Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
3765 TL. Bu fiyata plaka ruhsat ve sigorta dahil değil maalesef. Bursa'ya da mı sorsaydım acaba. Bursa'dan arkadaş var mı fiyatları bilen?

Dostum eğer kaporanı vermediysen ki anladığım kadarıyla vermişsin bence ist. dan bi galeriden al çok uzun bi yol değil çanakkale ist. dan alır getirirsin kargo parasına bile gerek yok rodaj olur. Hatta eşlik bile edebilirim tabi güzelim Çanakkale'mizi gezdiriceksen :):)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
22
Kaporayı vermedim daha, hafta sonu veririm demiştim. Fiyat 3765, 3750 de olabilir ama dediler. Yan sehpa bile vermiyorlar üstelik (15 tl). İstanbul'dan 3550'ye mayıs ayı bitmeden alabilir miyim sizce?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Kaporayı vermedim daha, hafta sonu veririm demiştim. Fiyat 3765, 3750 de olabilir ama dediler. Yan sehpa bile vermiyorlar üstelik (15 tl). İstanbul'dan 3550'ye mayıs ayı bitmeden alabilir miyim sizce?

Dostum İstanbuldaki galerilere sabah bir telefon aç sor sana hesap numarası verirler yatırırsın kaporanı mayıs ayındada gelir kalan paranı öder alırsın motorunu. Ama sen plakayı çanakkalede çıkarmak istiyosan işin biraz zor onca yol plakasız gidilmez.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Kaporayı vermedim daha, hafta sonu veririm demiştim. Fiyat 3765, 3750 de olabilir ama dediler. Yan sehpa bile vermiyorlar üstelik (15 tl). İstanbul'dan 3550'ye mayıs ayı bitmeden alabilir miyim sizce?

şöyle bişey söyliyim bence siz bayinize herşey dahil 3.900 e anlaşmya bakın istanbula gel geri dön masraf zaten,ayrıca 3.550 artı plaka ruhsat vs 250 tutsa en az 3.800 e geliyor deymez yani...

eğer size yakın bi bayi olsa 3.750 herşey dahil alabilseydiniz ordan alın derdim tabiki ama bu şekilde de hem zahmet oluyo hemde neredeyse aynı fiyata geliyor:cat:

siz bence 3.900 e anlaşmaya bakın dediğim gibi,artı yan ayaklık zaten hediye neden para isterler anlamadım arkadaş:farao:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Bencede 3900 e anlaşmaya çalış. Eğer olmaz molmaz der mırın kırın ederse bence değmez oraya kargo fazla tutmaz en fazla 100-150tl arası tutar.Plakaydı ruhsattı derken sana 3900 e falan gelir. Yurtiçi kargo tavsiyemdir.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Bencede 3900 e anlaşmaya çalış. Eğer olmaz molmaz der mırın kırın ederse bence değmez oraya kargo fazla tutmaz en fazla 100-150tl arası tutar.Plakaydı ruhsattı derken sana 3900 e falan gelir. Yurtiçi kargo tavsiyemdir.

aynen bu konuşmalardan şu sonucu çıkarmak lazım:)kafanız karışmasın diye söylüyorum,3900 e anlaşırsan herşey dahil burdan almaya deymez ama daha fazla bi fiyat çıkarsa o zman guneylenin dediği gibi kargo otobus bi şekilde ayarlarsın:cat:

arada 200-300 tl oynıcaksa 2-3 aylık benzin parası nerdeyse gezmene bağlı tabi:)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
22
Yenikapı'dan Bandırmaya feribotla geçip sorun yaşamadan gelebilirim buralara aslında. 3900 plaka, ruhsat, sigorta anlaşabilirsem buradan alayım o zaman demenize göre. İstanbul'a git gel bi gider yazar, kargo işi de düşünülebilir ama ilk servisi aldığım yerin yapması, bana motoru tırın tırın vermesi daha bi güzel olur. İki arada bi derede kaldım valla. 3765'e alacak mıyız yoksa mecburen buralardan çıplak motoru? Düşün düşün düşün zordur işin... Ah be buradaki bayiler siz de acık düşün. 3765'e alırsam sonradan kafama takılır da "kazık yedik be" deyip motora bağlanma sorunu yaşamayayım sonra. Cevaplar için de teşekkürler arkadaşlar.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
slm.3900 felan çok iyi fiyat biz antalyada sağlam kazıklanıyoruz .ben koruma demirle yan sehba 4050 ye geldi. kargoyla diğer civar illerden geitrsem yine aynıya gelecekti. bayii ye fiyatın yüksek olduğunu söylüyoruz ama yemin ediyor netde dolaşan fiyatların kendisine gelmediğine. olabilir bu iş bağlantıyla alakalı büyük bağlantı yapıp hondadan düşük fiyata çekiyor olabilirler. antalyada honda bayii servisi yok burdan haykırıyorum bir hayırsever buraya bayii servis açsın .ilçelerde var ama burada yok.::angry2::
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
arkadaşlar yeni cbf'lerinizi güle güle kullanın...
arka çanta demirini söktürüp (orjinal - gri olan),, bagaj ve grenaj için yeni koruma demiri taktıran arkadaşlardan,eğer kullanmayacak olan varsa, o gri çanta demirine talibim :D

bu arada,bir önceki sayfada resimleri olan siyah motor kime ait acaba??? 46LT kappa çantayı orjinal çanta demir'ine monte etmişler ve bence çok sakat bir durum.uyarmak gerek.allah korusun kötü sonuçları olabilir...

guneylee,büyük geçmiş olsun. can'a gelmesin gerisi boş...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
2
selam arkadaşlar az önce üye oldum...hiç motor deneyimim olmadı...eskiden hevesim vardı ama sonra otomobil ehliyeti alınca gitti..fakat araba sürmekten pek hoşlanmıyorum.küçükken bisiklet iyi sürerdim o bahaneyle motosiklete heveslenmeye başladım tekrar :)

amaç A noktasından B noktasına güvenli bir şekilde gitmek benim için desem yalan olmaz pek gösteriş peşinde değilimdir :)

araştırdım baktım başlangıç için cbf 150 iyi bi motor gibi duruyor..5-6 milyar para biriktirdiğim gibi önce ehliyet sonra motor sonra ekipmanları alacağım zaten o kadar para anca yeter :)

fakat garaj yok ben de sitenin içine nasıl parkedecem sitede çok çocuk var fazla elliyorlardı eskiden kullananların motorlarıı.bi de hırsızlık olayı var çok vaka yaşandı bizim oralarda ona çözüm bulmak zor olacak...
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
beyler benim verdiğim fiyat tiko para peşin fiyatıydı yanlız. bide alış tarihim vergi indiriminin olduğu gün dü. millet daha ne olduğunu anlamaya çalışıyordu bayii satmaya çalışıyordu o zaman. şimdi nasıl olsa zam gelecek beklentisi var. ister al ister alma durumuna düştüler. millet sırada. bilmem anlatabildimmi.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar yeni cbf'lerinizi güle güle kullanın...
arka çanta demirini söktürüp (orjinal - gri olan),, bagaj ve grenaj için yeni koruma demiri taktıran arkadaşlardan,eğer kullanmayacak olan varsa, o gri çanta demirine talibim :D

bu arada,bir önceki sayfada resimleri olan siyah motor kime ait acaba??? 46LT kappa çantayı orjinal çanta demir'ine monte etmişler ve bence çok sakat bir durum.uyarmak gerek.allah korusun kötü sonuçları olabilir...

guneylee,büyük geçmiş olsun. can'a gelmesin gerisi boş...

