kurs istanbul da. bi denk getir git derim. oğlum motora binecem desin ilk oraya yollarım. 270 tl idi kurs
motosiklet üstüne konan herşey para. sıfırı anadan üryan geliyor, yan ayak bile yok. yan ayak-koruma demirleri-çanta demirleri-çanta ilk akla gelenler. bunların toplamı zaten 300-400 tutuyor. lastikleride değiştirdiyse eğer o zaman bide lastik farkı![]()
Yok yaw nakit durumumu daha toparlayamadım başka eksiklerimi tamamlıyorum en son xenon'u halledicem ben deama almak isteyen varsa iletişim kurulması için yardımcı olabilirim
![]()
Arkadaşlar merhaba bende cbf150 almak istiyorum ama galiba far sorunu varmış. Acaba bu sorun sürüşü gerçekten çok etkiliyormu?
Birde benim ilk motorum olacak sizce 2.el almam dahamı mantıklı olur?
Ben seni bekliyorum, taktırıp birkaç fotoğraf çektirirsen bir süre kullandıktan sonra da izlenimlerini tarafsızca paylaşırsan ona göre alıcambir de sormuşmuydun forum indirimi yapsınlar bize. Maksat ayağımız alışsın
![]()
Ben seni bekliyorum, taktırıp birkaç fotoğraf çektirirsen bir süre kullandıktan sonra da izlenimlerini tarafsızca paylaşırsan ona göre alıcambir de sormuşmuydun forum indirimi yapsınlar bize. Maksat ayağımız alışsın
Hocam kimsenin cevap vermemesinin nedeni biraz sorudan kaynaklanıyor bana göre, far sorunu ya da nasıl bir sorun olduğunu ayrıntılı sorarsan-söylersen ona göre cevap verilir. Cbf 150 almak istiyorsan biraz başlığı okumanı tavsiye ederim. 1000 küsür sayfayı oku demiyorum elbet ama baştan 100 ortadan 100 ve 1000den sonraki sayfaları okusan sorularının (hatta sormadığın sorularının cevaplarını bulacağına eminim).
Acemi biri için yeniler daha iyi, fiyat indirimini de göz önüne alırsak. Ya da birkaç mesaj yukarıda bloudberg in sattığı motosiklete bakabilirsin. Hem devir göstergeli hem çantalı. Yeni almaktansa onu tavsiye edebilirim.... :cat:
(Devir göstergesi ve vites göstergesi olduğu için daha rahat edersin)
slm arkadaşlar adım onur ben motorumun lastiklerini değiştirmek istiyorum üzerindeki orjinal lastikleri bunlar cok kayıyor iyisi olsun istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
Hocam kimsenin cevap vermemesinin nedeni biraz sorudan kaynaklanıyor bana göre, far sorunu ya da nasıl bir sorun olduğunu ayrıntılı sorarsan-söylersen ona göre cevap verilir. Cbf 150 almak istiyorsan biraz başlığı okumanı tavsiye ederim. 1000 küsür sayfayı oku demiyorum elbet ama baştan 100 ortadan 100 ve 1000den sonraki sayfaları okusan sorularının (hatta sormadığın sorularının cevaplarını bulacağına eminim).
Acemi biri için yeniler daha iyi, fiyat indirimini de göz önüne alırsak. Ya da birkaç mesaj yukarıda bloudberg in sattığı motosiklete bakabilirsin. Hem devir göstergeli hem çantalı. Yeni almaktansa onu tavsiye edebilirim.... :cat:
(Devir göstergesi ve vites göstergesi olduğu için daha rahat edersin)
Far sorunu dediğimde cbf 150nin gaz açtıkça yanan ve yeterli olmayan farlarını kastetmiştim. cbf 150 kullanıcılarının bunu anlayabileceğini düşünmüştüm ve açıkcası 1100 sayfada bunu aramaya üşendim. Cevabınız için teşekkür ederim.
Teşekkür ederimfar aküye bağlı yani kontağı açınca direkt yanıyor. bence bu haliyle aydınlatması yeterli de :cat:
Hocam yanlış bilmiyorsam kurs kocaelideki fabrikada..
Yedipınarlar Mevkii Şekerpınar Köyü 41480 GEBZE/KOCAELİ.
Ama istanbula servisleri var. :cat:
doğru diyorsun fabrika orada ama sadece istanbula servisleri vartanıştığım hocaların hepsi istanbulda oturuyorlardı , sanırım istanbulla bağı kocaelinden fazla gibi. yeri kocaeli olsada istanbul babaevi gibi hahahahahaha
yaa ne kocaelisi allah aşkına şekerpınar tuzlaya sınır arası 5 dakka tem den giderken kurtköy tabelasından değil bisonraki şekerpınar gişesinden çıkarsınız solda kocaman honda yı görürsünüz zaten kocaeli ordan daha uzakta korkmasın gözünüz uzak diye![]()
Far sorunu dediğimde cbf 150nin gaz açtıkça yanan ve yeterli olmayan farlarını kastetmiştim. cbf 150 kullanıcılarının bunu anlayabileceğini düşünmüştüm ve açıkcası 1100 sayfada bunu aramaya üşendim. Cevabınız için teşekkür ederim.
Ben satmıyorumBloudberg in ilanına bu yorumlar
aksesuarları ve lastikleri düştükten sonra 3100 gibi bir para kalıyor ki o fiyata 2010 10000 altında normaldir fiyat. derim
@kizilkurt 4 senedir bekliyorum bir sezon daha beklerim
Bu arada liste yapalım, sen de katılımcı olliste zaten çıkar.
Eğer indirim yapılacak ise renkli-mercekli ve angelli xenon almak isteyenler listesi
1-Kızılkurt
2-cbr125cbr
3- ?
Not: Kesin fiyat katılımcı listesine göre değiştir, ne kadar cok katılımcı o kadar düşük fiyat :cat:
Hocam şimdi şöyle oluyor. Honda bu farı alternatöre bağlamış aküye yük binmesin diye. (2011 öncesi cbflerde) Ki shadowda da aynı şekilde bildiğim kadarıyla. O yüzden sorun olarak algılamadı buradan hiçkimse![]()
Şimdi yenilerde direkt aküden alıyor yani sabit ışıkla aydınlatılıyor haliyle akü de değişti kuru bakımsız tip akülerden kullanılmış.
Kişisel görüşüm illaki bir xenon değil ama öyle sorun olacak bir durum da değil bu far muhabbeti. 4 yıllık motosikletimde değiştirme ihtiyacı duymadım. (Angelli mercekli xenon olsa hayır demem ama:cat: