Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
vallaha ne yalan söyleyim ilk arabamı aldığımda bu kadar heyecanlamıştım. bu başka sürmesini felanda bilmiyoz ya vites felan daha bir heycanlanıyor insan . daha sonra arabanın vitesinden çözdüm olayı bir ara sanki doğuştan motorcuymuşum gibi geliyor ama bazende çok basit hatalar yapıyorum. allah kazasız belasız yolculuk nasip etsin herkeze.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
2011 kasa cbf 150de devir kesici yok diyolar doğru mu?

bilmiyoz malesef rodajı tamamlamadı diye tam gaz bir veremedim daha.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:12 ----------

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


o memleketdeki tek yeni kasa cbf 150...:cherry:

aynı benim motor yanayak motorkoruma başkada bişey yok . iyi biryandan sen foto çektikçe kendi motorumu görmüş gibin olurum.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
ben motorumu satıcam az kaldı ama cbf le ybr arasında kararsızım ybr 125 esdnin tipi hoşuma gidiyor ama duyduğuma göre son hızlarda titreşim manyağıymış esdler ayrıca hafif motor olduğu için artçısız kullanırken arka fren çok kitliyomuş. cbfte titreşim sorunu yok diye biliyorum cbfte beni rahatsız edenler ağır motor olduğu için dur kalklarda benzin tüketimi çok artar diye düşünüyorum ayrıca farının çok zayıf olduğunu biliyorum ve dinamoya bağlıymış 2011dede öylemi hala armut tipi far kullanılıyomuş.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
artık dağa güçlü kuru akü takıldı dinamoyada bağlı değil direk aküye bağlı bende 2011 var paso sabit bitiyom motora ya:D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Fatih biraderim sen bir ara bu motoru bizim buraya Küçükçekmeceye getiriver sana zahmet....
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Fatih,motorun hayırlı olsun arkadaşım.

Bende Çorum'da oturuyorum,nasip olursa bu yazda Amasya yaptığımda denk gelirsek çayını içerim veya seni beklerim.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
fotoları yükledikten sonra eniştemi otogara götürmek üzere motorum ilk sınavında yüzümü kara çıkartmadı.bu arada mesajlar gelmiş hepsi için teşekkürler. bir arkadaş farların zayıf olduğundan bahsetmiş eskiyi bilmiyorum ama yeni modellerin farları yolu çok iyi aydınlatıyor uzunlara bayıldım.

Fatih motorun hayırlı uğurlu olsun.Ali Kaya'ya sarmışsın.Yokuşlar biraz dik gelmesin ceylana.
sırf cbf alemine güzel fotolar sunabilmek için abicim ceylan sizlere feda olsun:queen:

bu arada amasya görüntüleride aldık. motorunda yaşadığın yerde güzel hocam. kazasız belasız binesin. jr ben yazdığımda on görünüyordun ses gelmeyince işi vardır diye aramadım. zaten yağmur bulutları oynaşıp durdu bugün. yol ne zaman kurusa yağmur indirdi. sağlık olsun bidahaki sefere yaparız.

teşekkür ederim...
Motosikleti cbf 150 olacak inşallah yazısını da.cbf 150 oldu maşallah olarak değiştirebilirsin.
dur abicim resimleri ekledim ama pc başındaki ilk işimdi. bakmayın online göründüğüme o hep beklemede :)

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


ahooo ben mesaj yazana kadar fotolar gelmiş...:p

hacı bu nedir yav...Amasya afbuyur döt kadar yermiş...:queen:

neyse makina yakıyor...ama Amasyaya bu motor biraz fazla ben söyleyeyim...güzel sakla parket garaj maraj üzerine titre...

o memleketdeki tek yeni kasa cbf 150...:cherry:

abi bu döt kadar yerde bugün 50 km yaptım sürekli dur kalk yapmaktan viteslerede iyice alıştım. motoru apt 1. katının balkon altına parkediyorum yeri çok iyi.
bilmiyoz malesef rodajı tamamlamadı diye tam gaz bir veremedim daha.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:12 ----------



aynı benim motor yanayak motorkoruma başkada bişey yok . iyi biryandan sen foto çektikçe kendi motorumu görmüş gibin olurum.
sen ilk fotoları ekleyince ahanda benim motorda böyle olacak demiştim. motorumun nasılo olacağını soranlara gösteriyordum :queen:
fatih_005; Hayırlı uğurlu olsun' Alıntı:
teşekkür ederim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------

Fatih,motorun hayırlı olsun arkadaşım.

Bende Çorum'da oturuyorum,nasip olursa bu yazda Amasya yaptığımda denk gelirsek çayını içerim veya seni beklerim.

teşekkür ederim. ben şimdilik gelemem henüz acemiyim ama sen gelmeden önce haber edersen dağ bayır gezeriz. çayı semaverden içeriz aybettin :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi sen k.çekmecede nerde oturuyorsun yav burdan birini gördüm sonunda :p

86-90 arası oturdum tepeüstünde birazda cumhuriyet mahalesinde...güzel anılar geçti cennet mahlesinde sultanmuratta...:wiinkk:


Fatih 005 haci makinayı Küçükçekmeceye getircen dimi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:56 ----------

abi bu döt kadar yerde bugün 50 km yaptım sürekli dur kalk yapmaktan viteslerede iyice alıştım. motoru apt 1. katının balkon altına parkediyorum yeri çok iyi.

:)

çevrede turla şehiriçi tadın kaçar...şehir dışının havası daha tatlı...köy yollarına gir...çevre köylerin kahvelerine git...ihtiyarlarla sohbet et falan...çok keyifli oluyor...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
artık dağa güçlü kuru akü takıldı dinamoyada bağlı değil direk aküye bağlı bende 2011 var paso sabit bitiyom motora ya:D

iyice aklım yattı cbfe far flnda güzel olmuş rodajları bitirsenizde yakıt tüketimi ve hızı fln öğrensem iice 1000km yi geçen yok mu? o kocaman cbf stickerları yakışmamış gibi sizce?
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
86-90 arası oturdum tepeüstünde birazda cumhuriyet mahalesinde...güzel anılar geçti cennet mahlesinde sultanmuratta...:wiinkk:


Fatih 005 haci makinayı Küçükçekmeceye getircen dimi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:56 ----------



çevrede turla şehiriçi tadın kaçar...şehir dışının havası daha tatlı...köy yollarına gir...çevre köylerin kahvelerine git...ihtiyarlarla sohbet et falan...çok keyifli oluyor...

pazardan pazara ne kadar gezebilirsem gezmeye çalışacağım artık diğer günler mesai:pr: önceki motorumla köyleri gezdiğim zaman motorlu olduğum için özel ilgi gördüğümü farkettim. hemen sorar buranın insanı hangi köydensin, kimlerdensin, şunu bunu tanıyomusun :queen: ama zevkli olduğu kesin :queen: bu arada mete abi k.çekmeceye motoru neden getireyim ki bişey anlayamadım :silent: ama iki ay sonra b.çekmeceye gideceğim ama motorsuz :queen: sınavım var ist ünide. oraya gitmişken sirkeciden de bikaç malzeme alayım diyorum. yalnız şu k.çekmece esprisi nedir merak ettim:mrgreen:

birde herkes yatmadan birkaç soru sarayım;
1) arka frene bastığımda sanki kampanadan tak tak diye ses geliyor. tekerin her turunda bu ses geliyor.
2) 5 viteste 5000 devirde 60 km hıza ulaşıyor bu normal mi ?
3) sabah motoru ilk çalıştırdığımda jikleyle motoru sorunsuz ısıttım sonra kapadım. ama gün içindeki diğer jikleyi açma denemelerimde motor hep stop etti. bu olağan bir durum mudur?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu arada mete abi k.çekmeceye motoru neden getireyim ki bişey anlayamadım :silent: ama iki ay sonra b.çekmeceye gideceğim ama motorsuz :queen: sınavım var ist ünide. oraya gitmişken sirkeciden de bikaç malzeme alayım diyorum. yalnız şu k.çekmece esprisi nedir merak ettim:mrgreen:

Hacım Türkiyedeki tek Nükleer Araştırma Merkezi Küçükçekmecede...motorunda radyasyon falan neyin vardır...gel bi test yaptır...:queen::queen::queen:

::sas::::blusssh:::xtongue:::wacko::

http://www.taek.gov.tr/birimler/bagli-kuruluslar/99-cnaem.html
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Hacım Türkiyedeki tek Nükleer Araştırma Merkezi Küçükçekmecede...motorunda radyasyon falan neyin vardır...gel bi test yaptır...:queen::queen::queen:

::sas::::blusssh:::xtongue:::wacko::

http://www.taek.gov.tr/birimler/bagli-kuruluslar/99-cnaem.html

böhöhöyyyt abi ne matrak adamsın yahu ben ona rüzgrı verdikçe radyasyon falan kalmamıştır hem bu önceki partiden kalan son motor temiz yani:queen: abi şu üstteki sorularımın cevabı sende vardır sana zahmet bi bakabilir misin?
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Hacım Türkiyedeki tek Nükleer Araştırma Merkezi Küçükçekmecede...motorunda radyasyon falan neyin vardır...gel bi test yaptır...:queen::queen::queen:

::sas::::blusssh:::xtongue:::wacko::

http://www.taek.gov.tr/birimler/bagli-kuruluslar/99-cnaem.html

kankito baksana bugün amasya da 50km yol yapıp radyasyonu saçmış ortalığa. istanbula gelesiye radyasyon falan kalmaz moturda.

ya radyasyon deyince aklıma geldi kanaka. yeni cubufçular ( ben dahil ) motorlar yakmıyor diyoruz. acaba nükleer den dolayımı ki?
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
Demek en az 46 litre olması gerek.Bu bilgi çok işime yaradı.Alarm taktırmak derken nasıl bir alarmdan kastediyorsun?arabalardakiler ile aynı sistem mi?Motoron elektrik aksamına bir zarar verebiirmi?

arabayla aynı sistem küçük kumandası var. bayada ses çıkartıyor. ben alırken bayide taktırdım garantiye bir zararı yok. birde bu alarmların motoru uzaktan çalıştıranları var. kumandayla motoru çalıştırabiliyorsun bu sistem zararlı olabilir. bir kaç kişide bu konuda beni uyarınca ben kumandayla motoru çalıştırmayan sadece güvenlik amaçlı olanı taktırdım... 2 hafta oldu elektrik tesisatına şimdilik bir sorun yok....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
böhöhöyyyt abi ne matrak adamsın yahu ben ona rüzgrı verdikçe radyasyon falan kalmamıştır hem bu önceki partiden kalan son motor temiz yani:queen:

sen öyle sannnn...::miiz1::

la okyanusta havada karada hatta şu an tepemizde bile radyasyonlu bulutlar var...ama yağmur menzili içinde değilmiş daha yüksekteymiş...::blusssh:

varsa yoksa cbf dimi...Fukuşimada radyasyon dünyayı tehdit ediyor...siz burada yok cbf şöyle aslan yok cbf böyle kaplan diye lak lak yapıyosunuz...:p


bu yeni nesili hiç beğenmiyorum...nerde çevreci hassas nesiller...::firca::::meleeek:

onu bunu bırak da bu beklenen İstanbul depremi benide korkutuyor...konuyu cbfye bağlamak gerekirse...:p hiç deprem esnasında motor üzerinde olan var mı...yani arabada bir nebze hissedilir ama motorda deprem nasıl hissediliyor acaba gerçekten merak ediyorum...direkt kaza mı yapacaz sarsıntıdan veya şansımıza yer yarılıp da bizde içine mi düşeriz...kısmetimizde ne var acep...:p
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
sen öyle sannnn...::miiz1::

la okyanusta havada karada hatta şu an tepemizde bile radyasyonlu bulutlar var...ama yağmur menzili içinde değilmiş daha yüksekteymiş...::blusssh:

varsa yoksa cbf dimi...Fukuşimada radyasyon dünyayı tehdit ediyor...siz burada yok cbf şöyle aslan yok cbf böyle kaplan diye lak lak yapıyosunuz...:p


bu yeni nesili hiç beğenmiyorum...nerde çevreci hassas nesiller...::firca::::meleeek:

onu bunu bırak da bu beklenen İstanbul depremi benide korkutuyor...konuyu cbfye bağlamak gerekirse...:p hiç deprem esnasında motor üzerinde olan var mı...yani arabada bir nebze hissedilir ama motorda deprem nasıl hissediliyor acaba gerçekten merak ediyorum...direkt kaza mı yapacaz sarsıntıdan veya şansımıza yer yarılıp da bizde içine mi düşeriz...kısmetimizde ne var acep...:p

abi bence deprem en çok cbf çileri yııkar nede olsa alışkın değiliz titreşimlere :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kankito baksana bugün amasya da 50km yol yapıp radyasyonu saçmış ortalığa. istanbula gelesiye radyasyon falan kalmaz moturda.

ya radyasyon deyince aklıma geldi kanaka. yeni cubufçular ( ben dahil ) motorlar yakmıyor diyoruz. acaba nükleer den dolayımı ki?

Ovv Ahmet abi sende motorcu oldun valla he...:peski bisikletci içimizdeki İrlandalı :queen:tövbe etti hak yoluna cbf yoluna girdi nihayet...:queen:

valla biz Türkler Fukuşima santralinde olsak ulan bu santrale girelim belki yıkıntılar arasında işe yarar bişeyler buluruz diye arazide malak gibi gezinirdik...:queen:

arabayla aynı sistem küçük kumandası var. bayada ses çıkartıyor. ben alırken bayide taktırdım garantiye bir zararı yok. birde bu alarmların motoru uzaktan çalıştıranları var. kumandayla motoru çalıştırabiliyorsun bu sistem zararlı olabilir. bir kaç kişide bu konuda beni uyarınca ben kumandayla motoru çalıştırmayan sadece güvenlik amaçlı olanı taktırdım... 2 hafta oldu elektrik tesisatına şimdilik bir sorun yok....


aga yanlış yoldasın bak bi fikrim var...:cherry:alarm yerine motoru zaten direğe demire falan bağlıyosun ya...heh...sokak lamba direğine bağla aga kilitle...onların akım kutusu alt kısımdadır...oradan kaçak bir kablo çek motora ver...muhtemelen 380 volt sağlam çarpar ırgızı...:queen: insan bedeni 40 volttan sonra etkilenir...:cherry: ha diyorsan ki ben Türküm...abartayım...aga vardır illaki yakınında bir Trafo...direkt Trafoya bağla ver şehir cereyanını...:queen: yanında battal bol bir koroplast torba da olsun...sabah motorun başına geldiğinde kedi köpek leşlerini için...cesetler ile ::comico::::xblink::emniyet ilgilenir...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------

abi bence deprem en çok cbf çileri yııkar nede olsa alışkın değiliz titreşimlere :queen::queen:

:p düşün deprem oluyor...başlıyor titreşim...Ahmet abi hemen dövünmeye başlar...vayy bana titreşimli motor satmışlar diye...nerden bilsin garip...:queen:


ben yatar iyi geceler cbf gençlik...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst