Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
aykan teşekkür ederim resimler ve öneri için. altındaki tek bağlantı kemerini bile bağlamaya üşendiğim için :) (aslında göbekten eğilemiyorum ) geçen bi rüzgar çıktı baktım branda balon olmuş havalanmakta, o günden beridir bağlıyorum mecburen.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan teşekkür ederim resimler ve öneri için. altındaki tek bağlantı kemerini bile bağlamaya üşendiğim için :) (aslında göbekten eğilemiyorum ) geçen bi rüzgar çıktı baktım branda balon olmuş havalanmakta, o günden beridir bağlıyorum mecburen.

Göbek malesef sorun oluyor durum bendede aynı ancak cbf leri korumak için mücadele etmeliyiz :p
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
aykan teşekkür ederim resimler ve öneri için. altındaki tek bağlantı kemerini bile bağlamaya üşendiğim için :) (aslında göbekten eğilemiyorum ) geçen bi rüzgar çıktı baktım branda balon olmuş havalanmakta, o günden beridir bağlıyorum mecburen.

Motorcu dediğin sporcu gibi atik olur çevik olur hareket eder duramaz yerinde göbekleri yakıyoruz hemen hemen..! :mrgreen:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
depa kılıfı ben siyah taktırdım gayet güzel ama sen kendin bilirsin bendede 2011 siyah cbf var sport duruyor kılıf takınca

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:15 ----------

27ywmcn.jpg

bende depo kılıfı aldım kazıklandım galiba ya benim depo kılıfı oturmuyor resimdeki tam cuk oturmuş benim büyük geliyor
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
alper150zc kardeşim kazıklandım derken kaça aldın ben bahçelievlerde fatih kılıçlıdan aldırdım 35 liraya aldım 5 liarada takma ücreti 40 liraya mal oldu otosevere sordum 60 lira dedi bende fatih kılıçlıya taktırdım orjinal cbf 150 depo kılıfı bu çünkü marka modeline göre değişiyor depo kılıfları
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
iki aylık bir beklemenin ardından motosikletime kavuştum.Cumartesi sabahı sabah saat 7:30 da antepe gitmek için yola çıktım akşam 18:40 gibi vardım.motorumu teslim alıp gece 00:20de geri döndüm.Öğlen 11:40 gibi eve geldim.28 saattir yollardaydım:)4 saat önce gelebildim.Ama ne olursa olsun aldım motorumu.Gaziantepte bana hertürlü yardımı gösteren ali AYDEMİR'e,ibrahim halil ŞAHİN'E ve haruna yardımları ve ilgileri için sonsuz teşekkürler.onlar olmasaydı motosikleti Erzincana getiremezdim.:cat:

spma0463.jpg


spma0464.jpg


Bana hertülü yardımı esirgemeyen gaziantepli sevgili dostlar.Ali abi yok burda:)
spma0460.jpg
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
alper150zc kardeşim kazıklandım derken kaça aldın ben bahçelievlerde fatih kılıçlıdan aldırdım 35 liraya aldım 5 liarada takma ücreti 40 liraya mal oldu otosevere sordum 60 lira dedi bende fatih kılıçlıya taktırdım orjinal cbf 150 depo kılıfı bu çünkü marka modeline göre değişiyor depo kılıfları

30tl aldım takma dahil anes motordan 35dedi biraz urastım :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 ----------

iki aylık bir beklemenin ardından motosikletime kavuştum.Cumartesi sabahı sabah saat 7:30 da antepe gitmek için yola çıktım akşam 18:40 gibi vardım.motorumu teslim alıp gece 00:20de geri döndüm.Öğlen 11:40 gibi eve geldim.28 saattir yollardaydım:)4 saat önce gelebildim.Ama ne olursa olsun aldım motorumu.Gaziantepte bana hertürlü yardımı gösteren ali AYDEMİR'e,ibrahim halil ŞAHİN'E ve haruna yardımları ve ilgileri için sonsuz teşekkürler.onlar olmasaydı motosikleti Erzincana getiremezdim.:cat:

spma0463.jpg


spma0464.jpg


Bana hertülü yardımı esirgemeyen gaziantepli sevgili dostlar.Ali abi yok burda:)
spma0460.jpg

aynı benimki usta kırmızı seçmekle doru seçim yapmısın :D:cat:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Yeni motorumla bugün bir 120 km daha yaptım.
12074.jpg


12091.jpg


Notlar :

1) Bir arkadaşın şikayet ettiği konu (motordan çıtır çıtır ses gelmesi) yok.
Yalnız ben rodaj kurallarına harfiyen uyuyorum. 60 km/h ve 5000 deviri geçmiyorum. Ani yüklenme, zorlama yapmıyorum. Sürekli Hız ve vites değiştirmeye üşenmiyorum.

2) 2 saat devamlı kullanınca gidon elcikleri rahatsız ediyor. Uzun süreli sürüşler için yumuşak elcik bulmak şart.

3) Benim kullandığım devirlerde elektrikli motor gibi sessiz.

4) Yine bazı arkadaşların şikayet ettiği stop etme durumu yok. Yalnız bir iki kere rölanti hızını ayarlamam gerekti.

İyi sürüşler.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
ben de alacaıım elbet yakın zaman da para denkleştırmeye çalışıyorum fakat okuyorum forumda kı dost ları da servislerde sorun yaşanıyormu yani onlara güvene bilirmiyiz babam derki el elin eşşeğini türkü çağırarak arar mış. demem o ki bunların densizleri ile karsılaşırsak bir denetleme birimi varmıdır kimi ararız yani teşekkürler
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
5
arkadaşlar bende ybr imi satıp 2011 almayı dusunurken son anda cbf 150 almaya karar verdım fakat ızmır yukselıs en erken mayıs ayına sıra verebılecegını soylyınce kaporayı verdım beklıyorum ızmırde elınde sıyah cbf 150 varsa hemen alabılırım (0 km tabı) cunku acıl motorsıklete ıktıyacım var.İyi forumlar
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Yeni motorumla bugün bir 120 km daha yaptım.
12074.jpg


12091.jpg


Notlar :

1) Bir arkadaşın şikayet ettiği konu (motordan çıtır çıtır ses gelmesi) yok.
Yalnız ben rodaj kurallarına harfiyen uyuyorum. 60 km/h ve 5000 deviri geçmiyorum. Ani yüklenme, zorlama yapmıyorum. Sürekli Hız ve vites değiştirmeye üşenmiyorum.

2) 2 saat devamlı kullanınca gidon elcikleri rahatsız ediyor. Uzun süreli sürüşler için yumuşak elcik bulmak şart.

3) Benim kullandığım devirlerde elektrikli motor gibi sessiz.

4) Yine bazı arkadaşların şikayet ettiği stop etme durumu yok. Yalnız bir iki kere rölanti hızını ayarlamam gerekti.

İyi sürüşler.

arkadaşlar motor bloğu aliminyum. soğuma esnasında o sesi yapar. motoru 2 saat sürekli kullanmak dikkat dağınıklığı yapabilir o nedenle arada bi durup totoyu havalandırmak lazım. elcikler rahatsız ettiyse kullanım esnasında elcikleri sıkıyorsunuz demektir. daha yumuşak tutun kasmayın kendinizi. o zaman daha rahat kullandığınızı göreceksiniz. 70-80 aralığında da motor bir kuğu gibi süzülüyor ses derseniz yok gibi .

yan çanta demirleri bile ( çantasız ) motoru daha bi heybetli gösteriyor. bendede 35litrelik kappa var top case fırsat bulunca resimlerim.


göbekleri eriteceğiz eritmeyede köfte yemeye gidersek nasıl eriyecek?
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
merhaba arkadaşlar:),2011 cbf 150 almak istiyorum en kısa zamanda ne zaman bayilerde olacak bilginiz var mıdır :silent:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
2011 CBF kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Yağ yakma sorunu için görüşleriniz tecrübeleriniz nelerdir?
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
22
Asil17, havalar düzelmedi gitti. Düzelsin biraz da, çayını içmeye gelirim Çan'a. Tank pad olayını ben de düşündüm ama yanlardan çizilmez mi depo o zaman? Kılıf, güzelliği gölgeliyor gibime geliyor benim de ama kararsızım şimdilik.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aykancım o brandayı her Allahın günü öyle yapamazsın yahu....o branda zamanla yağ olacak...ellerin yağ olur aga uğraşma öyle...

İsa gardaş hayırlı uğurlu olsun mürüvetini gör makinanın kazasız belasız...

Acemi usta birşeyler sormuştum ama okumadın herhal...
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Aykancım o brandayı her Allahın günü öyle yapamazsın yahu....o branda zamanla yağ olacak...ellerin yağ olur aga uğraşma öyle...

İsa gardaş hayırlı uğurlu olsun mürüvetini gör makinanın kazasız belasız...

Acemi usta birşeyler sormuştum ama okumadın herhal...

aga hayata olduğunu gördük yani şükür kavuşturana:) aslında patronuna bir küfte ısmarlamak lazım arabayı elinden alıp ta gittiği için:queen: yoksa göremeyecez valla:cherry:
ismailden ses çıkmıyor şu aralar başında iş olmasın:silent:

hacı ben yağ olayını çözdüm gibi, devir saatini taktıktak sonra 6000 deviri geçmeyince 1500 km de hiiiiç eksiltmedi benim taka mutlu ve huzurluyum anlayacağın:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mbuyukcüm hafta sonu yatıştaydım aga valla bu istirahati özledim inan...:cherry: geldi geldi demin mesaj attı...yarın yardırmaya devam...Suadiye Zincirlikuyu arasında gidip gelmekten helak oldum aga...:p

Aydoğan kardeşim buraları emanet etti necdet_vv kardeşimize...:queen:

Necdet birader kızma ama bu taşına altına elini birileri sokmalı...yani sorulara üşenmeden cevap yazacak bildiğini sıkılmadan usanmadan paylaşacak sonsuza kadar sabredecek bir cesur yürek lazım...bu zamanda forum ortamında kıdemli ybr cbf sahabısı olmıcan aga Allah düşmanımın başına vermesin...:queen:

bu arada aklıma gelmişken kötü haber var bana...:salut: Çine giden arkadaş kendine 2-3 konteynır mal siparişi vermiş...gittiği yer Guangzhou şehriydi...Honda bulamadım vallaha dedi...bende boynumu büktüm eyvallah dedim napim...ama bir dargınlık oldu işin aslı...heyecan yapmıştım...hayallere kapılmayı hiç sevmem ama güvendik gelmedi işte naparsınız agalar...ben gitsem varya kıçımdaki donu kaptırır yine bulurum o kahrolası birkaç parçayı...:pale: kendisi de MT üyesi burayı okumasına imkan yok zaten buraya yazayımda rahatlayam...

acemi60 abi orjinal lastikleri naptın servisemi bıraktın okumadın o kısmı galiba...

bu arada bana müsade...hayırlı geceler...

yeni makinalarına kavuşupda tebrik etmeyi unuttuğum kimse yoktur inşallah...dikkat edin oyuncaklarınıza...üzerine titreyin...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
merhaba arkadaşlar:),2011 cbf 150 almak istiyorum en kısa zamanda ne zaman bayilerde olacak bilginiz var mıdır :silent:
bugun sipariş verirsen hazirana gün veriyolar diye biliyorum
2011 CBF kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Yağ yakma sorunu için görüşleriniz tecrübeleriniz nelerdir?

usta şuan için bende öle bi problem yok bakıyorum derecede düşme yok ama daha 720km redeyim ama 30bin den öncede kimsenin yağ yakmaya başlıycanıda sanmıyorum
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
sayın MT li arkadaşlarım
bi konuda yardımınıza ihtiyacım var

malum yeni cbf imize kavuştuk şimdi elden geçirmek lazım
ilk olarak telefon şarj çihazı yapmak istiyorum
samsungların şarjı tez bittiği için uzun yolda hatta 2-3 günlük gezilerde çok lazım olcak gps sinide kullanıyorum
ikinci olarak da motora telefon tutacağı yapmak istiyorum

forumda arattım fakat çok sayfa çıktı alakasız 10 15 sayfaya baktım fakat bulamadım
belki aramızda bilen vardır daha önce paylaşılan da olabilir

teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst