Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar, 2011 modellerde 43 t olan arka zincir dişlimi, eski kasaların, yani 2010 ve öncesi kasaların orjinal arka dişlisi olan 42 t ile değiştirdim. Motor inanılmaz rahatladı. www.rialli.com dan aldım. Bir günde geldi. Dişli 15+Kargo 6.5 tl. =21.5 tl. ye mal oldu. Değişim işlemini kendim yaptım. Deneme amaçlı kısa bir süreliğine 110 km/h a çıktım. Motor 8500 devirde idi. Daha önce bu hızı düz yolda hiç görememiştim. Şimdiye kadar hiç 105 km/h ı geçemeyen motor 110 ü gördü. 80-90 km/h seyahatleri daha keyifli bir hal aldı. Motor bu hızlarda eskisi kadar bağırmıyor.

İşlemi kendim yaptım, fakat sadece dişli ve dişlinin bağlı olduğu kısmı söktükten sonra bi tamirciye götürmem gerekti. Dişlinin somunları çok sıkı, ingiliz anahtarıyla falan elle açılmıyor. Mengene ile bi tezgaha sabitlemeniz ve havalı tabanca kullanmanız gerekiyor. Bu işlem içinde ücret almadılar. Ustanın 2 dk sını bile almadı zaten. Artık vites oranı vb eski kasalar gibi. Önceden uzun yolda 90 km/h a sabitlediğimde bile yüksek olan devir rahatsız ederdi. Şimdi bu hızlarda devir gayet rahat. Önceden 5. viteste 80/km/h ile yol alırken 6500 devir kullanan motor şu anda bu hızı 6000 devirde yapıyor. Değişiklik sadece 1 diş sayısı olduğu için kalkışta zorlanma ivmelenmede bi olumsuzluk ta yok.

2011 yeni kasa cbf i olan herkeze şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
servisinde takılmadıktan sonra garanti bozulur oldu da tesisatı yaktı ucuz xenon direk aküden alıyo o hadi aküyü bitirdi,ucuzunun uzun ömürlü olcağını da sanmıyorum hergün ampul keser verim alınabilirmi o da tartışılır,ben servisteki bitane olan farı taktırdım benm şansıma sanırım 350 falan civarıydı..muayeneden xenon geçmiyormuş diye duydum 3 seneden yaşlı makineler için muayeneden sonra düşünsünler deyim,inanılmaz memnunum gündüz bile göz alıyo far...
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Bence motosikletin fiyatı gayet normal. düzgün kullanıldıysa bakımlarında bir problem yoksa sıkıştırılmadıysa gayet alınası bir motosikleti. ayrıca sıfırı temiz hali 3850 den aşağıya bulunmuyor yanılmıyorsam.

motosiklet üstüne konan herşey para. sıfırı anadan üryan geliyor, yan ayak bile yok. yan ayak-koruma demirleri-çanta demirleri-çanta ilk akla gelenler. bunların toplamı zaten 300-400 tutuyor. lastikleride değiştirdiyse eğer o zaman bide lastik farkı :)

usta adam 350 tl koruma demiri diyo bi motor koruma bide far koruma demiri var normal fiyatı 70 tl toplam...2. elde 100 tl etmez bi çanta var artı olarak,adam 750 tl aksesuar diyo:)bence çoğu boş laf şuan sıfırı en mantıklısı...2. eli daha pahallıya satanlar var artı sigorta ve 70 tl satış bunuda fiyata eklmek lazım:cat:yan ayak bütün sıfırlarda veriyolar bu arada..

MICHELIN SPORT LASTİKLER 180TL (sıfırı)
KAPPA K35 TOPCASE STOP LEDLİ 157.50TL
GRENAJ KUYRUK MOTOR KORUMA DEMİRLERİ 125TL
WİWİ AYNALAR 20TL
BEYAZ LEDLİ DEVİR SAATİ (2011 MODELLERDE OLMAYAN PANELDİR!!) 147TL
demiş

toplamda 500küsür lira yapar (2. el olarak görebilirsiniz parçaları yine de iyi fiyat)



arkadaşlar çok iyi eleştiri ve buna karşılık çok iyi açıklamalar yapmışsınız.. 300tl grenaj'a ayrıca güldüm :)
motorumu görmeden bu kadar eleştirilmesi beni üzdü. tamam haklı olabilirsiniz çok çeşit ilanlar var ben de farkındayım bunların. ama aksesuar masraflarını bilen biliyor,neyse onu yazdım.. rodajı sorunsuz geçmiş bilinçli açılmış motoru bu aksesuarlarla bu fiyata satmam madem bu kadar ilgi çekti,peki 5bin 6bin tl fiyata motor satan cbfcilere ne dersiniz? sıfır motor alırım daha iyi diyenlerdendim bende geçen yıl.( 2010 haziranda) ve şimdi açıkcası çok pişmanım ikinci el hali hazırda herşeyiyle yaza hazır bir motor almadığım için..çok masrf yaptım gözüm gibi baktım.ve şimdi istemeyerek mecburiyetten satıyorum.
kısaca.ben burada ilanım eleştirilsin diye koymadım sadece acil ihtiyacım olduğu için ve bu topikte de iyi kötü tanıdıklarım olduğu için arkadaşlarına tavsiye ederler ihtiyacı olan ve tanıdık birine gider diye yayınladım ..
ama bakıyorumki bu topikte artık eski tat tuz kalmamış.bir msn edasında yazılanlar.sıfır paylaşım.sıfır dostluk.sürekli bir eleştiri v.s. v.s.
burada eski olanlar bile artık uğramıyor yazıp çizmiyor burada. yazık..
lütfen motor ilanımı dikkate almayınız.ihtiyacı olan maddi durumu el veren kişi zaten gelir bakar alır.
her türlü yardımıma koşan, bilgileriyle açıklamalarıyla beni aydınlatan abilerime kardeşlerime sevgi ve saygılarımı sunar.(isim vermeme gerek yok) geri kalan arkadaşlarıma da bu topikte bol bol güzel sohbetler dilerim.


bu fiyatlarıda her cbf150 kullanıcısı üç aşağı beş yukarı (ihtiyaci ve keyfi) birgün öder emin olun..
YENİ MICHELIN SPORT LASTİKLER (190TL)- KAPPA K35 TOPCASE STOP LEDLİ (200TL) - GRENAJ KUYRUK MOTOR KORUMA DEMİRLERİ (125TL) - TUCANO MARKA(İTALYAN) KIŞLIK ELCİK KORUMA (150TL) - WİWİ AYNALAR (20TL) ORJİNAL KROM AYNALARI MEVCUT) - BEYAZ LEDLİ DEVİR SAATİ (2011 MODELLERDE OLMAYAN PANELDİR!!) (175TL)
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
Arkadaşlar, 2011 modellerde 43 t olan arka zincir dişlimi, eski kasaların, yani 2010 ve öncesi kasaların orjinal arka dişlisi olan 42 t ile değiştirdim. Motor inanılmaz rahatladı. www.rialli.com dan aldım. Bir günde geldi. Dişli 15+Kargo 6.5 tl. =21.5 tl. ye mal oldu. Değişim işlemini kendim yaptım. Deneme amaçlı kısa bir süreliğine 110 km/h a çıktım. Motor 8500 devirde idi. Daha önce bu hızı düz yolda hiç görememiştim. Şimdiye kadar hiç 105 km/h ı geçemeyen motor 110 ü gördü. 80-90 km/h seyahatleri daha keyifli bir hal aldı. Motor bu hızlarda eskisi kadar bağırmıyor.

İşlemi kendim yaptım, fakat sadece dişli ve dişlinin bağlı olduğu kısmı söktükten sonra bi tamirciye götürmem gerekti. Dişlinin somunları çok sıkı, ingiliz anahtarıyla falan elle açılmıyor. Mengene ile bi tezgaha sabitlemeniz ve havalı tabanca kullanmanız gerekiyor. Bu işlem içinde ücret almadılar. Ustanın 2 dk sını bile almadı zaten. Artık vites oranı vb eski kasalar gibi. Önceden uzun yolda 90 km/h a sabitlediğimde bile yüksek olan devir rahatsız ederdi. Şimdi bu hızlarda devir gayet rahat. Önceden 5. viteste 80/km/h ile yol alırken 6500 devir kullanan motor şu anda bu hızı 6000 devirde yapıyor. Değişiklik sadece 1 diş sayısı olduğu için kalkışta zorlanma ivmelenmede bi olumsuzluk ta yok.

2011 yeni kasa cbf i olan herkeze şiddetle tavsiye ederim.

arkadaşım bahsettiğin dişli için bugün bu ırmak pazarı isimli işyerini bende aradım konuştuk yollıcaklarını söylediler ama kafama takılan bişi var bu orjinal dişlide dışa gelen tarafta perçimli bir parça var zincir dışına gelen kısımda bi nevi muhafazaya benzer bişi acaba bu gelen 42 diştede aynı parça varmı yoksa normal bir dişlimi
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
arkadaşım bahsettiğin dişli için bugün bu ırmak pazarı isimli işyerini bende aradım konuştuk yollıcaklarını söylediler ama kafama takılan bişi var bu orjinal dişlide dışa gelen tarafta perçimli bir parça var zincir dışına gelen kısımda bi nevi muhafazaya benzer bişi acaba bu gelen 42 diştede aynı parça varmı yoksa normal bir dişlimi

Bahsettiğin parça 42 t dişlide de var, şeklen orjinal 43 t dişli ile aynı. Yani o dışa kalan çember şeklindeki parça rialli den aldığım dişlide de var. Gönül rahatlığı ile sipariş verebilirsin. Rialli=Irmak Pazarı, firma Hatay da. Hatay' dan Kocaeli' ne kargom 1 günde ulaştı.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
arkadaşlar haziranda sevkiyat varmı acaba alacam ulan alacam kaporosunu vereceğim ne ise alacaıım honda hayat onda dediniz inandım ...bilgi akışını sağlayan herkese teşekkürler
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Benim Cbf JDM'de ünlü olmuş :queen:

Madem R6 giriyor o fotoğrafa Cbf'ide sokarım arkadaş deyip girmiştim pozların hepsine :queen:

229188_151916651545968_125685250835775_315416_182846_n.jpg


229188_151916654879301_125685250835775_315417_2761411_n.jpg


229188_151916661545967_125685250835775_315419_5831659_n.jpg


Buda JDM link'i

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.151916451545988.37737.125685250835775
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
arkadaşlar çok iyi eleştiri ve buna karşılık çok iyi açıklamalar yapmışsınız.. 300tl grenaj'a ayrıca güldüm :)
motorumu görmeden bu kadar eleştirilmesi beni üzdü. tamam haklı olabilirsiniz çok çeşit ilanlar var ben de farkındayım bunların. ama aksesuar masraflarını bilen biliyor,neyse onu yazdım.. rodajı sorunsuz geçmiş bilinçli açılmış motoru bu aksesuarlarla bu fiyata satmam madem bu kadar ilgi çekti,peki 5bin 6bin tl fiyata motor satan cbfcilere ne dersiniz? sıfır motor alırım daha iyi diyenlerdendim bende geçen yıl.( 2010 haziranda) ve şimdi açıkcası çok pişmanım ikinci el hali hazırda herşeyiyle yaza hazır bir motor almadığım için..çok masrf yaptım gözüm gibi baktım.ve şimdi istemeyerek mecburiyetten satıyorum.
kısaca.ben burada ilanım eleştirilsin diye koymadım sadece acil ihtiyacım olduğu için ve bu topikte de iyi kötü tanıdıklarım olduğu için arkadaşlarına tavsiye ederler ihtiyacı olan ve tanıdık birine gider diye yayınladım ..
ama bakıyorumki bu topikte artık eski tat tuz kalmamış.bir msn edasında yazılanlar.sıfır paylaşım.sıfır dostluk.sürekli bir eleştiri v.s. v.s.
burada eski olanlar bile artık uğramıyor yazıp çizmiyor burada. yazık..
lütfen motor ilanımı dikkate almayınız.ihtiyacı olan maddi durumu el veren kişi zaten gelir bakar alır.
her türlü yardımıma koşan, bilgileriyle açıklamalarıyla beni aydınlatan abilerime kardeşlerime sevgi ve saygılarımı sunar.(isim vermeme gerek yok) geri kalan arkadaşlarıma da bu topikte bol bol güzel sohbetler dilerim.


bu fiyatlarıda her cbf150 kullanıcısı üç aşağı beş yukarı (ihtiyaci ve keyfi) birgün öder emin olun..
YENİ MICHELIN SPORT LASTİKLER (190TL)- KAPPA K35 TOPCASE STOP LEDLİ (200TL) - GRENAJ KUYRUK MOTOR KORUMA DEMİRLERİ (125TL) - TUCANO MARKA(İTALYAN) KIŞLIK ELCİK KORUMA (150TL) - WİWİ AYNALAR (20TL) ORJİNAL KROM AYNALARI MEVCUT) - BEYAZ LEDLİ DEVİR SAATİ (2011 MODELLERDE OLMAYAN PANELDİR!!) (175TL)

ben de 4750 yazdım ya kim eleştrcekmş?? 2 haftalık motor 1500 lira koydum üstüne 5500 lira bayıldım kaç yazıcam sıfırı 3700 yazıyo diye 3000 e mi vericem,işine gelene satarım ben kimse boş boş eleştrmesin madem sıfırı okadar gitsin sıfırını alsın kendisi koysun ekstrasını üstüne çok bilen .4250 ye müşterisi kapıda bekliyo.satılırsa satılır satılmassa kullanırım sorunsuz ilanı da burda

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-sifir-hemen-teslim-47651427/detay/
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Arkadaşımın düğünü için çıktık yollara.... 2 CBF... Gerede ESENTEPE otel.
Toplamda 700 km...

Cumartesi gecesi uykuda tutmadı gece 1:00' de çıktık evden, yemek faslı benzin derken 3:00 ü buldu TEM' e bağlanmamız. İşin kötü yatı telefonun şarjı az olduğu için çok fazla foto çekemedim. Uzun ama keyifli bir yolculuk oldu. Yola çıkarken 900 km' de idi. 1000 Km bakımını yaptırmıştım.

63650259669964687939.jpg




07624700056993602135.jpg

24829364686509000049.jpg

27283735949478156440.jpg

75338729016829327733.jpg

68883984929320000075.jpg

42705872871343563422.jpg

71649448999481410964.jpg

86751171578724388006.jpg

03862439366157341215.jpg

32807251832869619631.jpg

27890513651509534472.jpg

21720956429716139663.jpg

57167688706797090349.jpg

93941652568008114604.jpg

45828647470697275848.jpg

36014208798902289970.jpg

46591540064833605358.jpg

30971586629353966827.jpg

72687583254275724165.jpg

29263128580371548978.jpg

20093391868312537980.jpg

16566779795058711430.jpg

94722204362559357387.jpg

89059178129342271302.jpg

18538696486951139352.jpg

14321550662675793495.jpg

66329242585509245177.jpg

69188612325507729587.jpg

13388608846346074990.jpg

40568893187262400800.jpg

88702094903709591426.jpg

16550037434874840731.jpg

90991018094719722019.jpg

DAMAT VE GELİNİMİZ....
70460827037374534342.jpg




Dönüşte şarjım olmadığı için resim çekemedim. Rodaj bitti 1600Km oldu..
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
unreal biraz detaylandırırmısın yolculuğu? max hız, yakıt durumu, motorun beğendiğin - beğenmediğin yanları vs
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
11
slm herkeze
arkadaşlar arka frene bastığımda tak tak şeklinde bir vurma sesi geliyor bu sizlerdede oluyormu acaba.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
unreal biraz detaylandırırmısın yolculuğu? max hız, yakıt durumu, motorun beğendiğin - beğenmediğin yanları vs

Yolculuga 2 motor ciktik istanbulda depolari doldurduk baglandik teme geredeye ulastigimizda 2009 siyah olan motorun benzini bitmis yedekte gidiyordu. Depolari doldurduk doldurduk. Gri benim cbf 41 lira benzin aldi 358 km ortalama 115 kurus yakmis. Yola xikarken 903 km de idi. Giderken malum benim motorun rodaji yeni bittigi icin zorlamadim 90km - 110km arasinda kullandim hep. Bol bol da mola verdik.
Donuste molalari saymaSak 440 km mesafeyi ortalama 110 - 120 km ile 4 saatte aldik. Cbf gercekten rahat bir motor 110 km den sonra sanki vibrasyon var diyebilirim. Son hiz denememde 130 km gordum devir saati kirmiziyi gecti bir ara basa donecek sandim :):)
Kisacasi keyifli bir o kadarda yorucu bir yolculuk idi. Ara ara 600cc yi aradim. İzmitten sonra gaz kolum hep dipte idi ne sisme nede sorun cikmadi. Tek sorun kaskin vizorunu saat basi sineklerden temizlemek oldu. Suanda 1730km de ve gerede den aldigim yakit bitmedi yedege dusene kadar bekleyecegim.


Yakit duumuna gelince hic bos vitese atmadim agraasif ve devirli kullandim. 115 kuus yakti.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
slm herkeze
arkadaşlar arka frene bastığımda tak tak şeklinde bir vurma sesi geliyor bu sizlerdede oluyormu acaba.

aynı sorun bende de olduğu gibi birçok kullanıcıda var. servise ilk götürdüğümde kampanayı temizlemişlerdi ses azasldı fakat zamanla eski halini aldı 1000 bakımında yine temizlediler bu sefer bayağı azaldı ses şu an az da olsa var.servise 3000 bakımına gitmeden önce telefonlaşıp yeni jantın servise getirilmesini isteyeceğim. yani jant değişimi şart. eski jantı gebzeye/hondaya gönderme durumu da var. ama servisim bana kolaylık sağlamak için eski jantı sökmeden yenisinin siparişini vermeye çalışacak bilgilerinize...
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
11
aynı sorun bende de olduğu gibi birçok kullanıcıda var. servise ilk götürdüğümde kampanayı temizlemişlerdi ses azasldı fakat zamanla eski halini aldı 1000 bakımında yine temizlediler bu sefer bayağı azaldı ses şu an az da olsa var.servise 3000 bakımına gitmeden önce telefonlaşıp yeni jantın servise getirilmesini isteyeceğim. yani jant değişimi şart. eski jantı gebzeye/hondaya gönderme durumu da var. ama servisim bana kolaylık sağlamak için eski jantı sökmeden yenisinin siparişini vermeye çalışacak bilgilerinize...

1000 bakımında o zaman bende jantın değiştirilmesini isteyim
teşekkürler cevap için :)
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
_UnReaL_ Aynaların görüş açısı nasıl , orjinalinden daha mı iyi ?

Aynalardan cok memnunumorijinal aynalardan daha iyi ozellike kor. Noktalarda cok basarili

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:08 ----------

1000 bakımında o zaman bende jantın değiştirilmesini isteyim
teşekkürler cevap için :)

Benimde motorun egzozunda bir sorun var aldigimdan beri 4000 devirde zirilti geliyor egzozumdan 1000km bakiminda egzoz kapaginda suphelendiler ancak egzozun icinden geldigini tespit ettiler.ve garantiden degisecek komzple yeni egzoz. Bunun disinda vites gecislerindeki tik tik sesi yag degisimden sonra kalmadi. Frenlerimde hic.ses.gelmiyor. Size tavsiyem garantiden sorulu parcayi degistirme talebinde.bulunun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst