arkadaşlar bende dün 850 km de 1000 bakımını yaptırdım. bakım derken bi yağı değişti birde arkaya orjinal 42 dişli taktım motor bağırıyor gitmiyordu son hızlanmalarda şimdi rahatladı yeni kasası olan arkadaşlara tavsiye ederim arka dişliyi mutlaka 42 yapın ama daha fazlada ufaltmaya gerenk yok yemez bence. birde laf aramızda haziranda zam var benden duymuş olmayın adamlar gelecek motorları satmıyolar zamlı verecez die ....
Bu tür zam yapacağız söylentileri doğuş oto'nun başına büyük iş açtı. Bkz.
Rekabet Kurulunun Soruşturma raporunda:
''özellikle ÖTV indiriminden 3 gün sonra 19 Mart 2009'da 13 firmanın katıldığı ve bulunan elektronik posta çerçevesinde 'tüm markaların kısa vadede zam yapmayı planladıklarını' açıkladıkları
ve tamamına yakınının da fiyat artışına gittikleri toplantı,
Haziran 2009 tarihinde gene ÖTV'de değişim üzerine 3 firmanın iletişimde olmaları,
2006 yılında 4 büyük teşebbüsün avro kurundaki artışı fiyatlara yansıtıp yansıtmamaya yönelik görüşmeleri ve ardından fiyatlarını aynı gün artırmaları, 2008 yılında avro kurundaki değişim üzerine toplam 15 firmanın katılımının olduğu iki ayrı toplantıda fiyatlarda artışın olup olmayacağı tartışmaları ile çeşitli diğer fiyat, stok, hedef ve satış stratejisine ilişkin görüşmeler sebebiyle 19 teşebbüse ceza verilmesi gerektiği'' sonucuna ulaşılmıştı kararından sonra en baba cezalardan birini Doğuş Oto'ya kesmişler.
Doğuş Otomotiv'e 49 milyon 785 bin 993,99 lira idari para cezası verilmesine oy çokluğu ile Danıştay yolu açık olmak üzere karar verildi.
Ayrıca zam geldi denilirse 50-100 lira için sezonun ortasında motoru almıyorum diyecek pek kişi olacağını sanmıyorum. Mesela ben demem. Alırım motoru giderim. Ortada haksız bir zam durumu varsa diğer tarafa havale eder orada tahsil ederim. Her işinizi bu dünyada görmeyin arkadaşlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 ----------
Buna rağmen HONDA'nın adı bu olaya karışmamış. Yani bu tür söylenti yayacak bir firma değil diye anlayabiliriz. Sicili temiz en azından
http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2011/04/19/otomotivcilere-277-milyon-lira-ceza