Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
Evet arkadaşım cok güzel yerler :) hele babaeski pehlivanköy - pehlivanköy uzunköprü yolu tam gezmelik arabalarda seyrek geçiyor mis gibi doğa ohh valla şimdi orda olmak vardı :) Ağayerini biliyorum babaannemin annesi eskiden o köylüymüş 1-2 kere gitmişligim var o tarafa gezmeye :)

Lüleburgaza zaten giderken hep ugruyoruz malum e5 istikametinden gidince şehrin içinden geçiyoruz çok güzel yerler :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------



Hayırlı olsun memnun kalıcagınıza garanti verebilirim parasına göre en güzel motoru aldınız bence sizde şanslı insanlardansınız artık o titreşimsiz motoru yeter onun yağ gibi kayıyor yolda :cat:
teşekkür ederim kuzenimde var oda çok memnun bende memnun olacagımı umuyorum
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
anes motora bugun mayıs partyleri geldi ordaydım hata kurulmaya yardım ettim baya yoğundu bekliyen varsa duyrulur
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Bugün D&B motorda 67936 da bir panda motosikleti görülmüştür. Panelde duran jelatiniyle, yüksek kmsiyle, ön cam ile gosterge arasındaki bez ile diğerlerinden sıyrılmıştır. Kimin acaba tahminleri alayim ? :queen:
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Ben geçen sene aldım o montu Ankara sıcağında giydim. Çok güzel tavsiye ederim. Ama bedeni biraz dar, medium iseniz large alın üzerinde daraltma ayarı var, hem serin olursa içine polar giyip mevsimlik de kullanabilirsiniz.

aynen oyle yapıyorum su aralar içime bişeyler giyiyorum ama yazın ilerleyen zamanlarında havalar ısınınca da sadece bu mont gayet serin olacak kanaatindeyim. Eldivenlerimde Beringin yazlık eldivenleri o kadar memnunumki kışlık montuda Bering alacam herhalde ihtiyacım olursa.

Zincir 500 km demi uzuyor:silent: şaka gibi benim Ybr 6900 küsürde daha hala gevşemedi bu yalpalama olaylarıda aklıma takılıyor Cbf sipariş ettiğime pişman olmam inşallşah

Kesinlikle olmazsın hocam makine muhteşem hergün binesim var hiç durdugu yerde yatırasım yok makineyi

Bugün D&B motorda 67936 da bir panda motosikleti görülmüştür. Panelde duran jelatiniyle, yüksek kmsiyle, ön cam ile gosterge arasındaki bez ile diğerlerinden sıyrılmıştır. Kimin acaba tahminleri alayim ? :queen:

Metehandro, metehandro, metehandro:queen:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bugün motor bana biraz erkende olsa bi arıza yaptı motor aksamından olmasada elektirik arızası sinyallerim hariç hiç bir lambam yanmıyordu ilk baş sigortalardan birinemi bişey odlu diye düşünmüştüm gitim servise 1.30saat rahat urastılar aradılar buldular ama depoyu söktüler depo sökülünce üzüldüm ama şanstır yani benim başıma geldi bi bağlantıda kablolar sıyrılmış yerine oturtular düzeldi ama biraz söktük işte motoru
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
47
xenon

arkadaşlar yeni kasa cbf için xenon alıcam.far tiplerini biliyorum (h1-h3-h4-h7)bisürü seçenek var fakat bu motorun far yuvası farklı 35 wattlık yuvarlak bi ampulü var orjinalliğini bozmadan bu ampulü çıkarıp xenon takan varmı direk tasa?ne tip ampul kullanıyosunuz xenon olarak yardımcı olanlara teşekkürler.
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
arkadaşlar 1 ay önce aldığım kappa 36lt çantayı 42-46 lt çantayla değişmek isteyen yada elinde büyük çantası olan arkadaşlarım benimle irtibata geçebilirler mi...
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Sarı Çizmelerimle dalga geçmeyin...Emekçi Çizmesi O...:cherry:


abi scooter da neden çizme giyme gereksinimi duydun anlamadım. artık ihtiyaçtan öte tutku olmaya başladı galiba :queen: geçenlerde servise gitmek için şehirlerarası yol aldım.ayağımda spor ayakkabılar vardı yerler ıslak olduğu için yoldaki bütün suyu sağolsun bizim cbf ayakkabımın içine doldurdu. o an dedim ki ahh yanıma metehan abi gibi birer sarı çizme alaydım da bu hallara düşmeyeydim :) şimdi iğrenç görünse de motor koruma demirime siyah poşet geçirdim artık su sıçramıyor. cbf hayali gerçek oldu şimdi scooter a dönüş hayallerindeyim...
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
ön taraftaki titreşim bende de var.60ın üstüne çıktığım an oldukça artıyor hatta.istanbulda buz motora gittim durumu sordum lastiklerden kaynaklanıyor olma ihtimali yüksek dediler.lastik rodajını tamamlasın azalır,tamamen ortadan kalkmazsa lastiğe balans aparız hallolur dediler.araçlardaki gibi aslında,belli bir süratin üstünde direksiyonda titreme oluyor ya motorsiklette de aynı durum var anladığım kadarıyla...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aga ben bu hafta sonu Demirköy'de kamptayım, sonraki hafta da Edirne'de olucam. 22 mayıs haftası şimdilik belirsiz ama o hafta muhtemelen hanımla birlikte olacağımız bir plan yapmak lazım iki hafta arka arkaya kaçılmaz bizimkinden :)

Ben Tekirdağ köftesini oldum olası sevmedim.

Edirne - Uzunköprü'lüyüm aslında , hiç birşey o köftelerin yerini tutmaz aklında olsun.

Yolun düşerse Uzunköprü'de bu aralar Köfteci Mustafa için iyi diyorlar , bir de Kırcasalih'te İsmail abi var tavsiyemdir.

Bir kardeşim Beşiktaş'ta bir yer açtı köfteler Uzunköprü'den gidiyor. Kardeşime kefilim ama köftelerini henüz tadıp onay vermiş değilim :cat:

Usta inan al marketten dondurulmuş maret köfte al sana Tekirdağ Köftesi hiç bir farkı yok...inşallah bu yaz bir Trakya gezisi yaparrız...bak Lüleburgazdan bir arkadaş var..coolizma...ayrıca muratcan7 de lüleburgazda...orrtak nokta Tekirdağda buluşuruz veya edirne Merkezde...:cat:

Arkadaşlar 2-3 gündür rahatsızdım forumada giremedim pek :) :)

geçmiş olsun hacı...

mrb methan arkadaşım
ben dün yedek parçacı arkadaşta ybr uzun kol aynalara baktım ve çok hoşuma gittiler fakat arkadaş bana ybr aynaların sağ aynası ters diş olduğu için senin cbf 150 ye uymaz dedi.
omu yanlış biliyor veya senmi bir işlem yapıp taktın?
kısacası uyuyormu ikiside?bilgilkendirirsen sevinirim.
slmlr
Ercan

selam reis...abi ters diş olsada sorunsuz giriyor rahat ol...kesinlikle değiştirmelisin...krom aynalarında tanesi 50 gayme onları iyi sakla belkide satarsın...Abi biraz midasın eşşek kulaklarına döndü hareket ve aralara derelere girme alanım kısıtlansada 1-2 günde bu detaya alışıyorsun aklına bile gelmiyor...gidon hafiifledi...görüş mesafem %100 oldu...ve plastik kaplaması şık duruyor...

size adres de vereyim aynanın çiftini 10 liraya alabileceğiniz sipariş verebileceğiniz ithalatcı...



bu marka çin aynası sağlam...işçilikten belli...bu WİWİ yi getiren adamlar İzmirde şu kişiler...




ve ayna çifti ne kadar tahmin edin..

çifti 10 tl...

http://www.motorcuhayri.com.tr/



FEVZİPAŞA BULVARI 1366 SOK. NO :1/B BASMANE/İZMİR TEL +90 232 4450291


aynayı yan sanayici her tamircide bulabilirsiniz...ama toptan da alabilirsiniz...sizin oralarda 25-30 a itelerler...ama bu İzmirdeki elemanlardan 20 liraya 2 çift alırsınız ...

senin için birkaç foto çektim...



ayna üzeride WIWI yazıyor...ama stıcker gibi birşey değil...ayna içinde gibi...bunu bulmalısın piyasadan...ben geçen motoru yatırdım kırılmadı inan...şaşırdım kaldım...






Bugün xenon farı honda bayinde gördüm gerçekten güzel ve çin malı hiçbir şekilde eklemeli falan değil fabrika çıkışlı kutusunda yani sonradan çıkan cbf150 devir saatleri gibi. angel'in içinde bir de kırmızı ışık da var isterseniz onu da angelle yakabiliyorsunuz daha farklı bi havası oluyor foto makinem o an yanımda olmadığından fotoğraflarını çekemedim kesinlikle tavsiye ederim şuan elinde 2 tane var honda servisinin 1 tanesi ben oradayken birine satılacaktı muhtemelen satılmıştır bi tane de ileride kendime alıcam size tavsiyem mutlaka alın görünümünden ve ışık hüzmesinin canlılığından memnun kalacaksınız mesafesi çok iyi :cat:

xenon mutlaka taktırmalısın hacı...bir alışsan vazgeçemezsin...:p

arkadaşlar bende bi cbf aldım kısmetse yarın veya dier gün gelio inşallah memnun kalırım :)

hayırlı olsun...

anes motora bugun mayıs partyleri geldi ordaydım hata kurulmaya yardım ettim baya yoğundu bekliyen varsa duyrulur

aga boşta makina var mı...sahiplidir hepsi...bi arkadaş motor yok diye 1000 km de eski kasa makinaya 3400 verdi...ona yandım...

Bugün D&B motorda 67936 da bir panda motosikleti görülmüştür. Panelde duran jelatiniyle, yüksek kmsiyle, ön cam ile gosterge arasındaki bez ile diğerlerinden sıyrılmıştır. Kimin acaba tahminleri alayim ? :queen:


benim taka galiba...:p bu akşam motoru teslim aldım sorun kalmamış yağ gibi akıyordu vallahi...

ulen özlemişim namussuzu...:wiinkk: motorsuz halimiz duman...:cherry:

göstergesinin jelatini duruyormu peki


durmamı aga...68 bine az kaldı...bu yaz 80 bindeyim valla...her gün suadiye seyrantepe yapıyorum günde 27+27 56 dan ayda zaten 1000 km garantim var...:p




 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Usta inan al marketten dondurulmuş maret köfte al sana Tekirdağ Köftesi hiç bir farkı yok...inşallah bu yaz bir Trakya gezisi yaparrız...bak Lüleburgazdan bir arkadaş var..coolizma...ayrıca muratcan7 de lüleburgazda...orrtak nokta Tekirdağda buluşuruz veya edirne Merkezde...:cat:



geçmiş olsun hacı...



selam reis...abi ters diş olsada sorunsuz giriyor rahat ol...kesinlikle değiştirmelisin...krom aynalarında tanesi 50 gayme onları iyi sakla belkide satarsın...Abi biraz midasın eşşek kulaklarına döndü hareket ve aralara derelere girme alanım kısıtlansada 1-2 günde bu detaya alışıyorsun aklına bile gelmiyor...gidon hafiifledi...görüş mesafem %100 oldu...ve plastik kaplaması şık duruyor...

size adres de vereyim aynanın çiftini 10 liraya alabileceğiniz sipariş verebileceğiniz ithalatcı...



bu marka çin aynası sağlam...işçilikten belli...bu WİWİ yi getiren adamlar İzmirde şu kişiler...




ve ayna çifti ne kadar tahmin edin..

çifti 10 tl...

http://www.motorcuhayri.com.tr/



FEVZİPAŞA BULVARI 1366 SOK. NO :1/B BASMANE/İZMİR TEL +90 232 4450291


aynayı yan sanayici her tamircide bulabilirsiniz...ama toptan da alabilirsiniz...sizin oralarda 25-30 a itelerler...ama bu İzmirdeki elemanlardan 20 liraya 2 çift alırsınız ...

senin için birkaç foto çektim...



ayna üzeride WIWI yazıyor...ama stıcker gibi birşey değil...ayna içinde gibi...bunu bulmalısın piyasadan...ben geçen motoru yatırdım kırılmadı inan...şaşırdım kaldım...








xenon mutlaka taktırmalısın hacı...bir alışsan vazgeçemezsin...:p



hayırlı olsun...



aga boşta makina var mı...sahiplidir hepsi...bi arkadaş motor yok diye 1000 km de eski kasa makinaya 3400 verdi...ona yandım...




benim taka galiba...:p bu akşam motoru teslim aldım sorun kalmamış yağ gibi akıyordu vallahi...

ulen özlemişim namussuzu...:wiinkk: motorsuz halimiz duman...:cherry:




durmamı aga...68 bine az kaldı...bu yaz 80 bindeyim valla...her gün suadiye seyrantepe yapıyorum günde 27+27 56 dan ayda zaten 1000 km garantim var...:p






safın biri de ömrü 20-30 bin diyodu cbf15 nin onun gözüne sokmak lazım bu resimleri :D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------

Evet arkadaşım cok güzel yerler :) hele babaeski pehlivanköy - pehlivanköy uzunköprü yolu tam gezmelik arabalarda seyrek geçiyor mis gibi doğa ohh valla şimdi orda olmak vardı :) Ağayerini biliyorum babaannemin annesi eskiden o köylüymüş 1-2 kere gitmişligim var o tarafa gezmeye :)

Lüleburgaza zaten giderken hep ugruyoruz malum e5 istikametinden gidince şehrin içinden geçiyoruz çok güzel yerler :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------



Hayırlı olsun memnun kalıcagınıza garanti verebilirim parasına göre en güzel motoru aldınız bence sizde şanslı insanlardansınız artık o titreşimsiz motoru yeter onun yağ gibi kayıyor yolda :cat:

aynen benimde babannemn annesi pehlivanköylü,bugn kırklareliden girip edirne ordan uzunköprü pehlivanköy den dönmek istedim ama yağmur hiç dinmedi,inşallah yarın hava güzel olur da sağlam bi gezinti yaparım:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehandro, metehandro, metehandro:queen:

çayda kahvaltıda yenir...acaba nedir nedir...:p

bugün motor bana biraz erkende olsa bi arıza yaptı motor aksamından olmasada elektirik arızası sinyallerim hariç hiç bir lambam yanmıyordu ilk baş sigortalardan birinemi bişey odlu diye düşünmüştüm gitim servise 1.30saat rahat urastılar aradılar buldular ama depoyu söktüler depo sökülünce üzüldüm ama şanstır yani benim başıma geldi bi bağlantıda kablolar sıyrılmış yerine oturtular düzeldi ama biraz söktük işte motoru

bende ilk sübap ayarında silindir üst kapağı sökülürken içim cız etmişti...neler gelecek başımıza aga bilinmez...depo söküldü diye üzülme...:cherry:

abi scooter da neden çizme giyme gereksinimi duydun anlamadım. artık ihtiyaçtan öte tutku olmaya başladı galiba :queen: geçenlerde servise gitmek için şehirlerarası yol aldım.ayağımda spor ayakkabılar vardı yerler ıslak olduğu için yoldaki bütün suyu sağolsun bizim cbf ayakkabımın içine doldurdu. o an dedim ki ahh yanıma metehan abi gibi birer sarı çizme alaydım da bu hallara düşmeyeydim :) şimdi iğrenç görünse de motor koruma demirime siyah poşet geçirdim artık su sıçramıyor. cbf hayali gerçek oldu şimdi scooter a dönüş hayallerindeyim...

aga çizmeyle gittim cbf ile sonra bunu teslim aldım dönüşte doğal olarak çizmeler ayağımdaydı...ama bu yağmur çamur işi benimde canımı o kadar sıktı ki iyi ki çizmelerim var...o an koçtaşda sarı varmış aga yoksa siyah alacaktım...:p şehir içinde huzur sukutırda...
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Metehan abi aynaları ilk iş bende değiştirmeyi düşünüyorum :)
Link için teşekkürler

Bu arada
Motorum gelmeden bi kaç şey alıyım dedim şimdiden :)

Kappa K35 çanta -> 154 TL
Tank Pad -> 30 TL
Branda -> 36 TL
Jant Şeridi -> 20 TL

www.gungormotor.com fiyatları sipariş veriyimmi yada önereceğiniz başka çanta varmıdır ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aynen benimde babannemn annesi pehlivanköylü,bugn kırklareliden girip edirne ordan uzunköprü pehlivanköy den dönmek istedim ama yağmur hiç dinmedi,inşallah yarın hava güzel olur da sağlam bi gezinti yaparım:)

bu arada bende motorumu teslim aldım bir yağmur yedim ki sormayın...yine dona kadar ıslandım...


Metehan abi aynaları ilk iş bende değiştirmeyi düşünüyorum :)
Link için teşekkürler

Bu arada
Motorum gelmeden bi kaç şey alıyım dedim şimdiden :)

Kappa K35 çanta -> 154 TL
Tank Pad -> 30 TL
Branda -> 36 TL
Jant Şeridi -> 20 TL

www.gungormotor.com fiyatları sipariş veriyimmi yada önereceğiniz başka çanta varmıdır ?

evet olması gereken şeyler öncelikler bunlar...:cat:
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Bu arada unutmuşum eklemeyi

http://www.hepsiburada.com/Liste/cy....aspx?productId=otm341425&categoryId=20029254

Bu alarm'dan almayı düşünüyorum sizce taktırmalımıyım motorumu garajda değil apartmanımın yanında bırakacağım bazı formlarda bu uzaktan çalıştırmanın hırsızlara kolaylık olabileceğini söylüyorlar ama nedir bilgisi olan varmı ?

evet olması gereken şeyler öncelikler bunlar...:cat:

Fiyatlar konusunda da yorumunu alalım metehan abi :p
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
geçmiş olsun hacı...



Çok teşekkür ederim :)


Birde birşey sormak istiyorum motorumu D&B den teslim alırken benzin deposunun tam ortasında cok hafif böle nasıl desem kalem ucu kadar birşey hafif eziklik var ama öle boya falan kalkmamış çok minikti belli bile olmuyor pek dikkatli bakmayınca resimini çektirmiştim alırken degiştirirm diye ordakilerdende onay aldım isterseniz degiştirirz dedi fakat şimdi diyorum kendi kendime cok ufak birşey nazarlık olsun motora diyorum tekrardan motoru sök çıkar yapmayalım ufak birşey için siz ne dersiniz ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819


Fiyatlar konusunda da yorumunu alalım metehan abi :p


fiyatlar o linktekilerle üç aşağı beş yukarı aynı Onurcum...şimdiden hayırlı uğurlu olsun makinan...:rendeer:

geçmiş olsun hacı...



Çok teşekkür ederim :)


Birde birşey sormak istiyorum motorumu D&B den teslim alırken benzin deposunun tam ortasında cok hafif böle nasıl desem kalem ucu kadar birşey hafif eziklik var ama öle boya falan kalkmamış çok minikti belli bile olmuyor pek dikkatli bakmayınca resimini çektirmiştim alırken degiştirirm diye ordakilerdende onay aldım isterseniz degiştirirz dedi fakat şimdi diyorum kendi kendime cok ufak birşey nazarlık olsun motora diyorum tekrardan motoru sök çıkar yapmayalım ufak birşey için siz ne dersiniz ?

ben yerinde olsam değiştirmekten yana tavır koyardım...kusursuz olmalı makina aga en azından ilk yıl böyle olsun...grilere siyah depo kılıfı taksanız nasıl olurdu acaba...yakışırmıydı...

motoru istanbuldann aldığım gün 150 km yağmur altında geldim burgaza,gitmeseydim satılacaktı ama napym :)


şu motosiklet işinin tek antipatisi yağmur...hiç çekilmiyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
Metehan abi aynaları ilk iş bende değiştirmeyi düşünüyorum :)
Link için teşekkürler

Bu arada
Motorum gelmeden bi kaç şey alıyım dedim şimdiden :)

Kappa K35 çanta -> 154 TL
Tank Pad -> 30 TL
Branda -> 36 TL
Jant Şeridi -> 20 TL

www.gungormotor.com fiyatları sipariş veriyimmi yada önereceğiniz başka çanta varmıdır ?
slm. bu gün k46 sanırım çantayı 110 liraya aldım sehbasına 40 lira istedi bende pahalı buldum artık kendim imal edecem . tank ped burda 15 lira iyiside 20 lira diğerlerini sormadım ki onlarda ucuzdur sanırsam bu gün paraya kıyıp eldiven dizlik çanta mont aldım 350 liram gitti eşantiyon olarak tankped istedim ama malesef esnaf arkadaşımız burnundan kıl aldırmadı.
03052011914.jpg
[/URL][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst