Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
motosiklet üstüne konan herşey para. sıfırı anadan üryan geliyor, yan ayak bile yok. yan ayak-koruma demirleri-çanta demirleri-çanta ilk akla gelenler. bunların toplamı zaten 300-400 tutuyor. lastikleride değiştirdiyse eğer o zaman bide lastik farkı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün yaklaşık 90km/h hızla giderken sağ ayna kendiliğnden düştü ve kırıldı. Titreşimden dolayı oldu sanırım. Enteresan bi durumdu. Sadece etrafındaki conta tarzı kauçuk çerçeve ile tutturulmuş. Bugün 1000 bakımına verdim motoru. Aynayı da takacaklar.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
motosiklet üstüne konan herşey para. sıfırı anadan üryan geliyor, yan ayak bile yok. yan ayak-koruma demirleri-çanta demirleri-çanta ilk akla gelenler. bunların toplamı zaten 300-400 tutuyor. lastikleride değiştirdiyse eğer o zaman bide lastik farkı :)

usta adam 350 tl koruma demiri diyo bi motor koruma bide far koruma demiri var normal fiyatı 70 tl toplam...2. elde 100 tl etmez bi çanta var artı olarak,adam 750 tl aksesuar diyo:)bence çoğu boş laf şuan sıfırı en mantıklısı...2. eli daha pahallıya satanlar var artı sigorta ve 70 tl satış bunuda fiyata eklmek lazım:cat:yan ayak bütün sıfırlarda veriyolar bu arada..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Yok yaw nakit durumumu daha toparlayamadım başka eksiklerimi tamamlıyorum en son xenon'u halledicem ben de :) ama almak isteyen varsa iletişim kurulması için yardımcı olabilirim :)

Ben seni bekliyorum, taktırıp birkaç fotoğraf çektirirsen bir süre kullandıktan sonra da izlenimlerini tarafsızca paylaşırsan ona göre alıcam :) bir de sormuşmuydun forum indirimi yapsınlar bize. Maksat ayağımız alışsın :p

Arkadaşlar merhaba bende cbf150 almak istiyorum ama galiba far sorunu varmış. Acaba bu sorun sürüşü gerçekten çok etkiliyormu?
Birde benim ilk motorum olacak sizce 2.el almam dahamı mantıklı olur?

Hocam kimsenin cevap vermemesinin nedeni biraz sorudan kaynaklanıyor bana göre, far sorunu ya da nasıl bir sorun olduğunu ayrıntılı sorarsan-söylersen ona göre cevap verilir. Cbf 150 almak istiyorsan biraz başlığı okumanı tavsiye ederim. 1000 küsür sayfayı oku demiyorum elbet ama baştan 100 ortadan 100 ve 1000den sonraki sayfaları okusan sorularının (hatta sormadığın sorularının cevaplarını bulacağına eminim).

Acemi biri için yeniler daha iyi, fiyat indirimini de göz önüne alırsak. Ya da birkaç mesaj yukarıda bloudberg in sattığı motosiklete bakabilirsin. Hem devir göstergeli hem çantalı. Yeni almaktansa onu tavsiye edebilirim.... :cat:
(Devir göstergesi ve vites göstergesi olduğu için daha rahat edersin)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Ben seni bekliyorum, taktırıp birkaç fotoğraf çektirirsen bir süre kullandıktan sonra da izlenimlerini tarafsızca paylaşırsan ona göre alıcam :) bir de sormuşmuydun forum indirimi yapsınlar bize. Maksat ayağımız alışsın :p

Yav beni bekleme açıkçası beni beklersen sezon bile bitebilir :mrgreen: forum indirimi için tam kesin sayı önemli yoksa indirim için birşey belirleyemez kesin sayımız belli olunca konuşalım dediğinizde ben gider konuşurum servisle :cat:
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Ben seni bekliyorum, taktırıp birkaç fotoğraf çektirirsen bir süre kullandıktan sonra da izlenimlerini tarafsızca paylaşırsan ona göre alıcam :) bir de sormuşmuydun forum indirimi yapsınlar bize. Maksat ayağımız alışsın :p



Hocam kimsenin cevap vermemesinin nedeni biraz sorudan kaynaklanıyor bana göre, far sorunu ya da nasıl bir sorun olduğunu ayrıntılı sorarsan-söylersen ona göre cevap verilir. Cbf 150 almak istiyorsan biraz başlığı okumanı tavsiye ederim. 1000 küsür sayfayı oku demiyorum elbet ama baştan 100 ortadan 100 ve 1000den sonraki sayfaları okusan sorularının (hatta sormadığın sorularının cevaplarını bulacağına eminim).

Acemi biri için yeniler daha iyi, fiyat indirimini de göz önüne alırsak. Ya da birkaç mesaj yukarıda bloudberg in sattığı motosiklete bakabilirsin. Hem devir göstergeli hem çantalı. Yeni almaktansa onu tavsiye edebilirim.... :cat:
(Devir göstergesi ve vites göstergesi olduğu için daha rahat edersin)

ben de düşünüyorum satmayı bikaç talibi var ama hala anlaşamadık bakabilirsin
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
MICHELIN SPORT LASTİKLER 180TL (sıfırı)
KAPPA K35 TOPCASE STOP LEDLİ 157.50TL
GRENAJ KUYRUK MOTOR KORUMA DEMİRLERİ 125TL
WİWİ AYNALAR 20TL
BEYAZ LEDLİ DEVİR SAATİ (2011 MODELLERDE OLMAYAN PANELDİR!!) 147TL
demiş

toplamda 500küsür lira yapar (2. el olarak görebilirsiniz parçaları yine de iyi fiyat)
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
motorda indirim hayatta yapmazlar,plakası vs 4 ü geçiyo,sen harcıycam de neler yapılıyo motora,1500 e yakın harcadım ben daha d harrcardım imkanım olsa :)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Ben satmıyorum :) Bloudberg in ilanına bu yorumlar :) aksesuarları ve lastikleri düştükten sonra 3100 gibi bir para kalıyor ki o fiyata 2010 10000 altında normaldir fiyat. derim

@kizilkurt 4 senedir bekliyorum bir sezon daha beklerim :p

Bu arada liste yapalım, sen de katılımcı ol :) liste zaten çıkar.

Eğer indirim yapılacak ise renkli-mercekli ve angelli xenon almak isteyenler listesi
1-Kızılkurt
2-cbr125cbr
3- ?



Not: Kesin fiyat katılımcı listesine göre değiştir, ne kadar cok katılımcı o kadar düşük fiyat :cat:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
mrb arkadaşlar
ben honda cbf 150 motorumu almazdan önce forumlarda çok arştırdım appaçi mi cbf 150 mi diye. herekez birşeyler yazmıştı ama ben sizlere güvenerek cbf 150 aldım,bir arkadaşımda 2011 appaçi almış ve dün bindim ki inanın çok samimi söylüyorum motorumun kıymetini anladım,asla appaçiyi kötülemiyorum fakat bu konuda kararsız kalanların her iki motorada binmelerini tavsiye edrim veee HONDA HAYAT ONDA sözünü söyliyeceklerine inanıyorum çünki arkadaşımda benim motora bindikten sonra appaçi yi aldığına pişman olup keşke seni dinleseydim dedi.
bu forumu açan yetkililere ve bizleri bilgilendiren siz değerli arkadaşlara çook çok teşekür eder saygılarımı sunar hepinize kazasız cezasız sürüşler dilerim.
Ercan MALERİ.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:58 ----------

slm arkadaşlar adım onur ben motorumun lastiklerini değiştirmek istiyorum üzerindeki orjinal lastikleri bunlar cok kayıyor iyisi olsun istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

mrb onur bey
miçhelin pilot sporty lastikler harika fiyatında 185 tl takımı.bu lastikleri tavsiye ederim.slmlr
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
arkadaşlar forum u aradım ama bulamadım, antalyada 90/90 18 ve 2.75 18 için balans ayarı yapan yer var mı?
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
254
Hocam kimsenin cevap vermemesinin nedeni biraz sorudan kaynaklanıyor bana göre, far sorunu ya da nasıl bir sorun olduğunu ayrıntılı sorarsan-söylersen ona göre cevap verilir. Cbf 150 almak istiyorsan biraz başlığı okumanı tavsiye ederim. 1000 küsür sayfayı oku demiyorum elbet ama baştan 100 ortadan 100 ve 1000den sonraki sayfaları okusan sorularının (hatta sormadığın sorularının cevaplarını bulacağına eminim).

Acemi biri için yeniler daha iyi, fiyat indirimini de göz önüne alırsak. Ya da birkaç mesaj yukarıda bloudberg in sattığı motosiklete bakabilirsin. Hem devir göstergeli hem çantalı. Yeni almaktansa onu tavsiye edebilirim.... :cat:
(Devir göstergesi ve vites göstergesi olduğu için daha rahat edersin)

Far sorunu dediğimde cbf 150nin gaz açtıkça yanan ve yeterli olmayan farlarını kastetmiştim. cbf 150 kullanıcılarının bunu anlayabileceğini düşünmüştüm ve açıkcası 1100 sayfada bunu aramaya üşendim. Cevabınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Far sorunu dediğimde cbf 150nin gaz açtıkça yanan ve yeterli olmayan farlarını kastetmiştim. cbf 150 kullanıcılarının bunu anlayabileceğini düşünmüştüm ve açıkcası 1100 sayfada bunu aramaya üşendim. Cevabınız için teşekkür ederim.

far aküye bağlı yani kontağı açınca direkt yanıyor. bence bu haliyle aydınlatması yeterli de :cat:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Hocam yanlış bilmiyorsam kurs kocaelideki fabrikada..

Yedipınarlar Mevkii Şekerpınar Köyü 41480 GEBZE/KOCAELİ.

Ama istanbula servisleri var. :cat:

doğru diyorsun fabrika orada ama sadece istanbula servisleri var :) tanıştığım hocaların hepsi istanbulda oturuyorlardı , sanırım istanbulla bağı kocaelinden fazla gibi. yeri kocaeli olsada istanbul babaevi gibi hahahahahaha
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
doğru diyorsun fabrika orada ama sadece istanbula servisleri var :) tanıştığım hocaların hepsi istanbulda oturuyorlardı , sanırım istanbulla bağı kocaelinden fazla gibi. yeri kocaeli olsada istanbul babaevi gibi hahahahahaha

yaa ne kocaelisi allah aşkına şekerpınar tuzlaya sınır arası 5 dakka tem den giderken kurtköy tabelasından değil bisonraki şekerpınar gişesinden çıkarsınız solda kocaman honda yı görürsünüz zaten kocaeli ordan daha uzakta korkmasın gözünüz uzak diye :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
yaa ne kocaelisi allah aşkına şekerpınar tuzlaya sınır arası 5 dakka tem den giderken kurtköy tabelasından değil bisonraki şekerpınar gişesinden çıkarsınız solda kocaman honda yı görürsünüz zaten kocaeli ordan daha uzakta korkmasın gözünüz uzak diye :)

ben kursa arabamla gidip geldim , maltepede kalmıştım bir akrabamda. 35km falandı yanlış hatırlamıyorsam. zaten taksimden ve bostancıdan servis var, sabah kahvaltı için sandviç ler oldukça güzeldi. çay kahve vb sebildi zaten. öyle yemeği, kaskından yağmurluğuna kadar veriliyor. işe bide kurumsal eğitim girince ( katılan her kursiyer aynı eğitimi alıyor) ödenen para fazla değil. hatta ben özel kurs açsam o hizmeti o fiyata vermem.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Far sorunu dediğimde cbf 150nin gaz açtıkça yanan ve yeterli olmayan farlarını kastetmiştim. cbf 150 kullanıcılarının bunu anlayabileceğini düşünmüştüm ve açıkcası 1100 sayfada bunu aramaya üşendim. Cevabınız için teşekkür ederim.

Hocam şimdi şöyle oluyor. Honda bu farı alternatöre bağlamış aküye yük binmesin diye. (2011 öncesi cbflerde) Ki shadowda da aynı şekilde bildiğim kadarıyla. O yüzden sorun olarak algılamadı buradan hiçkimse :p
Şimdi yenilerde direkt aküden alıyor yani sabit ışıkla aydınlatılıyor haliyle akü de değişti kuru bakımsız tip akülerden kullanılmış.

Kişisel görüşüm illaki bir xenon değil ama öyle sorun olacak bir durum da değil bu far muhabbeti. 4 yıllık motosikletimde değiştirme ihtiyacı duymadım. (Angelli mercekli xenon olsa hayır demem ama :) :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:17 ----------

Ben satmıyorum :) Bloudberg in ilanına bu yorumlar :) aksesuarları ve lastikleri düştükten sonra 3100 gibi bir para kalıyor ki o fiyata 2010 10000 altında normaldir fiyat. derim

@kizilkurt 4 senedir bekliyorum bir sezon daha beklerim :p

Bu arada liste yapalım, sen de katılımcı ol :) liste zaten çıkar.

Eğer indirim yapılacak ise renkli-mercekli ve angelli xenon almak isteyenler listesi
1-Kızılkurt
2-cbr125cbr
3- ?



Not: Kesin fiyat katılımcı listesine göre değiştir, ne kadar cok katılımcı o kadar düşük fiyat :cat:


Yokmu almak isteyen :) siz almaya çekiniyorsanız 150 olursa alırım deseniz de listeyi devam ettirelim parantez içinde şartlarınızı da ekleyin.


coolizma- sen kaça taktırmıştın ?
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
254
Hocam şimdi şöyle oluyor. Honda bu farı alternatöre bağlamış aküye yük binmesin diye. (2011 öncesi cbflerde) Ki shadowda da aynı şekilde bildiğim kadarıyla. O yüzden sorun olarak algılamadı buradan hiçkimse :p
Şimdi yenilerde direkt aküden alıyor yani sabit ışıkla aydınlatılıyor haliyle akü de değişti kuru bakımsız tip akülerden kullanılmış.

Kişisel görüşüm illaki bir xenon değil ama öyle sorun olacak bir durum da değil bu far muhabbeti. 4 yıllık motosikletimde değiştirme ihtiyacı duymadım. (Angelli mercekli xenon olsa hayır demem ama :) :cat:

Anladım saolun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst