Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
@Bruce yeni motorun hayırlı olsun



Yalnız metehan abi, motosiklettede fiyatlar 250 ve üzeri için uçuşa geçiyor. Buna yedek parça, bakım masrafları vs. dahil.

Sonra acaba araba daha mı ekonomik demeye başlıyorsun:p

abi yapcak bişey yok...çare üst ccde...ama 600 ü olanın bir mini makinasıda olmalı metropolde...ben er 6 n alıp trafiğe bodoslama dalacak kadar aptal değilim...atlıyosam zıplıyosam deli danalar gibi gezip aralara derelere giriyorsam bu cbf sayesinde bana verdiği huzur sayesinde...kafam rahat...

[

Aslında ben sana (650 V-strom- yada F 650 GS) Yakıştırıyorum senin cüssene daha uygun olur gibime geliyor...ama tabi senin kararın en güzeli olucak...:)

evet abi mantıklı makinalar...neden olmasın derim... :cat:



Yok artık Lebron James Metehan abi :cherry:

Dün motoru garaja bıraktım geri döndüğümde üstü doluydu
Amma çok seveni varmış motorumun :cherry:

Aman koruma demirini taktırmadan önce motoru devirmedin bende buna seviniyorum...nazar değircen makinana olacağı o sonunda...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------

Castrol 20/40 actevo koydu , hiç ses etmedim. Arka kampanın fren milinin orası terleme yapmış , nedendir dedim hiç bilmiyorum valla dedi , bende hiç ses etmedim valla. 12 Lira tuttu onada ses etmedim. Çok sessiz geçen bir bakım oldu , hiç sesimi çıkarmadım :queen::queen:

e:

bu yağ mineral ve çabuk bozulan bir yapısı var...tavsiye etmiyorum...

10/40 veya 15/50 koyarsan daha iyi olur...markası önemli değil...Castrol Mobil vs...zaten değiştircekmişsin...vites geçişlerinden anlarsın zaten sıkıntıyı...ve rölanti sesinde de değişiklik hissedeceksin olumsuz yönde...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
22
merhaba arkadaşlar şu an scooterım var ama bu yaz allah nasip ederse cbf 150'imi alacağım aldığım zaman daha iyi konuşuruz
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
105
Sanırım topikde 4 kişiyiz şu anda.
Yakında bir gezi güzel olur tanışma anlamında..
Bu arada 8000 bakımını yaptırdım 65tl tuttu. daha fazla bir rakam bekliyordum açıkçası.. motorumu daha çok sevdim.. :flower: :cherry: :flower:

Beni saydınız mı bilmiyorum ama bende Eskişehirdeyim :p Yakın zamanda görüşürüz,tanışırız :)

Bu arada bende 12 bin bakımından yeni aldım motoru 140 Tl civarı bir para verdim anormalmiş gibi gelebilir belki ama beklenmedik şeyler çıktı

buji
hava filtresi
yağ
subap karb. ayarı
ön balata
ön amortsör yağları değişti

Motoru aldığın günden beri en ufak bir ön fren sıkışımda lap diye gömülürdü ön taraf.12bine geldiğimde artık iyice abarttı çakıl taşının üstünden geçsem 2 3 kere yaylanmaya başlar olmuştu iyice yumuşamıştı.Yağlar değişti şimdi maşşallah 10 numara olmuş ama malesef yaylar bozulmuş dedi ustam.Yay fiyatı araştırıp soruşturup olmazsa yaylarıda değiştireceğim.
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
79
CBF 150 orjinal lastikleri kaç km de değiştirmek lazım .. benim 16bini geçti artık değiştirme vakti gelmiş...
değiştireneler ne zaman değiştirdi ve ön ve arka lastik değişimi ve işçillik ücreti nekadardır..
bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirm.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
CBF 150 orjinal lastikleri kaç km de değiştirmek lazım .. benim 16bini geçti artık değiştirme vakti gelmiş...
değiştireneler ne zaman değiştirdi ve ön ve arka lastik değişimi ve işçillik ücreti nekadardır..
bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirm.

Kaç km de değişmeli bilmiyorum.Ama ben durolar kayıyor diye michelın aldım.Çok fark etti yol tutuşu çok iyi.Ön arka 170.00 tl.Ama fiyatı daha uygun diğer markalarda var kullanan arkadaşlar belki fikirlerini paylaşır.Örnek: http://www.aydinmotor.com/urunler/index.php?target=products&product_id=452
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Beyler yeni cbfin yakıtının eskisine göre düşükolduğu söleniyordu bu doğru mu? Sizin değerleriniz neler?
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
254
Arkadaşlar merhaba bende cbf150 almak istiyorum ama galiba far sorunu varmış. Acaba bu sorun sürüşü gerçekten çok etkiliyormu?
Birde benim ilk motorum olacak sizce 2.el almam dahamı mantıklı olur?
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
Beni saydınız mı bilmiyorum ama bende Eskişehirdeyim Yakın zamanda görüşürüz,tanışırız

Bu arada bende 12 bin bakımından yeni aldım motoru 140 Tl civarı bir para verdim anormalmiş gibi gelebilir belki ama beklenmedik şeyler çıktı

buji
hava filtresi
yağ
subap karb. ayarı
ön balata
ön amortsör yağları değişti

Motoru aldığın günden beri en ufak bir ön fren sıkışımda lap diye gömülürdü ön taraf.12bine geldiğimde artık iyice abarttı çakıl taşının üstünden geçsem 2 3 kere yaylanmaya başlar olmuştu iyice yumuşamıştı.Yağlar değişti şimdi maşşallah 10 numara olmuş ama malesef yaylar bozulmuş dedi ustam.Yay fiyatı araştırıp soruşturup olmazsa yaylarıda değiştireceğim.

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newreply.php?do=postreply&t=22974#ixzz1N0OmBHoJ

Süper gün geçtikçe Eskişehirlilerin sayısı artıyor...:flower:
bence yapılan işe göre fiyat gayet makul..

CBF 150 orjinal lastikleri kaç km de değiştirmek lazım .. benim 16bini geçti artık değiştirme vakti gelmiş...
değiştireneler ne zaman değiştirdi ve ön ve arka lastik değişimi ve işçillik ücreti nekadardır..
bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirm.

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newreply.php?do=postreply&t=22974#ixzz1N0PW6h48

aslında lastiklerin üzerinde hangi yılın hangi haftası üretildiği yazar.. motorsiklet güvenli sürüş uzmanlarından, katıldığım eğitimlerde söylenen; lastiğin raf ömrü 2-3 sene. kullanım ömrü de bu kadar ama eski lastik performansı düşürüyor diyorlar.
durolar zamanla performansını kaybediyor. (tabi nekadar iyi dersen yeni lastiklerini farklı bir markada alınca anlıyacaksın) ben pirelli taktırdım inanılmaz fark etti. bridgeston tavsiye ediyor herkez.. michelın de iyidir sanırım bunlar benim duyduklarım.. ama ben arabaya da motosiklete de lastik alırken özellikle motor sporlarına katkı sağlayan lastik firmalarını tavsiye ediyorum. mutlaka kendilerini daha iyi geliştirmişlerdir.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
105
Süper gün geçtikçe Eskişehirlilerin sayısı artıyor...:flower:
bence yapılan işe göre fiyat gayet makul..

.

Fiyat bencede makul ustam sağolsun uygun fiyatlar çıkarıyor,ama görüpte 12bin bakımını 140 TL sanmasın arkadaşlar diye açıklamasını yapayım dedim :)



@mastikos
Söz konusu duro ise yapılan km önemli değildir :queen: motosikleti aldığın andan itibaren değiştirmen senin için yararlı olacaktır.Bizim motorun üstündeki lastikler kadar dandik bir lastik piyasada varmıdır bilmiyorum :mrgreen: Su görür görmez ne yapacağını şaşırıyor ayrıca durolar eskimek bilmiyor :queen: hamuru okadar kalitesizki taş gibi aldığın gün gibi duruyor,km sine bakmaksızın kendi güvenliğin için bir an evvel değiştirmen yararlı olur.Motoru sıfır km alıp daha servisten çıkarmadan lastik değiştiren arkadaşlar bile var :) Michelin sporty kullanıyorum bende kalite kendini fark ettiyor zaten benim tavsiyemde michelin olur :cat:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
4000 bakımında buji ve hava filtresi değiştirmeye gerek var mıdır sizce?
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Aman koruma demirini taktırmadan önce motoru devirmedin bende buna seviniyorum...nazar değircen makinana olacağı o sonunda...:p

Aman abicim nazar değmesin diye yıkamıyorum bile motoru :cherry:
Eski motorumu çok parçalamıştım başı kazdan kurtulmuyordu
Allah nasip ederse Cbf'i kazasız belasız temiz bi şekilde uzun süre kullanmıyı çok istiyorum :)


Bu arada eskişehir ekibinden 4 kişiye mesaj attım
Eğer tarihi belirleyip gerçekleştirebilirsek 6-7 motorun katılacağı güzel bi gezi olacak
Gelmek isteyen herkes PM atabilir :rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Motorum 950km.ye geldi. Bugün biraz gaz açmayı denedim. İki kişi 100km/h hıza kolaylıkla ulaştım. Daha fazlasına gerek görmedim.
13094.jpg
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
arkadaşlar bugün dikiz aynamın lastigi ile birlikte camı düşte 20 le giderken motor sarslımıodu yane nasıl düştü anlamadım kırıldı cam hemen servise gittim saolsun hiç sormadı bile hemen komple dikiz aynasını getirdi yenisini taktı başına böle bişe gelen varmı acaba daha önce
 
Katılım
10 May 2011
Mesajlar
11
:))

Benim aynada gevşemişti biraz uğraştıktan sonra ters düz çift pasolu olduğunu gördüm. anahtarla ayarlayıp sıktım. şimdilik bir problrm yok motor yeniyse serviste bir kontrol yaptırmakta fayda var ilk 100 km den sonra gevşeyen yerler sıkılmalı diye düşünüyorum..:cat::rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Beyler bu ay sonu benim cıbıfa michelin Pilot Sporty taktıracağım. D&B motorda ( serviste) taktırmamla Buz motorda taktırmam arasında fiyat farkı yok. D&B motor evime daha yakın fakat orasıda balans yapmıyor. Tekere mutlaka balans yaptırmam gerekir mi? Yada buz motorun işçiliği nasıldır gidenler yorum yaparsa sevinirim?

buzmotor kabataş diyorum başka birşey demiyorum. :) gerçekten ilgileniyorlar lastik balans olayında...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:21 ----------

arkadaşlar biraz geç haber verdim burada ama...
2010 cubufumu satıyorum ,maddi anlamda zor durumdayım şu sıralar :( bilginize..
hep derlerdi ya hani,doktordan ,bayandan v.s. temiz satılık diye.. işte bu cbf'te müzisyen'den temiz satılık diyorum. :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbf150-2010-kirmizi-47460917/detay/
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Arkadaşlar aşağıdaki elcik korumaları aldım. Fakat elciklerdeki vidalar kısa geldiği için somunları takamadım. Vidalar normal vida değil. Normal olsa nalburdan daha uzununu alım takarım. Bu sorunun çözümünü bilen varsa, yazarsa sevinirim.
2880.jpg
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Cbf çiler görüşmeyeli çok zaman mı oldu ne keyifler yerindedir inşallah :mrgreen: xenon far arayan var mı hala :)
 
Katılım
1 Şub 2010
Mesajlar
8
slm arkadaşlar adım onur ben motorumun lastiklerini değiştirmek istiyorum üzerindeki orjinal lastikleri bunlar cok kayıyor iyisi olsun istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst