Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
31
Herkese selamlar, iki hafta önce siparişimi verdim siyah cbf 150 , haziranda gelcek dediler haziranda geldi çattı :D Haziranın kaçı gibi gelir acaba bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Samsun'daki arkadaşlar motosiklet festivaline gittiniz mi?Ben 22 mayıs pazar günü uğradığımda toplanıyorlardı.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Bugün sordum benimki hafta sonu geliyormuş. Pazartesi salı biniyor olurum inşallah.
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
2
selamunaleyküm

arkadaşlar aranızda yeniyim bendede cbf 250 vardı sağolsun 250 sayesinde japon ırkına baya bi rahmet okudum:S
şimdi cbf 150 almayı düşünüyorum bu 2011in artılarını performansını yakışını biri bana anlatabilirmi :)
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
arkadaşlar aranızda yeniyim bendede cbf 250 vardı sağolsun 250 sayesinde japon ırkına baya bi rahmet okudum:S
şimdi cbf 150 almayı düşünüyorum bu 2011in artılarını performansını yakışını biri bana anlatabilirmi :)

dostum bu makina anladıım kadarı ile çinde imal ediliyor ama ben burada arkadaşların paylaşımlarından sonra dun gittim kaporoyu verdim acısı tatlısı olan bir makina cbf 150 ama bence pozitif yönler bu segmentte bir makinadan akranların dan daha fazla tasarımı da sıkı görünüyor daha canlısına bınemedık ama tadacaıız bakalım hazırandan faydalan ben ce bbak yukarıda zam mam diyorlar
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
31
Dayanamayıp bugün bayii aradım nezaman gelir diye haziran başıda olur ortasıda olur sonuda olur bize bilgi verilmiyo dedi bu nasıl iş anlamadım bilen nasıl biliyor? :silent: zam gelmeden gelsin yeter :) Birde sorum olacak haziranda aldığımız için vergisi oluyor mu yoksa ilk ocaktakini mi yatırcaz??
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
evet yahu vergi meseleside var demi nasıl olacak şim di ne vakit yacak ben haziran a alıyorum bir sorun çıkmassa
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
11
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum 2 gün önce cbf 150 aldım ve kısa farlar yanmıyo ampül değiştirdim yine aynı kısalar yanmıyo park ve uzunlarda sıkıntı yok daha önce böyle bişey başına gelen oldumu yardımlarınızı bekliyorum..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Samsun'daki arkadaşlar motosiklet festivaline gittiniz mi?Ben 22 mayıs pazar günü uğradığımda toplanıyorlardı.

Ben de arkadaşla 18 mayısta 23:00-24:00 gibi uğramıştım, millet uyuyordu:)

Başkanı gördüm, biraz konuştuk, sonra eve.

Bu sene havalar biraz bulutlu, yağmurlu.

arkadaşlar aranızda yeniyim bendede cbf 250 vardı sağolsun 250 sayesinde japon ırkına baya bi rahmet okudum:S
şimdi cbf 150 almayı düşünüyorum bu 2011in artılarını performansını yakışını biri bana anlatabilirmi :)

Öncelikle şunu söyleyeyim, bakımsız eski makina honda da olsa baş ağrıtabilir.

İkincisi 250 likten sonra makina gitmiyor diyebilirsin ki bunu sen de biliyorsun.

Son olarak bu segmentte alabileceğin 3-4 makina var, bence en yakışıklısı Honda cbf150. Tabii bu tamamen öznel bir yorum.

evet yahu vergi meseleside var demi nasıl olacak şim di ne vakit yacak ben haziran a alıyorum bir sorun çıkmassa

Temmuz a kadar ruhsatı almazsanız sorun olmaz, yoksa paşa paşa vergi devletimize ödenir.

Gerçi kimi yer(honda bayisi) vergisini ödüyormuş diyorlar ama sanmıyorum.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
arkadaşlar bende dün 850 km de 1000 bakımını yaptırdım. bakım derken bi yağı değişti birde arkaya orjinal 42 dişli taktım motor bağırıyor gitmiyordu son hızlanmalarda şimdi rahatladı yeni kasası olan arkadaşlara tavsiye ederim arka dişliyi mutlaka 42 yapın ama daha fazlada ufaltmaya gerenk yok yemez bence. birde laf aramızda haziranda zam var benden duymuş olmayın adamlar gelecek motorları satmıyolar zamlı verecez die ....

Bu tür zam yapacağız söylentileri doğuş oto'nun başına büyük iş açtı. Bkz.

Rekabet Kurulunun Soruşturma raporunda:
''özellikle ÖTV indiriminden 3 gün sonra 19 Mart 2009'da 13 firmanın katıldığı ve bulunan elektronik posta çerçevesinde 'tüm markaların kısa vadede zam yapmayı planladıklarını' açıkladıkları
ve tamamına yakınının da fiyat artışına gittikleri toplantı,
Haziran 2009 tarihinde gene ÖTV'de değişim üzerine 3 firmanın iletişimde olmaları,
2006 yılında 4 büyük teşebbüsün avro kurundaki artışı fiyatlara yansıtıp yansıtmamaya yönelik görüşmeleri ve ardından fiyatlarını aynı gün artırmaları, 2008 yılında avro kurundaki değişim üzerine toplam 15 firmanın katılımının olduğu iki ayrı toplantıda fiyatlarda artışın olup olmayacağı tartışmaları ile çeşitli diğer fiyat, stok, hedef ve satış stratejisine ilişkin görüşmeler sebebiyle 19 teşebbüse ceza verilmesi gerektiği'' sonucuna ulaşılmıştı kararından sonra en baba cezalardan birini Doğuş Oto'ya kesmişler.
Doğuş Otomotiv'e 49 milyon 785 bin 993,99 lira idari para cezası verilmesine oy çokluğu ile Danıştay yolu açık olmak üzere karar verildi.


Ayrıca zam geldi denilirse 50-100 lira için sezonun ortasında motoru almıyorum diyecek pek kişi olacağını sanmıyorum. Mesela ben demem. Alırım motoru giderim. Ortada haksız bir zam durumu varsa diğer tarafa havale eder orada tahsil ederim. Her işinizi bu dünyada görmeyin arkadaşlar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 ----------

Buna rağmen HONDA'nın adı bu olaya karışmamış. Yani bu tür söylenti yayacak bir firma değil diye anlayabiliriz. Sicili temiz en azından :)

http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2011/04/19/otomotivcilere-277-milyon-lira-ceza
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
valla arkadaşım benim bahsettiğim konu söylentiden ibaret falan değil ben bakıma gittiğimde bizzat yetkili servisten duyduğum budur zamla ilgili. adamlar zaten gelmiş yada gelecek hiçbir motorla ilgilide ne parasını alıp satıyorlar nede motorla ilgili kapora kabul ediyorlar zam olacağı kesin olduğu için.zaten etseler bende parasını verip bi motor daha alacaktım taa temmuzda gelecek motorlardan..
nitekimde zam gelmiş neticede bakınız...
http://honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=commuter-cbf150
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
valla arkadaşım benim bahsettiğim konu söylentiden ibaret falan değil ben bakıma gittiğimde bizzat yetkili servisten duyduğum budur zamla ilgili. adamlar zaten gelmiş yada gelecek hiçbir motorla ilgilide ne parasını alıp satıyorlar nede motorla ilgili kapora kabul ediyorlar zam olacağı kesin olduğu için.zaten etseler bende parasını verip bi motor daha alacaktım taa temmuzda gelecek motorlardan..

usta bu 42lik dişliyi takınca ne gibi farklar oldu sende bi anlatırmısın
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
usta bu 42lik dişliyi takınca ne gibi farklar oldu sende bi anlatırmısın

valla benim kilo 125 motor 43 dişli ile benim altımda bile 5 te hala vites istiyordu ha şimdi 1 dişten çokmu fark etti hayır ama rahatlattı eskiden 80 - 85 gibi motor çatlıycak gibi bağırıyordu şimdi rahatladı eskiye nazaran daha rahat yol alıyo bu hızlarda son hız konusunda çok bişi diyemicem ki bu motoru alma amacım sürat değildi zaten ama arkadaşımla servisten gelirken bariz bi şekilde yanyana giderken motorun daha düşük devirlere düşüğü ve rahat yol aldını anladık. aklımda birde 41 diş denemek var ama uzun yolda rampada yermi yemezmi düşünceside var doğrusu. bu pazar kısmet olursa antep gezimiz var oraya bi gidip gelim bu 42 ile orda daha çok belli olur rampalardaki çekişi falan ona görede bi değerlendirme yaparım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst