- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
bağcılar anes motora 32adet geliyor 1i benimonu önceden haletirdim içim rahat ama hepsi satilmiş maşşallah çok iyi gidiyor motor
aga benimde hızlı bir iş hayatım var..meslek yok naparsın...Turist Ömer gibiyiz...:queen:
agam vaktim yok desem inan...mt özel hayatımdan çalıyor resmen...dün gece 23.45 de geldim işten...onlıne bile olmaya vaktim olmuyor bazen...kızımla bu Rango diye bir çizgi film var ona gittik İstinye Parka...derken akşam oldu..şimdi de Behzat Ç başladı aga sonrası zıbarıcaz...bu hayat size güzel valla...
ben burada aktif takılan arkadaşların mesleklerinide öğrenmek isterim...aklıma gelmişken ...ben Suadiye de bir ailenin özel şoförlüğünü yapıyorum...Şişli -Zincirlikuyu- Suadiye arası gidip geliyorum...ev Seyrantepede...hani işimiz düşerse birbirimize yardımcı oluruz o bağlamda dedim...bi tanıtın la kendinizi...![]()
bağcılar anes motora 32adet geliyor 1i benimonu önceden haletirdim içim rahat ama hepsi satilmiş maşşallah çok iyi gidiyor motor![]()
diğer bayilere yaklaşık ne kadar gelmiştir bilen var mı?
hocam siz motoru hangi bayiden almıştınız büyük ihtimal arkadaşın dediği olucak talep çok çünkü inş sonraki partiye kalanlardan olmazsınız..bu arada forumda yakınlarda oturan birilerini görmek güzelbende ikeada çalışıyorum part time, okuyorum aynı zamanda tanışmak isterim sizinlede...
birde bi abimizede konşuk motordan aldık cbf yarınn için geliyo dediler plaka işlemleri vs hafta içi halledilir,sizde sorsaydınız bayiye durum nedir diye...
aşa yukarı aynıdır fazla sı yoktur
avrupa'da satilamayan cbf 150'ler tr'de peynir ekmek gibi satiliyo, millet siraya girmis, alanlar seviniyor, hayret...
avrupa'da satilamayan cbf 150'ler tr'de peynir ekmek gibi satiliyo, millet siraya girmis, alanlar seviniyor, hayret...
Herkes kendine yakışan motoru alır bütçesi yettiğince, benim kalıbımda ybr bisiklet gibi kaldığı için cbf150 yi alıyorum, demek ki ybr de senin boyutların için ideal tadını çıkar :wiinkk:
Şimdi bir bayiye gitsem, sıfır koruma demirli çantalı SHat marka olabilir toplam kaça alırım?
Bende cbf150 kullananlar klübüne katılacağım galiba hiç aklımda motorsiklet almak falan yoktu.Herşey 1 hafta içinde oldu. izmirden alıyorum.arkadaş pazartesi geliyor dedi. daha önce hiç vitesli motorsiklet kullanmadım ama alışacam yavaş yavaş.Denizli honazda öğretmenim yolları arşınlayacağım artık.honaz Isparta arası 150 km inş. motorsiklet sıkıntı yapmaz yolda falan. son 1 haftada forumu okumaya başladım okudukça motorsiklete olan hayranlığım artmaya başladı.benimki siyah olacak. Hepinize saygılar selamlar.:rendeer:
Arkadaşlar hondanın çin sitesinde dolaşırken müthiş bi modele rastladım keşke güncel cbf yerine bu gelse.. honda boş durmuyor !apacheye cevabını çoktan vermiş......
http://www.honda-sundiro.com/pro/show.asp?ClassID=3&ID=116
Tamam işte bende bu modeli bekliyorum artık![]()
bu topik bile 1000. sayfaya ulaştı,cbf'ler vatandaşa her ne hikmetse hala ulaşamadı![]()
son 20-30 sayfadır sadece 2011 model cbf150 ha geldi ha gelecek!! yok yok ötv düştü ama sanırım zam gelecek v.s. dialogları aldı başını gidiyor.
merak ettiğim konu acaba neden 2010-09-08-07 v.s. modellerde bu kadar kötü bir durum yaşanmadı yada yaşandıysa neden burada bu kadar fazla cbf150 sevdalısı tarafından dile getirilmedi!! (geçmiş mesajları okuduğum kadarıyla bunu söylüyorum) çok ilginç.. üzülsek mi sevinsek mi anlayamadım..
bu arada bazen de düşünmüyor değilim.acaba bu topiği msn'e mi çeviriyoruz yada,aslında çevirmek dahamı iyidir ,yoksa yanlışmı yapıyoruz (''metehan'' abi bu sorunun cevabını en iyi sen iletirsin bizlere)
sakın yanlış anlamayın bu bir eleştiri değil. yanlış birşey algılandıysa affola.. 1000. sayfaya ulaştık sayılır.vatana millete hayırlı ve uğurlu olsun..![]()
![]()
![]()
fiyat ne kadar istanbulda arkadaşlar??? antalyada 4100 dediler plaka dahil.
hondanın sitesinde 3800 civarı tahminim buna plaka dahil dğildir.
Selamın aleyküm arkadaşlar bende aranıza katılıyorum kısmetse 1 hafta önce siparişini verdim motorun kısmetse 3 hafta sonra elimde olacak söylediklerine göre herkeze selamlar tekrardan
aynen dedıgınız gıbı otvnın ınmesı cok cazıp oldu kıstan berı motor bakıyordum yenı kasadan once fıyatkar ucuktu ıkıncı el ıcın gercı suanda oyle bır cok kez dırekten dondum alırken 3300den asagı dusuk kmlı temız motor yoktu sıfırıda 4250 falandı ıyıkı nasıp olmamıs suan hem yenı bır cok artı ozellıgı var devır saatı vs hemde otv dusmesı super oldu 3750 500lıra karın var kafadan ben nakıt alıcaktım motoru gıttım konustum 3500 gıbı cok guzel bır fıyata anlastım siyah kalmamıştı bende gri aldım daha az sayıda var gezenler arasından hemde kır vs fazla gostermıyor ıstersenız nısanı bekleyın dedı ama nısanda gelıcek motorların ne zaman bıle gelecegını bılmıyorlar sonu muhtemelen cunku motor karaborsa resmen sordugumda fabrıka talep nakıye vs dıyorlar.benımde ılk motorum olucak kısmetse hem kalıtelı olması hem az yakması hem parcalarının ucuz olması kı ogrenırken ıster ıstemez dusucem ve 3300 lıraya 2 ay once ıkıncı elını alabıldıgım motora sadece 3500lıraya yenısını gorunce baska motor bıle arastırmadan honda tercıhını yaptım.ve bu forumdakı canlılık buyuk bır avantaj aklına takılan her soruya bılgısı dahılınde cevaplayacak ınsanların olması cok guzel:wiinkk:
Sevgili cıbıf ailem, her nekadar üvey evlat olsamda mayıs ayı içinde kimlik işlemlerimi halletip cıbıf nüfusuna katılıyorum... Biraz önce odamda yatarken bir anda montumu babama göstermek geçti aklımdan. Montu giydim ve babamın yanına gidip gösterdim, bayıldıbeğendi tabiki. Sonra tek tek korumaları gösterim bölge bölge, kaskı gösterdim, baf, pantol derken motor sözü aldım :mrgreen:. Kendisine araba bakıyor, araba alır almaz banada cıbıf alıyor. Ben 3000 TL nakit yeter dedim, 500-1000 'de kendim ayarlarım güzel bi motor alırım. Geçen seneden beri aldım alıcam derken sonunda bu iş olacak inşallah.
Dualarınızı eksik etmeyin olurmu, hastalığıma iyi geleceğini düşünüyorum bu motor sevdasının ( tofranil - lustral - risperdal üçlüsünden ancak böyle kurturulum :salut: )
kaynak sağlam mı kardeş salı günü de demesinler haftaya salı diye...
ben sizler için kendimi feda edip hondanın fabrikasının önünde benzin döküp yakacağım kendimi.. ben yandım siz yanmayın kardeşlerim.... belki cubuflarınıza kavuşursunuz
cenazeme sağlam katılım isterim ama yeni eski bütün cubuflarla gelirsiniz..
(çelenk gönderilmemesi çelenek parasıyla bir hastanın cubuf parasının tedarik edilmesi de ayrıca vasiyetimdir):salut::salut:
Ben sıkıldım zira yaş oldu 33, halâ iş değiştiriyoruz; millet CEO oldu
Şu an profesyonel işsiz; normalde dış ticaret, perakende, üretim planlama, bilgi işlem gibi bir sürü sektörden geçtim...
Arkadaşlarım hepinize iyigeceler dilerim,
Bildiğiniz üzere Cbf 150’ler için arkaya topcase yerleştirmek için orijinal olarak çanta bağlantı aparat yeri vs.. bulunmuyor!
Yaklaşık iki sene kadar önce, arkadaki sanırım o adına sele dedigimiz gri demirin üzerine 150 cc bir motosiklet için normalde büyükte gelse, eşya taşımadaki sunduğu kolaylıklarından dolayı mecburen 52 lt lik bir çanta monte etmiştim ama çanta artık zamanla sallanmaya başladı ve artık anladımki alttan mutlaka iyi bir destek gerekiyor! ( çantam shad 52 ve alt sacı artık yırtılmış vaziyette )
Bundan dolayı soracağım o ki, arka çanta için haricen çantaya sağlam bir zemin olacak şekilde desteği kuvvetlendirmek için vede görselliği bozmayacak şekilde bişeler yapan arkadaşım oldumu hiç!
Çantanın altına aynı ebatta bir sac daha kesmek yada yırtılan sacı tekrar birbirine kaynatmak lazım ama alta sac koyulsa bile çantanın büyük bölümü dışarda kaldığı için çokta sağlam olduğu söylenemiyor! Fikirleri olan arkadaşlarım varsa görüşlerini alabilirim, teşekkürler…
avrupa'da satilamayan cbf 150'ler tr'de peynir ekmek gibi satiliyo, millet siraya girmis, alanlar seviniyor, hayret...
koruma demiri 130tl + 3750tl motor cantaya göre deyişir bide d&b motordan almalısın yoksa gerisi 3900den veriyor
Apache & CBF arasında kararsız kalıyorum hala, Ay başına kadar apache yi de bekliycem, en azından canlı bir şekilde gördükten sonra karar vericem. Sıfır alıp 2 - 3 sene büyütmeden binme taraftarıyım. Fiyatları neredeyse aynı zaten.
ben toplam olarak 4450 tl verdim.
3900 tl ruhsat masrafları dahil anahtar teslim fiyatı.
300 tl k46 topcase.
Kafa koruma demiri, motor koruma demiri, ön yüksek cam, ön cam fitili, yan ayaklık ve arka çanta taşıyıcı : 250 tl ödedim.