o motor benimdi sattığım motor,çanta orjinal demire monte edilmiş doğru sakat bir durumu yok kesinlikle içinde neler neler taşıdım 15-20 kg yük bile koydum o halde bile sorun yok:)sonradan takılan koruma demiri daha sağlamdır muhakkak ama orjinalide okadar dandik değil:cat:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
ben de ideal boyutundan dolayı k35 düşünüyordum fakat bazı arkadaşlar titrediğini söylemişti. fiyat/performans olayındaki gibi bir karşılaştırmak gerekirse işlevselliği/dezavantajları göz önünde bulundurursak alınır bir ürün müdür? kullanan arkadaşlardan bunun cevabını rica ediyorum teşekkürler...

slm bende cbf bekliyorum nisan partisinde gelicek motorum.kappa 30 lt daha önceki motorumda kullandım bir sorun yaşamadım,şuan da arkadaşımın motorunun üzerine bir 35 lt koyup baktık,birde 30 lt koyup baktık 35 lt çok büyük ve hantal göründü ki yolda rüzgardanda etkiler bence,ama 30 lt lik çokk hoş durdu ve ben 90 tl ye 30 lt liği aldım.
saygılarımla
slmlr
Ercan MALERİ

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:43 ----------

Bende şu ana kadar iki motora aşık oldum biri cbf 150 bütçesi ufak olduğundan hemen yapıştım kolundan :) ikincisi ise fz6 fazer hele gri renkli ve 98bg olcak varya tadından yinmez :) gerçi şu andaki tecrübeminde yeticeğini sanmıyorum 1 senedir motora binmeme rağmen ama inş. askerliğimi de aradan çıkardıktan sonra ilk hedefim fazer olacak cubufumda eşlik edicek abisine ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------



Evet dediğin gibi biyer biliyorum Kartal'da oraya yaptırmak lazım çok yakışıyo ya :cat: ha bide deponun honda ambleminin az ön tarafına isim soyisim ve kan grubu yazdırmam lazım şöyle güzel bir yazıyla :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 ----------



Kardeş bu fiyata plaka ruhsat ve sigorta dahil değil mi? değilse eğer hakkaten onda bi sorun var demektir.

deniz17 doğru söylüyor bende çanakkale güçoklar dan 3750 tl yesıraya girdim pılaka sigorta ruhsat hariç çıplak motor parası,balıkesirde 3650 fiyat verdi ama git gel aynı para olucaktı ki balıkesir in elinde siyah moror vardı geçen hafta.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Arakdaslar bende motoru alınca K46 çanta düşünüyorum çünkü ara sıra işe falanda gidip gelirken kullanabilirim iyi havalarda ve iş yerinde üniforma giyiyorum yani montu, kaskı, eldiveni, fuları vs bilimum alet edevatı motorda bırakmam gerekecek sonuç çantanın acık büyük olması gerek.

Kendi fikrimdir K46 çantanında çok büyük durdugunu falan düşünmüyorum. Bunu diyen arkadasları Kadıköy Mototalin önüne beklerim hala ordalar mı bilmem ama geçen çarşamba veya perşembe ordaki CBF 150 lerin arkasındaki 52 litre midir 152 litre midir nedir çantaları görselerdi herhalde düşer bayılırlardı :p

Şimdi soru su motoru alırken hesaba arka çantayı ekleteceğim ama çanta demirinide mi ekletmeliyim? Yoksa ona harcayacağım parayı başka bir aksesuara mı ayırayım karar veremedim özellikle kullanan arkadaslardan gelecek öneriler faideli olacak diye düşünüyorum teşekkürler.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Arakdaslar bende motoru alınca K46 çanta düşünüyorum çünkü ara sıra işe falanda gidip gelirken kullanabilirim iyi havalarda ve iş yerinde üniforma giyiyorum yani montu, kaskı, eldiveni, fuları vs bilimum alet edevatı motorda bırakmam gerekecek sonuç çantanın acık büyük olması gerek.

Kendi fikrimdir K46 çantanında çok büyük durdugunu falan düşünmüyorum. Bunu diyen arkadasları Kadıköy Mototalin önüne beklerim hala ordalar mı bilmem ama geçen çarşamba veya perşembe ordaki CBF 150 lerin arkasındaki 52 litre midir 152 litre midir nedir çantaları görselerdi herhalde düşer bayılırlardı :p

Şimdi soru su motoru alırken hesaba arka çantayı ekleteceğim ama çanta demirinide mi ekletmeliyim? Yoksa ona harcayacağım parayı başka bir aksesuara mı ayırayım karar veremedim özellikle kullanan arkadaslardan gelecek öneriler faideli olacak diye düşünüyorum teşekkürler.

Ben de 46lt kappa kullanıyorum, gözüm alıştığından mıdır nedir hiç büyük gelmiyor. Hatta bir boy büyük olsa yine olur diyordum, kendi demirine monteli fotoğraflar da burada..


15082010113.jpg
13082010109.jpg
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
cbr125cbr cevap için teşekkürler bende fazla bi yük koymayı düşünmüyorum topcase'e önceki mesajımda yazdıgım malzemeler herhalde 5-6 kg'yi geçmez toplam ağırlıkları. Cevabı almıs oldum ben ordan kalacak parayıda başka bişeye harcarım artık o kadar çok sey varki yapmam gereken malum ilk motorum ve daha hiçbir malzemeyi almadım.

Su kafanızdaki Ls2 kask dikkatimi çekti bende çene açılır modelini almayı düşünüyorum ilk etapta nasıldır memnun musunuz önerir misiniz banada Ls2 'yi?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim motor nerdeyse eskidi resimleri daha yeni yüklüyorum.
Bugün eski işyerine gittim, eski motorumdan kalan brandayı ve fotograf makinamı geri aldım.
Hazır makina elime geçmişken resimleri çekeyim dedim.

resim2013.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02

resim2012j.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02

resim2011.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02

resim2009.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02

resim2008.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02

resim2014.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
benim motor nerdeyse eskidi resimleri daha yeni yüklüyorum.
Bugün eski işyerine gittim, eski motorumdan kalan brandayı ve fotograf makinamı geri aldım.
Hazır makina elime geçmişken resimleri çekeyim dedim.

[ımg]http://img843.imageshack.us/img843/6993/resim2013.jpg[/ımg]
by sinanaksu at 2011-04-02

[ımg]http://img402.imageshack.us/img402/9631/resim2012j.jpg[/ımg]
by sinanaksu at 2011-04-02

[ımg]http://img694.imageshack.us/img694/8396/resim2011.jpg[/ımg]
by sinanaksu at 2011-04-02

[ımg]http://img845.imageshack.us/img845/3048/resim2009.jpg[/ımg]
by sinanaksu at 2011-04-02

[ımg]http://img830.imageshack.us/img830/7098/resim2008.jpg[/ımg]
by sinanaksu at 2011-04-02

[ımg]http://img194.imageshack.us/img194/186/resim2014.jpg[/ımg]
by sinanaksu at 2011-04-02

h.olsun ben yağmura çıkarmıyorum :d
buda benden olsun


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
h.olsun ben yağmura çıkarmıyorum :d

Eskiden araba vardi, yagmurda bende çıkmazdım, ama artık araba yok, mecbur çıkıyoruz.
Birde ben motoru tepe tepe kullanırım, acımam yani, lastik patlasın jant üstünde giderim.
Baktım gidemiyorum bırakırım motoru orada :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Eskiden araba vardi, yagmurda bende çıkmazdım, ama artık araba yok, mecbur çıkıyoruz.
Birde ben motoru tepe tepe kullanırım, acımam yani, lastik patlasın jant üstünde giderim.
Baktım gidemiyorum bırakırım motoru orada :cherry:
abi suan ıslanmaktan değil motor çamur olmasın diye ıslak havada cıkarmıyorum yeni evli gibiyiz kıyamam ben öle 1-2ay gider böle sonra açılırım :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst