmedi bu 1000km de ama olurda eksiltirse, servisin koyduğu yağa sadece ekleme yapmak yeterlidir değil mi?
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
::sos:: arkadaşlar s2 tip duya uyumlu h4 beyaz ampül buldum.orjinal duyu bozmamak için iyi bir alternatif gibi geldi. ne dersiniz alayım mı hemidene filıpıs marka taraktör ampülü :queen: s2 uyumlu motosikletlerde kullanılabilir diyor. duyu eritmesin bir de vereyim mi siparişi :silent:

Gücü kaç watt, baktın mı? Bizim armutlar 35/35 watt.

Ömür boyu mutluluklar dilerim kardeşim...ben 20 küsur yıllık evli biri olarak pişman değilim...::cherry:rendeer::cat::rendeer:

Yine olsa, yine yaparım diyosun yani.:p

Teşekkürler.

yav bu beyoğlu trafik şube ne meşhur bir şubeymiş.ALAMADIK MOTORU!.TEEEE HAFTAYA SALIYA KALDI:salut: bayinin muamelecisinin ikamet ettiğim semti öğrendikten sonra verdiği tarih SALI.TATMİN OLMAYIP BİRKAÇ MUAMELECİYLE DAHA KONUŞTUM ONLARDA AYNI FİKİRDE.

HAFTAYA KADAR metehan ARKADAŞ GİBİ KASK KAFAMDA GEZECEM ARTIKIN.:pale:

Hayırlısı, canını sıkma. Çok güzel günler göreceğiz, inş.

üzerindeki toz haricinde hiçbir kusuru yok
50 km de benden başka hiç kimse kullanmadı
rengi gridir
tek fiyat 4000 tl dir

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/sat...k-50-km-de-honda-cbf-150-a.html#ixzz1PEvAcgvM

Hayırlı satışlar dilerim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:35 ----------

Arkadaşlar ybr125 in motorunu hep överiz ya, bügün bir ybr125 gördüm, yeni kasa, hiç beğenmedin. O ne öyle, bisiklet gibi :)
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
400 km'lik Tekirdağ gezimi bitirdim ve eve vardım. Gerçekten güzel bir tecrübe oldu benim için artık önüm açıldı uzun yollara düşerim ben demir atımla. Hafta sonu da kuzenle biryerlere gitmeyi düşünüyorum bakalım aldık bi kere tadını yapacak bişey yok.

Yolda başıma gelenlere dönecek olursak salı günü sabah 9:30 gibi yola çıktım tam Fatih Sultan Mehmet köprüsünün üzerinde çok fena bir sağanağa tutuldum hiç beklemiyordum donuma kadar ıslandım ilerdeki ilk tünelde durdum ve üstümdeki t-shirt'ü değiştirdim tekrar düştüm yola ancak baktım ki olmayacak çıktım otobandan bi benzinlik buldum üstümü tamamen değiştirdim. (Neyseki başak burcuyum hiçbiyere yedek kıyafetsiz gitmem.) Sonrasında hava fena kapattı ve tam Bahçeşehir rampasını çıktım ki ikinci kez sağanağa tutuldum o köprünün altında 1 saat kadar yağmurun dinmesini bekledikten sonra tekrar yola çıktım ama hava iyice kapattığı ve artık güneşin g'sini göremediğimiz için üsüdüm ve yine bi köprü altında durdum içime bişeyler ilave olarak giyeyim diye Allah korumuşki durmuşum yağmur bi boşaldı sormayın köprünün altı değil motor araba doldu arabalar kamyonlar bile gidemedi öyle bi yağmur 1,5 saat daha orad geçtikten sonra yola yağmur çiselerken tekrar düştüm. Tabi paçalarım falan fena ıslandı bereket dizlikler varda daha yukarı çıkmadı su ve çamur.
Neyse otobandan çıktıktan sonra bulutlar açıldı güneş göründü ve güneşin tadını çıkara çıkara gittim ama Tekirdağ'a ilk gidişim bayaa olaylı oldu tam 6 saat sürdü.
Bugünde geri geldim 3 saatte toplamda 400 km yol yapmısım. Motorun maşşallahı var ancak su yolda 80 kmyle giderken gazı sabit tutmaya çalıştığımda tekliyor makine sadece80de yapıyor bunu ne 70 ne 90 sadece 80 anlamadım açıkçası ve denedim maksimum 120 yaptı oda rampa aşşağıydı kısa bi süre sonra tırstım bıraktım. Düz yolda hızı 100- 110 arası daha fazla yapmıyor zatende gerek yok o kadar hıza anladım ki 70 ten sonra rüzgar bayaa şiddetleniyor.
Sonuçta çok güzel bir tecrübe oldu yolda yeni arkadaşlar edindim motorcu arkadaşlar elbet. zahmet edip okuyan arkadaşlara teşekkürler.
Artık gezilere çağırırsanız ayarlamaya çalışırım bişeyler çok hoşuma gitti motorla uzun yol yapmak şimdi Eskişehir'e çoktandır gitmek isterdim 2-3 gün boş ayarlayabildiğim ilk zaman Eskişehir gezisi yapmayı planlıyorum bakalım inşallah yakın zamanda olurda çok bekletmem demir atı :cat:

Kalın sağlıcakla ii forumlar.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
arkadaş nerde kaldı benim makina yahu 10 u 20 si arsı demişlerdi haziranda teslim alanlar var okuyorum e enim motor nerde offffffffff
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Teşekkür ederim abi, müsaitseniz beklerim.

