ganga inan yoğunluktan değil zaten görücez kendislerini Allahın izniylen...sende dargınsın haklısın...alırım göynünü...:rendeer::cherry:
bu detayı servise sorar buraya yazarım...bu sorunlar garanti kapsamında değişir biliyorsun değilmi...makinan sıfırsa para falan ödeme aman...
Hızlı cevap için teşekkürler.
Dik olarak bagaja sığıyor ise orta sehpa yeterli oluyor mu? ve otobüse enine mi boyuna mı yüklenmesi daha doğru sizce?
Bir de koruma demirine takıldım. İlk motor tecrübem değil ilk manuel vitesli motor tecrübem. Scooter binmişliğim var. Dengem iyi ama işin erbabı da değilim. Bu koruma demiri motoru yan yatmalara karşı koruyorda sürücüsü için de bir avantaj sağlıyor mu? Çoğu motorda takılı görüyorum ancak ben fazla aksesuarı sevmiyorum. Sakin kullanan yaşını başını almış biriyim. Sürücü için extra bir güvenlik sağlamıyorsa taktırmayabilirim. Ancak bilmediğim avantajları var ise far bölümü hariç sadece alt kısmı taktırmak yeterli mi?
Yorum yazan herkese çok teşekkür ederim
Bu arada Efe servisinden çıkarken Zincir yağsız durdu gözüme bide uzun yola çıkacağız, anlattım durumu yağlarmısınız dedim, Ben sprey sıkmasını beklerken deli gibi makina yağı sıktı zincire...
Jant,Ayaklık vs. vs. o kısımlar pislik içinde acaba neyle çıkar bilgisi olan varmı ?
Hızlı cevap için teşekkürler.
Dik olarak bagaja sığıyor ise orta sehpa yeterli oluyor mu? ve otobüse enine mi boyuna mı yüklenmesi daha doğru sizce?
Bir de koruma demirine takıldım. İlk motor tecrübem değil ilk manuel vitesli motor tecrübem. Scooter binmişliğim var. Dengem iyi ama işin erbabı da değilim. Bu koruma demiri motoru yan yatmalara karşı koruyorda sürücüsü için de bir avantaj sağlıyor mu? Çoğu motorda takılı görüyorum ancak ben fazla aksesuarı sevmiyorum. Sakin kullanan yaşını başını almış biriyim. Sürücü için extra bir güvenlik sağlamıyorsa taktırmayabilirim. Ancak bilmediğim avantajları var ise far bölümü hariç sadece alt kısmı taktırmak yeterli mi?
Yorum yazan herkese çok teşekkür ederim
Bu arada Efe servisinden çıkarken Zincir yağsız durdu gözüme bide uzun yola çıkacağız, anlattım durumu yağlarmısınız dedim, Ben sprey sıkmasını beklerken deli gibi makina yağı sıktı zincire...
Jant,Ayaklık vs. vs. o kısımlar pislik içinde acaba neyle çıkar bilgisi olan varmı ?
Hızlı cevap için teşekkürler.
Dik olarak bagaja sığıyor ise orta sehpa yeterli oluyor mu? ve otobüse enine mi boyuna mı yüklenmesi daha doğru sizce?
Bir de koruma demirine takıldım. İlk motor tecrübem değil ilk manuel vitesli motor tecrübem. Scooter binmişliğim var. Dengem iyi ama işin erbabı da değilim. Bu koruma demiri motoru yan yatmalara karşı koruyorda sürücüsü için de bir avantaj sağlıyor mu? Çoğu motorda takılı görüyorum ancak ben fazla aksesuarı sevmiyorum. Sakin kullanan yaşını başını almış biriyim. Sürücü için extra bir güvenlik sağlamıyorsa taktırmayabilirim. Ancak bilmediğim avantajları var ise far bölümü hariç sadece alt kısmı taktırmak yeterli mi?
aga krosculara uyum sağlamak zorunda olmadığın gibi motorun commuter sınıfındadır toprağa uymlu lastiklerin yok...senin olayın genelde caddeyle...bir süre kroscu kankilerinden uzak durabilirsin...
ben yerinde olsam araziye fazla girmem...niye risk alıyosun aga...makinan cadde makinası...
Merhaba, ben eksozu zımparalayıp boyatmıştım, gayet de güzel oldu, siyah kısmını tabi. Isı koruyucusu sökülüyor ve ucuz zaten ben de değiştiricem çizildi de. İkisini yaparsan motor tertemiz duruyor tavsiye ederim. Bence krom boya orjinali gibi durmaz, pahalı bir parça değil çok rahatsız ediyorsa yenisini al. Bir arkadaş da karbon desenli kaplama yapmıştı ama ısıdan zarar görür mü bilemiyorum.
Herkese selam, sonunda araya araya 2.el ama 1000kmde bi cbbff buldm. Sorunsuz problemsiz aldım.Sagolsun arama surecinde Metehan abide yardımcı oldu cok.hatta cuma gordude. Yalnız m6torun tek sorunu egzoz ustundeki korumada pul pul dökülme var,hafif paslanmış ama asla surtulmemhs,motor hep brandayla dhsarda muhafaza edilmiş sanırım ondan. Bu parca 45TL ye satiliyor. Ama dha uygun fiyata olması bakımından komplf zımparalasam sonrada krom sprey boya ile boyasam nasil olur!
hem de ne aktif baksana 1 ayda bu hava koşullarına rağmen kmleri 1000 ledikya bu topıc ın hızına yetişilemiyor nazar değmesin çok aktifiz biz ya![]()
walla yaa 1000 bakımı yaklaştı 850 de çıkçam yola tam 1000 de servisin önündeyin ilk bakımına gidicem kesin.lüleburgazdan istanbul istoç 160 km... hava güzel olur inşallahem de ne aktif baksana 1 ayda bu hava koşullarına rağmen kmleri 1000 ledik![]()
walla yaa 1000 bakımı yaklaştı 850 de çıkçam yola tam 1000 de servisin önündeyin ilk bakımına gidicem kesin.lüleburgazdan istanbul istoç 160 km... hava güzel olur inşalla
kardeş ben mersinden konyaya otobüs ile getirdim ücreti iki kişilik verdim 50 lira gibi bir rakam ödedim ve tanıdık falanda yoktu motoru aldım direk otogara gittim durumu anlattım yardımcı oldular ama şansına şu yeni model otobüslerden olursa rahat sığıyor travego muydu neydi ondan resimdeki benim motor bak otobüsteki..
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
Bilg için teşekkürler. Ben yanında olsam bir yolunu bulur getiririm de ısmarlama iş yaptırıyorum. Tanıdık olmasına rağmen 2 bilet parasına anlaştım. Ancak araç travego mu neyse ondan değil büyük ihtimalle problem çıkar mı? diğerlerine sığmıyor mu acaba? Eski modellerle nakleden kimse var mı aramızda şimdi acayip kıllandım. Ah bir yanında olabilsem. Yol uzun olmasa kimseye emanet etmem gidip alır gelirim de 15 gidiş 10 bekleyiş 15 saat geliş işyerinden en az 3 gün izin derken riski göze almak zorunda kalıyorum.
Bu arada Mototal çok yardımcı oluyor. Yaklaşımları hoşuma gitti. Yarın akşam arabasına götürüp bizzat yüklenmesi işine yardımcı olacaklar bu benim için çok önemli. Gözüm arkada kalmayacak inşallah. Ama yükseklik kurtarmazda yatırırlarsa yazık olacak. Gerçi daha önce otobüsle gönderdik problem olmuyor dediler ama ne ben marka sordum nede onlar söylediler. Sabah erkenden arayıp teyit ederim.
Yeni motor alan arkadaşların hepsine birden bir de hayırlı olsun diyelim. Kazasız belasız gezerler inşallah.
Kardeş senin motorun satılık ilanı var sahibindende ayın 22 sinde konumuş senmi koydun acaba merak ettim.