- Katılım
- 25 Nis 2011
- Mesajlar
- 177
sonunda resimleri çekebildim. Buda benim kızım
[ımg]http://www.hizliupload.com/img/91540769722188652691.jpg[/ımg]
[ımg]http://www.hizliupload.com/img/88768219005804032685.jpg[/ımg]
[ımg]http://www.hizliupload.com/img/29346583655952218339.jpg[/ımg]
[ımg]http://www.hizliupload.com/img/54713801394582386357.jpg[/ımg]
[ımg]http://www.hizliupload.com/img/24301141213784976099.jpg[/ımg]
süper yaaaa ön far hariç aynı benim motor,güle güle kazasız belasız kulllanmak nasip etsin allah