Arkadaşlar davetiyeniz aşağıda :)

[/IMG]

Allah bir yastık da kocatsın....:rendeer:

foruma pek uğramazsın artık...:queen::p

Meto 2006 da 0 km simsiyah bir ybr almıştım, başta çok güzel gelmişti ama yol tutuş desen motor viraj yapmıyor... güç desen yok sadece bağırıyor.. ne olursa olsun cbf bu paraya yenilebilecek en iyi köfte! bunu 2 motoruda kullanmış 1 ybr eskitmiş 1 cbf 1 innova eskitmiş biri olarak diyorum...bir tavsiye eğer yeni motor alacak, hiçbir kronik problemi olmayan, max torkunu 3000 gibi bir devirde 10.1 nm veren 3.7 lt benzinle 180 km gidebilen bir makina istiyorlarsa kilo sorunları yoksa innovayı şiddetle tavsiye ediyorum yeni başlayacak veya motor şehir içinde benim herşeyim diyenlere tavsiyemdir....ne ybr ne cbf innova alın ..

iyi iyi tamam bende alıştım gari 4.5 yıl olmuş lan..dile kolay...:p 70.000 e 200 km kaldı...:p

innova efsane aga...cbf ybr halt etmiş yanında...ama lastikden notu kırılıyor...:p



KM.1400 OLDU. YENİ YAĞIM 15-50 MOBİL FULL SENTETİK. SÖYLEMİŞTİM 1170 DE DEĞİŞTİRDİM İLK YAĞI. VİTES DAHA RAHAT GEÇİYOR VE MOTOR RAHATLADI GİBİ. KM VE DEVİR GÖSTERGESİ ÇOK GÜZEL ÇALIŞIYOR, ZİNCİR PROBLEMSİZ ŞUAN YAĞINI İHMAL ETMİYORUM AMA, BAZEN HIZLANLANIP DENEMELER YAPIYORUM GAYET MEMNUNUM CBF MDEN. ŞAKIRTILAR DUYULUYOR FAKAT ABARTILI DEĞİL. GEÇEN GÜN 135 KM. LİK YOLU 2 MOLA VEREREK GİTTİM. DEVİR 9000 E KADAR ÇIKTI BİRAZ AÇAYIM DEDİM YAĞDA YENİ NEDE OLSA. KANAATİM ŞU: MOTORUN GÖRÜNÜŞÜ GÜZEL HERKES BEĞENİYOR SANKİ 150 CC DEĞİL. KONFOR GÜZEL. FAR, ZENONA ÇEVİRSEM İYİ OLACAK. MOTORSİKLETİME GÜVENİYORUM AMA SAĞLIKLI YOLCULUK VE MOTORSİKLET ÖMRÜ İÇİN 90' I GEÇMEMEK GEREK.(ACİL VE ZARURİ DURUMLAR HARİÇ). ZATEN 90 DAN SONRA YOL İYİ DEĞİLSE 100 Ü GEÇMEZ :)


YANİ MOTOR GÜZEL:d:cat:

Cünocum şu senin kuzekere cbf var ya...:phe ondan bikaç foto koy şuraya sevabına güzel kardeşim...:queen:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Evet geçen gün motorumu alıp getirdim. İlk kez sıfır cbf kullandım, benimki 2 eldi ve hor kullanıldığını defalarca belirtmiştim. Maşallah motor sıfır olunca yağ gibi gidiyormuş. Çok hoşuma gitti. Ben demekki önceden çok devirli kullanıyormuşum, aldım motoru rodaj da yapıyoruz ya 5000-6000 de gidiyorum, ya diyorum bunun 5. vitesi geçmiyor mu nedir. Artık eskisiyle kaç devirde gidiyormuşsam :) aslında bu motora bir 6. vites süper olurmuştu :) Bir tek gelirken ayak freninin çok iyi sıkılmadığını fark ettim, elimle ayar vidasını çevirerek ayarladım. Süper oldu. Allah herkese sıfır motor nasip etsin. Herşeyin sıfırı açılmamışı güzel. :queen::cherry:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
baya yakışıklı çıkmışım..... bana cbf hiç rahat gelmedi.... hatta irfan ada rahat gelmedi..... hatta motorda vibrasyon sesleri yükseliyordu.... hadi hayırlısı bakalım.... irfan tekrar hayırlı olsun.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst