Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
alarmlı kilittense aldığın yere motora direk alarm taktır. 50-60 tl bişe olması lazım... (bende var memnunum)

iki kask için 46 an az olması lazım.... bende 36 var ancak 1 tane alıyor (memnun değilim)


nisan ayının motorları teslim edilmeye henüz başlamadı alan arkadaş yok...

Demek en az 46 litre olması gerek.Bu bilgi çok işime yaradı.Alarm taktırmak derken nasıl bir alarmdan kastediyorsun?arabalardakiler ile aynı sistem mi?Motoron elektrik aksamına bir zarar verebiirmi?
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
Kurye motoru değil pizza motoru

Merhabalar.Kesinlikle kurye motoru olarak kullanılmamış, tertemiz, hasarsız, kazasızdır. Km orjinaldir 85 binde motor yenilenmiştir. Muayene,vergi vs. herşeyiyle tamamen orjinal hatasızdır. Makul bir şekilde pazarlık payı vardır. Satışı hemen yapılır. Saçma sapan tekliflerle gelmeyiniz.
Motoru gelip görmek isteyen varsa Yakacık Little Caesars pizza'ya gelip görebilir.

ilandan anlaşılacağı üzere paket moturudur bence. fiyatı pahalı geldi üzerine 1000 TL daha koy git sıfırını al. şimdi bu motor tamamen sahibinin dürüstlüğüne bağlı sana sorun çıkaracaktır.
misal balatalr bittiyse yaz 100 tl.
kesin lastikler aşınmıştır yaz 150-250 tl
buji-yağ-vs 100 tl
diğer masrafları düşün.
bu riski almaya değmez. motor sıfır demiş ya yalan söylüyorsa.
en az 250 masrafın çıkar madaem o kadar para veriyorsun sağdan soldan 1000 tl bul. git sıfırını hem yeni model hemde ilk sen bineceksin. ben olsam öyle yapardım.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Merhabalar.Kesinlikle kurye motoru olarak kullanılmamış, tertemiz, hasarsız, kazasızdır. Km orjinaldir 85 binde motor yenilenmiştir. Muayene,vergi vs. herşeyiyle tamamen orjinal hatasızdır. Makul bir şekilde pazarlık payı vardır. Satışı hemen yapılır. Saçma sapan tekliflerle gelmeyiniz.
Motoru gelip görmek isteyen varsa Yakacık Little Caesars pizza'ya gelip görebilir.

ilandan anlaşılacağı üzere paket moturudur bence. fiyatı pahalı geldi üzerine 1000 TL daha koy git sıfırını al. şimdi bu motor tamamen sahibinin dürüstlüğüne bağlı sana sorun çıkaracaktır.
misal balatalr bittiyse yaz 100 tl.
kesin lastikler aşınmıştır yaz 150-250 tl
buji-yağ-vs 100 tl
diğer masrafları düşün.
bu riski almaya değmez. motor sıfır demiş ya yalan söylüyorsa.
en az 250 masrafın çıkar madaem o kadar para veriyorsun sağdan soldan 1000 tl bul. git sıfırını hem yeni model hemde ilk sen bineceksin. ben olsam öyle yapardım.

Yok zaten eleman koymuştur alan olursa işine gelir, yoksa dediğin gibi kimse vermez o parayı işte maksat satış olsun diye koyuyorlar ama

buji ve yağ 30tl lastikler irc alır 100tl ya da michelin 160tl balatalar da 30tl (orjinal olmayan kaliteliler :) ) yani o kadar da pahalı değil de bundan 500tl eksiğe satılırdı bence.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:14 ----------

:) Kurye Motoru %100 yoksa kolay degil 100 bin Km Yapmak :=)

Dikkatini çekerim kurye motoru değildir. :) paket moturudur muhtemel. aralarında dağlar kadar fark var ama bir dakika :p
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Ben artık sıkıldım yolda durdurup "satıyor musun?" diye soranlardan. Kıymetli motora binemkten de mesele oldu arkadaş :cherry:
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Bende cumartesi pazar 3-4 tane yaşlı başlı sakallı hacı amcalara motoru anlattım.Adamlar ne de meraklılar bizde alsak diyorlar.Malum Merzifon küçük yer dün 1 tane siyah cbf gördüm.Başka var mı bilmiyorum.Honda yazısını görünce mest oluyorlar.Bu motor 140 basar diyor bir tanesi.Yok amca ben 90-100 gidiyorum diyorum.Olurmu?Kötü motorlar 100 yapıyor bu kesin 140 basar diyor.Adamlar bu yaşta jilet gibiler gençliklerinde nasıllardı bilmiyorum.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ahmet abi vallahi geç gördüm ya. haftaya buluşuruz hava güzel olursa inşallah.

daha yeni nesil yan çanta demirine takılmış kumaş heybe çantalarımın resmini çekeceğim. bu hafta gidemedim motorun yanına.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
sabah motorumu otobüsten teslim aldım. motorumu özenle bagajlayıp gönderen balıkesir pekcan motora ve orada çalışıpta motorumla ilgilenen toprağım yalçın beye teşekkürler:rendeer:
dsc05192u.jpg
[/URL]

arkada görünen yapı amasya tamiminin imzalandığı saraydüzü kışlası, motor bildiğiniz cbf ve üzerindeki ben:queen:
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]


yine arkada amasya kalesini bir kısmını kralkaya mezarlarını yeşilırmağı ve birbirinden güzel amasya yalıboyu evlerini görmektesiniz. fotoğrafı aldığım yer seyir cafe civarı gelirseniz bu manzara eşliğinde çaylarımızı yudumlarız. gece manzarası daha bi başka...
Uploaded with ImageShack.us


cufcuf diyerekten bugün biçok gezdim:queen:
Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Fatih motorun hayırlı uğurlu olsun.Ali Kaya'ya sarmışsın.Yokuşlar biraz dik gelmesin ceylana.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
bu arada amasya görüntüleride aldık. motorunda yaşadığın yerde güzel hocam. kazasız belasız binesin. jr ben yazdığımda on görünüyordun ses gelmeyince işi vardır diye aramadım. zaten yağmur bulutları oynaşıp durdu bugün. yol ne zaman kurusa yağmur indirdi. sağlık olsun bidahaki sefere yaparız.
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
4
kardeş 1nci motorun km si fazla 2nci motoruda ben yakından gördüm böyle deposu felan boyalı oynanmış bir hal vaziyet var . yinede sen bilirsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------

2 nci motoru 2300 e felan bırakırsa al değilse bayağıdır orada duruyor o motor.

Teşekürler sen yakından gördün banada sölediler depoda çizikden dolayı bi boyama olmuş devrilme düşme herhangi bişey yok ordan başka bi sorunu yok dedi bana satıcı pazarlıkla bişiler yapmaya çalışrım fakat sen yakından gördüğün kadarı ile nediyosun 2300 2400 e alabilirsek alınırmı sence ben motoru görmedim oraya satan adam 0 motor almış ordan bu motoruda vermiş yarın kısmetse bakmaya eğer beni cezbeder ise fiyatada anlaşabilirsek alcam inşallah ama en son 2500 verir bence dahada inmez sanırsam 2500 alınırmı sizce arkadaşlar saygılar
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Teşekürler sen yakından gördün banada sölediler depoda çizikden dolayı bi boyama olmuş devrilme düşme herhangi bişey yok ordan başka bi sorunu yok dedi bana satıcı pazarlıkla bişiler yapmaya çalışrım fakat sen yakından gördüğün kadarı ile nediyosun 2300 2400 e alabilirsek alınırmı sence ben motoru görmedim oraya satan adam 0 motor almış ordan bu motoruda vermiş yarın kısmetse bakmaya eğer beni cezbeder ise fiyatada anlaşabilirsek alcam inşallah ama en son 2500 verir bence dahada inmez sanırsam 2500 alınırmı sizce arkadaşlar saygılar

ya sıfırla arasında çok bişey yok arkadaşım şartları uyduramıyormusun?
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Motosikleti cbf 150 olacak inşallah yazısını da.cbf 150 oldu maşallah olarak değiştirebilirsin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aynen hava bi güzel olsun beylikdüzünden eminönüne gidicem durmiycam dönücem amaç zevk ya bi geziyim :D

Nisan yağmurları geçsin işte daha iyi ya :) Kapalı garajım olsa sorun etmezdim de birazda işime geliyor aslında. Çünki motor dışarda ve branda altında duracak, değişik şekilerde bi garaj yapma planım var ama ilk etapta branda kullanıcam.

bende bahtsız bir bedevi olarak elciği erken çıkarttım şimdide ellerim donuyor eldiven ıslanıyor...ulen bu sene hiç yapmadığım şeyleri yapıyorum...

[

@Mete_Han
Yüklediğin resimler ağzımı sulandırdı ayın 15'ne doğru seninle biyerlere birşeyler almaya gidicez inşallah abim benim :mrgreen::rendeer:

her türlü giderimiz var kreyzi...hacı 2 üst sokağımda oturuyon ama net olmasa görüşemicez...:p

bu sabah motoruma kavuştum, darısı bekleyenlerin başına... vites olayına adapte olmaya çalışıyorum. şansıma bugün amasyada hava çok güzel. dün akşam müthiş yağmur vardı. resimlerle beraber düşüncelerimi akşama paylaşacağım inş.

hani foto aga akşam oldu...nerde bu radyasyonlu cbf fotoları...yan yattı çamura battı olmaz...foto isterik...:p


hayırlı uğurlu olsun...

günaydın arkadaşlar sabah motora bineceğim bir baktık kontağı patlatmışlar direksiyon kilitli durumda şimdi direksiyonu nasıl cözerim anahtar girmiyor kontağı nasıl değiştirebilirim yardımlarınızı bekliyorum....

vay namussuzlar...

metehan abi,

şu motorunu ilk almaya gittiğin gün metrodaki resimlerin vardı. onları da paylaş da genç çbufçular görsün bilsin nerelerden gelmişiz bugünlere.

abi topiği kilitletmişim fotoları alamadım...

ama motorumu aldığım ilk gün heyecanım bu topikte...:)


http://www.motosiklet.net/forum/taz...oplu-tasima-araclarindan-istifa-ettim-10.html
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
kardeş oradaki motor piyasaını az çok biliyorum çünkü orada çalışan arkadaşlarım var ama şimidi bende kimsenin ekmeğiyle oynamak istemem . yapacağın birşey varsa pazar günleri araba pazarına çık çok temiz ucuza motorlar düşüyor. aradaki farkı zaten kendin göreceksin. şimdi geçen gün bir arkadaşım 2010 model 4000 km de ybr yi 3000 liraya sattı orda haberim olsaydı hiç kaçırmazdım . sahibinden .com daki motorların hepsi kazık orda satıcı felan yok millet motoruna piyasa yapıyor orda.daha malesef millet ötv nin düştüğünün farkına varamadı yada varmak istemiyorlar kabullenemiyorlar. fiyatın fazla deyincede kavga etmeye felan kalkıyorlar . hem kel hem hodul hesabı. sen bence pazara git, acele etme bu fiyatlar kesin düşecektir şu ikinci parti felanda gelsinde . kolay gelsin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


ahooo ben mesaj yazana kadar fotolar gelmiş...:p

hacı bu nedir yav...Amasya afbuyur döt kadar yermiş...:queen:

neyse makina yakıyor...ama Amasyaya bu motor biraz fazla ben söyleyeyim...güzel sakla parket garaj maraj üzerine titre...

o memleketdeki tek yeni kasa cbf 150...:cherry:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yeni arkadaşlar metehan abinin motorunu ilk aldığı günkü heyecanı da linkten görebilirsiniz.

sizinki de heyecan mı :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yeni arkadaşlar metehan abinin motorunu ilk aldığı günkü heyecanı da linkten görebilirsiniz.

sizinki de heyecan mı :)

coşku sel oldu yine...:p ben seviyorum bu cbf tayfasını yahu...:)


Konuyu Toplam 36 Üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 23 Misafir) mete_han, crayzboyone+, slameram, vabisciler, aparat, KRAL1146, fctavsan, chemical, stahl, kayahantolga, ermanay, unsaloc, fatih_005
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst