- Katılım
- 20 Ocak 2011
- Mesajlar
- 1,573
usta istanbulda hangi bayiden alıyorsun aynı bayimi die soruyorum![]()
yukarda yazmıstım gormedın sanırım honda konsuk motordan
usta istanbulda hangi bayiden alıyorsun aynı bayimi die soruyorum![]()
insallah dediğin gibi salıya bizde olur usta![]()
ıns bakalım. sendemı konsuktan aldın bu arada yerını bılen varmı konsuk motorun ben ızmıtteyım yabancıyım oralara. trenle gıtmeyı dusunuyorum kartaldamı yoksa maltepedemı ınmem gerekıyor bılen varsa tarıf ederlerse super olur.:silent:
bu topik bile 1000. sayfaya ulaştı,cbf'ler vatandaşa her ne hikmetse hala ulaşamadı![]()
son 20-30 sayfadır sadece 2011 model cbf150 ha geldi ha gelecek!! yok yok ötv düştü ama sanırım zam gelecek v.s. dialogları aldı başını gidiyor.
merak ettiğim konu acaba neden 2010-09-08-07 v.s. modellerde bu kadar kötü bir durum yaşanmadı yada yaşandıysa neden burada bu kadar fazla cbf150 sevdalısı tarafından dile getirilmedi!! (geçmiş mesajları okuduğum kadarıyla bunu söylüyorum) çok ilginç.. üzülsek mi sevinsek mi anlayamadım..
bu arada bazen de düşünmüyor değilim.acaba bu topiği msn'e mi çeviriyoruz yada,aslında çevirmek dahamı iyidir ,yoksa yanlışmı yapıyoruz (''metehan'' abi bu sorunun cevabını en iyi sen iletirsin bizlere)
sakın yanlış anlamayın bu bir eleştiri değil. yanlış birşey algılandıysa affola.. 1000. sayfaya ulaştık sayılır.vatana millete hayırlı ve uğurlu olsun..![]()
![]()
![]()
Sanırım sezon , fuar , ÖTV indirimi hepsi çakışınca birden daha cazip hale geldi CBF150. Honda ve tüm bayiler de buna hazırlıksız yakalandı. Aslında hem sezon başlangıcı , hem de fuar ertesi olması sebebiyle ufakta olsa hazırlıklı olmalıydılar.
Açıkçası benim aklımda hiç yoktu CBF150. Fuarda da ilgimi çekmiş bir model değil. Fuarı cbf150'si olan bir arkadaşımla gezdim .
Honda standında da dur bakayım senin makina nasıl bir şeymiş diye üzerine oturdum. Eh fena değil üstünden bakınca göz dolduruyor dedim. O esnada bir pazarlığa şahit oldum , kargo plaka falan dahil 4000 lira altı rakamlar konuşuluyordu aaa ne ucuz dedim. Aklımın köşesinde üstten bakınca göz doldurması ve fiyatı yer etmiş.
Dönüş yolunda arkadaş alsana sende bi tane deyince de düşünmeye başladım. Pegaso ile şehir içi kullanım benim gibi 1,65lik kondüsyonsuz biri için zor oluyordu , benzin masrafıda cabası.
Pazartesi günüm forumlarda cbf150 hakkında bilgi toplamakla geçti , salı günü ise bayiye gidip kaporasını verdim. Pegaso'nun yanında vızır vızır kıvrak , ekonomik bir makinem olacak.
Buradaki bayi ayda genelde 12 sipariş verirmiş. Mart tesliminde yer yoktu , Nisan teslimine adımı yazdırdım.
Başlığın msn gibi kullanılması işte bu aşamada oldukça işime yarıyor.Sevkiyat teslimat gibi bilgileri sıradan bir müşterinin bu şekilde güncel ve hızlı takip etmesinin imkanı yok.
Umudum Nisan teslimatının Mart teslimatı kadar gecikmemesi. Şu an itibariyle cbf için ayırdığım paranın bir kısmını başka bir amaçla kullandığımdan dolayı bir miktar eksiğim var. Eksiye düşmeseydim farklı bayilerin mart partisi mallarının peşine düşecektim. Parayı tamamlamak için 10 nisanı beklerken , nisan teslimatını da beklemiş olacağım. Hele bir Nisan maaşı ile paramızı tamamlayalım o zaman 15-20 Nisan'a kadar Nisan teslimatı makinaları bekler veya başka bayilerden siyah cbf150 peşine düşerim diye düşünüyorum.
Takipteyim , ilk partiyi bekleyen arkadaşlar makinalarına kavuşunca sıra bizim heyacanımıza gelecek sonrasında ise hem başlık hemde stoklar normal seyrine dönecektir![]()
Merhaba kontalba.
Öncelikle bir adet yıldız tornavida temin ediyorsun.
Motorun sol tarafına eğiliyorsun, yani vites pedalının olduğu kısıma.
Oradaki üçgen gri renkli kapağı tutan 2 adet yıldız vida var, birisi zaten büyük direk gözüne çarpar, diğeri daha küçü ve üst grenaja bağlantı noktasında.
Bu iki vidayı söküp, gri kapağı çıkartıyorsun.
Sağ kısımdaki akü muhafaza kutusunu tutan 1 adet yıldız vidayıda söküyorsun.
Daha sonra ise önce (-) siyah renkli ve sonra (+) kırmızı renkli kutup başını söküyorsun.
Akünün sol kısmında tahliye için minik bir hortum var, onuda elinle aşağı indiriyorsun ve aküyü çekip çıkartıyorsun.
Ohoooo 1 gün giremedik nete eve geç geldik sayfalar almış başını yürümüş...:mrgreen:
cevap yazamadığım arkadaşlar varsa kusuruma bakmasın...hafta sonu cevaplar makaramızı yaparız...iyi geceler...
Sanırım sezon , fuar , ÖTV indirimi hepsi çakışınca birden daha cazip hale geldi CBF150. Honda ve tüm bayiler de buna hazırlıksız yakalandı. Aslında hem sezon başlangıcı , hem de fuar ertesi olması sebebiyle ufakta olsa hazırlıklı olmalıydılar.
Açıkçası benim aklımda hiç yoktu CBF150. Fuarda da ilgimi çekmiş bir model değil. Fuarı cbf150'si olan bir arkadaşımla gezdim .
Honda standında da dur bakayım senin makina nasıl bir şeymiş diye üzerine oturdum. Eh fena değil üstünden bakınca göz dolduruyor dedim. O esnada bir pazarlığa şahit oldum , kargo plaka falan dahil 4000 lira altı rakamlar konuşuluyordu aaa ne ucuz dedim. Aklımın köşesinde üstten bakınca göz doldurması ve fiyatı yer etmiş.
Dönüş yolunda arkadaş alsana sende bi tane deyince de düşünmeye başladım. Pegaso ile şehir içi kullanım benim gibi 1,65lik kondüsyonsuz biri için zor oluyordu , benzin masrafıda cabası.
Pazartesi günüm forumlarda cbf150 hakkında bilgi toplamakla geçti , salı günü ise bayiye gidip kaporasını verdim. Pegaso'nun yanında vızır vızır kıvrak , ekonomik bir makinem olacak.
Buradaki bayi ayda genelde 12 sipariş verirmiş. Mart tesliminde yer yoktu , Nisan teslimine adımı yazdırdım.
Başlığın msn gibi kullanılması işte bu aşamada oldukça işime yarıyor.Sevkiyat teslimat gibi bilgileri sıradan bir müşterinin bu şekilde güncel ve hızlı takip etmesinin imkanı yok.
Umudum Nisan teslimatının Mart teslimatı kadar gecikmemesi. Şu an itibariyle cbf için ayırdığım paranın bir kısmını başka bir amaçla kullandığımdan dolayı bir miktar eksiğim var. Eksiye düşmeseydim farklı bayilerin mart partisi mallarının peşine düşecektim. Parayı tamamlamak için 10 nisanı beklerken , nisan teslimatını da beklemiş olacağım. Hele bir Nisan maaşı ile paramızı tamamlayalım o zaman 15-20 Nisan'a kadar Nisan teslimatı makinaları bekler veya başka bayilerden siyah cbf150 peşine düşerim diye düşünüyorum.
Takipteyim , ilk partiyi bekleyen arkadaşlar makinalarına kavuşunca sıra bizim heyacanımıza gelecek sonrasında ise hem başlık hemde stoklar normal seyrine dönecektir![]()
AydoğanX,
En son bıraktığımda da değerli bilgiler veriyodun, halen sabırla ve çok açıklayıcı bir nitelikte yardımcı oluyosun, ben bile anladım:mrgreen:, en kısa zamanda sökmeye çalışacağım, takılırsam yine yardımına(ıza)ihtiyaç duyabilirim;teşekkürler.
fiyat ne kadar istanbulda arkadaşlar??? antalyada 4100 dediler plaka dahil.
hondanın sitesinde 3800 civarı tahminim buna plaka dahil dğildir.
Selamın aleyküm arkadaşlar bende aranıza katılıyorum kısmetse 1 hafta önce siparişini verdim motorun kısmetse 3 hafta sonra elimde olacak söylediklerine göre herkeze selamlar tekrardan
aynen dedıgınız gıbı otvnın ınmesı cok cazıp oldu kıstan berı motor bakıyordum yenı kasadan once fıyatkar ucuktu ıkıncı el ıcın gercı suanda oyle bır cok kez dırekten dondum alırken 3300den asagı dusuk kmlı temız motor yoktu sıfırıda 4250 falandı ıyıkı nasıp olmamıs suan hem yenı bır cok artı ozellıgı var devır saatı vs hemde otv dusmesı super oldu 3750 500lıra karın var kafadan ben nakıt alıcaktım motoru gıttım konustum 3500 gıbı cok guzel bır fıyata anlastım siyah kalmamıştı bende gri aldım daha az sayıda var gezenler arasından hemde kır vs fazla gostermıyor ıstersenız nısanı bekleyın dedı ama nısanda gelıcek motorların ne zaman bıle gelecegını bılmıyorlar sonu muhtemelen cunku motor karaborsa resmen sordugumda fabrıka talep nakıye vs dıyorlar.benımde ılk motorum olucak kısmetse hem kalıtelı olması hem az yakması hem parcalarının ucuz olması kı ogrenırken ıster ıstemez dusucem ve 3300 lıraya 2 ay once ıkıncı elını alabıldıgım motora sadece 3500lıraya yenısını gorunce baska motor bıle arastırmadan honda tercıhını yaptım.ve bu forumdakı canlılık buyuk bır avantaj aklına takılan her soruya bılgısı dahılınde cevaplayacak ınsanların olması cok guzel:wiinkk:
Sevgili cıbıf ailem, her nekadar üvey evlat olsamda mayıs ayı içinde kimlik işlemlerimi halletip cıbıf nüfusuna katılıyorum... Biraz önce odamda yatarken bir anda montumu babama göstermek geçti aklımdan. Montu giydim ve babamın yanına gidip gösterdim, bayıldıbeğendi tabiki. Sonra tek tek korumaları gösterim bölge bölge, kaskı gösterdim, baf, pantol derken motor sözü aldım :mrgreen:. Kendisine araba bakıyor, araba alır almaz banada cıbıf alıyor. Ben 3000 TL nakit yeter dedim, 500-1000 'de kendim ayarlarım güzel bi motor alırım. Geçen seneden beri aldım alıcam derken sonunda bu iş olacak inşallah.
Dualarınızı eksik etmeyin olurmu, hastalığıma iyi geleceğini düşünüyorum bu motor sevdasının ( tofranil - lustral - risperdal üçlüsünden ancak böyle kurturulum :salut: )
Sevgili cıbıf ailem, her nekadar üvey evlat olsamda mayıs ayı içinde kimlik işlemlerimi halletip cıbıf nüfusuna katılıyorum... Biraz önce odamda yatarken bir anda montumu babama göstermek geçti aklımdan. Montu giydim ve babamın yanına gidip gösterdim, bayıldıbeğendi tabiki. Sonra tek tek korumaları gösterim bölge bölge, kaskı gösterdim, baf, pantol derken motor sözü aldım :mrgreen:. Kendisine araba bakıyor, araba alır almaz banada cıbıf alıyor. Ben 3000 TL nakit yeter dedim, 500-1000 'de kendim ayarlarım güzel bi motor alırım. Geçen seneden beri aldım alıcam derken sonunda bu iş olacak inşallah.
Dualarınızı eksik etmeyin olurmu, hastalığıma iyi geleceğini düşünüyorum bu motor sevdasının ( tofranil - lustral - risperdal üçlüsünden ancak böyle kurturulum :salut: )