Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
xenonlar 70 e kadar düştü hemde bembeyaz gözalıcı ama mercek olayı neden bukadar gecikti,bana verilen mercek farı servis neden bitane getirtti yada neden bitane geldi
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
slm arkadaşlar adım onur ben motorumun lastiklerini değiştirmek istiyorum üzerindeki orjinal lastikleri bunlar cok kayıyor iyisi olsun istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

Bak birkaç cevap üstte buzmotor kabataş demişler, mişlen pilot sporty demişler :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:32 ----------

xenonlar 70 e kadar düştü hemde bembeyaz gözalıcı ama mercek olayı neden bukadar gecikti,bana verilen mercek farı servis neden bitane getirtti yada neden bitane geldi

Hocam olacaksa mercekli angelli olacak, yoksa düz zenon kolay.. seninki gibiyse 70tl hemen geliyorum :)
 
Katılım
1 Şub 2010
Mesajlar
8
bir sorum daha olacak bende h 7 zenon takımı var yanlız arabam için aolmıştım takmadım bu motora olurmu acaba
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
81
Arkadaşlar merhaba bende cbf150 almak istiyorum ama galiba far sorunu varmış. Acaba bu sorun sürüşü gerçekten çok etkiliyormu?
Birde benim ilk motorum olacak sizce 2.el almam dahamı mantıklı olur?

Sevgılı tosbagaaa
Kımse senı taakmamıs ama sanırm cok sorun olmuyo ıstersen ben o adamlarla konusıym 2cı el ıcın bırı 6bın km deydı
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
254
Sevgılı tosbagaaa
Kımse senı taakmamıs ama sanırm cok sorun olmuyo ıstersen ben o adamlarla konusıym 2cı el ıcın bırı 6bın km deydı

evet kimse cevap yazmadı moralim çok bozuk :salut:
hele bi ehliyeti elime alimde motor bakmaya ondan sonra başlicam
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
sonunda ege ve kısmen akdeniz turumu tamamladım.toplamda 2000km yol yapmışım..umarım kısa sürede bir başlık açıp fotoğrafları paylaşacağım..herkese selamm
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Arkadaşlar aşağıdaki elcik korumaları aldım. Fakat elciklerdeki vidalar kısa geldiği için somunları takamadım. Vidalar normal vida değil. Normal olsa nalburdan daha uzununu alım takarım. Bu sorunun çözümünü bilen varsa, yazarsa sevinirim.
2880.jpg

selam arkadaşım elcik korumalarını benden aldın.
o vidanın bir santim uzununu alıp alttan iki somun ile kontro yapabilirsin, hatta vidanın alt ve üst tarafına tırtıklı pul koyarsan elcik korumasının kaymasınını da önlemiş olursun,
şahsen bende cbf 150 motoruma taktım ama benim vidalar tam geldi orjınalllerini takmıştım.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
selam arkadaşlar bende piaggio x8 200 var ve ehliyet sahibiyim niyetim vitesli motor öğrenmek istanbul yeşilpınar civarında ikamet ediyorum çalışma saatlerim çok esnek o yüzden ne zaman müsait olduğum belli olmuyor hondanın eğitimide haliyle çok pahalı bana gelmiyor motorcu motorcunun dostudur bana bu konuda yardımcı olacak arkadaşlardan yardım talep ediyorum olmadı bir kaç günlüğüne motorunuzu kiralayabilirim ama bütçem kısıtlı malum ev geçindiriyoruz ilginenler bana buraya yazarsa sevinirim
tekeriniz düz bassın allah kaza bela vermesin
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
buzmotor kabataş diyorum başka birşey demiyorum. :) gerçekten ilgileniyorlar lastik balans olayında...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:21 ----------

arkadaşlar biraz geç haber verdim burada ama...
2010 cubufumu satıyorum ,maddi anlamda zor durumdayım şu sıralar :( bilginize..
hep derlerdi ya hani,doktordan ,bayandan v.s. temiz satılık diye.. işte bu cbf'te müzisyen'den temiz satılık diyorum. :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbf150-2010-kirmizi-47460917/detay/

dostum motor güzel ama sıfırda 3650 falan neden alalım bu motoru varmı bır durum fark

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------

Sevgılı tosbagaaa
Kımse senı taakmamıs ama sanırm cok sorun olmuyo ıstersen ben o adamlarla konusıym 2cı el ıcın bırı 6bın km deydı

nedir bu far meselesi
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
sonunda ege ve kısmen akdeniz turumu tamamladım.toplamda 2000km yol yapmışım..umarım kısa sürede bir başlık açıp fotoğrafları paylaşacağım..herkese selamm

hoş geldin sezgin. umurım çok keyifli bir tur olmuştur. resimleri bekliyoruz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 ----------

selam arkadaşlar bende piaggio x8 200 var ve ehliyet sahibiyim niyetim vitesli motor öğrenmek istanbul yeşilpınar civarında ikamet ediyorum çalışma saatlerim çok esnek o yüzden ne zaman müsait olduğum belli olmuyor hondanın eğitimide haliyle çok pahalı bana gelmiyor motorcu motorcunun dostudur bana bu konuda yardımcı olacak arkadaşlardan yardım talep ediyorum olmadı bir kaç günlüğüne motorunuzu kiralayabilirim ama bütçem kısıtlı malum ev geçindiriyoruz ilginenler bana buraya yazarsa sevinirim
tekeriniz düz bassın allah kaza bela vermesin

motora bineceksen git honda nın kursuna. pişman olmazsın. kira parası ucuzamı gelecek? kurumsal eğitim al.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
hoş geldin sezgin. umurım çok keyifli bir tur olmuştur. resimleri bekliyoruz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 ----------



motora bineceksen git honda nın kursuna. pişman olmazsın. kira parası ucuzamı gelecek? kurumsal eğitim al.

sanıırm bu kurs belli kent lerde var ben adanada yım burada varmıdır acep
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
sonunda ege ve kısmen akdeniz turumu tamamladım.toplamda 2000km yol yapmışım..umarım kısa sürede bir başlık açıp fotoğrafları paylaşacağım..herkese selamm

Hayırlısıyla geldin abi sonunda :rendeer:

Bugün Su Urgancı geldi JDM Civic'yle bizde R6 ve Cbf'le gittik yanına, Trafikte R6 Felan tanımadım :p
Düzlükte sağdan sağdan gittim :queen:
Yine aynı garajda bol bol fotoğraf çektik :cherry:

Yarın hepsini atarım umarım

247226_10150197464744096_715669095_6827571_5160478_n.jpg


 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
selam arkadaşım elcik korumalarını benden aldın.
o vidanın bir santim uzununu alıp alttan iki somun ile kontro yapabilirsin, hatta vidanın alt ve üst tarafına tırtıklı pul koyarsan elcik korumasının kaymasınını da önlemiş olursun,
şahsen bende cbf 150 motoruma taktım ama benim vidalar tam geldi orjınalllerini takmıştım.

Cevap için teşekkür ederim. Tam "kimse cevap vermeyecek mi?" diye yazacakken en sağlam yerden cevap geldi. Vidası biraz değişik. Üst tarafı kalın ve dişsiz, alt tarafı ince ve dişli. Benzerini bulmak zor olacak. İyi sürüşler.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
************* CBF 150 DE YAĞ DEĞİŞİM BİLGİSİNE SON NOKTA******************


Az önce honda dan arayan bir yetkili kendilerine sormuş olduğum yağ değişim ile ilgili soruma cevap verdi .

CBF 150 lerde yağ değişimi 1000-4000-8000-120000........ yada 6 ayda birdir. ( hangisi önce dolarsa).

Ticari kullanılan KURYE-PAKETÇİ motorlarında her 2000km de bir değişimini TAVSİYE EDİYORUZ. 2000km de yağ değişimi yapmayan motosikletlerin garantiden çıkması gibi bir şey söz konusu değildir.

eğer motosikleti ticari kullanmıyorsanız ; yağınızı kitapçıktaki gibi 6 ayda bir yada 1000-4000-8000..... gibi değiştirmenizde en ufak bir sakınca yoktur.


denmiştir.

****************************************************************
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
************* CBF 150 DE YAĞ DEĞİŞİM BİLGİSİNE SON NOKTA******************


CBF 150 lerde yağ değişimi 1000-4000-8000-120000........ yada 6 ayda birdir. ( hangisi önce dolarsa).


****************************************************************

Bende 1000km bakımı esnasında sorduğumda 4000 demişlerdi. Duruma göre bakarım artık 2000 de değiştirmenin ziyanlıktan başka bir zararı olmadığına göre , maddi manevi durumuma göre 2000km de dahi değiştirebilirim. Değiştirmeyedebilirim. Belki 3000de değiştiririm veya 2222km de değiştirebilirim. Bi ara değiştiririz işte beyaw , eksilmediği sürece :queen:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
dostum motor güzel ama sıfırda 3650 falan neden alalım bu motoru varmı bır durum fark



Bence motosikletin fiyatı gayet normal. düzgün kullanıldıysa bakımlarında bir problem yoksa sıkıştırılmadıysa gayet alınası bir motosikleti. ayrıca sıfırı temiz hali 3850 den aşağıya bulunmuyor yanılmıyorsam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst