Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ara 2004
Mesajlar
61
bu detayı servise sorar buraya yazarım...bu sorunlar garanti kapsamında değişir biliyorsun değilmi...makinan sıfırsa para falan ödeme aman...

Çok memnun olurum, servis yaklaşık 200 km motosikletimi bir araçla oraya götürmek oldukça masraflı olacak, problemli parçayı bilirsem en azından siparişle getirtip kendim değiştirebilirim. Cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum.
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Yorum yazan herkese çok teşekkür ederim :)

Bu arada Efe servisinden çıkarken Zincir yağsız durdu gözüme bide uzun yola çıkacağız, anlattım durumu yağlarmısınız dedim, Ben sprey sıkmasını beklerken deli gibi makina yağı sıktı zincire...

Jant,Ayaklık vs. vs. o kısımlar pislik içinde acaba neyle çıkar bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Hızlı cevap için teşekkürler.

Dik olarak bagaja sığıyor ise orta sehpa yeterli oluyor mu? ve otobüse enine mi boyuna mı yüklenmesi daha doğru sizce?

Bir de koruma demirine takıldım. İlk motor tecrübem değil ilk manuel vitesli motor tecrübem. Scooter binmişliğim var. Dengem iyi ama işin erbabı da değilim. Bu koruma demiri motoru yan yatmalara karşı koruyorda sürücüsü için de bir avantaj sağlıyor mu? Çoğu motorda takılı görüyorum ancak ben fazla aksesuarı sevmiyorum. Sakin kullanan yaşını başını almış biriyim. Sürücü için extra bir güvenlik sağlamıyorsa taktırmayabilirim. Ancak bilmediğim avantajları var ise far bölümü hariç sadece alt kısmı taktırmak yeterli mi?

ben travego otobüslerle balıkesirden amasyaya 100 lira karşılığında getrtmiştim. bir gün daha bekleseydim bedavaya gelecekti :mrgreen: çünkü diğer firmada tanıdığım şoför vardı. yani bu fiyat konusu şoföre kalmış. motor bagaja siperlik ve aynalar sökülmüş vaziyette dik sığıyor. enine yüklemişlerdi indirmesi de kolay oldu. koruma demirine gelince taşırken çok gerekli bir parça. çünkü koruma demirinden otobüsün bagaj direklerine motor iple bağlandığında yan yatmıyor. yine de üzerine battaniye gibi bişey sararlarsa çok iyi olur. koruma demirine gelince birçok arkadaşımız en ufak bir düşmede bile grenajların kırıldığını buraya yazıyor. park halindeyken bile motorlarımızı düşürebiliyoruz ayrıca yan yatmalarda motorun bacağımıza düşmesini engelleyeceği kesin. kış aylarında bu demire bağladığımız plastik levhaların bizi rüzgardan ve su sıçramalarından koruması da cabası :p bence en gerekli aksesuar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:07 ----------

Yorum yazan herkese çok teşekkür ederim :)

Bu arada Efe servisinden çıkarken Zincir yağsız durdu gözüme bide uzun yola çıkacağız, anlattım durumu yağlarmısınız dedim, Ben sprey sıkmasını beklerken deli gibi makina yağı sıktı zincire...

Jant,Ayaklık vs. vs. o kısımlar pislik içinde acaba neyle çıkar bilgisi olan varmı ?

gazyağı o yağların canına okur sonra bir bezle silersin tertemiz çıkar:cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Hızlı cevap için teşekkürler.

Dik olarak bagaja sığıyor ise orta sehpa yeterli oluyor mu? ve otobüse enine mi boyuna mı yüklenmesi daha doğru sizce?

Bir de koruma demirine takıldım. İlk motor tecrübem değil ilk manuel vitesli motor tecrübem. Scooter binmişliğim var. Dengem iyi ama işin erbabı da değilim. Bu koruma demiri motoru yan yatmalara karşı koruyorda sürücüsü için de bir avantaj sağlıyor mu? Çoğu motorda takılı görüyorum ancak ben fazla aksesuarı sevmiyorum. Sakin kullanan yaşını başını almış biriyim. Sürücü için extra bir güvenlik sağlamıyorsa taktırmayabilirim. Ancak bilmediğim avantajları var ise far bölümü hariç sadece alt kısmı taktırmak yeterli mi?

Yan depo üstü grenaj 120tl yan sinyal 15tl kuyruk grenajı 72tl motosikletin bir tarafa düşmesinden değiştireceğiniz parçalar. Toplamda 212tl
Koruma demirleri 80tl çanta ile birlikte kullanırsanız motosiklet yere temas ettiğinde koruma demiri ve arka tarafta çanta olduğu için bu masrafları yapmazsınız.

Koruma demirini taktırdıktan bir hafta sonra park halindeyken başka bir doğan görünümlü şahin park ederken motosikleti yan yatırdı. Masraf arka kuyruk grenajı değişti sadece, koruma demirim olmasaydı ön taraf ta değişecekti.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Yorum yazan herkese çok teşekkür ederim :)

Bu arada Efe servisinden çıkarken Zincir yağsız durdu gözüme bide uzun yola çıkacağız, anlattım durumu yağlarmısınız dedim, Ben sprey sıkmasını beklerken deli gibi makina yağı sıktı zincire...

Jant,Ayaklık vs. vs. o kısımlar pislik içinde acaba neyle çıkar bilgisi olan varmı ?

gaz yağı bulamazsanız motorin'de (mazot) kullanabilirsiniz
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Hızlı cevap için teşekkürler.

Dik olarak bagaja sığıyor ise orta sehpa yeterli oluyor mu? ve otobüse enine mi boyuna mı yüklenmesi daha doğru sizce?

Bir de koruma demirine takıldım. İlk motor tecrübem değil ilk manuel vitesli motor tecrübem. Scooter binmişliğim var. Dengem iyi ama işin erbabı da değilim. Bu koruma demiri motoru yan yatmalara karşı koruyorda sürücüsü için de bir avantaj sağlıyor mu? Çoğu motorda takılı görüyorum ancak ben fazla aksesuarı sevmiyorum. Sakin kullanan yaşını başını almış biriyim. Sürücü için extra bir güvenlik sağlamıyorsa taktırmayabilirim. Ancak bilmediğim avantajları var ise far bölümü hariç sadece alt kısmı taktırmak yeterli mi?

kardeş ben mersinden konyaya otobüs ile getirdim ücreti iki kişilik verdim 50 lira gibi bir rakam ödedim ve tanıdık falanda yoktu motoru aldım direk otogara gittim durumu anlattım yardımcı oldular ama şansına şu yeni model otobüslerden olursa rahat sığıyor travego muydu neydi ondan resimdeki benim motor bak otobüsteki..
20821959.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
aga krosculara uyum sağlamak zorunda olmadığın gibi motorun commuter sınıfındadır toprağa uymlu lastiklerin yok...senin olayın genelde caddeyle...bir süre kroscu kankilerinden uzak durabilirsin...

ben yerinde olsam araziye fazla girmem...niye risk alıyosun aga...makinan cadde makinası...

biliyorum abi araziye girmedim zaten aşırı dik yokuş tırmanıyoduk arkadaşlar araziye girdi bende sağda hemen durdum karşıdan gelen araba geçince motorumu emniyetli bi yere parkeder izlerim dedim.otomobil yüzünden çok fazla kenara kaçtım ve durur durmaz geri geri sürüklendim.tam motoru durdurdum ayağım boş zemine geldi vemotor yattı gücümün yettiyince yavaş bi şekilde bıraktım.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Herkese selam, sonunda araya araya 2.el ama 1000kmde bi cbbff buldm. Sorunsuz problemsiz aldım.Sagolsun arama surecinde Metehan abide yardımcı oldu cok.hatta cuma gordude. Yalnız m6torun tek sorunu egzoz ustundeki korumada pul pul dökülme var,hafif paslanmış ama asla surtulmemhs,motor hep brandayla dhsarda muhafaza edilmiş sanırım ondan. Bu parca 45TL ye satiliyor. Ama dha uygun fiyata olması bakımından komplf zımparalasam sonrada krom sprey boya ile boyasam nasil olur!
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Merhaba, ben eksozu zımparalayıp boyatmıştım, gayet de güzel oldu, siyah kısmını tabi. Isı koruyucusu sökülüyor ve ucuz zaten ben de değiştiricem çizildi de. İkisini yaparsan motor tertemiz duruyor tavsiye ederim. Bence krom boya orjinali gibi durmaz, pahalı bir parça değil çok rahatsız ediyorsa yenisini al. Bir arkadaş da karbon desenli kaplama yapmıştı ama ısıdan zarar görür mü bilemiyorum.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Merhaba, ben eksozu zımparalayıp boyatmıştım, gayet de güzel oldu, siyah kısmını tabi. Isı koruyucusu sökülüyor ve ucuz zaten ben de değiştiricem çizildi de. İkisini yaparsan motor tertemiz duruyor tavsiye ederim. Bence krom boya orjinali gibi durmaz, pahalı bir parça değil çok rahatsız ediyorsa yenisini al. Bir arkadaş da karbon desenli kaplama yapmıştı ama ısıdan zarar görür mü bilemiyorum.

teşekkürler.
Aslında şuan o parçayı daha uygun bir fiyata temiz bir görünüm kazandırıp, ona vereceğim 45tl ile ön far koruma almayı düşünüyordum, ondan böyle bir ekonomik bir yol düşündüm yoksa dediğin gibi yenisi daha mantıklı.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Herkese selam, sonunda araya araya 2.el ama 1000kmde bi cbbff buldm. Sorunsuz problemsiz aldım.Sagolsun arama surecinde Metehan abide yardımcı oldu cok.hatta cuma gordude. Yalnız m6torun tek sorunu egzoz ustundeki korumada pul pul dökülme var,hafif paslanmış ama asla surtulmemhs,motor hep brandayla dhsarda muhafaza edilmiş sanırım ondan. Bu parca 45TL ye satiliyor. Ama dha uygun fiyata olması bakımından komplf zımparalasam sonrada krom sprey boya ile boyasam nasil olur!

Daha uygunu olmaz hocam bu işin yaparsın emek, para ve zaman harcarsın orjinali gibi olmaz boşuna ugrasırsın içine sinmez gene gider orjinalini alırsın sonra söylemedi deme motoru kullanmana mani bi durumu yok o parçanın şimdilik kullan sonra servise gittiğinde (motor 1000 km demişsin ya gidecek motor servise yada yeni gitti bilmiyom neyse) değiştirisin olur biter hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız kullanırısın inşalah artık seni buralarda daha fazla görmek ümidiyle!:rendeer:

Son bi tavsiye madem Honda CBF 150 aldın kullanıyorsun o avatarındaki YBR 125 resmini kaldır zuhahahaha :farao::queen::queen:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
walla yaa 1000 bakımı yaklaştı 850 de çıkçam yola tam 1000 de servisin önündeyin ilk bakımına gidicem kesin.lüleburgazdan istanbul istoç 160 km... hava güzel olur inşalla

Kardeş senin motorun satılık ilanı var sahibindende ayın 22 sinde konumuş senmi koydun acaba merak ettim.
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
19
kardeş ben mersinden konyaya otobüs ile getirdim ücreti iki kişilik verdim 50 lira gibi bir rakam ödedim ve tanıdık falanda yoktu motoru aldım direk otogara gittim durumu anlattım yardımcı oldular ama şansına şu yeni model otobüslerden olursa rahat sığıyor travego muydu neydi ondan resimdeki benim motor bak otobüsteki..
20821959.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

Bilg için teşekkürler. Ben yanında olsam bir yolunu bulur getiririm de ısmarlama iş yaptırıyorum. Tanıdık olmasına rağmen 2 bilet parasına anlaştım. Ancak araç travego mu neyse ondan değil büyük ihtimalle problem çıkar mı? diğerlerine sığmıyor mu acaba? Eski modellerle nakleden kimse var mı aramızda şimdi acayip kıllandım. Ah bir yanında olabilsem. Yol uzun olmasa kimseye emanet etmem gidip alır gelirim de 15 gidiş 10 bekleyiş 15 saat geliş işyerinden en az 3 gün izin derken riski göze almak zorunda kalıyorum.

Bu arada Mototal çok yardımcı oluyor. Yaklaşımları hoşuma gitti. Yarın akşam arabasına götürüp bizzat yüklenmesi işine yardımcı olacaklar bu benim için çok önemli. Gözüm arkada kalmayacak inşallah. Ama yükseklik kurtarmazda yatırırlarsa yazık olacak. Gerçi daha önce otobüsle gönderdik problem olmuyor dediler ama ne ben marka sordum nede onlar söylediler. Sabah erkenden arayıp teyit ederim.

Yeni motor alan arkadaşların hepsine birden bir de hayırlı olsun diyelim. Kazasız belasız gezerler inşallah.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Bilg için teşekkürler. Ben yanında olsam bir yolunu bulur getiririm de ısmarlama iş yaptırıyorum. Tanıdık olmasına rağmen 2 bilet parasına anlaştım. Ancak araç travego mu neyse ondan değil büyük ihtimalle problem çıkar mı? diğerlerine sığmıyor mu acaba? Eski modellerle nakleden kimse var mı aramızda şimdi acayip kıllandım. Ah bir yanında olabilsem. Yol uzun olmasa kimseye emanet etmem gidip alır gelirim de 15 gidiş 10 bekleyiş 15 saat geliş işyerinden en az 3 gün izin derken riski göze almak zorunda kalıyorum.

Bu arada Mototal çok yardımcı oluyor. Yaklaşımları hoşuma gitti. Yarın akşam arabasına götürüp bizzat yüklenmesi işine yardımcı olacaklar bu benim için çok önemli. Gözüm arkada kalmayacak inşallah. Ama yükseklik kurtarmazda yatırırlarsa yazık olacak. Gerçi daha önce otobüsle gönderdik problem olmuyor dediler ama ne ben marka sordum nede onlar söylediler. Sabah erkenden arayıp teyit ederim.

Yeni motor alan arkadaşların hepsine birden bir de hayırlı olsun diyelim. Kazasız belasız gezerler inşallah.

Zaten motorun yan yatırılması bence pek sağlıklı degil benzinin motordaki yağın falan boşaltılması gerekir bence yoksa akma damlama yapabilir yan yatırılması kötü olacaktır inşallah sığarda düz koyarsın sabitlerisiniz birşeyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst