Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Siyah çok güzel duruyor, ama bakımı oldukça zor hafta demeden yıkamak istiyor ben bu nedenden dolayı griyi seçtim kazasız sürüşler....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------



Hayrılı olsun kazasız belasız kullanın inşallah, tabiki kişiden kişiye değişir durum bence cbf sınıfının en dengeli en iyi yol tutan motoru, herkes michelin takıyor ben gerek duymadım üzerinde gelen duroların kuru hava performansı miclen ile aynı bizzat test ettim, ıslak havada eğer yol iyi yıkandıysa pek sorun olmuyor ancak su birikintilerinden geçerken yolu bırakmayı çok seviyor bu lastikler dikkat edilmesi gereken su birikintileri tam yıkanmamış yol durumu yani,drift kaçınılmaz oluyor :cherry:

Evet dediğin doğru benim motor apt arası gibi yerde duruyor hiç rüzgar esmiyor ama ne hikmetse sabah uyandığımda motorun üstü tozlu oluyor neredeyse motorun rengi görünmeyecek :cyclopsan en iyisi bir branda almak yıkadıktan sonra çekeceksin üstüne :p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Açıkcası bende siyah siparişi verdim ama tozlanma kirlenme olayı düşündürüyor ama en güzelide siyah duruyor bence

Kanka sende benim gibi titizsin gri alsan daha iyi olur ben 2006'da siyah ybr ile yaşadığım korku dolu günleri anlattım hatırlarsan..:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------

Evet dediğin doğru benim motor apt arası gibi yerde duruyor hiç rüzgar esmiyor ama ne hikmetse sabah uyandığımda motorun üstü tozlu oluyor neredeyse motorun rengi görünmeyecek :cyclopsan en iyisi bir branda almak yıkadıktan sonra çekeceksin üstüne :p

Branda bir motor için en iyi çözüm, kesinlikle kullanın boya ömrünü en çok uzatan şey branda tozuda daha az alacaktır..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benim diye mi bilmem ama pek şık duruyor Karakaçan vallahi :queen:
]

yeni sıpan hayırlı uğurlu olsun...çantayı shad almışsın keşke kappa olsaydı derim...

Dün akşam motorumu aldım.
Bugün yaklaşık 120km kullandım.
İlk izlenimlerim CBF 150 eski motorum(Kymco CK125) kadar dengeli değil. Belki de biraz daha yüksek olması bu hissi veriyor. Gidon çok hafif. Bu benim hoşuma gitmedi. Tork motor hacmine göre mükemmel. Selesi söylendiği kadar konforlu değil. Çok sert de değil. Fakat 2 saat sürekli kullanınca rahatsız ][/URL]
.us[/URL]

hayırlı olsun şu depodaki eziğinde makroyla fotosunu çekiversene bi...bu arada durolara noldu servise bıraktıysan onlara talibim bir arkadaş için...

bu arada arkadaşlar fotoları 640*480 ebadında yükleyin...:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
innovaya devam ama olurda daha 81,000 deyim :)) değişirse büyük bi ihtimal cbf gri olur :cat:

Kanka eğer innovayla mutluysan tekrar innova al derim eğer bayinin elinde olsaydı 2011 model enjeksiyonlu ben onu alacaktım, innova şehir içinde cbf den daha pratik ve daha az yakıyor,ben cbf'i seviyorum ama innovayı daha çok seviyorum 93 den beri genelde cup kullandığım için 2'inci motor olarak 2005 wavem var, valla cbf i aldı alalı daha 70 km yol yapmadım waveye biniyorum :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Merhabalar tekrardan. Sibief nikli kankamla birlikte dün konşuk motordan motorlarımızı almış bulunmaktayız. Motorlar daha 20-30km arasındayken birinin ampulü patladı birinin ise arka lastiği yalpalıyordu ve bunların üzerine bugün konşuk motoru ziyaret ettik. Saolsunlar servisteki arkadaşlar çok güzel bir şekilde ilgileniyorlar. Ampul değişimi 5 dk bile sürmedi. Lastik yalpalaması ise lastiğin hamurunda bozukluk olduğundan kaynaklanıyormuş ve arka lastiği değiştirdiler çamurluğumda yamuk duruyordu onu da düzelttiler bunların hepsi en fazla yarım saat sürdü servisin insana yaklaşımı ve hız ve kalitesini beğendim:cat:. Yeni alanlara hayırlı olsun Bekleyenlere ise Allah sabırlar versin biz bekledik geldi. Yaptık oldu :):)


http://www.hizliupload.com/img/67009431653835068694.jpg

http://www.hizliupload.com/img/81223258287689331256.jpg

http://www.hizliupload.com/img/01614821011334972473.jpg

http://www.hizliupload.com/img/59476119678642561725.jpg


Ayrıca poşetlerini çıkarınca ayrı bi tatlı durdu motorum çok beğendim Allah isteyen herkeze nasip etsin inşaALLAH.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Merhabalar tekrardan. Sibief nikli kankamla birlikte dün konşuk motordan motorlarımızı almış bulunmaktayız. Motorlar daha 20-30km arasındayken birinin ampulü patladı birinin ise arka lastiği yalpalıyordu ve bunların üzerine bugün konşuk motoru ziyaret ettik. Saolsunlar servisteki arkadaşlar çok güzel bir şekilde ilgileniyorlar. Ampul değişimi 5 dk bile sürmedi. Lastik yalpalaması ise lastiğin hamurunda bozukluk olduğundan kaynaklanıyormuş ve arka lastiği değiştirdiler çamurluğumda yamuk duruyordu onu da düzelttiler bunların hepsi en fazla yarım saat sürdü servisin insana yaklaşımı ve hız ve kalitesini beğendim:cat:. Yeni alanlara hayırlı olsun Bekleyenlere ise Allah sabırlar versin biz bekledik geldi. Yaptık oldu :):)

.


yakıyor makinalar maşallah cayır cayır...2 yııl kafanız rahat olsun yağ değişim ve ana bakımları yaptırıp sisteme işletin kafanız rahat olsun...
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
Sonunda

Sonunda beklediğime değdi bu sabah aldım motorumu (23/04/2011)

arka bagaj demiri istediğim gibi olmadı hani aşağı uzananlardan istemiştim neyse önemli deil


fotoraf0165n.jpg


fotoraf0163w.jpg


fotoraf0164u.jpg


fotoraf0168r.jpg


Çanta konusunda ayrıma düştüm önceden kappa 35 lik kullanıyordum
değişiklik olsun dedim shad cargo 40 lık aldım fakat sonradan farkettim ölçülerde kappa biraz daha yüksek
:cyclopsan
shad 40 L olan
Yükseklik : 29,6 cm
Uzunluk : 49,2 cm
Genişlik : 42,5 cm


Kappa 35 L olan ise
Yükseklik 42,5 cm
Derinlik 42,5 cm
Genişlik 52 cm


nasıl oluyor anlamadım neyse almış bulunduk bi kere ve çok da memnunum
tavsiye ederim değişiklik olsun diyenlere


fotoraf0169.jpg


fotoraf0171t.jpg


fotoraf0166q.jpg



:queen::queen::queen::queen:
fotoraf0160o.jpg

:cat::cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Cbf 150'ye elcik korumasını Anadolu yakasında alabileceğimiz bir yer var mı acaba?

Cihanda vardı elinde bayağı naptı bilmem şimdi...ona ulaşırsan forumdan yardımcı olur...

heh ilanınıda buldum...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...et-her-turlu-motosiklete-elcik-korumasi/detay


evet arkadaşlar bazı arkadaşlar bu elcik korumalarından istiyordu, sanırım 7 kişiye ilettim, ybr 125 de takan arkadaş var cbf 150 ye de,
elimde 4 çift elcik koruması var,
isteyen olursa istanbul dışına kargo ile istanbul içine elden teslim edebilirim,
fiyatı ise 20 ytl.




Sonunda beklediğime değdi bu sabah aldım motorumu (23/04/2011)

arka bagaj demiri istediğim gibi olmadı hani aşağı uzananlardan istemiştim neyse önemli deil

:

hayırlı olsun...bu arkadaki orjinal tutacağı neden söktün ki çok yakışıyordu makinaya...
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
hayırlı olsun...bu arkadaki orjinal tutacağı neden söktün ki çok yakışıyordu makinaya...

Yav ben çanta taktırmayı düşünmüyorum böyle daha spor duruyor hem bi abimiz spor çanta koydurmuş sbf tam spor duruyordu birkaç sayfa öncesindeydi paylaştım o şekilde yapmayı düşünüyorum ben de

Ahan da buldum :mrgreen: Gördüğüm en çekici cbf şekli :queen:

Siyahatmaca'nın yeni cbf150 si
foto335c.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Vala benimde aklımda bikaç şey var elime para geçtikçe teker teker yapıcam.
1. Jantlar siyaha boyanacak,
2. Kappa K35 alıcam,
3. Jantlar boyandıktan sonra kırmızı reflektör çekicem.
4. Tur camı takıcam.
5. Arka granaj koruma demiri takmam lazım.
6. Alarm (kararsızım ama neyse :)

Şöle garanti bitmesine yakında bi xenon taktık mı. Bide yan etiketlerini kaldırdık mı tamamdır :)
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
yeni sıpan hayırlı uğurlu olsun...çantayı shad almışsın keşke kappa olsaydı derim...

Çanta Aprillia ile beraber gelmişti , hiç masraf etmedim canta için.
Hatta yedek parça olarak bir tane daha altbağlantı parçası bulursam Pegaso'ya da bir tane takayım bundan ona aktarırım çantayı lazım oldukça diyorum.

Yalnızca tek kask alması bir eksiklik ama bunun yanında üzerine çok sağlam biçimde kaçak kat çıkılabiliyor bu modelin .

Birde bugün yeni farkettim arkadaki kırmızı bölümün içinde ledler var. Benden önceki sahibi mi koymuş orjinalinde mi vardı bilemiyorum ama kablo falan göremedim hiç bir yerinde , bir ara incelemek lazım :bounce:
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Ampul değişimi 5 dk bile sürmedi. Lastik yalpalaması ise lastiğin hamurunda bozukluk olduğundan kaynaklanıyormuş ve arka lastiği değiştirdiler çamurluğumda yamuk duruyordu onu da düzelttiler bunların hepsi en fazla yarım saat sürdü servisin insana yaklaşımı ve hız ve kalitesini beğendim:cat:. Yeni alanlara hayırlı olsun Bekleyenlere ise Allah sabırlar versin biz bekledik geldi. Yaptık oldu :):)

bu yapılan işlemlern hepsnin garanti adına değişmesi beni sevindirdi çünkü tıpa tıp aynı sorunları bende yaşadım sene 2010 mayıs da ilk rodaj süres içinde ampul patladı bu garanitye girmez dediler BURSA da ki adiler. önemsemedim. aldığım gün ön teker abartılı değildi fakat ellermi saldığımda dreksiyon titremeye başlıyordu onu söyledim normaldir dedi yine yöntemi kendim ürettim o zaman indir şu lastiği biraz çevir bakalım birde böyle deneyelim dedik biraz düzeldi ama yine aynı şeyi yapıyordu örnek vermek istiyorum eller bırakıldığında motor ip gibi gitmesi lazım bzimki lastik yüzünden dreksyonu sallıyordu. ama biraz düzeltince yine önemsemedim ama şimdi diyorum ki keşke bu adiler o zaman bana ampulün garantye grmediğini lastiğin normal olduğunu söyledklerinde derhal HONDA yı arasaydım da bu servisi şikayet etseydim. ama yine aynı şeyle karşılaşırsam yapacağımı çok iyi biliyorum artık bu blg için teşekkürler arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
benim ibrede titreme yok . rahatsız edici hiç bişey yok. benzin kokusunu sevmediğimden taşarcasına doldurtmadım o nedenle tam ölçüm yapamadım ama 2litre civarında yakıt tüketimi var. 85 e kadar çıkıyorum artık 390km oldu. 500km yi geçince ufak ufak artıracağım hızı. şimdilik hiç bir şikayetim yok . cıbıfımı seviyorum. jr motoruna aşık olan bi rakibin olacak gibi.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
22
Yeni CBF ler için yeni depo kılıfı gören, duyan, bilen var mı? Klasik depo kılıfları pek hoşuma gitmiyor. Siyah CBF in deposundaki kırmızı şerit hoşuma gittiğinden, kapatacaksam da burayı motora uygun bir depo kılıfı ile kapatmak isterim. Tank pad işimi ne kadar görür acaba? Çizilmeyi önler mi? Siyah kullananlardan yardım lütfen...
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
depa kılıfı ben siyah taktırdım gayet güzel ama sen kendin bilirsin bendede 2011 siyah cbf var sport duruyor kılıf takınca

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:15 ----------

27ywmcn.jpg
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Yeni CBF ler için yeni depo kılıfı gören, duyan, bilen var mı? Klasik depo kılıfları pek hoşuma gitmiyor. Siyah CBF in deposundaki kırmızı şerit hoşuma gittiğinden, kapatacaksam da burayı motora uygun bir depo kılıfı ile kapatmak isterim. Tank pad işimi ne kadar görür acaba? Çizilmeyi önler mi? Siyah kullananlardan yardım lütfen...

mrb deniz
depo kılıfı ben takmadım takmamda böyle çok tatlı çünki ama depo ped istedim onu takacağım.motorun geldimi,çan a gel bir gün tanışalım oky
slmlr
Ercan MALERİ
05445930017
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yav ben çanta taktırmayı düşünmüyorum böyle daha spor duruyor hem bi abimiz spor çanta koydurmuş sbf tam spor duruyordu birkaç sayfa öncesindeydi paylaştım o şekilde yapmayı düşünüyorum ben de

]

çantanın işlevselliği aslında ihtiyacdan öte...motor yattığında yerde sürüklendiğin de koruma demirinden bile ulvi bir görevi var...bütün darbeyi alıyor...öyle ki en baba kazanıda yan yatırmanızda bile gidonu elle düzeltip yolunuza devam ediyorsunuz...:cat:

Çanta Aprillia ile beraber gelmişti , hiç masraf etmedim canta için.
:


Aprilia ve Shad...:p bu şadı oldum olası sevmedim aga...:cherry:

neyse arkadaşlar bakın ne diyeceğim...Mayıs ayında Yuvacık gezisi var...Geleneksel bir gezi 50 motordan fazla katılım garantili...50 ile 100 arası motor gelir...geçmiş senelerde 112 motor toplamda 200 kişi gidildiği oldu...bu sene daha düşük olur katılım diye düşünüyorum...yeni makinalarına kavuşan arkadaşlarlada tanışma şansımız olacaktır...ne dersiniz bu geziye katılalım mı...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Kanka sende benim gibi titizsin gri alsan daha iyi olur ben 2006'da siyah ybr ile yaşadığım korku dolu günleri anlattım hatırlarsan..:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------



Branda bir motor için en iyi çözüm, kesinlikle kullanın boya ömrünü en çok uzatan şey branda tozuda daha az alacaktır..

branda iyi olmakla beraber içine toz alıyor. bide daha kötüsü var. KEDİ ler. brandanın altından girip selede yatmayı seviyorlar. fark eder etmez önlemimi aldım, kurtuldum hasarsız. 23 martta teslim almıştım motoru hala yıkamadım ve ihtiyaçta yok. ben üstünde değilsem branda üstünde. önlem bana yetti komşumun köpeği motorun etrafında dolaştı brandanın etekleri ile köpeği sevdik biraz. bide bi süredir görünmeyen sokak itlerimiz de çıktı piyasaya.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
branda iyi olmakla beraber içine toz alıyor. bide daha kötüsü var. KEDİ ler. brandanın altından girip selede yatmayı seviyorlar. fark eder etmez önlemimi aldım, kurtuldum hasarsız. 23 martta teslim almıştım motoru hala yıkamadım ve ihtiyaçta yok. ben üstünde değilsem branda üstünde. önlem bana yetti komşumun köpeği motorun etrafında dolaştı brandanın etekleri ile köpeği sevdik biraz. bide bi süredir görünmeyen sokak itlerimiz de çıktı piyasaya.

Motosiklette kedi köpek teröründen ancak branda ile korunulabiliyor:pkediler bir yolunu bulup içeri giriyor ancak çok basit bir önlem var şiddetle denemenizi tavsiye ederim brandanın altına 3-4 mandal brandayı kıvırın ve tutturun ben böyle yapıyorum ne kedi giriyor nede toz tavsiye ederim resimdeki gibi üşenmedim çektim:cat:




Uploaded with ImageShack.us
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst