slm arkadaşlar adım onur ben motorumun lastiklerini değiştirmek istiyorum üzerindeki orjinal lastikleri bunlar cok kayıyor iyisi olsun istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
xenonlar 70 e kadar düştü hemde bembeyaz gözalıcı ama mercek olayı neden bukadar gecikti,bana verilen mercek farı servis neden bitane getirtti yada neden bitane geldi
Arkadaşlar merhaba bende cbf150 almak istiyorum ama galiba far sorunu varmış. Acaba bu sorun sürüşü gerçekten çok etkiliyormu?
Birde benim ilk motorum olacak sizce 2.el almam dahamı mantıklı olur?
Sevgılı tosbagaaa
Kımse senı taakmamıs ama sanırm cok sorun olmuyo ıstersen ben o adamlarla konusıym 2cı el ıcın bırı 6bın km deydı
Arkadaşlar aşağıdaki elcik korumaları aldım. Fakat elciklerdeki vidalar kısa geldiği için somunları takamadım. Vidalar normal vida değil. Normal olsa nalburdan daha uzununu alım takarım. Bu sorunun çözümünü bilen varsa, yazarsa sevinirim.
![]()
bir sorum daha olacak bende h 7 zenon takımı var yanlız arabam için aolmıştım takmadım bu motora olurmu acaba
bir sorum daha olacak bende h 7 zenon takımı var yanlız arabam için aolmıştım takmadım bu motora olurmu acaba
Var ama uygun ve performanslı denk getirmek için pusuya yattık :mrgreen:
Ne oldu sen aldın mı ?
buzmotor kabataş diyorum başka birşey demiyorum.gerçekten ilgileniyorlar lastik balans olayında...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:21 ----------
arkadaşlar biraz geç haber verdim burada ama...
2010 cubufumu satıyorum ,maddi anlamda zor durumdayım şu sıralarbilginize..
hep derlerdi ya hani,doktordan ,bayandan v.s. temiz satılık diye.. işte bu cbf'te müzisyen'den temiz satılık diyorum.![]()
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbf150-2010-kirmizi-47460917/detay/
Sevgılı tosbagaaa
Kımse senı taakmamıs ama sanırm cok sorun olmuyo ıstersen ben o adamlarla konusıym 2cı el ıcın bırı 6bın km deydı
sonunda ege ve kısmen akdeniz turumu tamamladım.toplamda 2000km yol yapmışım..umarım kısa sürede bir başlık açıp fotoğrafları paylaşacağım..herkese selamm
selam arkadaşlar bende piaggio x8 200 var ve ehliyet sahibiyim niyetim vitesli motor öğrenmek istanbul yeşilpınar civarında ikamet ediyorum çalışma saatlerim çok esnek o yüzden ne zaman müsait olduğum belli olmuyor hondanın eğitimide haliyle çok pahalı bana gelmiyor motorcu motorcunun dostudur bana bu konuda yardımcı olacak arkadaşlardan yardım talep ediyorum olmadı bir kaç günlüğüne motorunuzu kiralayabilirim ama bütçem kısıtlı malum ev geçindiriyoruz ilginenler bana buraya yazarsa sevinirim
tekeriniz düz bassın allah kaza bela vermesin
hoş geldin sezgin. umurım çok keyifli bir tur olmuştur. resimleri bekliyoruz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 ----------
motora bineceksen git honda nın kursuna. pişman olmazsın. kira parası ucuzamı gelecek? kurumsal eğitim al.
sanıırm bu kurs belli kent lerde var ben adanada yım burada varmıdır acep
sonunda ege ve kısmen akdeniz turumu tamamladım.toplamda 2000km yol yapmışım..umarım kısa sürede bir başlık açıp fotoğrafları paylaşacağım..herkese selamm
selam arkadaşım elcik korumalarını benden aldın.
o vidanın bir santim uzununu alıp alttan iki somun ile kontro yapabilirsin, hatta vidanın alt ve üst tarafına tırtıklı pul koyarsan elcik korumasının kaymasınını da önlemiş olursun,
şahsen bende cbf 150 motoruma taktım ama benim vidalar tam geldi orjınalllerini takmıştım.
************* CBF 150 DE YAĞ DEĞİŞİM BİLGİSİNE SON NOKTA******************
CBF 150 lerde yağ değişimi 1000-4000-8000-120000........ yada 6 ayda birdir. ( hangisi önce dolarsa).
****************************************************************
dostum motor güzel ama sıfırda 3650 falan neden alalım bu motoru varmı bır durum fark