- Katılım
- 11 Şub 2011
- Mesajlar
- 366
Siyah çok güzel duruyor, ama bakımı oldukça zor hafta demeden yıkamak istiyor ben bu nedenden dolayı griyi seçtim kazasız sürüşler....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------
Hayrılı olsun kazasız belasız kullanın inşallah, tabiki kişiden kişiye değişir durum bence cbf sınıfının en dengeli en iyi yol tutan motoru, herkes michelin takıyor ben gerek duymadım üzerinde gelen duroların kuru hava performansı miclen ile aynı bizzat test ettim, ıslak havada eğer yol iyi yıkandıysa pek sorun olmuyor ancak su birikintilerinden geçerken yolu bırakmayı çok seviyor bu lastikler dikkat edilmesi gereken su birikintileri tam yıkanmamış yol durumu yani,drift kaçınılmaz oluyor :cherry:
Evet dediğin doğru benim motor apt arası gibi yerde duruyor hiç rüzgar esmiyor ama ne hikmetse sabah uyandığımda motorun üstü tozlu oluyor neredeyse motorun rengi görünmeyecek :cyclopsan en iyisi bir branda almak yıkadıktan sonra çekeceksin üstüne



